ING BANK ŚLĄSKI

Karta do konta Visa Business Zbliżeniowa

  • 0 zł za wydanie karty do konta Direct dla Firmy
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów ING Banku Ślaskiego i sieci Planet Cash w kraju
  • 0 zł za płatności bezgotówkowe w Polsce i na świecie
  • 0 zł za za wpłaty we wpłatomatach

Wygodne płatności i dostęp do gotówki

Kartą do konta firmowego Visa Business możesz płacić za zakupy firmowe w internecie.

  • Z 3D Secure dodatkowo potwierdzasz transakcję jednorazowym kodem SMS, dzięki czemu zakupy są jeszcze bezpieczniejsze. Więcej o 3D Secure
  • Jeśli nie otrzymasz towaru, za który płacisz kartą, albo jest on niezgodny z zamówieniem, pomagamy Ci odzyskać pieniądze w ramach usługi Chargeback.

Możesz wpłacać gotówkę bezpośrednio na konto firmowe - bez wizyty w oddziale banku, o dowolnej porze. Korzystasz z wpłatomatów naszych i sieci Planet Cash w całej Polsce.

Wpłacona kwota jest od razu dostępna na Twoim koncie: Konto Direct dla Firmy, Konto z Lwem Direct, Konto z Lwem Zysk, Konto z Lwem Zysk +, Konto Direct dla wspólnot mieszkaniowych.

Więcej o wpłatomatach

Masz czytelny obraz stanu konta Twojej firmy w swoim telefonie. Nawet bez konieczności logowania do alikacji. Po każdej transakcji (płatności kartą, wypłacie z bankomatu, wpłacie) wysyłamy Ci powiadomienie push. 

A jeśli zapomnisz karty, możesz zapłacić lub wypłacić gotówkę kodem BLIK.

Więcej o aplikacji Moje ING dla firm

Kartę firmową Visa Business możesz mieć w telefonie lub zegarku firmy Apple. Dodaj ją do Apple Pay i płać szybko, wygodnie i bezpiecznie.

Więcej o Apple Pay dla kart firmowych

Jak zamówić kartę

1

Otwórz konto firmowe z kartą Visa Business Zbliżeniową

Jeśli masz już u nas konto, kartę zamawiasz w Moim ING.

Zamów kartę

2

Kartę przyślemy Ci w ciągu 8 dni roboczych

 
3

Aktywuj kartę w Moim ING

Nadaj jej PIN i ustaw limity. Jeśli chcesz płacić telefonem, dodaj kartę do Apple Pay.

Masz już konto firmowe?

Zamów kartę Visa Business w bankowości internetowej

Zaloguj się

Nie masz jeszcze dostępu do bankowości internetowej?
Aktywuj teraz


Nie jesteś jeszcze naszym klientem?

Załóż konto firmowe przez internet i wybierz do konta kartę Visa Business

Otwórz konto

Więcej o kontach firmowych

Zobacz także

Płatności kartą za granicą
Płatności kartą firmową Visa Business Zbliżeniową za granicą

Płatności kartą za granicą

Sprawdź koszty. Skorzystaj z kalkulatora płatności kartami za granicą.

Limity transakcyjne
Limity transakcyjne dla karty Visa Business Zbliżeniowa

Limity transakcyjne

Ustawiasz je w Moim ING - osobno dla wypłat oraz płatności: w sklepach, w internecie i za granicą.

Bezpieczeństwo karty
Bezpieczeństwo karty Visa Business Zbliżeniowa

Bezpieczeństwo karty

Zobacz jak zastrzec kartę lub czasowo ją zablokować. 

Chargeback
Chargeback z kartą Visa Business Zbliżeniowa

Chargeback

Pomagamy Ci odzyskać pieniądze za zakupy lub usługi objęte reklamacją, jeśli nie możesz dochodzić swoich praw u sprzedawcy. 

Pytania i odpowiedzi

  • Jaka jest różnica pomiędzy kartą VISA, a MasterCard?

    Karty płatnicze VISA i MasterCard wydawane są przez dwie różne organizacje płatnicze – VISA i MasterCard. W związku z tym różna może być akceptowalność tych kart w poszczególnych punktach handlowo-usługowych oraz bankomatach.

  • Do jakiej kwoty mogę zrealizować transakcję zbliżeniową?

    Transakcje z karty zbliżeniowej są wliczane do dziennego limitu Twoich kart płatniczych. Zależy więc, jaki limit ustalisz. 
    Stała jest natomiast kwota, do jakiej możesz jednorazowo płacić kartą zbliżeniową bez potwierdzenia płatności PIN-em:

    • do 100 zł – płacisz bez potwierdzenia (chyba że z przyczyn bezpieczeństwa Cię o to poprosimy),
    • powyżej 100 zł – z potwierdzeniem.

    Kwota ta obowiązuje w Polsce. Za granicą limit może być inny. 

