Porównanie możliwości i funkcji bankowości internetowej

  • Przelewy

    Systemy


    Moje ING


    Moje ING mobile

    Przelewy na rachunki własne oraz do dowolnego odbiorcy

    Tak

    Tak

    Polecenie zapłaty

    Tak

    Tak

    Przelewy dowolne w trybie realizacji standardowym i ekspresowym (Express Elixir i BlueCash)

    Tak

    Tak

    Przelewy na rachunki ZUS i US

    Tak

    Tak

    Przelew na telefon

    Tak

    Tak

    Przelewy walutowe oraz europejskie

    Tak

    Tak

    Przelewy wzorcowe oraz do zdefiniowanych odbiorców

    Tak

    Tak

    Doładowania telefonu komórkowego

    Tak

    Tak

    Zlecanie i zarządzanie stałymi doładowaniami telefonów

    Nie

    Nie

    Tworzysz i wysyłasz paczki przelewów

    Nie

    Nie

    Zakładasz i zarządzasz stałymi zleceniami

    Tak

    dodatkowo edycja poszczególnych transakcji w ramach stałego zlecenia poprzez możliwość odwołania pojedynczej płatności lub przywrócenia wcześniej odwołanej bez konieczności usuwania stałego zlecenia.

    Tak

    dodatkowo edycja poszczególnych transakcji w ramach stałego zlecenia poprzez możliwość odwołania pojedynczej płatności lub przywrócenia wcześniej odwołanej bez konieczności usuwania stałego zlecenia.

    Płacisz faktury,korzystając z usługi Moje faktury

    Nie

    Nie

    Płatność przez internet za pomocą usługi Płać z ING

    Tak

    Nie

  • Rachunki

    Systemy


    Moje ING


    Moje ING mobile

    Zakładanie nowych rachunków

    Tak

    Tak

    Podgląd historii transakcji, transakcji oczekujących oraz blokad na rachunku

    Tak

    Tak

    Zarządzanie rachunkami – nadawanie im nazw, zmiana ustawień

    Tak

    Tak

  • Historia

    Systemy


    Moje ING


    Moje ING mobile

    Pobranie listy transakcji w formacie PDF i CSV

    Tak

    Tak

    Potwierdzenie transakcji do pobrania w formacie PDF

    Tak

    Tak

    Informacje o saldzie na rachunkach po każdej transakcji

    Tak

    Tak

    Dla wybranych transakcji możliwość:
    - zapisania Płatnika/ Odbiorcy jako odbiorcy,
    - wykonania ponownie transakcji, założenia stałego zlecenia, zwrócenia transakcji,
    - zmiany i podziału kategorii transakcji
    - podglądu dodatkowych szczegółów transakcji przychodzącej w EUR (SEPA)

    Tak

    dostępne zapisania Płatnika/ Odbiorcy jako odbiorcy, wykonania ponownie transakcji, zwrócenia transakcji, zmiany i podziału kategorii transakcji podglądu dodatkowych szczegółów transakcji przychodzącej w EUR (SEPA)

    Tak

    dostępne zapisania Płatnika/ Odbiorcy jako odbiorcy, wykonania ponownie transakcji, zwrócenia transakcji, zmiany i podziału kategorii transakcji podglądu dodatkowych szczegółów transakcji przychodzącej w EUR (SEPA)

  • Karty

    Systemy


    Moje ING


    Moje ING mobile

    Dostęp do kart płatniczych, kart kredytowych oraz kart przedpłaconych

    Tak

    Tak

    Zamówienie nowych kart (płatniczych, kredytowych oraz przedpłaconych)

    Tak

    tylko karty debetowe i kredytowe (dla wybranych użytkowników)

    Tak

    tylko karty debetowe i kredytowe (dla wybranych użytkowników)

