Konto Komfort

  • Polecane jako konto wspólne
  • Darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce
  • 0 zł za kartę Visa zbliżeniowa - jeśli zrobisz nią transakcje na minimum 300 zł miesięcznie1
  • 0 zł za krajowe przelewy przez internet w PLN2
  • 15 zł miesięcznie za prowadzenie konta

Płatności kartą zliczamy w okresie rozliczeniowym

To nie miesiąc kalendarzowy. Okres rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca. Opłatę pobieramy ostatniego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego - czyli za poprzedni "miesiąc".

Jak nie płacić za kartę do konta?

Wystarczy, że kartami wydanymi do Twojego konta zapłacisz minimum 300 zł. W przeciwnym razie naliczymy opłatę w wysokości 7 zł.

Sumujemy transakcje kartami: Visa zbliżeniowa, Zbliżak Visa i Mastercard w telefonie, które zrobisz w danym okresie rozliczeniowym.

Nie jesteś naszym klientem?

Otwórz konto przez internet - na stronie www lub w aplikacji Moje ING (pobierz aplikację z odpowiedniego sklepu).

Otwórz konto


Jesteś naszym klientem?

Zaloguj się do Mojego ING i tam otwórz konto. Pierwsze lub kolejne.


Jak dodać do konta współposiadacza?

Jeśli potrzebujesz konta wspólnego, odwiedź najbliższy oddział z osobą, którą chcesz ustanowić współposiadaczem. Weźcie ze sobą dokumenty tożsamości (dowód osobisty lub paszport) i telefony, których numery będą przypisane do autoryzacji transakcji.

Promocje do konta

Możesz je łączyć.

Otwórz konto w promocji i odbierz do 160 zł na start.

Wystarczy je otworzyć i zacząć niego korzystać

50 zł za konto z polecenia

Skorzystaj z kodem polecenia od znajomego

Otwórz konto z polecenia i zyskaj 50 zł na start

Otwórz konto do 25 listopada 2021 r. i podaj przy tym kod polecenia od znajomego z kontem w ING. Możesz to zrobić przez naszą stronę internetową, w Moim ING lub w oddziale - jak wolisz. 

Pamiętaj, żeby w trakcie otwierania konta wyrazić zgodę na poinformowanie osoby polecającej o spełnieniu (lub nie) przez Ciebie warunków promocji. 

Do 7 lutego 2022 r., w każdym z dwóch dowolnych miesięcy od otwarcia konta, zrób transakcje bezgotówkowe na sumę co najmniej 300 zł. Dowolną kartą wydaną do konta, BLIKIEM lub portfelem mobilnym (Apple Pay, Google Pay lub Garmin Pay). Nie liczymy transakcji wycofanych, anulowanych oraz wypłat gotówki. 

Nagrodę wypłacimy do 25 marca 2022 r. na konto otwarte w ramach promocji.

Otwórz konto  Regulamin

Otwórz konto bankowe przez internet i zyskaj do 160 zł w promocji

Zyskasz 110 zł, gdy:

  • do 30 września 2021 r. otworzysz przez naszą stronę internetową konto Komfort z:
    - Otwartym Kontem Oszczędnościowym (OKO)
    - i kartą (kartę możesz też zamówić później, już w Moim ING. Zrób to do 30 września, żeby spełnić warunek promocji.)
  • do 31 grudnia 2021 r. zrobisz transakcje bezgotówkowe dowolną kartą wydaną do konta, portfelem mobilnym (Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay) lub BLIKIEM na łączną kwotę min. 1 000 zł.

Możesz otrzymać dodatkowe 50 zł, jeśli do 31 grudnia 2021 r.:

  • zrobisz min. 3 transakcje BLIKIEM, płacąc za zakupy w sklepach internetowych (mogą to być transakcje z poprzedniego warunku)
  • otrzymasz w każdym z 3 dowolnych miesięcy trwania promocji łączny wpływ na min. 1 000 zł (z tytułu wynagrodzenia, renty lub emerytury) na konto otwarte w ramach promocji 
  • założysz min. jeden cel oszczędnościowy na OKO otwartym w ramach promocji i odłożysz na nim min. 300 zł

Promocja nie dotyczy otwarcia konta po zalogowaniu do Mojego ING lub aplikacji Moje ING Mobile oraz nie dotyczy obecnych klientów banku ING.

Zapoznaj się z regulaminem i spełnij wszystkie warunki promocji.

