Garmin Pay

  • Płacisz zbliżeniowo zegarkiem - nawet w biegu i na rowerze
  • Łączysz zegarek ze swoją kartą Visa zbliżeniową i kartami kredytowymi
  • Korzystasz w Polsce i za granicą
  • Współpracuje z telefonami z systemem Android i iOS

Jak zacząć korzystać z Garmin Pay

Potrzebujesz:

Utwórz portfel Garmin Pay

x
1

Pobierz aplikację Garmin Connect Mobile na swój telefon

Potrzebujesz telefonu z systemem iOS lub Android.

2

Połącz swój zegarek z aplikacją

Wybierz na telefonie opcję „Urządzenia” – „Dodaj urządzenie”, a następnie „Paruj telefon”. Musisz mieć włączony Bluetooth.

3

Utwórz portfel

Wybierz opcję Garmin Pay w aplikacji i kliknij „Utwórz portfel”. Nadaj czterocyfrowe hasło dla portfela Garmin Pay.

Dodaj kartę do portfela

x
1

W aplikacji Garmin Connect na telefonie wybierz ikonę karty

Wybierz rodzaj karty, którą chcesz dodać.

2

Zrób zdjęcie karty w aplikacji

lub wprowadź dane karty ręcznie.

3

Zaakceptuj informację dla klientów

Potwierdź dodanie karty do portfela w aplikacji Moje ING lub kodem, jaki wyślemy Ci SMS-em.

Jak płacić z Garmin Pay

1

Wybierz portfel

Wybierz portfel

Na zegarku naciśnij i przytrzymaj przycisk „Karty”, a następnie wybierz portfel.

2

Wybierz kartę

Wybierz kartę

Jeśli masz więcej niż jedną kartę w Garmin Pay, wybierz z portfela, którą chcesz płacić. Masz 60 sekund, aby przyłożyć zegarek do czytnika.

3

Zapłać

Zapłać

Wpisz hasło do portfela Garmin Pay, jeśli jest zablokowany. Zbliż zegarek do terminala płatniczego.
Nie musisz potwierdzać PIN-em do karty nawet transakcji na wyższe kwoty.

  • Płatności aktywujesz 4-cyfrowym hasłem do portfela Garmin Pay. Po upływie 24 godzin ponownie podajesz hasło, jeśli chcesz zapłacić
  • Jeśli ściągniesz zegarek lub wyłączysz pomiar tętna, przy następnej transakcji musisz ponownie podać hasło do portfela.
  • W każdej chwili możesz zastrzec lub czasowo zablokować kartę w Moim ING lub na naszej infolinii. Automatycznie zablokuje to możliwość płacenia kartą w Garmin Pay.
  • Możesz czasowo zablokować wszystkie karty w portfelu (zawiesić portfel) w aplikacji na telefonie.
  • Dane o transakcjach możesz sprawdzić w Historii w Moim ING. W szczegółach transakcji zobaczysz: Sposób płatności - Garmin Pay. Nie przekazujemy ich do Garmin Pay. 

Więcej o bezpieczeństwie płatności kartami

Opłaty i dokumenty

Pytania i odpowiedzi

  • Jakie karty mogę dodać do Garmin Pay?

    Możesz dodać do Garmin Pay kartę debetową Visa zbliżeniową oraz karty kredytowe dla klientów indywidualnych, m.in. kartę kredytową Visa, kartę kredytową Mastercard, Złotą kartę kredytową i Platynową kartę kredytową. 

    Nie dodasz karty kredytowej, jeśli masz mniej niż 18 lat.

     

  • Czy mogę dodać do Garmin Pay kartę kredytową bez funkcji zbliżeniowej?

    Tak, możesz dodać do Garmin Pay kartę kredytową, która nie ma funkcji zbliżeniowej.

    W pierwszej kolejności dodaj kartę w aplikacji Garmin Connect, a następnie przejdź do bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji Moje ING mobile. W widoku karty dodanej do Garmin Pay wybierz opcję „Włącz płatności zbliżeniowe”. Od teraz możesz płacić zbliżeniowo zegarkiem Garmin. 

     

  • Czy mogę dodać kilka kart do jednego zegarka?

