Jak zacząć korzystać z Garmin Pay
Potrzebujesz:
- naszej karty Visa zbliżeniowej lub karty kredytowej dla klientów indywidualnych
- telefonu z systemem Android lub iOS
- zegarka z funkcją Garmin Pay
- jeśli masz mniej niż 18 lat - karty do konta i zgody rodzica na samodzielne dysponowanie tą kartą.
Utwórz portfel Garmin Pay
Pobierz aplikację Garmin Connect Mobile na swój telefon
Potrzebujesz telefonu z systemem iOS lub Android.
Połącz swój zegarek z aplikacją
Wybierz na telefonie opcję „Urządzenia” – „Dodaj urządzenie”, a następnie „Paruj telefon”. Musisz mieć włączony Bluetooth.
Utwórz portfel
Wybierz opcję Garmin Pay w aplikacji i kliknij „Utwórz portfel”. Nadaj czterocyfrowe hasło dla portfela Garmin Pay.
Dodaj kartę do portfela
W aplikacji Garmin Connect na telefonie wybierz ikonę karty
Wybierz rodzaj karty, którą chcesz dodać.
Zrób zdjęcie karty w aplikacji
lub wprowadź dane karty ręcznie.
Zaakceptuj informację dla klientów
Potwierdź dodanie karty do portfela w aplikacji Moje ING lub kodem, jaki wyślemy Ci SMS-em.
Jak płacić z Garmin Pay
Wybierz portfel
Wybierz portfel
Na zegarku naciśnij i przytrzymaj przycisk „Karty”, a następnie wybierz portfel.
Wybierz kartę
Wybierz kartę
Jeśli masz więcej niż jedną kartę w Garmin Pay, wybierz z portfela, którą chcesz płacić. Masz 60 sekund, aby przyłożyć zegarek do czytnika.
Zapłać
Zapłać
Wpisz hasło do portfela Garmin Pay, jeśli jest zablokowany. Zbliż zegarek do terminala płatniczego.
Nie musisz potwierdzać PIN-em do karty nawet transakcji na wyższe kwoty.
Bezpieczeństwo Garmin Pay
Płatności aktywujesz 4-cyfrowym hasłem do portfela Garmin Pay. Po upływie 24 godzin albo jeśli ściągniesz zegarek, musisz ponownie podać hasło, jeśli chcesz zapłacić.
Opłaty i dokumenty
Opłaty
Operacja | Opłata | ||||
---|---|---|---|---|---|
Korzystanie z Garmin Pay | 0 zł | ||||
Wypłaty gotówki z bankomatów umożliwiających wypłaty Garmin Pay | zgodnie z tabelą opłat i prowizji obowiązującą dla danej karty |
Transakcje bezgotówkowe wykonane Garmin Pay wliczamy do sumy transakcji, które zwalniają z opłaty za kartę.
Dokumenty
Pytania i odpowiedzi
- Jakie karty mogę dodać do Garmin Pay?
Możesz dodać do Garmin Pay kartę debetową Visa zbliżeniową oraz karty kredytowe dla klientów indywidualnych, m.in. kartę kredytową Visa, kartę kredytową Mastercard, Złotą kartę kredytową i Platynową kartę kredytową.
Nie dodasz karty kredytowej, jeśli masz mniej niż 18 lat.
- Czy mogę dodać do Garmin Pay kartę kredytową bez funkcji zbliżeniowej?
Tak, możesz dodać do Garmin Pay kartę kredytową, która nie ma funkcji zbliżeniowej.
W pierwszej kolejności dodaj kartę w aplikacji Garmin Connect, a następnie przejdź do bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji Moje ING mobile. W widoku karty dodanej do Garmin Pay wybierz opcję „Włącz płatności zbliżeniowe”. Od teraz możesz płacić zbliżeniowo zegarkiem Garmin.
- Czy mogę dodać kilka kart do jednego zegarka?
Tak - maksymalnie 10 kart. Możesz dodać, usunąć i blokować karty w aplikacji Garmin Connect w funkcji „Zarządzaj portfelem”. By wybrać kartę, którą chcesz zapłacić, wejdź w opcjię „portfel” na ekranie zegarka i przesuń ekran.
- Jakie mam limity na płatności Garmin Pay?
Limity transakcji dla Garmin Pay są takie same jak dla Twojej karty płatniczej. Możesz je zmienić w dowolnej chwili w Moim ING.
- Czy muszę mieć dostęp do internetu, żeby korzystać z Garmin Pay?
Potrzebujesz dostępu do internetu podczas rejestracji karty. Nie musisz go mieć, kiedy płacisz.
- Jak mogę sprawdzić historię transakcji Garmin Pay?
Wszystkie płatności możesz zobaczyć w historii transakcji w systemie bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji Moje ING mobile. Nie sprawdzisz jej w zegarku, ponieważ nie przekazujemy do Garmin Pay informacji o szczegółach Twoich transakcji.
