ING BANK ŚLĄSKI

Wpłatomaty

  • Wpłacasz 24/7 - we wpłatomatach naszych i sieci Planet Cash w kraju
  • 0 zł za wpłaty gotówki na konto osobiste1, oszczędnościowe i zasilenie karty przedpłaconej
  • Wystarczy karta lub telefon z aplikacją Moje ING mobile i BLIKIEM2
  • Wpłacona kwota jest od razu na Twoim koncie
  • Ponad 1 200 wpłatomatów w całej Polsce

Jak korzystać z wpłatomatu

  • Ułóż banknoty równo, w jedną stronę, wyprostuj zagięcia,
  • Banknoty nie mogą być spięte spinaczami, ani gumkami - obce przedmioty uszkadzają wpłatomat,
  • Upewnij się, że między banknotami nie ma żadnych przedmiotów, np. monet,
  • Nie musisz układać banknotów nominałami, mogą być przemieszane – urządzenie samo policzy, jaką kwotę wpłacasz.
  • Wpłata kartą

  • Wpłata BLIKIEM

x
1

Włóż kartę do wpłatomatu

Wprowadź kod PIN. Potwierdź numer karty i konta (zgodnie z informacją na ekranie).

2

Wsuń banknoty do wpłatomatu

Jednorazowo włóż nie więcej niż 50 banknotów. Jeśli chcesz wpłacić więcej, podziel je. Nie wpychaj pieniędzy do urządzenia. Wpłatomat wykryje banknoty, sam wciągnie je do środka i zamknie przesłonę. Zwróci Ci banknoty uszkodzone i nierozpoznane.

3

Zatwierdź transakcję

Na ekranie wpłatomatu zobaczysz informację o liczbie i nominale przyjętych banknotów. Potwierdź kwotę lub dodaj kolejną pulę banknotów. Wpłatomat wydrukuje potwierdzenie transakcji. Zachowaj je jako dowód wpłaty. Jeśli masz włączone powiadomienia push, otrzymasz też potwierdzenie wpłaty w aplikacji.

x
1

Wybierz wpłatę kodem BLIK

Na ekranie wpłatomatu wybierz Transakcja kodem, a następnie Wpłata BLIK. Utwórz kod BLIK w aplikacji mobilnej Moje ING mobile na swoim telefonie. Wpisz kod na ekranie wpłatomatu. Potwierdź wpłatę BLIK w telefonie.

2

Wsuń banknoty do wpłatomatu

Wsuń banknoty do szczeliny wpłatomatu – jednorazowo nie więcej niż 50 banknotów. Jeśli chcesz wpłacić więcej, podziel je. Nie wpychaj pieniędzy do urządzenia. Wpłatomat wykryje banknoty, wciągnie je do środka i zamknie przesłonę. Zwróci Ci banknoty uszkodzone i nierozpoznane.

3

Zatwierdź transakcję

Na ekranie wpłatomatu zobaczysz informację o liczbie i nominale przyjętych banknotów. Potwierdź kwotę lub dodaj kolejną pulę banknotów. Wpłatomat wydrukuje potwierdzenie transakcji. Zachowaj je jako dowód wpłaty. Jeśli masz włączone powiadomienia push, otrzymasz również potwierdzenie wpłaty w swojej aplikacji.

 

Pieniądze są dostępne na koncie natychmiast po wpłacie dla:

  • Konta osobistych: Direct, Student, Standard, Komfort, Premium. 
  • Kont oszczędnościowych: Otwarte Konto Oszczędnościowe, Otwarte Konto Oszczędnościowe Premium, Otwarte Konto Oszczędnościowe Direct, Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus, Dream Saver
  • Kart przedpłaconych Maestro

Wpłatomat nie zadziałał?

Podaj kwotę, datę przeprowadzenia transakcji, lokalizację wpłatomatu i szczegóły wpłaty. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.


Skontaktuj się z nami

W bankowości internetowej

Zaloguj się


Przez naszą infolinię

801 222 222
+48 32 357 00 69

Koszt połączenia wg stawek operatora


W oddziale banku

Znajdź najblizszy oddział

Dla wpłat gotówki do wpłatomatu realizowanych na rachunki wycofane z oferty (DIRECT, DIRECT dla Wspólnot Mieszkaniowych, KONTO ZYSK, KONTO ZYSK +) opłata 0,15% od sumy wpłat na rachunek powyżej 50.000 zł w danym cyklu rozliczeniowym. Nie pobieramy opłat od wpłat na Konto Direct dla Firmy i wpłat BLIKIEM.
Wpłatomaty obsługujące wpłaty kodem BLIK dostępne są w wybranych lokalizacjach. Sprawdź listę wpłatomatów obsługujących BLIK.

Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.

Rozwiń i zapoznaj się z nimi
  • Prowadzenie konta – to - prowadzenie rachunku płatniczego – usługa polegająca na prowadzeniu rachunku płatniczego na rzecz konsumenta, umożliwiająca przechowywanie środków pieniężnych konsumenta oraz wykonywanie transakcji płatniczych, łącznie z usługą otwarcia lub zamknięcia rachunku płatniczego konsumenta.
  • Zakładanie konta przy użyciu Selfie – to - wideoweryfikacja z wykorzystaniem kamery w telefonie - zdalna identyfikacja nowego klienta oparta na metodach biometrycznych. Porównujemy w niej rysy twarzy użytkownika z tymi na zdjęciu dowodu tożsamości.
  • Przelew krajowy – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Przelew wewnętrzny – to- polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Stałe zlecenie – to - zlecenie stałe – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na cyklicznym przekazywaniu środków pieniężnych w określonej wysokości z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy.
  • Przelew przez system bankowości internetowej Moje ING na Twoje konto osobiste w ING Banku Śląskim – to - polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Przelew na Twoje konto w dowolnym banku – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Przelew z rachunku karty kredytowej – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej polecenie przelewu wewnętrznego; jak również - polecenie przelewu wewnętrznego - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Płatności kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych – usługa polegająca na wykonywaniu bezgotówkowych transakcji płatniczych przy użyciu karty debetowej na terytorium innego państwa członkowskiego z fizycznym wykorzystaniem karty oraz bez fizycznego wykorzystania karty.
  • Wypłaty kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych – usługa polegająca na wypłacie środków pieniężnych z rachunku płatniczego konsumenta na terytorium innego państwa członkowskiego za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wpłata gotówkowa – to - wpłata gotówki – usługa polegająca na wpłacie gotówki na rachunek płatniczy konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wpłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wypłata gotówkowa – to - wypłata gotówki – usługa polegająca na wypłacie gotówki z rachunku płatniczego konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Bankowość internetowa Moje ING lub system bankowości internetowej, Aplikacja Moje ING lub aplikacja Moje ING mobile – to - usługa bankowości elektronicznej – usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
  • Limit zadłużenia w koncie – to kredyt w rachunku płatniczym - usługa polegająca na udzieleniu kredytu w rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym, który umożliwia dysponowanie środkami pieniężnymi w wysokości przekraczającej saldo zgromadzone na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym konsumenta.