Otwórz konto

Jeżeli spełnisz warunki promocji, nagrodę otrzymasz do 14 stycznia 2022 r.

Promocja „Do 160 zł za otwarcie konta Direct albo Komfort” jest skierowana do osób pełnoletnich z udzielonymi zgodami na przekazywanie przez nasz bank informacji handlowych (marketingowych) poprzez środki i urządzenia komunikacji elektronicznej oraz profilowanych informacji handlowych.
Upewnij się, że masz udzielone zgody marketingowe – zrobisz to w Moim ING. Brak zgód oznacza rezygnację z udziału w Promocji.

Dostęp do pieniędzy

Aplikacja Moje ING

Dobrze oceniana przez użytkowników daje Ci wszystko to co bankowość w komputerze i możliwości, które docenią użytkownicy smartfonów.

Korzystaj m.in. z:

  • podglądu stanu konta bez logowania
  • podglądu historii i stanu kont z innych banków (także przed zalogowaniem)
    więcej o usłudze "Dodaj konto z innego banku"
  • płatności w sklepach kartą lub kodami BLIK
  • logowania PIN-em lub odciskiem palca
  • dostępu do Profilu Zaufanego
  • przechowywania paragonów i ważnych dokumentów

Więcej o Moim ING

Jak działa konto wspólne

Dla partnera, rodzica, może współkredytobiorcy... Konto wspólne przydaje się, gdy chcesz z drugą osobą w równym stopniu zarządzać pieniędzmi na koncie. Współposiadacz może nabywać nowe produkty, korzystać z bankowości, karty, nawet zaciągać zobowiązania kredytowe. Zachowuje też dostęp do konta nawet po śmierci współposiadacza.

Jeśli zależy Ci na koncie wspólnym - możesz najpierw otworzyć przez internet konto Komfort, a potem odwiedzić najbliższy oddział z osobą, którą chcesz ustanowić współposiadaczem. Weźcie ze sobą dokumenty tożsamości (dowód osobisty lub paszport) i telefony. Na ich numer będziecie dostawać kody do autoryzacji transakcji. W oddziale nasz pracownik zmieni typ konta na wspólne, pomoże współposiadaczowi zamówić własną kartę do konta i uzyskać dostęp do bankowości internetowej i mobilnej.

Płatności kartą i telefonem

Swoją kartą Visa do konta płacisz zbliżeniowo w sklepie, w internecie lub za granicą – dzięki funkcji wielowalutowej.

Ile to kosztuje? Wystarczy, że w danym miesiącu (właściwie w okresie rozliczeniowym) zrobisz transakcje kartą na 300 zł. Sumujemy płatności wszystkimi kartami wydanymi do Twojego konta.

Kartę możesz też aktywować w Moim ING do płacenia telefonem. Jeśli lubisz płatności mobilne, mamy też dla Ciebie kody BLIK, portfele elektroniczne – Google Pay i Apple Pay, a nawet płatności zegarkiem (Garmin Pay)!

Więcej o tym jak płacić bez gotówki

 

Limit zadłużenia w koncie

Możesz mieć nawet 50 000 zł bez zabezpieczenia. Nie płacisz za udzielenie dodatkowego limitu i możesz dostać go w każdej chwili, bez zbędnych formalności – w Moim ING.

Korzystasz, kiedy potrzebujesz, a każdy wpływ na Twoje konto odnawia limit.

Zobacz, jak dostać limit w koncie

 

Jak otworzyć konto przez internet

Jeśli jesteś już naszym klientem, otwórz konto w Moim ING. Chcesz otworzyć kolejne konto w naszym banku? Zobacz jak

1

Przygotuj dowód osobisty

Potrzebne będą dane z dokumentu i jego zdjęcia (zobacz jak to zrobić).

Otwórz konto

2

Wybierz płatności do konta

Kartę albo płatności telefonem.

Kartę przywiezie kurier, ale od razu możesz aktywować dla niej płatności telefonem - w Moim ING.

Pamiętaj, że karta do konta to warunek promocji.

3

Potwierdź swoją tożsamość

W jeden z czterech sposobów:

1. Na selfie, w aplikacji Moje ING.
Zobacz jak
2. Przelewem z innego banku.
Zobacz czy jest Twój bank
3. Z kurierem.
Zobacz jak
4. W oddziale.

4

Ciesz się nowym kontem

Potwierdzenie wysłania wniosku wyślemy Ci SMS-em.

