BLIK

  • Płacisz, wpłacasz, wypłacasz - bez karty i bez portfela
  • Płacisz przez internet bez podawania danych
  • Korzystasz za 0 zł
  • Wystarczy nasze konto osobiste i telefon z aplikacją Moje ING

Twoje możliwości z BLIKIEM

BLIK w internecie

  • Płacisz szybciej niż przelewem
  • Nie musisz logować się do bankowości internetowej
  • Nie musisz podawać danych swojej karty płatniczej
  • W sklepach, które dodasz do zaufanych, nie musisz nawet podawać kodu.

A my dbamy o to, by pieniądze dotarły, gdzie trzeba.

Sprawdź, jak płacić BLIKIEM w internecie

Wpłaty i wypłaty BLIKIEM

  • Wpłacasz i wypłacasz pieniądze bez karty  - wystarczy, że masz przy sobie telefon z naszą aplikacją Moje ING. 
  • W bankomatach naszych i sieci Planet Cash wpłacasz i wypłacasz za darmo
  • Jeśli masz mniej niż 26 lat, z Konta Mobi wypłacasz bez opłat z dowolnego bankomatu w Polsce.
  • Możesz wpłacić i wypłacić również z konta oszczędnościowego - jeśli wskażesz je jako konto dla BLIKA.

Zobacz, jak o wypłacać BLIKIEM

Zobacz jak wpłacać pieniądze BLIKIEM

Przelewy BLIK

  • Nie musisz znać numer u konta odbiorcy, żeby zrobić przelew
  • Przelew natychmiastowy robisz za 0 zł
  • Pieniądze trafiają na konto od razu - nawet w weekend
  • Wysyłasz prośbę o przelew, a odbiorca odsyła Ci pieniądze jednym kliknięciem
  • Łatwo dzielisz rachunki ze znajomymi.

Poznaj Przelewy na telefon BLIK

 

Płatności zbliżeniowe BLIK

  • Korzystasz w Polsce i za granicą na terminalach zbliżeniowych, które akceptują karty Mastercard
  • Nie musisz przepisywać kodu
  • Potwierdzasz poprzez odblokowanie ekranu telefonu.

Zobacz jak aktywować Płatności zbliżeniowe BLIK

Jak działają kody BLIK? 

1

W aplikacji naciskasz skrót Kod BLIK

Nie masz naszej aplikacji?

Pobierz aplikację

Zobacz film

2

Kopiujesz lub przepisujesz kod we wskazane miejsce

W sklepie internetowym, na terminalu w sklepie, w bankomacie lub wpłatomacie, które akceptują BLIKA.

3

Potwierdzasz PIN-em w aplikacji Moje ING - jeśli trzeba

 

Pobierz aplikację

Android

iOS (Apple)

Możesz też wpisać „Moje ING mobile” w wyszukiwarce sklepu z aplikacjami w Twoim telefonie.

Wypróbuj więcej funkcji BLIKA

Zakupy w sklepie bez portfela

Zakupy w sklepie bez portfela

Wpisujesz kod BLIK na terminalu, potwierdzasz w aplikacji

Płatności w urzędach

Płatności w urzędach

Możesz zapłacić BLIKIEM przy okienku lub na stronie urzędu

Płatności cykliczne i abonamenty

Płatności cykliczne i abonamenty

Za rachunki, które się powtarzają, możesz płacić automatycznie

Płatności zbliżeniowe BLIK

Płatności zbliżeniowe BLIK

Na terminalach płatniczych w Polsce i za granicą

Pytania i odpowiedzi

  • Jak włączyć BLIKA?

    Po zalogowaniu do aplikacji Moje ING przejdź do Kart i płatności telefonem, następnnie wybierz BLIK i kliknij „Aktywuj”.

  • Z jakimi kontami można powiązać BLIKA?
    • Konta osobiste: Mobi, Direct, Komfort, Active.
    • Konta oszczędnościowe (tylko do wpłat i wypłat): Otwarte Konto Oszczędnościowe, Otwarte Konto Oszczędnościowe Premium, Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus.
    • Konta dla Przedsiębiorców: Konto Direct dla Firmy

     

  • Czym jest powiązanie konta z BLIK?

