Czat dla osób bez dostępu do Mojego ING
Masz dostęp do bankowości internetowej Moje ING? Zaloguj się i załatw swoją sprawę szybciej i wygodniej.
Zanim porozmawiamy - sprawdź poniższe odpowiedzi
- Lista placówek bankowych i godziny pracy
Aktualne informacje o dostępności poszczególnych placówek bankowych znajdziesz w naszej wyszukiwarce.
Od 7 czerwca placówki bankowe poza galeriami handlowymi są czynne od 10:00 do 17:00. Wyjątkiem pozostaje środa, kiedy placówki bankowe są czynne od 10:00 do 15:00.
Placówki bankowe w galeriach handlowych (w tym punkty ING Express) pozostają czynne zgodnie z obowiązującymi nas umowami i ustaleniami.
Wpłaty i wypłaty gotówki w kasach placówek bankowych w galeriach handlowych mogą być dostępne krócej, niż godziny otwarcia tych placówek.
Masz pytania o nasze produkty i usługi? Dowiedz się bez wychodzenia z domu
W godzinach 8:00 - 24:00 możesz zapytać o nie naszych specjalistów na czacie – dostępnym na stronie ing.pl lub w Moim ING.
Jeśli jesteś naszym klientem, w Moim ING znajdziesz też pomoc wirtualnego doradcy – w zakładce "Kontakt i pomoc".
- Wypłata gotówki z banku
Działamy standardowo. Wszystkie rodzaje wypłat są dostępne dla naszych klientów. Nie ma potrzeby gromadzenia gotówki.
Jeśli potrzebujesz mniejszej kwoty, skorzystaj z jednego z naszych bankomatów. Jeśli zdarzy się, że w którymś z nich zabraknie gotówki, skorzystaj z innego lub odczekaj trochę. Ewentualne problemy z wypłatami wynikają jedynie z przyczyn logistycznych - przy wzmożonej liczbie wypłat nie zawsze nadążamy na bieżąco uzupełniać banknoty w bankomatach. Twoje pieniądze są bezpieczne na koncie, a gotówki bankom nie zabraknie. Potwierdza to Komunikat Specjalny Narodowego Banku Polskiego.
Gotówkę możesz również wypłacić w jednej z naszych placówek bankowych z obsługą kasową. Pamiętaj, że jeśli potrzebujesz większej kwoty, musisz ją wcześniej zamówić.
Dowiedz się więcej o wypłacie dużych kwot.
- Czy są limity wypłaty gotówki z bankomatów?
W związku z aktualną sytuacją na rynku gotówkowym i wzmożoną liczbą wypłat z bankomatów, zostały tymczasowo wprowadzone limity w ramach pojedyńczej wypłaty z urządzeń poszczególnych sieci bankomatowych.
Aktualne limity wypłat kartą wynoszą:
- w bankomatach oznaczonych logo ING w oddziałach - do wysokości limitu ustawionego przez klienta w bankowości internetowej
- w bankomatach oznaczonych logo ING, poza oddziałami - 4 000 zł
- w pozostałych urządzeniach Planet Cash - 1000 zł.
Aktualne limity wypłat BLIKEM wynoszą:
- we wszystkich bankomatach z logo ING - 4 000 zł
- we wszystkie bankomatach z logo Planet Cash - 1000 zł.
Przypominamy, że urządzenie może wypłacić jednorazowo max. 40 szt banknotów.
Limity dotyczą tylko wypłat w PLN, nie dotyczą wypłat w walutach obcych.Nadal obowiązują ustawiane indywidualnie limity dzienne – tutaj nic się nie zmieniło.
- Jak wypłacić większą gotówkę (awizacja)?
Większą kwotę wypłacisz w punkcie obsługi kasowej po wcześniejszym zamówieniu. Wypłatę dużej gotówki możesz zgłosić na 3 sposoby:
- W Moim ING przez Wirtualnego Asystenta - Zaloguj się
- Przez infolinię pod numerem: 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora),
- W dowolnym punkcie obsługi kasowej
- Bezpłatne przelewy do Ukrainy
W związku z sytuacją na Ukrainie, od 28.02.2022 r. zawieszamy pobieranie opłat za przelewy do tego kraju. Chcemy w ten sposób pomóc wszystkim, którzy wspierają finansowo swoich bliskich lub w tych trudnych czasach działają biznesowo na Ukrainie.
- Nie potrafię się zalogować do Mojego ING, nie mam dostępu
Jak zacząć korzystać z Mojego ING?
Naszą bankowość dostaniesz m.in. z kontem osobistym - jeśli jeszcze go nie masz, możesz je założyć przez internet, bez wychodzenia z domu. Załóż konto teraz
Nie pamiętasz loginu?