Gdy już potwierdzisz, że Ty to Ty - otrzymasz od nas w mejlu umowę i dostęp do Mojego ING.

Korzystaj z konta i odbierz do 160 zł w promocji.

Jak potwierdzić tożsamość z metodą na selfie (wideoweryfikacja)?

Potrzebujesz:

  • smartfona z systemem operacyjnym nie niższym niż 14.0 dla iOS lub Android 7.0
  • prywatności - przejdź proces samodzielnie, bez udziału osób trzecich. Niestety, jeśli w trakcie robienia selfie na zdjęcie załapie się Twoja mama lub partner, nie będziemy mogli zaakceptować takiego wniosku
  • pewnej ręki (lub statywu) i dobrego oświetlenia 
  • wykonać pewne ćwiczenie - połącz kropki na ekranie odpowiednimi ruchami głowy w czasie nie dłuższym niż 60 sekund

Po potwierdzeniu tożsamości aktywuj dostęp do Mojego ING i bankuj z nami wygodnie.

I pamiętaj, że z przyczyn prawnych i bezpieczeństwa, zdalne metody potwierdzenia tożsamości (na selfie, przelewem z innego banku) dają ograniczony dostęp do niektórych funkcji Mojego ING, m.in.: zakładania profilu zaufanego, składania wniosków 500 i 300+.  Wystarczy, że odwiedzisz najbliższy oddział i tam dodatkowo potwierdzisz tożsamość. Weź ze sobą dowód osobisty.

Chcesz potwierdzić tożsamość przelewem z innego banku?

Sprawdź, czy mamy Twój bank:

 Alior Bank

 mBank

 Bank Millennium

 Bank Pekao

 Bank Pocztowy

 Santander Bank Polska

Upewnij się też, że:

  • dane wpisane we wniosku o konto zgadzają się z danymi w tamtym banku (np. czy nie masz innego adresu zamieszkania lub nazwiska)
  • jesteś jedynym posiadaczem konta w tamtym banku (nie jest to konto wspólne)
  • oraz czy choć raz specjalista z tamtego banku potwierdził Twoją tożsamość w oddziale (czyli nie była to np. wizyta w celu wypłaty gotówki z bankomatu)

Po potwierdzeniu tożsamości aktywuj dostęp do Mojego ING i bankuj z nami wygodnie.

I pamiętaj, że z przyczyn prawnych i bezpieczeństwa, zdalne metody potwierdzenia tożsamości (przelewem z innego banku, na selfie) dają ograniczony dostęp do niektórych funkcji Mojego ING, m.in.: zakładania profilu zaufanego, składania wniosków 500 i 300+.

Wystarczy, że odwiedzisz najbliższy oddział i tam dodatkowo potwierdzisz tożsamość. Weź ze sobą dowód osobisty.

Jak potwierdzić tożsamość z kurierem?

Kurier Poczty Polskiej zjawi się pod wskazanym adresem w ciągu 2-3 dni roboczych od złożenia wniosku. 

Możesz też zmienić adres dostawy lub odebrać przesyłkę w placówce pocztowej - ustal to z kurierem w trakcie rozmowy telefonicznej.

Kurier nie przywozi umowy. Za to dostarczy Ci kartę, jeśli ją zamówiłeś :)

Jak załączyć zdjęcia dowodu?

Pliki nie powinny przekraczać 6 MB. Dopuszczalne formaty to: PDF, JPG, JPEG, TIF, TIFF, GIF lub PNG.

O zdjęcia obu stron dowodu osobistego poprosimy Cię, jeśli wybierzesz metodę potwierdzenia tożsamości na selfie, przelewem z innego banku lub podczas wizyty kuriera.

Jeśli chcesz potwierdzić swoją tożsamość w oddziale, dowód pokażesz specjaliście w trakcie wizyty.

Konto oszczędnościowe
Jak oszczędzać? Z Otwartym Kontem Oszczędnościowym. W razie potrzeby - przelewasz z niego na swoje konto osobiste.

Konto oszczędnościowe

W pakiecie z kontem osobistym. Miejsce na Twoje oszczędności. Wpłacasz i wypłacasz kiedy chcesz.

Smart Saver
Oszczędzaj bez wysiłku - procent lub kwota od każdej płatności odkładają się na koncie Smart Saver.

Smart Saver

Oszczędzasz, gdy płacisz – zaokrąglenie kwoty transakcji lub procent od tej kwoty trafia z Twojego konta osobistego na Smart Savera.

