Dlaczego włączyliśmy e-Doręczenia
5 października 2021 r. weszła w życie Ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych. Ustawa wprowadziła m.in. publiczną usługę rejestrowanego doręczenia elektronicznego. Zgodnie z nią, podmioty wpisane do KRS przed 5 lipca 2022 r. (w tym banki), mają obowiązek utworzyć adres do e-Doręczeń do 1 października 2022.
Jak korzystać z usługi e-Doręczeń
Reklamacje na adres e-Doręczeń możesz przesłać dopiero po udostępnieniu tej usługi przez tzw. Operatora Wyznaczonego. Na tę chwilę ta usługa nie jest jeszcze aktywna. Aby w przyszłości skontaktować się z nami przez usługę doręczeń elektronicznych, musisz mieć swoją skrzynkę i być użytkownikiem tej usługi.
Gdzie można znaleźć więcej informacji
Informacje o usłudze e-Doręczeń, terminie jej udostępnienia, a także odpowiedzi na najczęstsze pytania znajdziesz na rządowej stronie internetowej.