Zastrzeganie kart

Skradziono Ci kartę lub gdzieś się zgubiła? Osoba nieuprawniona zna Twój kod PIN lub numer CVV2/ CVC2 Twojej karty? 
Zastrzeż kartę najszybciej, jak to możliwe.

Zaginął Twój telefon z aplikacją Moje ING mobile?
Usuń go z listy Zaufanych urządzeń.

Kartę możesz zastrzec na 3 sposoby:

Przez internet

W systemie bankowości internetowej

Zaloguj się

Na naszej infolinii

+48 32 357 00 12

Infolinia czynna 24/7
Koszt połączenia wg stawek operatora

W dowolnym oddziale
naszego banku

Znajdź najbliższy oddział

Tymczasowa blokada karty do konta

Planujesz zostawić kartę w hotelu? Twoja karta zapodziała się gdzieś w domu? W takich sytuacjach możesz czasowo zablokować kartę w Moim ING lub w aplikacji mobilnej. W tym czasie nikt nie będzie mógł nią płacić. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie automatycznie zastrzeżemy kartę.

Zaloguj się i zablokuj kartę

Co dalej?

Od momentu zastrzeżenia karty przejmujemy pełną odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje kartą powyżej 50 EUR. W przypadku niższych kwot każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie - po otrzymaniu reklamacji. 

Po zastrzeżeniu karty nie będzie można z niej korzystać - nawet jeśli się odnajdzie. W takim przypadku zamów nową kartę - dowiedz się więcej o kartach

Kartę możesz zastrzec także w Systemie Zastrzegania Kart pod numerem (+48) 828 828 828 (opłata za połączenie zgodna z tabelą opłat operatora telekomunikacyjnego).

 

Chcesz zastrzec dokument tożsamości?

Dowiedz się co zrobić

Zaginął Twój telefon z aplikacją Moje ING mobile?

Jak najszybciej usuń go z listy Zaufanych urządzeń.
Możesz to zrobić na dowolnym urządzeniu. 

1

Zaloguj się do Mojego ING

Zaloguj się do Mojego ING

Zaloguj się

2

Przejdź do listy Zaufanych urządzeń

Przejdź do listy Zaufanych urządzeń

Znajdziesz ją w „Danych i ustawieniach” w sekcji „Aplikacja mobilna”. 
Usuń zagubiony telefon z listy „Zaufane urządzenia”.

3

Gotowe

Gotowe

Gdyby telefon się znalazł, możesz ponownie aktywować na nim aplikację - postępuj zgodnie z instrukcją aktywacji.