Czat dla osób bez dostępu do Mojego ING

Masz dostęp do bankowości internetowej Moje ING? Zaloguj się i załatw swoją sprawę szybciej i wygodniej.

Uruchom czat w Moim ING

Zanim porozmawiamy - sprawdź poniższe odpowiedzi

  • Lista placówek bankowych i godziny pracy

    Aktualne informacje o dostępności poszczególnych placówek bankowych znajdziesz w naszej wyszukiwarce.

    Od 7 czerwca placówki bankowe poza galeriami handlowymi są czynne od 10:00 do 17:00. Wyjątkiem pozostaje środa, kiedy placówki bankowe są czynne od 10:00 do 15:00.

    Placówki bankowe w galeriach handlowych (w tym punkty ING Express) pozostają czynne zgodnie z obowiązującymi nas umowami i ustaleniami.

    Wpłaty i wypłaty gotówki w kasach placówek bankowych w galeriach handlowych mogą być dostępne krócej, niż godziny otwarcia tych placówek.

    Pamiętaj o zachowaniu niezbędnych środków ostrożności w trakcie wizyty, wirus nie odpuszcza. Dbaj o siebie.

    Masz pytania o nasze produkty i usługi? Dowiedz się bez wychodzenia z domu

    W godzinach 8:00 - 24:00 możesz zapytać o nie naszych specjalistów na czacie – dostępnym na stronie ing.pl lub w Moim ING.

    Jeśli jesteś naszym klientem, w Moim ING znajdziesz też pomoc wirtualnego doradcy – w zakładce "Kontakt i pomoc".

  • Nie potrafię się zalogować do Mojego ING, nie mam dostępu

    Jak zacząć korzystać z Mojego ING?

    Naszą bankowość dostaniesz m.in. z kontem osobistym - jeśli jeszcze go nie masz, możesz je założyć przez internet, bez wychodzenia z domu. Załóż konto teraz

    Nie pamiętasz loginu?

    Login znajdziesz w umowie o system bankowości internetowej ING. Zawiera 3 pierwsze litery imienia i 3 pierwsze litery nazwiska i 4 cyfry, np. jankow1234
    Jeśli logujesz się przez aplikację mobilną Moje ING mobile, znajdziesz go w Twoim profilu - w sekcji „Moje dane” - „Dane osobiste”. Swój login możesz także sprawdzić w naszej placówce bankowej - miejscu spotkań.

    Nie pamiętasz hasła?

    Nadajesz je przy aktywacji Mojego ING. Jeśli go nie pamiętasz lub dostęp do Mojego ING jest zablokowany - nadaj nowe hasło.

    Błędny login lub hasło?

    Sprawdź, czy nie jest włączony klawisz Caps Lock lub czy nie wkradła się literówka. Pamiętaj, że po 5 nieudanych próbach logowania - zablokujemy dostęp do Mojego ING. 

    Zablokowany dostęp do Mojego ING?

    Odblokuj go, nadając nowe hasło. Będzie Ci potrzebny login, numer PESEL i nazwisko rodowe matki. Odblokuj dostęp

    Aktywacja dostępu do Mojego ING

    Zanim zalogujesz się pierwszy raz do bankowości internetowej, aktywuj do niej dostęp i nadaj swoje hasło. Aktywuj dostęp

    Jeśli okaże się, że potrzebujesz jednorazowego kodu aktywacyjnego, a przebywasz na kwarantannie – zadzwoń na naszą infolinię +48 32 357 00 69 i powiedz o tym specjaliście. Przesyłkę z kodem wyśle do Ciebie kurierem. Potwierdź też adres, na który ma trafić przesyłka z kodem.

    Jak logować się szybciej do Mojego ING?

    Pobierz aplikację na telefon Moje ING mobile. Tam logować możesz się kodem PIN, odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy w przypadku iPhone'a lub Google Pixel 4XL.

    Sprawdź poradnik dobrego logowania

  • Chcę zmienić numer do autoryzacji

    Swój numer do autoryzacji sprawdzisz i zmienisz w Moim ING - na komputerze lub w aplikacji na telefon. Wejdź w Twój profil, a następnie w "Ustawienia" i "Bezpieczeństwo".

    Sprawdź numer w Moim ING

    Możesz go także zmienić w oddziale. 

