Garmin Pay

Płacisz zbliżeniowo zegarkiem - nawet w biegu i na rowerze
Łączysz zegarek ze swoją kartą Visa zbliżeniową i kartami kredytowymi
Korzystasz w Polsce i za granicą
Współpracuje z telefonami z systemem Android i iOS

Jak zacząć korzystać z Garmin Pay

Potrzebujesz:

Utwórz portfel Garmin Pay

  1. 1

    Pobierz aplikację Garmin Connect Mobile na swój telefon

    Potrzebujesz telefonu z systemem iOS lub Android.

  2. 2

    Połącz swój zegarek z aplikacją

    Wybierz na telefonie opcję „Urządzenia” – „Dodaj urządzenie”, a następnie „Paruj telefon”. Musisz mieć włączony Bluetooth.

  3. 3

    Utwórz portfel

    Wybierz opcję Garmin Pay w aplikacji i kliknij „Utwórz portfel”. Nadaj czterocyfrowe hasło dla portfela Garmin Pay.

Dodaj kartę do portfela

  1. 1

    W aplikacji Garmin Connect na telefonie wybierz ikonę karty

    Wybierz rodzaj karty, którą chcesz dodać.

  2. 2

    Uzupełnij dane

    Wprowadź ręcznie dane karty do aplikacji.

  3. 3

    Zaakceptuj informację dla klientów

    Potwierdź dodanie karty do portfela w aplikacji Moje ING.

Jak płacić z Garmin Pay

  1. 1

    Wybierz portfel

    Przykładowy widok tarczy zegarka Garmin - wskazany wybór kart i przycisk

    Wybierz portfel

    Na zegarku naciśnij i przytrzymaj przycisk „Karty”, a następnie wybierz portfel.

  2. 2

    Wybierz kartę

    Przykładowy widok tarczy zegarka Garmin - wpisz kod

    Wybierz kartę

    Jeśli masz więcej niż jedną kartę w Garmin Pay, wybierz z portfela, którą chcesz płacić. Masz 60 sekund, aby przyłożyć zegarek do czytnika.

  3. 3

    Zapłać

    Przykładowy widok tarczy zegarka Garmin - zatwierdzona karta ING

    Zapłać

    Wpisz hasło do portfela Garmin Pay, jeśli jest zablokowany. Zbliż zegarek do terminala płatniczego.
    Nie musisz potwierdzać PIN-em do karty nawet transakcji na wyższe kwoty.

Opłaty i dokumenty

Opłaty

Czynność Opłata
Korzystanie z Garmin Pay 0 zł
Wypłaty gotówki z bankomatów umożliwiających wypłaty Garmin Pay zgodnie z tabelą opłat i prowizji obowiązującą dla danej karty

Transakcje bezgotówkowe wykonane Garmin Pay wliczamy do sumy transakcji, które zwalniają z opłaty za kartę.

Pełna Tabela Opłat i Prowizji

Pytania i odpowiedzi

  • Możesz dodać do Garmin Pay kartę debetową Visa zbliżeniową oraz karty kredytowe dla klientów indywidualnych, m.in. kartę kredytową Visa, kartę kredytową Mastercard, Złotą kartę kredytową i Platynową kartę kredytową. 

    Nie dodasz karty kredytowej, jeśli masz mniej niż 18 lat.

     

  • Tak, możesz dodać do Garmin Pay kartę kredytową, która nie ma funkcji zbliżeniowej.

    W pierwszej kolejności dodaj kartę w aplikacji Garmin Connect, a następnie przejdź do bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji Moje ING. W widoku karty dodanej do Garmin Pay wybierz opcję „Włącz płatności zbliżeniowe”. Od teraz możesz płacić zbliżeniowo zegarkiem Garmin. 

     

  • Tak - maksymalnie 10 kart. Możesz dodać, usunąć i blokować karty w aplikacji Garmin Connect w funkcji „Zarządzaj portfelem”. By wybrać kartę, którą chcesz zapłacić, wejdź w opcjię „portfel” na ekranie zegarka i przesuń ekran.

     

  • Limity transakcji dla Garmin Pay są takie same jak dla Twojej karty płatniczej. Możesz je zmienić w dowolnej chwili w Moim ING.