Moje Rabaty
Jak kupować taniej? Ze zniżkami do popularnych sklepów.

Moje Rabaty

To zniżki do popularnych sklepów internetowych, dostępne w Moim ING.

Moje ING
Jak zarządzać domowym budżetem? Z Moim ING - sprawdź analizę wydatków i zaplanuj cele oszczędnościowe.

Moje ING

To też narzędzia pomocne w zarządzaniu domowym budżetem.

Nowości do konta

Załóż konto przez telefon - w aplikacji Moje ING. Swoją tożsamość potwierdzisz jeszcze szybciej - na selfie.

Załóż konto na selfie

Jak co 4 klient - w Moim ING mobile4.

Dodaj konto z innego banku

Zobacz podgląd swoich finansów w Moim ING.

Opłaty i prowizje

  • Konto

  • Karty do konta

  • Wpłaty/wypłaty

  • Przelewy

Konto

x
  Opłata
Konto  
Otwarcie konta 0 zł
Otwarcie kolejnego konta 0 zł
Prowadzenie konta 15 zł

Karty do konta

x
  Opłata
Wydanie karty Visa zbliżeniowej  
ze standardowym wizerunkiem 0 zł
z własnym wizerunkiem - Mojej Karty ING 15 zł
Miesięczna opłata za kartę Visa zbliżeniową  
jeśli kartami wydanymi do konta zapłacisz łącznie co najmniej 300 zł. Sumujemy transakcje kartami: Visa zbliżeniowa, Zbliżak Visa i Mastercard w telefonie w danym okresie rozliczeniowym. Okres rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca. Opłatę pobieramy ostatniego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego. 0 zł
w pozostałych przypadkach 7 zł

Wpłaty/wypłaty

x
  Opłata
Wypłaty  
we wszystkich bankomatach w kraju 0 zł
w kasie Banku 0 zł
w punktach oznaczonych logo Cashback przy okazji zakupów 0 zł
wypłaty gotówki w EUR w krajach SEPA 0 zł
pozostałe wypłaty gotówki za granicą 3 %
Wpłata gotówki  
we wpłatomatach ING Banku Śląskiego i sieci Planet Cash w kraju 0 zł
w kasie Banku 0 zł

Przelewy

x
  Opłata
W bankowości internetowej i aplikacji mobilnej (w tym przelew na telefon):  
na konto w ING Banku Śląskim 0 zł
na konto w innym banku z wyjątkiem przelewów typu Express ELIXIR, BlueCash i SORBNET 0 zł
W oddziale banku:  

na konta w ING Bank Śląskim

stawka 0 PLN obowiązuje dla pierwszego przelewu wewnętrznego (na rachunek w Banku) albo pierwszego przelewu krajowego (w PLN, na rachunek w innym banku w kraju) w okresie miesiąca liczonego od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca, każdy kolejny za opłatą 9 PLN. Stawka 0 PLN obowiązuje zawsze dla przelewów na rachunki oszczędnościowe w PLN, na rachunki Otwartego Konta Oszczędnościowego (dla przedsiębiorców) w PLN, na rachunki lokat, na rachunki lokat w okresie subskrypcji (dotyczy Inwestycyjnej Lokaty Terminowej oraz Inwestycyjnej Lokaty Terminowej Plus), na rachunki nabyć jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych dostępnych w ofercie Banku, w celu zakupu jednostek uczestnictwa na rzecz posiadacza Konta oraz na rachunki posiadacza Konta w Biurze Maklerskim ING.

0/9 zł

na konta w innym banku z wyłączeniem przelewów Express ELIXIR, BlueCash i SORBNET

stawka 0 PLN obowiązuje dla pierwszego przelewu wewnętrznego (na rachunek w Banku) albo pierwszego przelewu krajowego (w PLN, na rachunek w innym banku w kraju) w okresie miesiąca liczonego od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca, każdy kolejny za opłatą 9 PLN. Stawka 0 PLN obowiązuje zawsze dla przelewów na rachunki nabyć jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych dostępnych w ofercie Banku w celu zakupu jednostek uczestnictwa na rzecz posiadacza Konta.

0/9 zł

Wygląda dobrze?

Otwórz konto

Masz więcej pytań o to konto?

  • Czy muszę iść do oddziału, żeby otworzyć konto Komfort?

    Nie – załóż konto przez naszą stronę internetową.

