0

za wydanie karty

0

za obsługę karty kredytowej,
jeśli średnia miesięczna wartość transakcji w roku wyniesie co najmniej 200 zł1

0

za transakcje bezgotówkowe w tym płatności kartą przez internet również z 3D Secure

Jak otrzymać kartę?

Zaloguj się do bankowości internetowej i złóż wniosek online.
Nie musisz mieć konta w ING Banku Śląskim, aby otrzymać kartę kredytową.
Odwiedź dowolny oddział Banku lub zostaw nam numer telefonu

Jesteś już klientem ING Banku Śląskiego?

Zaloguj się do bankowości internetowej i zamów kartę

Zaloguj się

Nie jesteś klientem?

Zostaw numer, oddzwonimy

lub zamów kartę w dowolnym oddziale banku - znajdź najbliższy.

Z kontem możesz więcej - zobacz ofertę konta osobistego

Bezpieczeństwo i kontrola

Nasze karty spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa.

icon

Zgubiłeś kartę lub Ci ją skradziono? Zadzwoń +48 32 357 00 12

Dowiedz się więcej

Jak działa limit kredytowy?

Robisz zakupy w ramach przyznanego limitu, a gdy nadejdzie termin płatności, spłacasz całą kwotę lub tylko minimalną wymaganą część, czyli 4% wykorzystanego limitu (min. 50 zł).

Bank nalicza odsetki od wszystkich transakcji gotówkowych, od wszystkich transakcji przelewu z rachunku karty oraz, w przypadku dokonania spłaty w kwocie niższej niż całkowita kwota spłaty, również od transakcji bezgotówkowych.

Dla Karty kredytowej Visa dostępne są cztery cykle rozliczeniowe:

  • od 7 dnia miesiąca do 6 dnia miesiąca następnego
  • od 13 dnia miesiąca do 12 dnia miesiąca następnego
  • od 17 dnia miesiąca do 16 dnia miesiąca następnego
  • od 27 dnia miesiąca do 26 dnia miesiąca następnego

Do karty możesz otrzymać limit kredytowy od 500 zł do 20 000 zł

Dodatkowe informacje

  • Dodatkowa karta kredytowa wydawana do karty głównej. Możesz ją zamówić dla bliskiej Ci osoby powyżej 13 roku życia, np. dla Twojego dziecka, żony lub męża.
    Zobacz więcej

  • Bezpłatna automatyczna spłata zadłużenia nie musisz już pamiętać o samodzielnym i terminowym spłacaniu zadłużenia na karcie - Twoja karta może spłacać się sama.
    Zobacz więcej

  • Przelewy z karty kredytowej To usługa dzięki której m.in. możesz w dowolnej chwili zasilić swoje konto osobiste środkami dostępnymi w ramach limitu na karcie kredytowej i wykorzystać je jako pożyczkę bez dodatkowych formalności i podpisywania nowej umowy kredytowej.
    Zobacz więcej

  • Aktywuj swoją kartę bez wychodzenia z domuw systemie bankowości internetowej, jeśli masz już do niego dostęp lub telefonicznie. 
    Zobacz więcej

  • Karta kredytowa bez opłat? To możliwe! Sprawdź jak uniknąć opłaty rocznej za obsługę karty kredytowej ING Banku.
    Zobacz więcej

  • Czasowa blokada karty kredytowejJeśli podejrzewasz, że Twoja karta została skradziona lub ją zgubiłeś, możesz w łatwy sposób czasowo ją zablokować, bez wychodzenia z domu.
    Zobacz więcej

  • Zmiana limitów transakcyjnych dla karty kredytowejUstaw samodzielnie limity transakcyjne w naszym systemie bankowości internetowej.
    Zobacz więcej

  • Włączanie/wyłączanie funkcji płatności zbliżeniowychTeraz możesz zdecydować czy Twoja karta będzie zbliżeniowa.
    Zobacz więcej