Login znajdziesz w umowie o system bankowości internetowej ING. Zawiera 3 pierwsze litery imienia i 3 pierwsze litery nazwiska i 4 cyfry, np. jankow1234
Jeśli logujesz się przez aplikację mobilną Moje ING mobile, znajdziesz go w Twoim profilu - w sekcji „Moje dane” - „Dane osobiste”. Swój login możesz także sprawdzić w naszej placówce bankowej - miejscu spotkań.Nie pamiętasz hasła?
Nadajesz je przy aktywacji Mojego ING. Jeśli go nie pamiętasz lub dostęp do Mojego ING jest zablokowany - nadaj nowe hasło.
Błędny login lub hasło?
Sprawdź, czy nie jest włączony klawisz Caps Lock lub czy nie wkradła się literówka. Pamiętaj, że po 5 nieudanych próbach logowania - zablokujemy dostęp do Mojego ING.
Zablokowany dostęp do Mojego ING?
Odblokuj go, nadając nowe hasło. Będzie Ci potrzebny login, numer PESEL i nazwisko rodowe matki. Odblokuj dostęp
Aktywacja dostępu do Mojego ING
Zanim zalogujesz się pierwszy raz do bankowości internetowej, aktywuj do niej dostęp i nadaj swoje hasło. Aktywuj dostęp
Jeśli okaże się, że potrzebujesz jednorazowego kodu aktywacyjnego, a przebywasz na kwarantannie – zadzwoń na naszą infolinię +48 32 357 00 69 i powiedz o tym specjaliście. Przesyłkę z kodem wyśle do Ciebie kurierem. Potwierdź też adres, na który ma trafić przesyłka z kodem.
Jak logować się szybciej do Mojego ING?
Pobierz aplikację na telefon Moje ING mobile. Tam logować możesz się kodem PIN, odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy w przypadku iPhone'a lub Google Pixel 4XL.
- Co to są limity transakcyjne? Jak je zmienić?
To limity, które określają, jaką kwotę Twoich pieniędzy można jednorazowo lub w danym czasie wydać lub wypłacić. Dotyczą one kart debetowych, kredytowych i przedpłaconych. Zabezpieczają Twoje pieniądze, bo w wypadku kradzieży karty lub telefonu ograniczają kwotę, którą możesz stracić do czasu zastrzeżenia karty.
Jak zmienić limit dla karty, przelewu lub płatności BLIK?
- Zaloguj się do Mojego ING lub do aplikacji mobilnej
- Wejdź do swojego profilu. Wybierz: "Ustawienia" - "Limity"
- Wybierz „Limity dla kart”, „Limity dla przelewów” lub „Limity dla BLIKA”
- Ustaw nowy limit i zatwierdź go SMS lub PIN-em w aplikacji
- Jakie są ograniczenia ze strony banku w obsłudze przelewów do/z Rosji i Białorusi?
Przestrzegamy sankcji międzynarodowych. W związku z decyzją o ich nałożeniu, obecnie nie realizujemy transakcji z tymi bankami.
Więcej informacji:
- Jak zastrzec zagubioną lub skradzioną kartę?
Możesz to zrobić na trzy sposoby.
- W Moim ING - wybierz Karty i płatności telefonem, a następnie wejdź w szczegóły karty i kliknij „Zastrzeż kartę”.
- Przez telefon - zadzwoń pod numer 32 357 00 12 – jest czynny całą dobę.
- W placówce bankowej - miejscu spotkań.
- Co mogę zrobić przy pomocy aplikacji BLIK?
Po aktywowaniu BLIK będziesz mógł:
- płacić za zakupy w sklepach tradycyjnych i internetowych,
- wypłacać środki z bankomatów,
- tworzyć czeki BLIK.
- Jak zablokować dostęp do aplikacji?
Możesz to zrobić na kilka sposobów:
- usuń telefon z listy zaufanych urządzeń – uniemożliwi to korzystanie z aplikacji na wskazanym urządzeniu ("Ustawienia" - "Aplikacja mobilna" - Zaufane urządzenia")
- zadzwoń na infolinię bankowości internetowej: 801 601 607
- wpisz 3-krotnie błędny kod PIN do aplikacji – aby dalej z niej korzystać będziesz musiał nadać nowy PIN
- zablokuj dostęp zarówno do bankowości jak i aplikacji w sekcji „Ustawienia” - „Bezpieczeństwo" - "Dostęp do bankowości"
- Dodanie, zmiana dokumentu tożsamości
Wejdź do Mojego ING i wybierz sekcję "Ustawienia", a następnie "Bezpieczeństwo". Przejdź do edycji danych. Przepisz kod SMS otrzymany na telefon i zmień dane. Potwierdź zmianę kolejnym kodem SMS.
Wybierz temat rozmowy na czacie
W tym momencie czat jest nieczynny. Zapraszamy w dni robocze od 8:00 - 24:00 oraz w soboty od 8:00 do 22:00
Twój czat wciąż trwa
Prowadzisz już rozmowę na czacie z doradcą. Wróć do niej, używając okrągłej, pomarańczowej ikonki.