    Swoją tożsamość potwierdzisz:

    • przelewem z innego banku
    • lub z kurierem

    Po potwierdzeniu tożsamości aktywuj dostęp do Mojego ING i bankuj z nami wygodnie.

    I pamiętaj, że z przyczyn prawnych i bezpieczeństwa, zdalne metody potwierdzenia tożsamości (przelewem z innego banku) dają ograniczony dostęp do niektórych funkcji Mojego ING, m.in.: zakładania profilu zaufanego, składania wniosków 500 i 300+.

    Wystarczy, że odwiedzisz najbliższy oddział i tam dodatkowo potwierdzisz tożsamość. Weź ze sobą dowód osobisty.

  • Kiedy mogę otworzyć konto przez internet?

    Z formalnych powodów mamy parę warunków. Jeśli:

    • jesteś pełnoletnim obywatelem Polski
    • masz adres zamieszkania i korespondencji na terenie Polski
    • polski dowód osobisty (nie paszport)
    • numer telefonu komórkowego polskiego operatora
    • nie masz jeszcze żadnej relacji z naszym bankiem (np. innego produktu) 
    • lub jesteś w trakcie ubiegania się o kredyt hipoteczny w naszym banku

    możesz otworzyć konto przez internet.

    W pozostałych przypadkach dobrze będzie złożyć nam wizytę w oddziale :)

  • Czego potrzebuję, żeby otworzyć konto przez internet?

    Dostępu do internetu, komputera, smartfona lub innego urządzenia mobilnego, z którego lubisz korzystać, dowodu osobistego (w tym zdjęć przodu i tyłu dokumentu) oraz około 15 minut wolnego czasu :)

    Jeśli nie masz dowodu osobistego, za to masz paszport - konto otworzysz w najbliższym oddziale.

  • Na jakiej przeglądarce najlepiej złożyć wniosek o konto?

    Wspieramy takie przeglądarki:

    • Microsoft Edge – wersja 43 i nowsze
    • Chrome – wersja  82 i nowsze 
    • Mozilla Firefox – wersja 76 i nowsze
    • Safari – wersja 12.1.2 i nowsze 

    Jeśli korzystasz z innych przeglądarek, niektóre elementy strony mogą się niewłaściwie wyświetlać lub działać. Sprawdź jak zmienić przeglądarkę

  • Potwierdzenie tożsamości - jaką metodę wybrać?

    Gdy otwierasz konto przez internet, możesz skorzystać z czterech metod potwierdzenia tożsamości:

    • na selfie 
    • przelewem z innego banku
    • podczas wizyty kuriera
    • lub w oddziale banku

    Jeśli zależy Ci na czasie, wybierz selfie lub przelew - po potwierdzeniu dostęp do konta zyskasz od razu. Jeśli chcesz korzystać z pełni funkcji Mojego ING (np. profilu zaufanego), i tak dobrze będzie odwiedzić nasz oddział - możesz to więc zrobić po otwarciu konta.

    Czy możesz zmienić metodę po złożeniu wniosku?
    Tylko w przypadku wizyty kuriera - możesz po prostu wcześniej pójść do oddziału. Przy pozostałych metodach złóż wniosek jeszcze raz.

  • Jestem cudzoziemcem. Czy mogę założyć u Was konto?

    Obecnie umożliwiamy założenie konta przez internet tylko pełnoletnim obywatelom Polski, z polskim dowodem tożsamości, adresem zamieszkania i korespondencji na terenie Polski oraz numerem telefonu komórkowego polskiego operatora. W pozostałych przypadkach zapraszamy do oddziału banku.

  • Profil zaufany a potwierdzenie przelewem lub na selfie (z wideoweryfikacją)

    Zdalne metody potwierdzenia tożsamości, choć najszybsze, wymagają dodatkowego potwierdzenia tożsamości w oddziale, żeby móc korzystać z pełni funkcji Mojego ING, np.

    • zakładania profilu zaufanego
    • składania wniosków 500+ i 300+
    • zawierania umowy pośrednictwa
    • otwarcia konta maklerskiego

    Zobacz pełną listę funkcjonalności (s. 9, tabela na dole) 

    Wynika to ze względów prawnych i bezpieczeństwa.

    Funkcje będą dla Ciebie dostępne, gdy potwierdzisz swoją tożsamość w oddziale banku (wystarczy, że weźmiesz swój dowód osobisty, żeby nasz pracownik mógł potwierdzić, że Ty to Ty).