  • Potrzebujesz dostępu do internetu podczas rejestracji karty. Nie musisz go mieć, kiedy płacisz.

  • Wszystkie płatności możesz zobaczyć w historii transakcji w Moim ING. Nie sprawdzisz jej w zegarku, ponieważ nie przekazujemy do Garmin Pay informacji o szczegółach Twoich transakcji.

  • Możesz usunąć kartę z zegarka:

    • w Moim ING w szczegółach karty - usuwasz kartę z portfela
    • w aplikacji Garmin Connect na telefonie  - usuwasz kartę z portfela lub cały portfel.
  • Hasło aktywuje Twój cyfrowy portfel. Podajesz je raz i płacisz zegarkiem, ile razy chcesz przez cały dzień (24h). Warunek: musisz mieć go przez cały czas na ręce i pasek zegarka musi ściśle przylegać do nadgarstka. Jeśli ściągniesz zegarek lub wyłączysz funkcję pomiaru tętna, przy następnej płatności musisz ponownie aktywować portfel wpisując hasło.

  • Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, usuń portfel i utwórz nowy.

  • Potrzebne Ci będzie obecne hasło, które używasz. Nowe hasło ustawisz w aplikacji Garmin Connect Mobile po wybraniu Garmin Pay > Zresetuj hasło.

  • Może być kilka powodów problemów z dodaniem karty:

    • Nieaktualna wersja aplikacji Garmin Connect

    Zanim rozpoczniesz dodawanie karty do Garmin Pay, sprawdź w sklepie Google Play/AppStore (w zależności od systemu operacyjnego na telefonie) czy masz najbardziej aktualną wersję aplikacji Garmin Connect.

    • Brak oryginalnego systemu operacyjnego na urządzeniach

    Zarówno telefon jak i zegarek muszą posiadać oryginalny system operacyjny. 

    • Brak dostępu do Internetu

    W trakcie dodawania karty do portfela Garmin Pay musisz mieć stabilny dostęp do Internetu.

  • Garmin Pay obsługują m.in. zegarki: D2 Delta S, D2 Delta; D2 Delta PX; fēnix® 5S Plus; fēnix 5 Plus; fēnix 5X Plus; Forerunner® 945; Forerunner® 645; Forerunner 645 Music; MARQ Athlete; MARQ Aviator; MARQ Captain; MARQ Driver; MARQ Expedition; vívoactive® 3; vívoactive 3 Music

    Aktualna lista urządzeń mobilnych obsługujących Garmin Pay znajduje się na stronie: https://explore.garmin.com/pl-PL/garmin-pay/

  • Przy zwrocie towaru do sklepu, który kupowałeś przy użyciu karty w telefonie lub w zegarku, musisz mieć przy sobie to samo urządzenie, którym dokonałeś płatności. Gdy przypisujesz kartę do telefonu lub zegarka, zostaje jej nadany wirtualny numer. Niektórzy sprzedawcy dokonują zwroty tylko na tę samą metodę płatności, jaką wykonany był zakup. Oznacza to, że w przypadku płatności telefonem, przy zwrocie musisz zbliżyć telefon do terminala. Na podstawie wirtualnego numeru karty przypisanej do telefonu, zwrot będzie możliwy. Jeśli usuniesz i dodasz kartę na nowo – jej wirtualny numer będzie inny, co może powodować problemy. W takiej sytuacji poproś sprzedawcę o zastosowanie innej metody zwrotu, tłumacząc, że nie masz już karty, którą dokonałeś zakupu. 

  • Jeśli chcesz sprawdzić wirtualny numer karty przypisany do telefonu lub zegarka pod konkretnym zakupem, wejdź w historię swojego konta. Po odszukaniu interesującej Cię transakcji, rozwiń ją. W prawym dolnym rogu znajdziesz nagłówek „Sposób płatności”. Będzie tam widniała informacja o czterech ostatnich cyfrach wirtualnego numeru karty. Oprócz tego, wirtualny numer karty znajdziesz w aplikacji Garmin Connect.

  • Możliwość wypłaty zbliżeniowo kartą w zegarku zależy od ustawień bankomatu. Może się zdarzyć, że bankomat nie obsługuje takich transakcji.

Słownik pojęć

Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.