Tryb realizacji dyspozycji za pośrednictwem serwisu telefonicznego HaloŚląski.

Godzina graniczna przyjmowania zleceń płatniczych

Moment realizacji zlecenia płatniczego

  • do godz. 20:00 (od poniedziałku do soboty)
  • realizowane są w tym samym dniu.

Uwaga: realizacja polecenia przelewu (wychodzącego)oznacza obciążenie rachunku.
  • po godz. 20:00 (od poniedziałku do soboty)
  • dni wolne od pracy
  • realizowane są w najbliższym dniu roboczym.
Zastrzeżenie kart płatniczych złożone za pośrednictwem serwisu automatycznego realizowane jest natychmiast.
Serwis operatorski HaloŚląski dostępny jest w godzinach od 7:30 do 21:00 w dni robocze, w soboty od 8:00 do 15:00.*
Powiadomienia w ramach Serwisu SMS wysyłane są w godzinach od 7:00 do 20:00 w dni robocze, w soboty od 7:00 do 15:00 (wyjątek stanowią powiadomienia dot. transakcji kartowych, które wysyłane są przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, niezwłocznie po dokonaniu transakcji).
Rozmowy autoryzacyjne przeprowadzane są w godzinach od 8:00 do 20:00 w dni robocze, w soboty od 8:00 do 15:00.

W serwisie operatorskim w dni robocze Zlecenia płatnicze nie są przyjmowane do realizacji po godzinie granicznej.