  • Czy do konta muszę mieć kartę?

    Nie, choć może się przydać (no i może fajnie wyglądać, jeśli jest Moją kartą – kartą płatniczą z własnym wizerunkiem).

    Jeśli lubisz płacić telefonem, możesz wybrać taką opcję już w trakcie zakładania konta – to nic nie kosztuje. Jeśli zdecydujesz się jednak na kartę – ją także możesz aktywować do płatności mobilnych.

    Jeśli chcesz skorzystać z promocji… „Do 160 zł za otwarcie konta Direct albo Komfort”, musisz założyć konto z kartą i Otwartym Kontem Oszczędnościowym – to jeden z warunków. Karta wirtualna Visa lub Mastercard w telefonie wystarczą :)

  • Złożyłem wniosek o konto i co teraz?

    Po poprawnym złożeniu wniosku wyślemy Ci potwierdzenie SMS-em.

    Twoje konto będzie aktywne w zależności od wybranej metody:

    • na selfie lub przelewem – konto aktywujemy do kilku minut, najpóźniej następnego dnia roboczego
    • podczas wizyty kuriera – do 2-3 dni roboczych
    • w oddziale – po potwierdzeniu wniosku przez specjalistę. Na wizytę w dowolnym oddziale masz 30 dni.

    Umowę prześlemy Ci do dwóch dni roboczych na podany adres e-mail, znajdziesz ją też w Moim ING, w zakładce Moje dokumenty. W umowie znajdziesz też numer konta. Hasłem do umowy jest Twój numer PESEL.

    Kurier nie przywozi umowy. Za to przywozi kartę do konta - jeśli ją zamówiłeś. Jeszcze zanim ją dostaniesz, możesz od razu z niej korzystać. Jak aktywować płatności telefonem

    Dobrze aktywować Moje ING – w wersji na komputer lub aplikacji na telefon, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.

    I dobrze chociaż raz odwiedzić nas w oddziale – przy otwarciu konta metodą na selfie lub przelewem z innego banku, potrzebujemy dodatkowo potwierdzić Twoją tożsamość w oddziale, żebyś mógł np. korzystać z profilu zaufanego w Moim ING.

  • Czy mogę zrezygnować z wniosku?

    Tak, możesz odstąpić od zawartej umowy zgodnie z wybraną metodą identyfikacji:

    • 50 dni przy metodzie z kurierem oraz przy wizycie w oddziale
    • 14 dni przy metodzie na selfie lub przelewie z innego banku
  • Dlaczego mój wniosek został zamknięty?

    Nie mogliśmy potwierdzić danych zawartych we wniosku (także załączonych zdjęć dowodu osobistego). Najlepiej będzie, jeśli złożysz nam wizytę w oddziale.

  • Kiedy mogę zacząć korzystać z konta?

    Jeśli przy zakładaniu konta wybierzesz potwierdzenie:

    • na selfie - konto będzie aktywne do kilku minut, najpóźniej w następny dzień roboczy. To najszybsza metoda potwierdzenia tożsamości.
    • przelewem z innego banku – Twoje konto będzie aktywne najpóźniej w następny dzień roboczy, po sprawdzeniu Twojego wniosku
    • z kurierem - Twoje konto będzie aktywne po spotkaniu z kurierem, kiedy potwierdzisz swoją tożsamość

    Po potwierdzeniu dostaniesz SMS-a, umowę do konta i dostęp do Mojego ING – Twojej bankowości internetowej, z którą możesz zacząć swobodnie korzystać z konta.

  • Kiedy i jak dostanę kartę do konta?

    Kurier dostarczy kartę pod wskazany we wniosku adres w czasie zależnym od wybranej metody potwierdzenia tożsamości:

    • jeśli wybierzesz metodę potwierdzenia tożsamości na selfie, przelewem lub w oddziale - kartę dostarczy kurier DHL następnego dnia roboczego po aktywacji konta 
    • jeśli wybierzesz metodę potwierdzenia tożsamości kurierem, kartę dostarczy Ci kurier Poczty Polskiej (do 2-3 dni roboczych po złożeniu wniosku), po pozytywnym zweryfikowaniu przez niego Twojej tożsamości
  • Jak mogę przenieść konto z innego banku do ING?

    Cieszymy się, że chcesz z nami bankować! Złóż wniosek, a my zajmujemy się resztą. Z kontem możemy przenieść dotychczasowe stałe płatności - np. przelewy lub polecenia zapłaty.