    Oznacza to, że przy korzystaniu z BLIKA z tego właśnie konta zostaną pobrane pieniądze lub na nie wpłyną.

  • Jak zmienić konto dla BLIKA?

    W aplikacji Moje ING wybierzesz Karty i płatności telefonem, a następnie Płatności BLIK. W szczegółach znajdziesz: „Wybrane konto BLIK”. Kliknij „Zmień konto”.

  • Jak zmienić numer telefonu przypisany do BLIKA?

    W Moim ING wybierz Karty i płatności telefonem, a następnie Płatności BLIK. W szczegółach BLIKA znajdziesz: „Numer telefonu do odbierania przelewów na telefon BLIK”. Tam możesz dodać lub usunąć numer telefonu.

  • Czy płatności BLIKIEM będą widoczne w historii konta?


    Tak, w historii konta będą widoczne wszystkie transakcje dokonane przy pomocy kodów BLIK z informacją, że transakcja była wykonana kodem BLIK.

  • Jak mogę ustawić lub zmienić limity transakcyjne dla BLIKA?

    Limity znajdziesz w Moim ING w szczegółach BLIKA. Możesz zmienić:

    • dzienny limit transakcyjny
    • dzienny limit transakcji internetowych
    • dzienny limit wypłat gotówki

    Limity przelewów na telefon są stałe.

Korzystaj z BLIKA bez logowania. Zacznij od konta

Otwórz konto osobiste z aplikacją Moje ING.

Otwórz konto

Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.

Rozwiń i zapoznaj się z nimi
  • Prowadzenie konta – to - prowadzenie rachunku płatniczego – usługa polegająca na prowadzeniu rachunku płatniczego na rzecz konsumenta, umożliwiająca przechowywanie środków pieniężnych konsumenta oraz wykonywanie transakcji płatniczych, łącznie z usługą otwarcia lub zamknięcia rachunku płatniczego konsumenta.
  • Przelew krajowy – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Przelew wewnętrzny – to - polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Stałe zlecenie – to - zlecenie stałe – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na cyklicznym przekazywaniu środków pieniężnych w określonej wysokości z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy.
  • Przelew przez system bankowości internetowej Moje ING na Twoje konto osobiste w ING Banku Śląskim – to - polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Przelew na Twoje konto w dowolnym banku – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Polecenie przelewu SEPA – to przelew europejski - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych w euro z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy, jeżeli obaj dostawcy lub jeden z dostawców wykonują działalność na obszarze jednolitego obszaru płatności w euro (SEPA)
  • Polecenie przelewu w walucie obcej – to - przelew walutowy - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków z krajowego rachunku płatniczego płatnika u dostawcy na krajowy rachunek płatniczy odbiorcy u dostawcy w walucie innej niż złoty oraz euro
  • Płatności kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych – usługa polegająca na wykonywaniu bezgotówkowych transakcji płatniczych przy użyciu karty debetowej na terytorium innego państwa członkowskiego z fizycznym wykorzystaniem karty oraz bez fizycznego wykorzystania karty.
  • Wypłaty kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych – usługa polegająca na wypłacie środków pieniężnych z rachunku płatniczego konsumenta na terytorium innego państwa członkowskiego za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wpłata gotówkowa – to - wpłata gotówki – usługa polegająca na wpłacie gotówki na rachunek płatniczy konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wpłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wypłata gotówkowa – to - wypłata gotówki – usługa polegająca na wypłacie gotówki z rachunku płatniczego konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Bankowość internetowa Moje ING lub system bankowości internetowej, Aplikacja Moje ING lub aplikacja Moje ING mobile – to - usługa bankowości elektronicznej – usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
  • Limit zadłużenia w koncie – to - kredyt w rachunku płatniczym - usługa polegająca na udzieleniu kredytu w rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym, który umożliwia dysponowanie środkami pieniężnymi w wysokości przekraczającej saldo zgromadzone na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym konsumenta.
  • Sporządzenie zestawienia transakcji płatniczych – to - wyciąg z konta - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na sporządzeniu przez dostawcę prowadzącego rachunek płatniczy zestawienia transakcji wykonanych w ramach rachunku płatniczego w danym okresie, w postaci papierowej albo elektronicznej.