Zastrzeganie kart

Skradziono Ci kartę lub gdzieś się zgubiła? Osoba nieuprawniona zna dane Twojej karty? Jak najszybciej ją zastrzeż.
Sprawdź:

Możesz też zastrzec swój dokument tożsamości.

Jak zastrzec kartę?

Co dalej?

  • Od momentu zastrzeżenia karty przejmujemy pełną odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje kartą powyżej 50 EUR. W przypadku niższych kwot każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie - po otrzymaniu reklamacji. 
  • Po zastrzeżeniu karty nie będzie można z niej korzystać - nawet jeśli się odnajdzie. W takim przypadku zamów nową kartę - dowiedz się więcej o kartach
  • Kartę możesz zastrzec także w Systemie Zastrzegania Kart pod numerem (+48) 828 828 828 (opłata za połączenie zgodna z tabelą opłat operatora telekomunikacyjnego).

Tymczasowa blokada karty do konta

Planujesz zostawić kartę w hotelu? Twoja karta zapodziała się gdzieś w domu? W takich sytuacjach możesz czasowo zablokować kartę w Moim ING lub w aplikacji mobilnej. W tym czasie nikt nie będzie mógł nią płacić. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie automatycznie zastrzeżemy kartę.

Zaloguj się i zablokuj kartę

Zaginął Twój telefon z aplikacją Moje ING mobile?

Jak najszybciej usuń go z listy Zaufanych urządzeń.
Możesz to zrobić na dowolnym urządzeniu. 

1

Zaloguj się do Mojego ING

Zaloguj się do Mojego ING

Zaloguj się

2

Przejdź do listy Zaufanych urządzeń

Przejdź do listy Zaufanych urządzeń

Znajdziesz ją w „Danych i ustawieniach” w sekcji „Aplikacja mobilna”. 
Usuń zagubiony telefon z listy „Zaufane urządzenia”.

3

Gotowe

Gotowe

Gdyby telefon się znalazł, możesz ponownie aktywować na nim aplikację - postępuj zgodnie z instrukcją aktywacji.

 

Chcesz zastrzec dokument tożsamości?

Dowiedz się co zrobić