    Znajdź oddział

  • Jak wypłacić większą gotówkę (awizacja)?

    Większą kwotę wypłacisz w punkcie obsługi kasowej po wcześniejszym zamówieniu. Wypłatę dużej gotówki możesz zgłosić na 3 sposoby:

    • W Moim ING przez Wirtualnego Asystenta - Zaloguj się
    • Przez infolinię pod numerem: 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora)
    • W dowolnym punkcie obsługi kasowej

    Więcej o awizacji gotówki

     

    Więcej

  • Co to są limity transakcyjne? Jak je zmienić?

    To limity, które określają, jaką kwotę Twoich pieniędzy można jednorazowo lub w danym czasie wydać lub wypłacić. Dotyczą one kart debetowych, kredytowych i przedpłaconych. Zabezpieczają Twoje pieniądze, bo w wypadku kradzieży karty lub telefonu ograniczają kwotę, którą możesz stracić do czasu zastrzeżenia karty.

    Jak zmienić limit dla karty, przelewu lub płatności BLIK?

    1. Zaloguj się do Mojego ING lub do aplikacji mobilnej
    2. Wejdź do swojego profilu. Wybierz: "Ustawienia" - "Limity"
    3. Wybierz „Limity dla kart”, „Limity dla przelewów” lub „Limity dla BLIKA”
    4. Ustaw nowy limit i zatwierdź go SMS lub PIN-em w aplikacji

    Więcej

  • Jak zastrzec zagubioną lub skradzioną kartę?

    Możesz to zrobić na trzy sposoby. 

    1. W Moim ING - wybierz Karty i płatności telefonem, a następnie wejdź w szczegóły karty i kliknij „Zastrzeż kartę”.
    2. Przez telefon - zadzwoń pod numer 32 357 00 12 – jest czynny całą dobę. 
    3. W placówce bankowej - miejscu spotkań. 
  • Co mogę zrobić przy pomocy aplikacji BLIK?

    Po aktywowaniu BLIK będziesz mógł:

    • płacić za zakupy w sklepach tradycyjnych i internetowych,
    • wypłacać środki z bankomatów,
    • tworzyć czeki BLIK.
  • Jak zablokować dostęp do aplikacji?

    Możesz to zrobić na kilka sposobów:

    • usuń telefon z listy zaufanych urządzeń – uniemożliwi to korzystanie z aplikacji na wskazanym urządzeniu ("Ustawienia" - "Aplikacja mobilna" - Zaufane urządzenia")
    • zadzwoń na infolinię bankowości internetowej: 801 601 607
    • wpisz 3-krotnie błędny kod PIN do aplikacji – aby dalej z niej korzystać będziesz musiał nadać nowy PIN
    • zablokuj dostęp zarówno do bankowości jak i aplikacji w sekcji „Ustawienia” - „Bezpieczeństwo" - "Dostęp do bankowości"
  • Dodanie, zmiana dokumentu tożsamości

    Wejdź do Mojego ING i wybierz sekcję "Ustawienia", a następnie "Bezpieczeństwo". Przejdź do edycji danych. Przepisz kod SMS otrzymany na telefon i zmień dane. Potwierdź zmianę kolejnym kodem SMS.

    Więcej o zmianie danych

Wybierz temat rozmowy na czacie

dni robocze 8:00 - 24:00
soboty 8:00 - 22:00

dni robocze 8:00 - 20:00
soboty 8:00 - 16:00

dni robocze 8:00 - 20:00
soboty 8:00 - 16:00

dni robocze 8:00 - 20:00
soboty 8:00 - 16:00

dni robocze 8:00 - 20:00

dni robocze 8:00 - 24:00
soboty 8:00 - 22:00

dni robocze 8:00 - 20:00
soboty 8:00 - 16:00

dni robocze 8:00 - 20:00
soboty 8:00 - 16:00

dni robocze 8:00 - 20:00
soboty 8:00 - 16:00

dni robocze 8:00 - 20:00

W tym momencie czat jest nieczynny. Zapraszamy w dni robocze od 8:00 - 24:00 oraz w soboty od 8:00 do 22:00

Twój czat wciąż trwa

Prowadzisz już rozmowę na czacie z doradcą. Wróć do niej, używając okrągłej, pomarańczowej ikonki.