    Przenieś konto do ING

  • Mam konto w innym banku. Czy zobaczę je w Moim ING?

    Tak, dzięki otwartej bankowości i usłudze "Dodaj konto z innego banku". 

    Gdy założysz konto w naszym banku, zyskasz dostęp do Mojego ING. Po aktywacji możesz korzystać z wielu wygodnych rozwiązań, w tym podglądu swoich finansów z różnych banków. 

    Do Mojego ING możesz dodać konta lub karty, do których masz uprawnienia w innym banku, także te, do których jesteś pełnomocnikiem, np. konta osobiste, firmowe, oszczędnościowe, karty przedpłacone, wirtualne czy kredytowe. To Twój bank decyduje, które rachunki będziesz mógł dodać w ramach tej usługi.

    Stoisz w kolejce do kasy i nie wiesz, ile masz na koncie? Do skrótów na ekranie startowym aplikacji Moje ING dodaj pogląd swoich kont lub kart - w ING i innych bankach. Nawet bez logowania do aplikacji zorientujesz się, ile masz pieniędzy. To naprawdę się przydaje!

  • Konto wspólne - jak to działa?

    To konto, które ma dwóch współposiadaczy. Nie musicie być małżeństwem lub spokrewnieni - wystarczy, że macie zdolność do czynności prawnych (czyli jesteście osobami pełnoletnimi i nie ubezwłasnowolnionymi).

    W koncie wspólnym każdy ze współposiadaczy ma takie same możliwości zarządzania pieniędzmi na koncie - nie tylko np. podgląd konta w systemie bankowości internetowej.

    Chcesz dodać współwłaściciela do konta?

    Zrobicie to w jednym z oddziałów banku.

    Potrzebujesz tylko pełnomocnictwa do konta? Polecamy Konto osobiste Direct

  • Jak mogę nie płacić za prowadzenie konta?

    Sprawdź ofertę naszego konta Direct - polecanego konta dla osób, które lubią bankować przez internet. 

    • 0 zł za prowadzenie konta - z wyjątkiem wpłat/wypłat i przelewów w oddziale banku
    • 0 zł za krajowe przelewy w PLN przez internet - z wyjątkiem przelewów Express ELIXIR, BlueCash i SORBNET
    • 0 zł za korzystanie z karty - wystarczy, że wydasz nią 300 zł miesięcznie1
    • 0 zł za wypłaty z bankomatów naszych i sieci PlanetCash

    Masz od 18 do 26 lat?

    Sprawdź konto Mobi. Z nim masz jeszcze więcej możliwości za 0 zł. Np. nie ponosisz opłat za kartę - niezależnie od tego, ile nią płacisz. Dodatkowo - wypłaty BLIKIEM ze wszystkich bankomatów także masz za darmo.

    1Sumujemy transakcje kartami: Visa zbliżeniową, Zbliżak Visa i Mastercard w telefonie w danym okresie rozliczeniowym. Okres rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca. Opłatę pobieramy ostatniego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego.

  • Jak mogę otworzyć kolejne konto?

    Najprościej będzie w Moim ING. Jeśli masz dostęp do bankowości (jeśli nie, aktywuj ją), zaloguj się i wybierz interesujące Cię konto z Oferty lub skorzystaj z opcji Dodaj produkt (widoczna poniżej Twoich produktów).

    Możesz otworzyć do 5 kont osobistych w złotówkach. Otwarcie kolejnego konta jest darmowe, ale możesz zapłacić za kartę, zlecenia w oddziale - zgodnie z tabelą opłat dla wybranego konta.

    Konto Mobi

    • najlepsze, jeśli masz 18-26 lat
    • dużo za 0 zł, np. prowadzenie konta (z wyjątkiem wpłaty, wypłaty i przelewu w oddziale banku), przelewy w PLN przez internet (z wyjątkiem ekspresowych), wydanie i posiadanie karty
    • nowoczesne płatności i darmowe wypłaty BLIKIEM z bankomatów w całej Polsce
    • wygodna apka do ogarniania finansów
      Więcej o koncie Mobi

    Konto Direct

    • dla tych co bankują głównie przez internet
    • 0 zł za prowadzenia konta (z wyjątkiem wpłaty, wypłaty i przelewu w oddziale banku)
    • 0 zł za krajowe przelewy w PLN przez internet (z wyjątkiem ekspresowych)
    • 0 zł za wypłaty z bankomatów naszych i Planet Cash
    • z nowoczesną bankowością internetową i wygodną aplikacją na telefon
      Więcej o koncie Direct