Opłaty i prowizje

Wydanie karty głównej 0 zł
  dodatkowej 0 zł
Opłata roczna za obsługę karty kredytowej (Opłata pobierana, jeżeli średnia miesięczna wartość transakcji bezgotówkowych wykonanych kartą za ostatnie 12 miesięcy, rozliczonych na rachunku karty, wyniesie mniej niż 200 zł.) głównej 0 zł / 35 zł
  dodatkowej 0 zł / 25 zł
Realizacja transakcji bezgotówkowych   0 zł
Przekroczenie limitu kredytowego   0 zł
Zmiana wysokości limitu kredytowego   0 zł
Wypłata gotówki z bankomatów ING Banku   2% wypłacanej kwoty, min. 5 zł
Wypłata gotówki z bankomatów innych banków   3% wypłacanej kwoty, min. 9 zł
Polecenie przelewu i polecenie przelewu wewnętrznego dokonywane z rachunku karty kredytowej poprzez usługę bankowości elektronicznej (System bankowości internetowej)   2% przelewanej kwoty, min. 5 zł
Automatyczna spłata
zadłużenia karty

spłata minimalnej kwoty zadłużenia

(minimalna kwota zadłużenia to 4%, min. 50 zł)

0 zł
  spłata pełnej kwoty zadłużenia 0 zł
Zastrzeżenie karty   0 zł

Oprocentowanie

Pytania i odpowiedzi

  • Co mam zrobić, jeśli nie otrzymam miesięcznego zestawienia transakcji?

    Zestawienia transakcji w formie papierowej otrzymują:

    •  użytkownicy kart kredytowych, którzy nie mają dostępu do systemu bankowości internetowej
    • użytkownicy systemu bankowości internetowej, którzy złożyli dyspozycję wysyłania papierowych zestawień transakcji dla karty kredytowej.

    Zestawienia transakcji wysyłane są na adres korespondencyjny Klienta. Sprawdź zatem, czy posiadamy Twój aktualny adres do korespondencji.

    Jeśli po zakończeniu cyklu rozliczeniowego nie otrzymasz zestawienia, powinieneś w ciągu 10 dni od daty zakończenia cyklu zgłosić ten fakt w oddziale Banku lub telefonicznie w Contact Center. W takim przypadku prześlemy Ci duplikat miesięcznego zestawienia transakcji. Pamiętaj, że brak miesięcznego zestawienia transakcji nie zwalnia Cię z obowiązku spłaty kwoty minimalnej. W celu uzyskania informacji o niej możesz zadzwonić do Contact Center pod numer (32) 357 00 12 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych) lub skorzystać z systemu bankowości internetowej.

  • Co się stanie, jeśli nie spłacę wymaganej kwoty minimalnej?

    W przypadku braku spłaty wymaganej kwoty minimalnej, najwcześniej w dniu następnym po dacie obowiązkowej spłaty, bank może zablokować Twoją kartę. Karta kredytowa zostanie automatycznie odblokowana po otrzymaniu przez bank wymaganej spłaty.

  • Co to jest karta główna i karta dodatkowa?

    Karta główna to karta kredytowa wydawana posiadaczowi rachunku karty, czyli osobie, która podpisuje z Bankiem umowę.

    Karta dodatkowa to karta kredytowa wydawana użytkownikowi, czyli dowolnej osobie wskazanej przez posiadacza karty głównej, która ukończyła 13 lat. Transakcje dokonane kartami główną i dodatkową rozliczane są w ramach tego samego limitu przyznanego do rachunku karty.

    Zobacz więcej informacji na temat karty dodatkowej

  • Czy od dokonanych kartą transakcji zapłacę prowizję?

    Jeśli użyjesz swojej karty do zapłaty za towary lub usługi, to nie zapłacisz żadnych dodatkowych prowizji z tego tytułu. Jeżeli jednak zechcesz wypłacić za pomocą karty gotówkę z bankomatu, to od takiej transakcji zapłacisz dodatkową prowizję określoną w Tabeli Opłat i Prowizji.

  • Czy zawsze naliczą się odsetki od transakcji dokonanych kartą kredytową?

