Głosowa obsługa aplikacji Moje ING z Asystentem Google

9 kwi 2019

Jako pierwszy bank umożliwiamy użytkownikom aplikacji mobilnej Moje ING głosową obsługę wybranych funkcji, przy pomocy Asystenta Google.

Możesz zapytać aplikację o saldo, kod BLIK i zlecić wykonanie szybkiego przelewu między swoimi rachunkami. Wszystkie te funkcje są dostępna na ekranie przed zalogowaniem. Jeśli jeszcze ich nie masz, ustaw je korzystając z opcji „dodaj skrót” w prawym dolnym rogu ekranu.

Jak działa obsługa głosowa?

Podaj odpowiednią komendę, a aplikacja Moje ING mobile ją wykona.
 

  • Żeby zrobić szybki przelew powiedz: 
    „OK Google, wyszukaj przelew w Moje ING mobile”

Szybki przelew to przelew między Twoimi rachunkami. Przy dodawaniu skrótu na ekran możesz ustawić np. przelew z konta oszczędnościowego na konto osobiste. Szybki przelew możesz wykonać na 50, 100 lub 200 zł. Aplikacja przed realizacją przelewu zapyta na jaką kwotę ma być wykonany.

  • Żeby sprawdzić stan konta powiedz:
    „OK Google, wyszukaj saldo w Moje ING mobile”

Aplikacja podaje saldo konta, które masz ustawione w Moje ING mobile na ekranie przed zalogowaniem. Możesz zdefiniować, czy chcesz tam widzieć i słyszeć dokładną kwotę czy ustawioną wartość procentową.

  • Żeby otrzymać kod BLIK powiedz:
    „OK Google, wyszukaj blik w Moje ING mobile”

Ważność kodu BLIK odczytanego przez aplikację mobilną jest taka sama jak wygenerowanego ręcznie, czyli 2 minuty.


Kto może skorzystać z obsługi głosowej?

Obsługa aplikacji Moje ING mobile z wykorzystaniem Asystenta Google jest dostępna na urządzeniach z systemem Android. Minimalna wymagana wersja to Android 5.0.

Pobierz lub zaktualizuj aplikację 
i wypróbuj obsługę głosową z Asystentem Google

Dowiedz się więcej o naszej aplikacji mobilnej 
 

Zobacz także