Jak działa Visa Mobile
Visa Mobile
Visa Mobile to bezpieczna i szybka metoda płatności online, która zastępuje wpisywanie w sklepie internetowym danych karty - numerem telefonu.
Usługę Visa Mobile aktywujesz tylko w aplikacji Moje ING
Zrobisz to w szczegółach kraty Visa. Nie zrobisz tego przez aplikację lub stronę Visa.
Jak korzystać z Visa Mobile
Potrzebujesz:
- naszej karty Visa zbliżeniowej lub K@rty wirtualnej ING Visa
- aplikacji Moje ING mobile
Jak aktywować Visa Mobile
Usługę Visa Mobile aktywujesz tylko w aplikacji Moje ING. Nie zrobisz tego poprzez aplikację lub stronę Visa.
-
1
W Moim ING wybierz kartę Visa
W szczegółach karty znajdź Visa Mobile i kliknij „Aktywuj usługę”. -
2
Podaj adres e-mail i zaakceptuj zgody
Razem z Visa Mobile aktywujesz usługę Click to Pay, którą świadczy Visa. Jest to niezbędne do korzystania z Visa Mobile.
-
3
Potwierdź e-mail kodem autoryzacyjnym, jaki Visa wyśle Ci na ten adres
Jak płacić z Visa Mobile
-
1
Wybierz Visa Mobile jako formę płatności w sklepie internetowym lub aplikacji
-
2
Wpisz swój numer telefonu
-
3
Potwierdź płatność w aplikacji Moje ING
- PIN-em do aplikacji.
Bezpieczeństwo płatności Visa Mobile
Jak Visa Mobile wspiera bezpieczeństwo płatności
- Dane Twojej karty są zapisane tylko w usługach Visa i nie są przekazywane do sklepu.
- Podczas transakcji w internecie nie musisz podawać numeru karty, jej daty ważności i numeru CVV.
- Transakcje są zabezpieczone przez ING i przez Visa.
- Każdą płatność potwierdzasz w aplikacji banku. Możesz sprawdzić wszystkie szczegóły transakcji przed potwierdzeniem.
- Możesz skorzystać z Chargeback - dodatkowego zabezpieczenia zakupów. Dzięki Chargeback pomagamy Ci odzyskać pieniądze, jeśli nie otrzymasz towarów lub usług, które zostały opłacone kartą (np. gdy sprzedawca zbankrutował albo zlikwidował działalność).
Pytania i odpowiedzi
-
Visa Mobile zapłacisz za zakupy w sklepach internetowych, które akceptują tę metodę płatności. Obecnie usługa działa tylko w Polsce. Przy wyborze metody płatności wybierz Visa Mobile oznaczone logo
Pełna lista sklepów znajduje się na stronie Visa.
-
Obecnie Visa Mobile możesz aktywować dla karty debetowej Visa zbliżeniowej oraz K@rty Wirtualnej ING Visa - karty przedpłaconej do płatności w internecie
Jedną kartę ustawiasz jako domyślną do płatności Visa Mobile. Płatność pobierzemy z konta powiązanego z tą domyślną kartą. Jeśli w usłudze masz zarejestrowanych więcej kart, podczas płatności możesz wybrać, którą z nich zapłacisz.
Do usługi Visa Mobile możesz dodać dowolną liczbę kart.
-
Click to Pay działa w sklepach internetowych na całym świecie. Wymaga podania numeru telefonu i potwierdzenia kodem, który Visa wysyła na Twój adres e-mail oraz potwierdzenia 3D Secure w aplikacji banku.
Visa Mobile działa obecnie jedynie w sklepach internetowych w Polsce. Gdy płacisz, podajesz tylko numer telefonu i potwierdzasz płatność w aplikacji Moje ING.
W obu przypadkach nie podajesz numeru karty na stronie sklepu. -
Aby korzystać z Visa Mobile musisz być użytkownikiem Click to Pay, które jest udostępniane przez Visa Inc. w ramach rozwiązań płatniczych, tzw. Visa Solutions. Dlatego w procesie aktywacji Visa Mobile zawierasz z Visa Inc. umowę o z konto w Click to Pay. Jeśli nie jesteś jeszcze użytkownikiem Click to Pay, zarejestrujemy Cię tam automatycznie. Po rejestracji w usłudze Visa Mobile dostaniesz mejla od Visa potwierdzającego, że możesz korzystać z usługi Click to Pay.
-
Visa wysyła kod weryfikacyjny na adres e-mail w ciągu 2 minut. Jeśli w tym czasie go nie otrzymasz, sprawdź spam lub w aplikacji Moje ING poproś o wysłanie kodu ponownie.
-
Limity płatności w Visa Mobile są takie same jak dla płatności kartą dodaną do Visa Mobile w internecie. Możesz je zmienić w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
-
Click to Pay (od angielskiego: kliknij, aby zapłacić) to standard bezpiecznego handlu zdalnego opracowany przez EMV® - konsorcjum Europay, Mastercard i Visa - dla płatności kartą. Gdy utworzysz konto Click to Pay, możesz płacić kartą w uproszczony sposób w polskich i zagranicznych sklepach internetowych, na stronach oznaczonych logo:
Korzystając z Click to Pay, nie musisz wpisywać danych karty na stronie sklepu. Wybierasz Click to Pay jako metodę płatności i potwierdzasz transakcję za pomocą 3D Secure (w aplikacji banku lub kodem SMS) oraz kodem otrzymanym z Visa na adres e-mail powiązany z usługą. -
Jeśli chcesz zmienić telefon powiązany z usługą, musisz wyłączyć Visa Mobile. Następnie zmień numer telefonu do autoryzacji w Moim ING i ponownie uruchom Visa Mobile. Usługa zostanie powiązana z nowym numerem telefonu.
-
Nie. Wykorzystujemy go tylko po to, by rozpocząć płatność. Nie przekazujemy go odbiorcom płatności.
-
Nie można zmienić adresu e-mail zarejestrowanego w usłudze. Możesz wyrejestrować się z usługi Visa Mobile i zarejestrować ponownie z użyciem nowego adresu e-mail.
-
Wszystkie zrealizowane płatności znajdziesz w historii konta powiązanego z kartą dodaną do Visa Mobile.
-
W Moim ING wejdź w szczegóły karty, dla której jest aktywna usługa. Pod ikonką Visa Mobile wybierz opcję „Usuń kartę z Visa Mobile”. Odznacz kartę, którą chcesz usunąć i potwierdź.
Opcja usuwania karty jest też dostępna po kliknięciu w „Zarządzaj kartami w Visa Mobile”.
-
Aby zamknąć konto Click to Pay, napisz prośbę o zamknięcie konta do Visa na adres: checkoutwithvisa_PL@visa.com. Rezygnacja z Visa Mobile w Moim ING nie usuwa konta w usłudze Click to Pay.
-
W aplikacji mobilnej Moje ING wejdź do szczegółów karty, a następnie wybierz Visa Mobile. W zakładce „Szczegóły” wybierz opcję „Wyłącz Visa Mobile”.
Słownik pojęć
Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.