    Spłata zadłużenia karty kredytowej

    Tak

    Tak

    Zmiana limitów dla transakcji kartami debetowymi i przedpłaconymi

    Tak

    Tak

    Zlecenie lub rezygnacja z usługi automatycznej spłaty karty

    Nie

    Nie

    Nadanie PIN i aktywacja karty debetowej i przedpłaconej

    Tak

    Tak

    Zastrzeżenie karty w przypadku jej kradzieży lub zgubienia

    Tak

    Tak

    Zablokowanie i odblokowanie karty debetowej i przedpłaconej

    Tak

    Tak

    Ubezpieczenia do kart

    Nie

    Nie

    Podgląd informacji o karcie kredytowej (wykonane transakcje oraz szczegóły cyklu rozliczeniowego)

    Tak

    historia z 6 ostatnich cyklów rozliczeniowych

    Tak

    transakcje bieżące oraz szczegóły cyklu rozliczeniowego

  • Oszczędności

    Systemy


    Moje ING


    Moje ING mobile

    Podgląd historii transakcji, transakcji oczekujących oraz blokad na rachunku    
    Założenie Otwartego Konta Oszczędnościowego

    Tak

    Tak

    Założenie lokaty

    Nie

    Nie

  • Kredyty

    Systemy


    Moje ING


    Moje ING mobile

    Wzięcie pożyczki, karty kredytowej i linii kredytowej przez internet lub kontakt w sprawie kredytu

    Tak

    dla wybranych klientów

    Tak

    dla wybranych klientów

    Podgląd historii transakcji oraz harmonogramu spłat

    Tak

    Tak

    Realizacja spłaty lub nadpłaty pożyczki/kredytu

    Tak

    Tak

  • Analiza finansów

    Systemy


    Moje ING


    Moje ING mobile

    Analiza wpływów i wydatków /Finansometr

    Tak

    Tak

    Możliwość zmiany, podziału / cofnięcia podziału kategorii transakcji

    Tak

    Tak

    Analiza wpływów i wydatków / Finansometr: możliwość wybrania produktów bankowych do podglądu i analizy

    Tak

    Tak

    Analiza wpływów i wydatków / Finansometr:  podsumowania transakcji na rachunkach

    Tak

    Tak

  • Ustawienia

    Systemy


    Moje ING


    Moje ING mobile

    Zarządzanie produktami (nadawanie lub zmiana nazw, zmiana ustawień produktów)

    Tak

    Tak

    Wybór kontekstu domyślnego - firmowy lub osobisty

    Tak

    Tak

    Konfiguracja strony startowej

    Tak

    Zarządzanie wyświetlaniem kwot, kont i produktów:
    -możliwość ukrycia na stronie głównej konta, do których jesteś pełnomocnikiem lub przedstawicielem ustawowym oraz fundusze o rejestrach zerowych;
    -możliwość ukrycia w całym systemie bankowości internetowej wszystkich rachunków bieżących i oszczędnościowych lokat, pożyczek;
    -możliwość ukrycia wszystkich kwot z sekcji „Dzisiaj”.

    Tak

    Zarządzanie ekranem przed logowaniem:
    - włącznenie/wyłączenie podglądu stanu środków dla wybranego konta i karty kredytowej,
    - włączenie/wyłączenie skrótu do generowania kodu BLIK
    Zarządzanie wyświetlaniem kwot, kont i produktów na stronie głównej:
    -możliwość ukrycia na stronie głównej konta, do których jesteś pełnomocnikiem lub przedstawicielem ustawowym oraz fundusze o rejestrach zerowych;
    -możliwość ukrycia w całym systemie bankowości internetowej wszystkich rachunków bieżących i oszczędnościowych lokat, pożyczek;
    -możliwość ukrycia wszystkich kwot z sekcji „Dzisiaj”.

