Zastrzeganie kart
Skradziono Ci kartę lub gdzieś się zgubiła? Osoba nieuprawniona zna dane Twojej karty? Jak najszybciej ją zastrzeż.
Sprawdź:
Możesz też zastrzec swój dokument tożsamości.
Jak zastrzec kartę?
Co dalej?
- Od momentu zastrzeżenia karty przejmujemy pełną odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje kartą powyżej 50 EUR. W przypadku niższych kwot każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie - po otrzymaniu reklamacji.
- Po zastrzeżeniu karty nie będzie można z niej korzystać - nawet jeśli się odnajdzie. W takim przypadku zamów nową kartę - dowiedz się więcej o kartach
- Kartę możesz zastrzec także w Systemie Zastrzegania Kart pod numerem (+48) 828 828 828 (opłata za połączenie zgodna z tabelą opłat operatora telekomunikacyjnego).
Czasowa blokada karty
Planujesz zostawić kartę w hotelu? Twoja karta zapodziała się gdzieś w domu? W takich sytuacjach możesz czasowo zablokować kartę w Moim ING lub w aplikacji mobilnej. Zablokowaną kartą nikt nie może płacić. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Jeśli tego nie zrobisz, automatycznie ją zamkniemy.
Zaginął Twój telefon z aplikacją Moje ING mobile?
Jak najszybciej usuń go z listy Zaufanych urządzeń.
Możesz to zrobić na dowolnym urządzeniu.
Zaloguj się do Mojego ING
Przejdź do listy Zaufanych urządzeń
Znajdziesz ją w swoim profilu w sekcji „Aplikacja mobilna”.
Usuń zagubiony telefon z listy „Zaufane urządzenia”.
Gotowe!
Gdyby telefon się znalazł, możesz ponownie aktywować na nim aplikację - postępuj zgodnie z instrukcją aktywacji.
Chcesz zastrzec dokument tożsamości?
Zobacz także
Bezpieczeństwo bankowości internetowej
Poznaj podstawowe zasady bezpieczeństwa
Co robić, gdy stracisz portfel z kartami i dokumentami
Sprawdź, jak się zabezpieczyć przed konsekwencjami takiego zdarzenia