BLIK

  • Płacisz, wpłacasz, wypłacasz - bez karty i bez portfela
  • Płacisz przez internet bez podawania danych
  • Korzystasz za 0 zł
  • Wystarczy nasze konto osobiste i telefon z aplikacją Moje ING

Promocje

audioteka logo

Słuchaj książek z BLIKIEM na Audioteka.pl

Zniżka na abonament roczny w Audioteka Klub

Wybierz roczny pakiet w usłudze Audioteka Klub i zapłać za niego BLIKIEM 224,10 zł zamiast 298,80 zł. W ramach abonamentu masz do wyboru ponad 14 tys. audiobooków. 

Promocja trwa od 1 lutego do 30 kwietnia 2023 r. lub do wyczerpania puli zniżek.

Organizatorem promocji jest Audioteka S.A. z siedzibą w Warszawie.

Sprawdź szczegóły i regulamin promocji na stronie Audioteka.pl

Twoje możliwości z BLIKIEM

BLIK w internecie

  • Płacisz szybciej niż przelewem
  • Nie musisz logować się do bankowości internetowej
  • Nie musisz podawać danych swojej karty płatniczej
  • W sklepach, które dodasz do zaufanych, nie musisz nawet podawać kodu.

A my dbamy o to, by pieniądze dotarły, gdzie trzeba.

Sprawdź, jak płacić BLIKIEM w internecie

Wypłaty BLIKIEM

  • Wypłacasz pieniądze bez karty  - wystarczy, że masz przy sobie telefon z naszą aplikacją Moje ING. 
  • W bankomatach naszych i sieci Planet Cash wypłacasz za darmo.
  • Jeśli masz mniej niż 26 lat, z Konta Mobi wypłacasz bez opłat z dowolnego bankomatu w Polsce.
  • Możesz wypłacić gotówkę również z konta oszczędnościowego - jeśli wskażesz je jako konto dla BLIKA.

Zobacz, jak wypłacać BLIKIEM

Przelewy BLIK

  • Nie musisz znać numer u konta odbiorcy, żeby zrobić przelew
  • Przelew natychmiastowy robisz za 0 zł
  • Pieniądze trafiają na konto od razu - nawet w weekend
  • Wysyłasz prośbę o przelew, a odbiorca odsyła Ci pieniądze jednym kliknięciem
  • Łatwo dzielisz rachunki ze znajomymi.

Poznaj Przelewy na telefon BLIK

 

Płatności zbliżeniowe BLIK

  • Korzystasz w Polsce i za granicą na terminalach zbliżeniowych, które akceptują karty Mastercard
  • Nie musisz przepisywać kodu
  • Potwierdzasz poprzez odblokowanie ekranu telefonu.

Zobacz jak aktywować Płatności zbliżeniowe BLIK

Jak działają kody BLIK? 

1

W aplikacji naciskasz skrót Kod BLIK

Nie masz naszej aplikacji?

Pobierz aplikację

Co to jest BLIK

2

Kopiujesz lub przepisujesz kod we wskazane miejsce

W sklepie internetowym, na terminalu w sklepie, w bankomacie lub wpłatomacie, które akceptują BLIKA.

3

Potwierdzasz PIN-em w aplikacji Moje ING - jeśli trzeba

 

Pobierz aplikację

Android

iOS (Apple)

Możesz też wpisać „Moje ING mobile” w wyszukiwarce sklepu z aplikacjami w Twoim telefonie.

BLIK w nowej odsłonie

Teraz na ekranie BLIKA pobierzesz kod i łatwiej przejdziesz do ustawień BLIKA. Zobaczysz stan konta powiązanego z BLIKIEM przed transakcją. Możesz też łatwiej wysłać przelew na telefon i rozliczyć się ze znajomymi dzięki usługom Prośba o przelew i Podział rachunku.

Nowy ekran blika - pobierz kod, wyślij przelew na telefon i zmień ustawienia BLIKA

Wypróbuj więcej funkcji BLIKA

Zakupy w sklepie bez portfela
Torba i aplikacja z blikiem - wystarczą do zakupów

Zakupy w sklepie bez portfela

Wpisujesz kod BLIK na terminalu, potwierdzasz w aplikacji

Wpłaty BLIKIEM
Wpłaty we wpłatomacie

Wpłaty BLIKIEM

Możesz wpłacić pieniądze na konto osobiste lub oszczędnościowe

Płatności cykliczne i abonamenty

Płatności cykliczne i abonamenty

Za rachunki, które się powtarzają, możesz płacić automatycznie

Płatności zbliżeniowe BLIK

Płatności zbliżeniowe BLIK

Na terminalach płatniczych w Polsce i za granicą

Pytania i odpowiedzi

  • Jak włączyć BLIKA?

    Po zalogowaniu do aplikacji Moje ING przejdź do Kart i płatności telefonem, następnnie wybierz BLIK i kliknij „Aktywuj”.

