Zakończyliśmy przerwę serwisową, wszystkie usługi są dostępne

29 lis 2019

Zakończyliśmy zaplanowane na noc z 28 na 29 listopada działania serwisowe. Do godziny 08:00 trwały prace technologiczne, które ograniczyły m. in. dostęp do niektórych usług banku. Obecnie wszystko działa poprawnie.

Utrudnienia dotyczyły korzystania z:

  • systemu Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile
  • systemu ING Business i jego wersji mobilnej
  • płatności BLIK
  • przelewów ekspresowych
  • płatności internetowych Płać z ING.
  • aktywowania kart i nadawania kodów PIN
  • aktywowania karty Mastercard w telefonie
  • dodawania karty VISA zbliżeniowej do aplikacji Google Pay
  • robienia przelewu z rachunku karty kredytowej.

Musieliśmy przedłużyć czas trwania przerwy technologicznej. Planowaliśmy 3 godziny (pomiędzy 02:00 a 05:00), ale wszystkie problemy udało się rozwiązać dopiero o godzinie 08:00 rano.

Obecnie wszystkie usługi są dostępne. Przepraszamy za niedogodności.

Zobacz także