ING „Gwiazdą Jakości Obsługi 2019”

18 mar 2019

Zostaliśmy uhonorowani przez konsumentów w XII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2019” uzyskaliśmy w kategorii „Banki”. 

Polski Program Jakości Obsługi, wyłania liderów w poszczególnych branżach na podstawie ocen i opinii klientów. Klienci mogą zgłaszać opinie przez cały rok, za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl lub aplikacji mobilnej. Gwiazdę Jakości Obsługi otrzymują te firmy, które w opiniach konsumentów wykazują najwyższą dbałość o obsługę klienta oraz zyskały ich pozytywne rekomendacje na kolejny rok. 

- Cieszymy się, że kolejny raz klienci nas docenili. Ta nagroda jest dla nas bardzo ważna i cenna. Po pierwsze jest przyznawana przez samych klientów - a nie przez ekspertów - a po drugie jest nagrodą zespołową. Jakość obsługi budujemy bowiem wszyscy, kiedy na co dzień wspieramy klientów, ale też kiedy tworzymy dla nich produkty i rozwiązania. Składamy klientom obietnicę: „liczą się ludzie”, co jest bardzo wysoko postawioną poprzeczką. Ale takie nagrody udowadniają, że potrafimy jej dotrzymać - powiedziała podczas odbierania nagrody Magdalena Macko-Gizińska, Dyrektor Centrum Eksperckiego Doświadczeń Klientów w naszym banku.
 
 

 

Zobacz także