  • Z jakimi kontami można powiązać BLIKA?
    • Konta osobiste: Mobi, Direct, Komfort, Active.
    • Konta oszczędnościowe (tylko do wpłat i wypłat): Otwarte Konto Oszczędnościowe, Otwarte Konto Oszczędnościowe Premium, Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus.
    • Konta dla Przedsiębiorców: Konto Direct dla Firmy

     

  • Czym jest powiązanie konta z BLIK?

    Oznacza to, że przy korzystaniu z BLIKA z tego właśnie konta zostaną pobrane pieniądze lub na nie wpłyną.

  • Jak zmienić konto dla BLIKA?
    • Zaloguj się do Mojego ING.
    • Wybierzesz Karty i płatności telefonem, a następnie BLIK. 
    • W polu „Wybrane konto BLIK” wybierz opcję „Zmień konto”.

    Zmień konto teraz

  • Jak zmienić numer telefonu przypisany do BLIKA?

    W Moim ING wybierz Karty i płatności telefonem, a następnie Płatności BLIK. W szczegółach BLIKA znajdziesz: „Numer telefonu do odbierania przelewów na telefon BLIK”. Tam możesz dodać lub usunąć numer telefonu.

  • Czy płatności BLIKIEM będą widoczne w historii konta?

    Tak, w historii konta zobaczysz te transakcje z informacją, że były wykonane BLIKIEM.

  • Jak mogę ustawić lub zmienić limity transakcyjne dla BLIKA?

    Limity znajdziesz w Moim ING w szczegółach BLIKA lub w swoim profilu - Ustawienia - Limity - Limity dla BLIKA.

    Możesz zmienić dzienny limit:

    • łączny dla płatności i wypłat kodami BLIK
    • transakcji internetowych
    • wypłat gotówki
    • płatności zbliżeniowych BLIKIEM w kraju
    • płatności zbliżeniowych za granicą.

    Limity przelewów na telefon są stałe.

    Jeśli masz mniej niż 18 lat, nie zmienisz limitów samodzielnie. Może je zmienić rodzic lub opiekun prawny, gdy zaloguje się do Mojego ING swoimi danymi - w Ustawieniach lub w Panelu rodzica/opiekuna prawnego.

    Więcej o limitach dla BLIKA

Korzystaj z BLIKA bez logowania. Zacznij od konta

Otwórz konto osobiste z aplikacją Moje ING.

Otwórz konto

Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.

Rozwiń
  • Prowadzenie konta – to - prowadzenie rachunku płatniczego – usługa polegająca na prowadzeniu rachunku płatniczego na rzecz konsumenta, umożliwiająca przechowywanie środków pieniężnych konsumenta oraz wykonywanie transakcji płatniczych, łącznie z usługą otwarcia lub zamknięcia rachunku płatniczego konsumenta.
  • Przelew krajowy – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Przelew wewnętrzny – to - polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Stałe zlecenie – to - zlecenie stałe – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na cyklicznym przekazywaniu środków pieniężnych w określonej wysokości z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy.
  • Przelew przez system bankowości internetowej Moje ING na Twoje konto osobiste w ING Banku Śląskim – to - polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Przelew na Twoje konto w dowolnym banku – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Polecenie przelewu SEPA – to przelew europejski - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych w euro z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy, jeżeli obaj dostawcy lub jeden z dostawców wykonują działalność na obszarze jednolitego obszaru płatności w euro (SEPA)
  • Polecenie przelewu w walucie obcej – to - przelew walutowy - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków z krajowego rachunku płatniczego płatnika u dostawcy na krajowy rachunek płatniczy odbiorcy u dostawcy w walucie innej niż złoty oraz euro
  • Płatności kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych – usługa polegająca na wykonywaniu bezgotówkowych transakcji płatniczych przy użyciu karty debetowej na terytorium innego państwa członkowskiego z fizycznym wykorzystaniem karty oraz bez fizycznego wykorzystania karty.
  • Wypłaty kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych – usługa polegająca na wypłacie środków pieniężnych z rachunku płatniczego konsumenta na terytorium innego państwa członkowskiego za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wpłata gotówkowa – to - wpłata gotówki – usługa polegająca na wpłacie gotówki na rachunek płatniczy konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wpłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wypłata gotówkowa – to - wypłata gotówki – usługa polegająca na wypłacie gotówki z rachunku płatniczego konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Bankowość internetowa Moje ING lub system bankowości internetowej, Aplikacja Moje ING lub aplikacja Moje ING mobile – to - usługa bankowości elektronicznej – usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
  • Limit zadłużenia w koncie – to - kredyt w rachunku płatniczym - usługa polegająca na udzieleniu kredytu w rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym, który umożliwia dysponowanie środkami pieniężnymi w wysokości przekraczającej saldo zgromadzone na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym konsumenta.
  • Sporządzenie zestawienia transakcji płatniczych – to - wyciąg z konta - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na sporządzeniu przez dostawcę prowadzącego rachunek płatniczy zestawienia transakcji wykonanych w ramach rachunku płatniczego w danym okresie, w postaci papierowej albo elektronicznej.