Awaria w naszym banku z dnia 29.11

29 lis 2018

Przepraszamy!

W czwartek nie działały nasze systemy bankowe – od bankowości internetowej i mobilnej, po bankomaty i infolinię. Przyczyną tej awarii były problemy z infrastrukturą sieciową​. ​

Przez cały czas pracowaliśmy, żeby to naprawić. Informacje o awarii na bieżąco zamieszczaliśmy na Facebooku, na naszej stronie internetowej i odpowiadaliśmy na Wasze pytania w social mediach. Wiemy, że brak dostępu do pieniędzy był dla Was bardzo dużym problemem. Jednak udało nam się już opanować awarię. Teraz skupiamy się na tym, żeby wyciągnąć wnioski z tej sytuacji – tak, by więcej się nie powtórzyła.

W związku z tym

  • będziemy ściągać blokady, które mogły powstać na kontach, 
  • zwrócimy prowizje za wypłaty z obcych bankomatów w dniu awarii,
  • do 3 grudnia przedłużamy możliwość podpisania aneksu do umowy rachunku/karty zgodnie z decyzją UOKIK.

Przepraszamy Was za wszystkie problemy i niedogodności.
Zespół ING Banku Śląskiego
 


Dziennik zdarzeń:

Czwartek, 22:25 » Po ponad 7 godzinach starań udało nam się  opanować awarię. To był długi i ciężki dzień.

Czwartek, 22:19 » Przywróciliśmy wszystkie funkcjonalności bankowości internetowej Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile.

Czwartek, 22:15 » Działają płatności za zakupy internetowe "Płać z ING", płatności mobilne i BLIK.

Czwartek, 21:41 » Również bankomaty i wpłatomaty ING powinny już działać bez zarzutów.

Czwartek, 21:29 » Można już płacić kartami do konta i kredytowymi w terminalach płatniczych.

Czwartek, 20:32 » W dalszym ciągu borykamy się z niestabilnością systemów odpowiedzialnych za płatności kartami do konta i kredytowymi.

Czwartek, 20:27 » System bankowości internetowej dla dużych firm i korporacji ING Business działa już prawidłowo.

Czwartek, 19:50 » Będziemy zwracać opłaty za korzystanie z obcych bankomatów w dniu wystąpienia awarii oraz priorytetowo rozpatrywać reklamacje z nią związane.

Czwartek, 18:52 » Udało nam się określić prawdopodobną przyczynę awarii. Przygotowujemy się do stopniowego przywracania niedostępnych usług.

Czwartek, 18:43 » Mamy informację, że większość płatności dokonywanych kartami ING jest już akceptowana.

Czwartek, 17:36 » W wyniku awarii mogą występować opóźnienia w księgowaniu niektórych transakcji.

Czwartek, 17:06 » W dalszym ciągu nie udało się potwierdzić, co jest przyczyną awarii. Nasi specjaliści dalej pracują nad jej rozwiązaniem.

Czwartek, 15:30 » Udało nam się uruchomić bankowość internetową Moje ING. Działa w trybie uproszczonym, ale umożliwia wykonywanie podstawowych operacji, takich jak sprawdzenie stanów kont i wykonywanie przelewów. Pracujemy nad przywracaniem pozostałych usług.

Czwartek, 14:40 » Doszło do obszernej awarii, której skutki objęły większość usług banku, w tym bankowość internetową, mobilną oraz bankomaty i wybrane metody płatności. Ustalamy przyczyny i podejmujemy kroki, by jak najszybciej przywrócić dostępność podstawowych usług


 

Prosimy o kierowanie do nas pytań i zgłaszanie uwag związanych z awarią poprzez system wiadomości w Moim ING:

Wyślij do nas wiadomość

 

Zobacz także