    Od dokonanych transakcji bezgotówkowych (zapłata kartą za towary lub usługi) nie zapłacisz żadnych odsetek pod warunkiem, że spłacisz całość zadłużenia na rachunku karty w terminie wyznaczonym na zestawieniu transakcji. W przypadku spłaty części zadłużenia lub tylko wykazanej na zestawieniu kwoty minimalnej, naliczone zostaną odsetki od dokonanych transakcji. Dla transakcji bezgotówkowych odsetki naliczą się od dnia ich rozliczenia przez bank do dnia dokonania całkowitej spłaty zadłużenia.

    Odsetki naliczane są też zawsze od dokonanych kartą wypłat gotówkowych oraz przelewów z rachunku karty od momentu rozliczenia transakcji przez bank do dnia całkowitej spłaty zadłużenia.

  • Gdzie mogę uzyskać informację o wykonanych kartą transakcjach?

    Po zakończeniu każdego miesięcznego cyklu rozliczeniowego otrzymasz zestawienie transakcji. Będzie ono zawierało wykaz wszystkich operacji (data, kwota, miejsce) przeprowadzonych na rachunku Twojej karty. Zostanie podane też saldo rachunku karty na koniec cyklu rozliczeniowego, wartość minimalna kwoty, jaką powinieneś spłacić oraz termin, do którego należy dokonać spłaty.

    Jeżeli posiadasz kartę kredytową i jednocześnie jesteś użytkownikiem systemu bankowości internetowej, masz dostęp do zestawień transakcji w bankowości internetowej. Jeżeli nie jesteś użytkownikiem systemu, otrzymasz zestawienie transakcji na swój adres korespondencyjny.

    Jako użytkownik systemu bankowości internetowej możesz złożyć dyspozycję wysyłania papierowych zestawień transakcji dzwoniąc pod numer (32) 357 00 12 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych).

    Informacje o transakcjach rozliczonych na rachunku karty możesz też uzyskać w oddziale Banku lub telefonicznie w Call Center dzwoniąc pod numer (32) 357 00 12 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych).

  • Jak działa limit kredytowy?

    Razem z kartą otrzymasz indywidualnie ustalony limit wydatków, którego wysokość będzie uzależniona od Twoich możliwości finansowych. Posługując się kartą będziesz wykorzystywał przyznany limit i po zakończeniu każdego miesięcznego cyklu rozliczeniowego otrzymasz zestawienie wszystkich dokonanych transakcji. Na spłatę zadłużenia masz aż 21 dni licząc od dnia zakończenia cyklu rozliczeniowego. Dokonując spłaty zwiększasz dostępny limit i możesz go ponownie wykorzystać do kolejnych transakcji.

  • Jak długo będę czekał na kartę?

    Standardowo wydanie karty kredytowej trwa do 8 dni roboczych od momentu złożenia wniosku. Kartę otrzymasz pocztą.
    Platynową kartę kredytową dostarczymy do oddziału banku. 

  • Jak mogę otrzymać kartę kredytową?

    Kartę kredytową Visa możesz zamówić w systemie bankowości internetowej Moje ING.

    Wszystkie karty kredytowe możesz zamówić na infolinii lub w oddziale banku. 
    Znajdź najbliższy oddział

  • Jakich transakcji mogę dokonywać za pomocą karty kredytowej?

    Karty możesz używać na wiele sposobów wykorzystując ją do:

    • zapłaty za towary i usługi - bez dodatkowych opłat i prowizji
    • wypłaty gotówki z bankomatów
    • transakcji zagranicznych - bezgotówkowych i gotówkowych
    • zakupów w internecie
    • dokonywania przelewów z rachunku karty kredytowej
       
  • Jak mam nadać PIN do karty i aktywować kartę?

    Jeśli jesteś użytkownikiem systemu bankowości internetowej, możesz nadać PIN do karty i jednocześnie aktywować ją za pośrednictwem bankowości internetowej. Jeśli nie jesteś użytkownikiem systemu, PIN do karty ustalisz telefonicznie pod numerami 801 222 777 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 02 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych).

    Karty odnowione aktywowane są automatycznie  po dokonaniu pierwszej transakcji z użyciem kodu PIN.
     

  • Jak mam spłacać zadłużenie na mojej karcie?

