Dlaczego prowadzimy prace serwisowe i skąd biorą się niedostępności usług
Jako bank, który stoi na straży Twoich pieniędzy, a zarazem jako firma technologiczna, dopasowujemy się do zmian rynkowych i uwarunkowań technologicznych. Niesie to za sobą poważne wyzwania, którym musimy sprostać, bo naszym priorytetem jest bezpieczeństwo.
Okresowo aktualizujemy oprogramowanie i sprzęt. Powoduje to chwilowe niedostępności niektórych usług i systemów. Dlatego robimy to wtedy, gdy aktywność naszych klientów jest najniższa. Najczęściej w nocy, ale też nie zawsze jest to możliwe.
Jeśli zauważysz, że coś nie działa tak jak powinno - nie panikuj. Jeśli akurat jest noc, bardzo możliwe, że trwa jedna z przerw serwisowych i za kilka godzin wszystko wróci do normy. Sprawdź informacje na stronie banku. Zawsze informujemy o przerwach w dostępie do naszych usług. Twoje pieniądze są bezpieczne, po prostu musisz chwilę poczekać na dostęp do nich.
Przepraszamy Cię za te utrudnienia i prosimy o zrozumienie. Robimy to, by Twoje pieniądze były bezpieczne i bankowało Ci się z nami wygodniej.
Zobacz również:
ING najmniej awaryjnym bankiem w Polsce