Zmiana domeny serwisu internetowego ING Banku Śląskiego

13 lis 2018

13 listopada 2018 r. zmieniamy adres serwisu internetowego banku z ingbank.pl na ing.pl.
Bez zmian pozostaje adres strony logowania do systemu bankowości internetowej Moje ING.

Dlaczego zmieniamy domenę na ing.pl?

Adres będzie krótszy i bardziej przyjazny dla naszych Użytkowników.

Jeśli zapisali Państwo poprzedni adres w zakładkach (ulubione) swojej przeglądarki internetowej – mogą Państwo w dalszym ciągu z niego korzystać. Poprzedni adres ingbank.pl będzie dalej aktywny. Przekierujemy go do nowej domeny ing.pl.

Nowy adres serwisu – wersja na komputer

 

Nowy adres serwisu – wersja na telefon

Co się nie zmienia?

Bez zmian pozostaje adres strony i sposób logowania do systemu bankowości internetowej Moje ING.

Zachęcamy by przechodzić do strony logowania Mojego ING z przycisku „Zaloguj” w prawym górnym rogu naszego serwisu internetowego.

Przypominamy o podstawowych zasadach bezpieczeństwa podczas logowania:

  • Nigdy nie zostaniesz poproszony przez nasz bank o podanie pełnego hasła. Zostaniesz poproszony o podanie tylko 5 znaków z ustalonego przez Ciebie hasła w formie maskowanej.
  • Przy jednej próbie logowania zawsze otrzymasz pewien zestaw znaków – np. gdy pomylisz się i system po raz kolejny wyświetli Ci pole do wpisania hasła – znajdą się tam dokładnie te same znaki, co w poprzedniej próbie.
  • Zawsze zwracaj uwagę, czy adres strony logowania jest poprawny i poprzedzony zapisem „https” - https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login.
  • Strona logowania do Mojego ING jest chroniona certyfikatem bezpieczeństwa - sprawdzisz to klikając w kłódkę na pasku adresu strony.
  • Nie wymagamy od Ciebie instalowania dodatkowego oprogramowania do korzystania z bankowości internetowej.
  • Nie prosimy Cię o zmianę, ani nie wysyłamy Ci nowych danych logowania
  • Nie zmieniamy liczby ekranów - proces logowania nadal jest podzielony na dwa kroki: podanie loginu i następnie  wpisanie hasła maskowanego
  • Nie wysyłamy maili z prośbą o zalogowanie lub podanie danych prywatnych np. nr telefonu do autoryzacji transakcji

Zobacz także