    Podgląd i wysyłanie wiadomości do Banku

    Tak

    Tak

    Umówienie spotkania / prośba o kontakt przez Bank

    Tak

    Tak

    Wysyłanie plików PDF za pomocą maila (potwierdzenie transakcji, wyciągi, umowy, regulaminy)

    Nie

    Tak

    Zarządzanie i zakładanie usługi Serwis SMS

    Nie

    Nie

    Ustawienia powiadomień SMS o realizacji transakcji

    Nie

    Nie

    Możliwość pobrania umów i zapisywania własnych dokumentów

    Tak

    Tak

    Zastrzeganie dokumentu tożsamości

    Tak

    Tak

    Zawieranie umowy ramowej online

    Tak

    Tak

  • Inne

    Systemy


    Moje ING


    Moje ING mobile

    Zarządzanie rachunkami – nadawanie im nazw, zmiana ustawień

    Tak

    Tak

    Możliwość pobrania umów zawartych w Moje ING i zapisania własnych dokumentów (nie dotyczy umów kredytowych)

    Tak

    umowy depozytowe zawarte w Moje ING

    Tak

    umowy depozytowe zawarte w Moje ING

    Umówienie spotkania / prośba o kontakt przez bank

    Tak

    Tak

    Możliwość personalizacji wskaźnika stanu rachunku przed zalogowaniem

    Nie

    Tak

    Zakładanie i zarządzanie powiadomieniami PUSH

    Nie

    Tak

    Kody rabatowe - pobieranie kodów rabatowych

    Tak

    Tak

    Możliwość wysyłania numeru rachunku

    Nie

    Tak

    dostępne smsem i mejlem

    Możliwość wysyłania potwierdzenia transakcji, TOiP, zaświadczeń i wyciągów w formie PDF na dowolny adres mailowy

    Nie

    Tak

    Podgląd i wysyłanie wiadomości do banku

    Tak

    Tak

    Logowanie odciskiem palca 

    Nie

    Tak

    Logowanie Face ID

    Nie

    Tak

    Możliwość zablokowania dostępu do systemu bankowości internetowej/mobilnej lub podglądu wybranych rachunków w systemie

    Tak

    Tak

    Zmiana danych użytkownika oraz podgląd rejestru ostatnich operacji

    Tak

    sprawdzenie ostatnich udanych i nieudanych logowań do systemu oraz adresów IP, z jakich było wykonane

    Tak

    sprawdzenie ostatnich udanych i nieudanych logowań do systemu oraz adresów IP, z jakich było wykonane

    Możliwość wybrania pierwszego ekranu w aplikacji

    Nie

    Nie

    Paragony: dodawanie zdjęć z galerii telefonu 

    Nie

    Tak

    Paragony: przechowywanie zdjęć paragonów

    Tak

    w Moich dokumentach

    Tak

    w Moich dokumentach

    Podziel wydatki: wysyłanie rozliczeń za wspólne wydatki

    Nie

    Nie

    Platforma Mobilna BLIK

    Tak

    informacje o BLIK, wyłączenie BLIKA, zmiana rachunku i limitów BLIK, numer telefonu do przelewów BLIK

    Tak

    aktywacja BLIKA, informacje o BLIK, transakcja BLIK, wyłączenie BLIKA, zmiana rachunku i limitów BLIK, numer telefonu do przelewów BLIK, zapamiętane sklepy internetowe oraz transakcje bez kodu BLIK w Internecie w zapamiętanych sklepach, wyłączenie skrótu BLIK przed zalogowaniem

    Konfiguracja strony startowej

    Tak

    Zarządzanie wyświetlaniem kwot, kont i produktów:
    -możliwość ukryć konta, do których jesteś pełnomocnikiem lub przedstawicielem ustawowym oraz fundusze o rejestrach zerowych;
    -możliwość ukrycia wszystkich rachunków bieżących i oszczędnościowych lokat, pożyczek;
    -możliwość ukrycia wszystkich kwot z sekcji „Dzisiaj”

    Tak

    Zarządzanie wyświetlaniem kwot, kont i produktów:
    -możliwość ukryć konta, do których jesteś pełnomocnikiem lub przedstawicielem ustawowym oraz fundusze o rejestrach zerowych;
    -możliwość ukrycia wszystkich rachunków bieżących i oszczędnościowych lokat, pożyczek;
    -możliwość ukrycia wszystkich kwot z sekcji „Dzisiaj”

    Udzielenie/odwołanie pełnomocnictwa

    Nie

    Nie

    Zastrzeżenie dokumentu tożsamości

    Tak

    Tak

    Zawieranie umowy ramowej online

    Tak

    Tak