     

  • Z jakich bankomatów mogę bezpłatnie wypłacać pieniądze?

    Kartą do konta wypłacisz gotówkę bezpłatnie z bankomatów ING Banku Śląskiego i sieci Planet Cash w kraju. 
    Z bankomatu innego niż ING Bank Śląski i sieci Planet Cash kartą wydaną do kont Direct i Direct dla Firmy wypłacisz gotówkę bezpłatnie za pierwszym razem w danym okresie rozliczeniowym. Za każdą następną wypłatę z innego (obcego) bankomatu pobieramy opłatę - 5 zł. Wypłaty z konta Komfort są bezpłatne ze wszystkich bankomatów w Polsce.

    Okres rozliczeniowy dla klientów indywidualnych liczymy od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia następnego miesiąca. Dla przedsiębiorców okres rozliczeniowy liczymy od 1 do ostatniego dnia miesiąca.

  • Jakie są zalety karty Visa Business zbliżeniowej?
    • Nareszcie pożegnasz się z uciążliwym bilonem zalegającym w Twoich kieszeniach. Dzięki karcie zbliżeniowej w prosty i bezpieczny sposób robisz drobne płatności. Masz pełną kontrolę nad swoimi wydatkami.
    • Przy transakcjach zbliżeniowych do kwoty 50 zł zwykle nie musisz wprowadzać kodu PIN (czasami poprosimy o to ze względów bezpieczeństwa). Transakcja przebiega sprawniej. Płatności zbliżeniowe powyżej 50 zł wymagają wprowadzenia PIN-u.
  • Na czym polega zbliżeniowy system płacenia?

    Jeżeli dany punkt handlowo-usługowy obsługuje karty zbliżeniowe, zazwyczaj sprzedawca zapyta Cię, czy chcesz zapłacić zbliżeniowo (lub po prostu podsunie Ci terminal). 

    Terminal przyjmuje takie płatności, jeśli jego dioda świeci się na zielono. Najpierw sprzedawca wpisuje do terminala kwotę. Następnie – podsuwa Ci terminal lub prosi o zbliżenie karty. Kartę możesz położyć na terminalu albo trzymać ją przez chwilę w odległości do 5 cm nad nim. Usłyszysz piknięcie i zobaczysz 4 zielone diody – to znak, że Twoja płatność została przyjęta, i możesz schować kartę.

    Jeśli chcesz otrzymać papierowe potwierdzenie transakcji, poproś o nie lub odpowiedz twierdząco na pytanie sprzedawcy (standardowo takie potwierdzenie nie jest drukowane).

     

  • Co to jest karta zbliżeniowa?

    Karta zbliżeniowa (inaczej: bezstykowa, contactless, PayPass lub PayWave) to karta, którą możesz płacić, zbliżając ją do czytnika (bez przeciągania ani wkładania do kieszeni czytnika). Kartą zbliżeniową zapłacisz w sklepach z logo VISA lub MasterCard oraz znakiem akceptacji transakcji zbliżeniowych   w Polsce i za granicą.

  • Do czego służy karta zbliżeniowa?

    Karta zbliżeniowa to rodzaj karty płatniczej. Dzięki niej możesz m.in.:

    • płacić nią w sklepach, które przyjmują płatności zbliżeniowe
    • wypłacać gotówkę w sklepach z logo Cashback
    • wypłacać gotówkę z bankomatów zbliżeniowych
    • wpłacać gotówkę we wpłatomatach – naszych i sieci Planet Cash w kraju
    • sprawdzać w naszych bankomatach stan swojego konta.
  • Jakie są zalety karty zbliżeniowej?

    Nareszcie pożegnasz się z uciążliwym bilonem zalegającym w Twoich kieszeniach. Dzięki karcie zbliżeniowej w prosty i bezpieczny sposób zrobisz drobne płatności. Zyskasz pełną kontrolę nad swoimi wydatkami.

    Przy transakcjach zbliżeniowych do kwoty 50 zł zwykle nie musisz wprowadzać kodu PIN. Transakcja przebiega sprawniej. O potwierdzenie PIN-em transakcji na niskie kwoty możemy czasem poprosić ze względów bezpieczeństwa.

  • Ile transakcji zbliżeniowych mogę zrobić jednego dnia?

    Ile tylko potrzebujesz – nie ma ograniczenia. Takie transakcje możesz wykonywać jedną po drugiej. W niektórych przypadkach poprosimy Cię o potwierdzenie transakcji PIN-em.

  • Gdzie można płacić kartami zbliżeniowymi?

    Wszędzie tam, gdzie umieszczono logo VISA (taki jak na karcie) lub logo VISA PayWave ze znakiem akceptacji transakcji zbliżeniowych .
    Kartą zbliżeniową możesz płacić również tradycyjnie – wkładając kartę do terminala płatniczego.

