e-Doręczenia

To nowy, dodatkowy sposób na kontakt z bankiem.
Dzięki niemu:

  • przesyłasz i odbierasz dokumenty i dane w formie elektronicznej, bez konieczności wysłania ich w tradycyjnej, papierowej wersji
  • otrzymujesz dowód wysłania i doręczenia danych
  • Twoje dane są chronione przed utratą, kradzieżą lub ich zmianą.

Nasz adres e-Doręczeń to: AE:PL-69368-51081-ERVRU-12

Dlaczego włączyliśmy e-Doręczenia

5 października 2021 r. weszła w życie Ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych. Ustawa wprowadziła m.in. publiczną usługę rejestrowanego doręczenia elektronicznego. Zgodnie z nią, podmioty wpisane do KRS przed 5 lipca 2022 r. (w tym banki), mają obowiązek utworzyć adres do e-Doręczeń do 1 października 2022.

 

Jak korzystać z usługi e-Doręczeń

Reklamacje na adres e-Doręczeń możesz przesłać dopiero po udostępnieniu tej usługi przez tzw. Operatora Wyznaczonego. Na tę chwilę ta usługa nie jest jeszcze aktywna. Aby w przyszłości skontaktować się z nami przez usługę doręczeń elektronicznych, musisz mieć swoją skrzynkę i być użytkownikiem tej usługi.

 

Gdzie można znaleźć więcej informacji

Informacje o usłudze e-Doręczeń, terminie jej udostępnienia, a także odpowiedzi na najczęstsze pytania znajdziesz na rządowej stronie internetowej.

Jak zacząć korzystać z e-Doręczeń

1

Załóż skrzynkę na Mój Gov

Wejdź na stronę skrzynki na swoim koncie Mój Gov. Zaloguj się profilem zaufanym lub e-dowodem​​​​​​ i postępuj zgodnie z instrukcją.

 

2

Potwierdź

Gdy skrzynka będzie aktywna, otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem. Wtedy możesz zacząć z niej korzystać.

3

Wyślij wiadomość do nas

By wysłać do nas wiadomość, wystarczy, że zalogujesz się na swoją skrzynkę Gov i w polu adresata wpiszesz nasz adres e-Doręczeń.