Zdalne Centrum Premium
informacje, wnioski, zaświadczenia

Masz dostęp do informacji
o oszczędnościach
i inwestycjach

Możesz złożyć wniosek o zmianę warunków pożyczki, debetu
lub karty kredytowej, którą już masz

Zarządzasz swoimi kartami
debetowymi i kredytowymi

Zamawiasz zaświadczenia
o saldach konta, zadłużenia,
posiadanych depozytach

Korzystaj z usług Zdalnego Centrum Premium

Aby mieć dostęp do usług specjalistów bankowych Zdalnego Centrum Premium,
skorzystaj z oferty Premium, Private Banking albo Wealth Management.

Zadzwoń

32 357 00 20

Koszt połączenia wg stawek operatora.

Zostaw numer, oddzwonimy

Zostaw numer

lub odwiedź oddział

Dostępność

7:30-21:00 w dni robocze | 8:00-16:00 w soboty

Usługi Zdalnego Centrum Premium

  • Depozyty i inwestycje

  • Zaangażowania kredytowe

  • Obsługa kart debetowych
    i kredytowych

  • Inne

Depozyty i inwestycje

  • Informacja o terminach zakończenia posiadanych produktów depozytowo-inwestycyjnych
  • Informacja o złożonych zleceniach, historii operacji i stanie rejestrów uczestnictwa w funduszach inwestycyjnych
  • Informacja o aktualnej ofercie inwestycyjnej
  • Zamówienie zaświadczenia o posiadanych depozytach
  • Zamówienie zaświadczenia o posiadanych otwartych funduszach inwestycyjnych
  • Otwarcie lokaty niestandardowej

 

Zaangażowania kredytowe

  • Złożenie wniosku o pożyczkę gotówkową.
  • Spłata/nadpłata pożyczki poza harmonogramem.
  • Złożenie wniosku o limit zadłużenia w Koncie.
  • Złożenie wniosku o zwiększenie limitu w Koncie.
  • Złożenie wniosku o kartę kredytową.
  • Złożenie wniosku o zwiększenie limitu w karcie kredytowej.
  • Zamówienie zaświadczenia o aktualnym zadłużeniu, historii spłaty, zamknięciu produktu kredytowego.

Obsługa kart debetowych
i kredytowych

  • Informacja o posiadanych kartach płatniczych i kredytowych, autoryzacjach, wykonanych transakcjach, wykorzystanym limicie
  • Zastrzeganie kart kredytowych, debetowych, przedpłaconych
  • Zmiana limitów transakcyjnych i wyłączenie/włączenie płatności zbliżeniowych na karcie płatniczej do konta (debetowej)
  • Zamówienie karty debetowej/kredytowej po zastrzeżeniu poprzedniej
  • Zamówienie zestawienia transakcji dla kart kredytowych
  • Zamówienie zaświadczenia o posiadanych kartach kredytowych, historii obsługi, zamknięciu karty
  • Spłata karty kredytowej

Inne

  • Aktualizacja: adresu korespondencyjnego, numeru telefonu kontaktowego, adresu e-mail, dokumentu tożsamości (seria, numer, data ważności), zgód marketingowych
  • Zastrzeżenie/ odwołanie zastrzeżenia dokumentu tożsamości
  • Zamówienie zaświadczenia o rachunku, saldzie, historii, transakcjach
  • Przyjmowanie i obsługa reklamacji
  • Wymiana walut po indywidualnie ustalonym kursie ze Specjalistą ds. Rynków Finansowych

 

A jeśli chcesz złożyć zlecenie dotyczące transakcji np.: wykonać przelew albo negocjować kursy kupna-sprzedaży walut, skorzystaj z telefonicznego serwisu Halo Śląski.

Dowiedz się więcej

Tryb realizacji zleceń płatniczych i innych dyspozycji
w Zdalnym Centrum Premium

Kiedy przyjmujemy i realizujemy zlecenia płatnicze
  • do godz. 20:00 od poniedziałku do piątku
  • do godz. 15:00 w soboty
Zamawienie zaświadczeń
  • przygotowanie i wysyłka w tym samym dniu roboczym, jeśli zamówienie zostało złożone od poniedziałku do piątku do godz. 14:00
 

Jak zacząć?

Usługi Zdalnego Centrum Premium świadczymy dla klientów, którzy korzystają
z oferty Premium, Private Banking lub Wealth Management 

1

Zostań klientem Premium

Zostań klientem Premium

Skontaktuj się z nami

lub odwiedź oddział

2

Podpisz umowę

Podpisz umowę

o korzystanie z systemu bankowości elektronicznej. Po podpisaniu umowy otrzymasz specjalny numer oraz PIN, który umożliwi Ci realizację transakcji w Zdalnym Centrum Premium.

3

Korzystaj z Serwisu Premium

Korzystaj z usług Zdalnego Centrum Premium

Szybko i wygodnie z każdego miejsca na świecie.