Visa Mobile - płatności online w sklepach i aplikacjach

Nie podajesz danych karty w sklepach
Na stronie płatności wpisujesz tylko swój numer telefonu
Każdą płatność zatwierdzasz w aplikacji Moje ING
Korzystasz z ochrony Chargeback, gdyby coś poszło nie tak z Twoim zamówieniem
Transakcje Visa Mobile wliczają się do tych, które zwalniają Cię z opłaty za kartę Visa zbliżeniową

Usługę Visa Mobile aktywujesz tylko w aplikacji Moje ING

Jak korzystać z Visa Mobile

Potrzebujesz:

Jak aktywować Visa Mobile

Usługę Visa Mobile aktywujesz tylko w aplikacji Moje ING. Nie zrobisz tego poprzez aplikację lub stronę Visa.

  1. 1

    W Moim ING wybierz kartę Visa

    W szczegółach karty znajdź Visa Mobile i kliknij „Aktywuj usługę”.
  2. 2

    Podaj adres e-mail i zaakceptuj zgody

    Razem z Visa Mobile aktywujesz usługę Click to Pay, którą świadczy Visa. Jest to niezbędne do korzystania z Visa Mobile.

  3. 3

    Potwierdź e-mail kodem autoryzacyjnym, jaki Visa wyśle Ci na ten adres

     

Jak płacić z Visa Mobile

  1. 1

    Wybierz Visa Mobile jako formę płatności w sklepie internetowym lub aplikacji

     
  2. 2

    Wpisz swój numer telefonu

     
  3. 3

    Potwierdź płatność w aplikacji Moje ING

    - PIN-em do aplikacji.

Pytania i odpowiedzi

  • Visa Mobile zapłacisz za zakupy w sklepach internetowych, które akceptują tę metodę płatności. Obecnie usługa działa tylko w Polsce. Przy wyborze metody płatności wybierz Visa Mobile oznaczone logo

    Logo usługi Visa Mobile

    Pełna lista sklepów znajduje się na stronie Visa. 

     

  • Obecnie Visa Mobile możesz aktywować dla karty debetowej Visa zbliżeniowej oraz  K@rty Wirtualnej ING Visa - karty przedpłaconej do płatności w internecie

    Jedną kartę ustawiasz jako domyślną do płatności Visa Mobile. Płatność pobierzemy z konta powiązanego z tą domyślną kartą. Jeśli w usłudze masz zarejestrowanych więcej kart, podczas płatności możesz wybrać, którą z nich zapłacisz. 

    Do usługi Visa Mobile możesz dodać dowolną liczbę kart.

  • Click to Pay działa w sklepach internetowych na całym świecie. Wymaga podania numeru telefonu i potwierdzenia kodem, który Visa wysyła na Twój adres e-mail oraz potwierdzenia 3D Secure w aplikacji banku. 

    Visa Mobile działa obecnie jedynie w sklepach internetowych w Polsce. Gdy płacisz, podajesz tylko numer telefonu i potwierdzasz płatność w aplikacji Moje ING.

    W obu przypadkach nie podajesz numeru karty na stronie sklepu.

  • Aby korzystać z Visa Mobile musisz być użytkownikiem Click to Pay, które jest udostępniane przez Visa Inc. w ramach rozwiązań płatniczych, tzw. Visa Solutions. Dlatego w procesie aktywacji Visa Mobile zawierasz z Visa Inc. umowę o z konto w Click to Pay. Jeśli nie jesteś jeszcze użytkownikiem Click to Pay, zarejestrujemy Cię tam automatycznie. Po rejestracji w usłudze Visa Mobile dostaniesz mejla od Visa potwierdzającego, że możesz korzystać z usługi Click to Pay

  • Visa wysyła kod weryfikacyjny na adres e-mail w ciągu 2 minut. Jeśli w tym czasie go nie otrzymasz, sprawdź spam lub w aplikacji Moje ING poproś o wysłanie kodu ponownie.

  • Limity płatności w Visa Mobile są takie same jak dla płatności kartą dodaną do Visa Mobile w internecie. Możesz je zmienić w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

  • Click to Pay (od angielskiego: kliknij, aby zapłacić) to standard bezpiecznego handlu zdalnego opracowany przez EMV® - konsorcjum Europay, Mastercard i Visa - dla płatności kartą. Gdy utworzysz konto Click to Pay, możesz płacić kartą w uproszczony sposób w polskich i zagranicznych sklepach internetowych, na stronach oznaczonych logo:



    Korzystając z Click to Pay, nie musisz wpisywać danych karty na stronie sklepu. Wybierasz Click to Pay jako metodę płatności i potwierdzasz transakcję za pomocą 3D Secure (w aplikacji banku lub kodem SMS) oraz kodem otrzymanym z Visa na adres e-mail powiązany z usługą. 

  • Jeśli chcesz zmienić telefon powiązany z usługą, musisz wyłączyć Visa Mobile. Następnie zmień numer telefonu do autoryzacji w Moim ING i ponownie uruchom Visa Mobile. Usługa zostanie powiązana z nowym numerem telefonu.

  • Nie. Wykorzystujemy go tylko po to, by rozpocząć płatność. Nie przekazujemy go odbiorcom płatności. 

  • Nie można zmienić adresu e-mail zarejestrowanego w usłudze. Możesz wyrejestrować się z usługi Visa Mobile i zarejestrować ponownie z użyciem nowego adresu e-mail

  • Wszystkie zrealizowane płatności znajdziesz w historii konta powiązanego z kartą dodaną do Visa Mobile. 
  • W Moim ING wejdź w szczegóły karty, dla której jest aktywna usługa. Pod ikonką Visa Mobile wybierz opcję „Usuń kartę z Visa Mobile”. Odznacz kartę, którą chcesz usunąć i potwierdź.

    Opcja usuwania karty jest też dostępna po kliknięciu w „Zarządzaj kartami w Visa Mobile”. 

  • Aby zamknąć konto Click to Pay, napisz prośbę o zamknięcie konta do Visa na adres: checkoutwithvisa_PL@visa.com. Rezygnacja z Visa Mobile w Moim ING nie usuwa konta w usłudze Click to Pay.

  • W aplikacji mobilnej Moje ING wejdź do szczegółów karty, a następnie wybierz Visa Mobile. W zakładce „Szczegóły” wybierz opcję „Wyłącz Visa Mobile”.

Słownik pojęć

Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.