    Tak - maksymalnie 10 kart. Możesz dodać, usunąć i blokować karty w aplikacji Garmin Connect w funkcji „Zarządzaj portfelem”. By wybrać kartę, którą chcesz zapłacić, wejdź w opcjię „portfel” na ekranie zegarka i przesuń ekran.

     

  • Jakie mam limity na płatności Garmin Pay?

    Limity transakcji dla Garmin Pay są takie same jak dla Twojej karty płatniczej. Możesz je zmienić w dowolnej chwili w Moim ING.

  • Czy muszę mieć dostęp do internetu, żeby korzystać z Garmin Pay?

    Potrzebujesz dostępu do internetu podczas rejestracji karty. Nie musisz go mieć, kiedy płacisz.

  • Jak mogę sprawdzić historię transakcji Garmin Pay?

    Wszystkie płatności możesz zobaczyć w historii transakcji w systemie bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji Moje ING mobile. Nie sprawdzisz jej w zegarku, ponieważ nie przekazujemy do Garmin Pay informacji o szczegółach Twoich transakcji.

  • Jak mogę usunąć kartę z Garmin Pay?

    Możesz usunąć kartę z zegarka:

    • w aplikacji Garmin Connect na telefonie  - usuwasz kartę z portfela lub cały portfel
    • w Moim ING w szczegółach karty - usuwasz kartę z portfela
    • na naszej infolinii - konsultant może usunąć kartę z portfela Garmin Pay.
  • Do czego służy hasło do portfela Garmin Pay?

    Hasło aktywuje Twój cyfrowy portfel. Podajesz je raz i płacisz zegarkiem, ile razy chcesz przez cały dzień (24h). Warunek: musisz mieć go przez cały czas na ręce i pasek zegarka musi ściśle przylegać do nadgarstka. Jeśli ściągniesz zegarek lub wyłączysz funkcję pomiaru tętna, przy następnej płatności musisz ponownie aktywować portfel wpisując hasło.

  • Jak odzyskać hasło do portfela Garmin Pay?

    Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, usuń portfel i utwórz nowy.

  • Jak zmienić hasło do portfela Garmin Pay?

    Potrzebne Ci będzie obecne hasło, które używasz. Nowe hasło ustawisz w aplikacji Garmin Connect Mobile po wybraniu Garmin Pay > Zresetuj hasło.

  • Nie mogę dodać karty do portfela Garmin Pay. Co mam zrobić?

    Może być kilka powodów problemów z dodaniem karty:

    • Nieaktualna wersja aplikacji Garmin Connect

    Zanim rozpoczniesz dodawanie karty do Garmin Pay, sprawdź w sklepie Google Play/AppStore (w zależności od systemu operacyjnego na telefonie) czy masz najbardziej aktualną wersję aplikacji Garmin Connect.

    • Brak oryginalnego systemu operacyjnego na urządzeniach

    Zarówno telefon jak i zegarek muszą posiadać oryginalny system operacyjny. 

    • Brak dostępu do Internetu

    W trakcie dodawania karty do portfela Garmin Pay musisz mieć stabilny dostęp do Internetu.

    • Nieprawidłowy kod autoryzacyjny.

    Ze względów bezpieczeństwa system blokuje możliwość dodania karty, jeśli wprowadzisz kilka razy nieprawidłowy kod autoryzacji. Spróbuj następnego dnia.

     

  • Jakie modele zegarków obsługują płatności Garmin Pay?

    Garmin Pay obsługują m.in. zegarki: D2 Delta S, D2 Delta; D2 Delta PX; fēnix® 5S Plus; fēnix 5 Plus; fēnix 5X Plus; Forerunner® 945; Forerunner® 645; Forerunner 645 Music; MARQ Athlete; MARQ Aviator; MARQ Captain; MARQ Driver; MARQ Expedition; vívoactive® 3; vívoactive 3 Music

    Aktualna lista urządzeń mobilnych obsługujących Garmin Pay znajduje się na stronie: https://explore.garmin.com/pl-PL/garmin-pay/

  • Jak mogę zwrócić towar w sklepie, jeśli płaciłem kartą w telefonie lub w zegarku?