    Po zakończeniu każdego cyklu rozliczeniowego masz jeszcze 21 dni na spłatę zadłużenia karty. Nie musisz od razu spłacać całości zadłużenia - wystarczy spłata tzw. kwoty minimalnej obejmującej 4% lub 5% (w zależności od rodzaju karty) wykorzystanego limitu. Kwotę całkowitego zadłużenia i wymaganej spłaty minimalnej znajdziesz na zestawieniu transakcji. Spłaty możesz dokonać na kilka sposobów:

    • za pomocą usługi "Automatyczna spłata zadłużenia karty kredytowej",
    • przelewem z rachunku prowadzonego w ING Banku Śląskim, korzystając z systemu bankowości internetowej lub serwisu HaloŚlaski,
    • gotówką w kasie Banku,
    • przelewem z rachunku prowadzonego w innym banku - pamiętaj jednak, że realizacja przelewu może trwać nawet kilka dni, a pieniądze muszą trafić na rachunek karty najpóźniej w dniu wskazanym na zestawieniu transakcji.
       
  • Na jakie bonusy mogę liczyć dla karty kredytowej?

    Jeśli będziesz wykonywał swoją kartą transakcje bezgotówkowe o odpowiedniej wysokości, będziesz mógł korzystać z karty za darmo. Zatem jeśli będziesz aktywnie korzystał z posiadanej karty, możesz nie płacić za jej użytkowanie nawet przez całe życie.

  • Co mam zrobić, jeśli otrzymam kartę z błędnym nadrukiem imienia lub nazwiska?

    W takim przypadku złóż reklamację. Możesz to zrobić w dowolnym oddziale naszego banku lub pod numerem +48 32 357 00 69. Otrzymasz nową kartę.

     

     

  • Czy płacąc kartą w sklepie, zapłacę dodatkową prowizję?

    Nie – nie pobieramy za to dodatkowych prowizji ani opłat.

  • Jak mogę aktywować kartę odnowioną?

    Odnowioną kartę możesz aktywować poprzez dokonanie transakcji wymagającej użycia PIN np.: wypłatę gotówki w bankomatach Banku lub obcych, zmianę PIN w bankomacie Banku, sprawdzenie salda w bankomacie Banku, płatność w punkcie handlowo-usługowym.

    W przypadku, gdy twoja karta została odnowiona na nowy typ karty (np. karta VISA na VISA zbliżeniową) konieczne jest nadanie nowego kodu PIN i aktywowanie karty poprzez system bankowości internetowej (jeżeli jesteś jego użytkownikiem) lub telefonicznie – dzwoniąc pod numer 801 222 777 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 02 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych oraz jeśli dzwonisz z zagranicy).
     

  • Jak mogę aktywować swoją pierwszą kartę?

    Po otrzymaniu karty będziesz mógł samodzielnie nadać wybrany przez siebie kod PIN  w systemie bankowości internetowej lub telefonicznie.

    Nadanie kodu PIN aktywuje Twoją kartę. Najprościej i najszybciej zrobisz to  w systemie bankowości internetowej, jeżeli jesteś jego użytkownikiem. Możesz też zrobić to telefonicznie, dzwoniąc pod numer 801 222 777 (całkowity koszt połączenia wg stawek operatora) lub +48 32 357 00 02, jeśli dzwonisz z telefonu komórkowego lub z zagranicy.

RozwińZwiń

icon

Zgubiłeś kartę lub Ci ją skradziono? Zadzwoń +48 32 357 00 12

Dowiedz się więcej

Przyznanie kredytu i jego warunki są uzależnione od indywidualnej sytuacji klienta oraz jego wiarygodności i zdolności kredytowej. Bank zastrzega sobie prawo do oceny zdolności kredytowej i weryfikacji wiarygodności klienta, co jest jednym z warunków przyznania kredytu. Bank zastrzega sobie również prawo do rezygnacji z zawarcia umowy o kartę. Bank warunkuje możliwość zawarcia umowy o kartę w systemie bankowości internetowej od możliwości dokonania oceny zdolności kredytowej i weryfikacji wiarygodności Klienta, co jest jednym z warunków przyznania karty kredytowej.