    Konto Komfort

    • jeśli potrzebujesz konta wspólnego
    • 15 zł miesięcznie za prowadzenie konta
    • darmowe wypłaty z bankomatów w całej Polsce
    • z nowoczesną bankowością internetową i wygodną aplikacją na telefon
      Więcej o koncie Komfort 

     

Opłatę za kartę Visa zbliżeniowa w wysokości 7 zł pobieramy tylko wtedy, jeśli kartami wydanymi do Twojego konta zapłacisz łącznie mniej niż 300 zł (200 zł - jeśli masz 18-26 lat). Sumujemy transakcje kartami: Visa zbliżeniowa, Zbliżak Visa i Mastercard w telefonie, które zrobisz w danym okresie rozliczeniowym. Okres rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca. Opłatę pobieramy ostatniego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego. Funkcja wielowalutowa umożliwia płacenie kartą Visa zbliżeniową z podłączonych do niej kont walutowych w EUR, USD i GBP. Konta można połączyć do karty w Moim ING. Z funkcji wielowalutowej nie mogą korzystać osoby poniżej 18 roku życia i pełnomocnicy do konta.

Z wyjątkiem przelewów Express ELIXIR, BlueCash i SORBNET.

Podstawą odbioru 160 zł jest spełnienie łącznie wszystkich warunków opisanych w regulaminie promocji „Do 160 za otwarcie konta Direct albo Komfort”. Zapoznaj się z regulaminem.

4 Dotyczy klientów, którzy założyli konto przez internet. Dane za lipiec 2020.

Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.

Rozwiń i zapoznaj się z nimi
  • Prowadzenie konta – to - prowadzenie rachunku płatniczego – usługa polegająca na prowadzeniu rachunku płatniczego na rzecz konsumenta, umożliwiająca przechowywanie środków pieniężnych konsumenta oraz wykonywanie transakcji płatniczych, łącznie z usługą otwarcia lub zamknięcia rachunku płatniczego konsumenta.
  • Przelew krajowy – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Przelew wewnętrzny – to - polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Stałe zlecenie – to - zlecenie stałe – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na cyklicznym przekazywaniu środków pieniężnych w określonej wysokości z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy.
  • Przelew przez system bankowości internetowej Moje ING na Twoje konto osobiste w ING Banku Śląskim – to - polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Przelew na Twoje konto w dowolnym banku – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Polecenie przelewu SEPA – to przelew europejski - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych w euro z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy, jeżeli obaj dostawcy lub jeden z dostawców wykonują działalność na obszarze jednolitego obszaru płatności w euro (SEPA)
  • Polecenie przelewu w walucie obcej – to - przelew walutowy - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków z krajowego rachunku płatniczego płatnika u dostawcy na krajowy rachunek płatniczy odbiorcy u dostawcy w walucie innej niż złoty oraz euro
  • Płatności kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych – usługa polegająca na wykonywaniu bezgotówkowych transakcji płatniczych przy użyciu karty debetowej na terytorium innego państwa członkowskiego z fizycznym wykorzystaniem karty oraz bez fizycznego wykorzystania karty.
  • Wypłaty kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych – usługa polegająca na wypłacie środków pieniężnych z rachunku płatniczego konsumenta na terytorium innego państwa członkowskiego za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wpłata gotówkowa – to - wpłata gotówki – usługa polegająca na wpłacie gotówki na rachunek płatniczy konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wpłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wypłata gotówkowa – to - wypłata gotówki – usługa polegająca na wypłacie gotówki z rachunku płatniczego konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Bankowość internetowa Moje ING lub system bankowości internetowej, Aplikacja Moje ING lub aplikacja Moje ING mobile – to - usługa bankowości elektronicznej – usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
  • Limit zadłużenia w koncie – to - kredyt w rachunku płatniczym - usługa polegająca na udzieleniu kredytu w rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym, który umożliwia dysponowanie środkami pieniężnymi w wysokości przekraczającej saldo zgromadzone na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym konsumenta.
  • Sporządzenie zestawienia transakcji płatniczych – to - wyciąg z konta - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na sporządzeniu przez dostawcę prowadzącego rachunek płatniczy zestawienia transakcji wykonanych w ramach rachunku płatniczego w danym okresie, w postaci papierowej albo elektronicznej.