    Przy zwrocie towaru do sklepu, który kupowałeś przy użyciu karty w telefonie lub w zegarku, musisz mieć przy sobie to samo urządzenie, którym dokonałeś płatności. Gdy przypisujesz kartę do telefonu lub zegarka, zostaje jej nadany wirtualny numer. Niektórzy sprzedawcy dokonują zwroty tylko na tę samą metodę płatności, jaką wykonany był zakup. Oznacza to, że w przypadku płatności telefonem, przy zwrocie musisz zbliżyć telefon do terminala. Na podstawie wirtualnego numeru karty przypisanej do telefonu, zwrot będzie możliwy. Jeśli usuniesz i dodasz kartę na nowo – jej wirtualny numer będzie inny, co może powodować problemy. W takiej sytuacji poproś sprzedawcę o zastosowanie innej metody zwrotu, tłumacząc, że nie masz już karty, którą dokonałeś zakupu. 

  • Gdzie znajdę wirtualny numer karty, którą dokonywałem zakupu?

    Jeśli chcesz sprawdzić wirtualny numer karty przypisany do telefonu lub zegarka pod konkretnym zakupem, wejdź w historię swojego konta. Po odszukaniu interesującej Cię transakcji, rozwiń ją. W prawym dolnym rogu znajdziesz nagłówek „Sposób płatności”. Będzie tam widniała informacja o czterech ostatnich cyfrach wirtualnego numeru karty. Oprócz tego, wirtualny numer karty znajdziesz w aplikacji Garmin Connect.

  • Czemu nie mogę wypłacić kartą w zegarku mimo, że bankomat jest zbliżeniowy?

    Możliwość wypłaty zbliżeniowo kartą w zegarku zależy od ustawień bankomatu. Może się zdarzyć, że bankomat nie obsługuje takich transakcji.

Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.

Rozwiń
  • Prowadzenie konta – to - prowadzenie rachunku płatniczego – usługa polegająca na prowadzeniu rachunku płatniczego na rzecz konsumenta, umożliwiająca przechowywanie środków pieniężnych konsumenta oraz wykonywanie transakcji płatniczych, łącznie z usługą otwarcia lub zamknięcia rachunku płatniczego konsumenta.
  • Przelew krajowy – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Przelew wewnętrzny – to - polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Stałe zlecenie – to - zlecenie stałe – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na cyklicznym przekazywaniu środków pieniężnych w określonej wysokości z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy.
  • Przelew przez system bankowości internetowej Moje ING na Twoje konto osobiste w ING Banku Śląskim – to - polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Przelew na Twoje konto w dowolnym banku – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Polecenie przelewu SEPA – to przelew europejski - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych w euro z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy, jeżeli obaj dostawcy lub jeden z dostawców wykonują działalność na obszarze jednolitego obszaru płatności w euro (SEPA)
  • Polecenie przelewu w walucie obcej – to - przelew walutowy - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków z krajowego rachunku płatniczego płatnika u dostawcy na krajowy rachunek płatniczy odbiorcy u dostawcy w walucie innej niż złoty oraz euro
  • Płatności kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych – usługa polegająca na wykonywaniu bezgotówkowych transakcji płatniczych przy użyciu karty debetowej na terytorium innego państwa członkowskiego z fizycznym wykorzystaniem karty oraz bez fizycznego wykorzystania karty.
  • Wypłaty kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych – usługa polegająca na wypłacie środków pieniężnych z rachunku płatniczego konsumenta na terytorium innego państwa członkowskiego za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wpłata gotówkowa – to - wpłata gotówki – usługa polegająca na wpłacie gotówki na rachunek płatniczy konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wpłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wypłata gotówkowa – to - wypłata gotówki – usługa polegająca na wypłacie gotówki z rachunku płatniczego konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Bankowość internetowa Moje ING lub system bankowości internetowej, Aplikacja Moje ING lub aplikacja Moje ING mobile – to - usługa bankowości elektronicznej – usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
  • Limit zadłużenia w koncie – to - kredyt w rachunku płatniczym - usługa polegająca na udzieleniu kredytu w rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym, który umożliwia dysponowanie środkami pieniężnymi w wysokości przekraczającej saldo zgromadzone na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym konsumenta.
  • Sporządzenie zestawienia transakcji płatniczych – to - wyciąg z konta - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na sporządzeniu przez dostawcę prowadzącego rachunek płatniczy zestawienia transakcji wykonanych w ramach rachunku płatniczego w danym okresie, w postaci papierowej albo elektronicznej.