Ważne wskazówki dla klientów w związku z koronawirusem

W czasie epidemii staramy się jak najlepiej dbać o bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników.

Oto informacje, które pomogą w tej niecodziennej sytuacji:

Korzystaj z banku online
Większość spraw załatwisz bez wychodzenia z domu przez ING Business albo dzwoniąc do ING Business Centre: 32 357 00 24 lub 801 242 242.

Dostępność Oddziałów ds. Korporacyjnych oraz Centrów Bankowości Korporacyjnej

  • Od 16 marca nasze oddziały będą przyjmować klientów w godzinach od 11 do 15.
  • Jeśli wizyta w oddziale jest konieczna, musisz najpierw zadzwonić i umówić się z doradcą.

Płać zbliżeniowo - kartą lub telefonem

Wypłaty gotówki w naszych oddziałach i bankomatach

Bankomaty i kasy oddziałów są zasilane na bieżąco. Bank obsłuży wszystkie transakcje gotówkowe. Pamiętaj jednak, że wskutek zwiększonej ilości wypłat w ostatnich dniach, czas realizacji wypłat większych kwot może się wydłużyć. Więcej w komunikacie NBP.

Wyłudzenia „na koronawirusa”

Uważaj na wyłudzenia „na koronawirusa”. Zwracaj uwagę na adresy stron internetowych, na których logujesz się lub wykonujesz płatności. Dokładnie czytaj treści SMS-ów jakie od nas otrzymujesz.

Dziękujemy za wyrozumiałość.
Zespół ING Banku Śląskiego

 

Więcej o tym jak działamy

Korzystaj z banku online


Zaloguj się bankowości internetowej ING Business i bankuj z domu.


Pobierz bezpłatną aplikację mobilną i korzystaj z ING Business.