- Jak mogę usunąć kartę z Garmin Pay?
Możesz usunąć kartę z zegarka:
- w aplikacji Garmin Connect na telefonie - usuwasz kartę z portfela lub cały portfel
- w Moim ING w szczegółach karty - usuwasz kartę z portfela
- na naszej infolinii - konsultant może usunąć kartę z portfela Garmin Pay.
- Do czego służy hasło do portfela Garmin Pay?
Hasło aktywuje Twój cyfrowy portfel. Podajesz je raz i płacisz zegarkiem, ile razy chcesz przez cały dzień (24h). Warunek: musisz mieć go przez cały czas na ręce i pasek zegarka musi ściśle przylegać do nadgarstka. Jeśli ściągniesz zegarek lub wyłączysz funkcję pomiaru tętna, przy następnej płatności musisz ponownie aktywować portfel wpisując hasło.
- Jak odzyskać hasło do portfela Garmin Pay?
Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, usuń portfel i utwórz nowy.
- Jak zmienić hasło do portfela Garmin Pay?
Potrzebne Ci będzie obecne hasło, które używasz. Nowe hasło ustawisz w aplikacji Garmin Connect Mobile po wybraniu Garmin Pay > Zresetuj hasło.
- Nie mogę dodać karty do portfela Garmin Pay. Co mam zrobić?
Może być kilka powodów problemów z dodaniem karty:
- Nieaktualna wersja aplikacji Garmin Connect
Zanim rozpoczniesz dodawanie karty do Garmin Pay, sprawdź w sklepie Google Play/AppStore (w zależności od systemu operacyjnego na telefonie) czy masz najbardziej aktualną wersję aplikacji Garmin Connect.
- Brak oryginalnego systemu operacyjnego na urządzeniach
Zarówno telefon jak i zegarek muszą posiadać oryginalny system operacyjny.
- Brak dostępu do Internetu
W trakcie dodawania karty do portfela Garmin Pay musisz mieć stabilny dostęp do Internetu.
- Nieprawidłowy kod autoryzacyjny.
Ze względów bezpieczeństwa system blokuje możliwość dodania karty, jeśli wprowadzisz kilka razy nieprawidłowy kod autoryzacji. Spróbuj następnego dnia.
- Jakie modele zegarków obsługują płatności Garmin Pay?
Garmin Pay obsługują m.in. zegarki: D2™ Delta S, D2 Delta; D2 Delta PX; fēnix® 5S Plus; fēnix 5 Plus; fēnix 5X Plus; Forerunner® 945; Forerunner® 645; Forerunner 645 Music; MARQ™ Athlete; MARQ Aviator; MARQ Captain; MARQ Driver; MARQ Expedition; vívoactive® 3; vívoactive 3 Music
Aktualna lista urządzeń mobilnych obsługujących Garmin Pay znajduje się na stronie: https://explore.garmin.com/pl-PL/garmin-pay/
- Jak mogę zwrócić towar w sklepie, jeśli płaciłem kartą w telefonie lub w zegarku?
Przy zwrocie towaru do sklepu, który kupowałeś przy użyciu karty w telefonie lub w zegarku, musisz mieć przy sobie to samo urządzenie, którym dokonałeś płatności. Gdy przypisujesz kartę do telefonu lub zegarka, zostaje jej nadany wirtualny numer. Niektórzy sprzedawcy dokonują zwroty tylko na tę samą metodę płatności, jaką wykonany był zakup. Oznacza to, że w przypadku płatności telefonem, przy zwrocie musisz zbliżyć telefon do terminala. Na podstawie wirtualnego numeru karty przypisanej do telefonu, zwrot będzie możliwy. Jeśli usuniesz i dodasz kartę na nowo – jej wirtualny numer będzie inny, co może powodować problemy. W takiej sytuacji poproś sprzedawcę o zastosowanie innej metody zwrotu, tłumacząc, że nie masz już karty, którą dokonałeś zakupu.
- Gdzie znajdę wirtualny numer karty, którą dokonywałem zakupu?
Jeśli chcesz sprawdzić wirtualny numer karty przypisany do telefonu lub zegarka pod konkretnym zakupem, wejdź w historię swojego konta. Po odszukaniu interesującej Cię transakcji, rozwiń ją. W prawym dolnym rogu znajdziesz nagłówek „Sposób płatności”. Będzie tam widniała informacja o czterech ostatnich cyfrach wirtualnego numeru karty. Oprócz tego, wirtualny numer karty znajdziesz w aplikacji Garmin Connect.
- Czemu nie mogę wypłacić kartą w zegarku mimo, że bankomat jest zbliżeniowy?
Możliwość wypłaty zbliżeniowo kartą w zegarku zależy od ustawień bankomatu. Może się zdarzyć, że bankomat nie obsługuje takich transakcji.
Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.
Rozwiń |
|