  • Czy mogę korzystać z karty zbliżeniowej w sklepie bez konieczności płacenia zbliżeniowo?

    Z karty zbliżeniowej możesz korzystać wszędzie tam, gdzie umieszczono znak organizacji płatniczej widniejący na karcie, czyli w każdym punkcie handlowo-usługowym oznaczonym logo VISA, np. sklepie, restauracji, kraju jak i za granicą.

  • Czy płacąc kartą w sklepie, zapłacę dodatkową prowizję?

    Nie – nie pobieramy za to dodatkowych prowizji ani opłat.

  • Czy można określić dzienny limit transakcji dokonywanych kartą zbliżeniową?
    Tak, możesz dostosować dzienne limity transakcyjne dla:
    • płatności kartą, w tym odrębnie dla transakcji:
    - w internecie
    - za granicą
    • wypłat gotówki kartą:
    - w kraju
    - za granicą.

    Limity możesz ustawiać i zmieniać bezpłatnie w systemie bankowości internetowej lub na naszej infolinii. 

  • Jak sprawdzić, czy punkt usługowy lub sklep akceptują płatności zbliżeniowe?

    To proste. W widocznym miejscu (np. na drzwiach lub witrynie sklepu) powinno znajdować się logo organizacji płatniczej, np. VISA  

    Jeżeli nie widzisz takiego oznaczenia, zapytaj obsługę, czy karta jest akceptowana.

    Dodatkowo na terminalu zbliżeniowym znajduje się znak akceptacji transakcji zbliżeniowych. .

  • Kto może otrzymać Kartę zbliżeniową?

    Kartę zbliżeniową VISA może otrzymać każdy, kto już ma lub otworzy konto w naszym banku. Wydajemy ją do konta osobistego w złotych dla klientów indywidualnych i do konta Direct dla Firmy.

  • Jak rozpoznać czy moja karta jest zbliżeniowa?

    Na kartach zbliżeniowych, które wydajemy znajduje się symbol fal oznaczający, że karta umożliwia płatności zbliżeniowe . Jest on umieszczony zazwyczaj na awersie karty, na rewersie  - w przypadku Mojej Karty ING do konta osobistego Direct.

  • Czy posługiwanie się kartą zbliżeniową jest bezpieczne?

    Karty zbliżeniowe są tak samo bezpieczne jak standardowe karty. Zastosowano w nich technologię bezpiecznego szyfrowania oraz ochronę przed przypadkowymi transakcjami. Dodatkowo płatności powyżej 50 zł musisz potwierdzić PIN-em. 

    W wyjątkowych sytuacjach możemy odmówić zrealizowania płatności zbliżeniowej – robimy to także z powodów bezpieczeństwa. W takim przypadku poproś sprzedawcę o powtórzenie próby – tym razem jako płatności stykowej: wsuń kartę do czytnika lub przejedź nią przez pasek na terminalu. 

  • W jaki sposób można otrzymać kartę?

    Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem, możesz zamówić kartę przy otwieraniu konta osobistego lub konta firmowego.

    Jeśli masz już konto, możesz zamówić kartę w:

  • Do kiedy ważna jest moja karta płatnicza?

    Datę tę znajdziesz na karcie. Po informacji „VALID THRU” (czyli: „WAŻNA DO”), znajdują się cztery cyfry podzielone ukośnikiem. Dwie pierwsze oznaczają miesiąc, a dwie następne – rok. Twoja karta jest ważna do ostatniego dnia wskazanego miesiąca. 

    Przykład: data 07/21 oznacza, że Twoja karta jest ważna do końca lipca 2021 roku.
     

  • Czy można nieświadomie zapłacić Kartą zbliżeniową (przechodząc obok terminala akceptującego takie karty)?

    Samo zbliżenie karty zbliżeniowej do terminala w np. sklepie, w tym przejście obok terminala z kartą w torebce lub portfelu, nie jest wystarczające do sfinalizowania transakcji. Uprzednio sprzedawca musi wprowadzić kwotę, co powoduje nawiązanie połączenia terminala z kartą. Samą kartę należy zdecydowanie zbliżyć do terminala, co najmniej 5 cm od terminala.

    Po wymianie danych pomiędzy terminalem a kartą połączenie zostaje zakończone i jest skuteczne jedynie dla tej transakcji o konkretnej, uprzednio wprowadzonej, kwocie. Próba kolejnego obciążenia klienta tą samą kwotą lub inną jest więc niemożliwa, gdyż takie działanie wymagałoby kolejnego kontaktu terminala z kartą.

  • W jaki sposób bezpiecznie posługiwać się kartą?
    • Zawsze trzymaj kartę w bezpiecznym miejscu.
    • Często sprawdzaj, czy nie brakuje żadnej z Twoich kart.
    • Korzystaj z powiadomień o transakcjach w aplikacji mobilnej Moje ING mobile i ustaw limity transakcji dla swoich kart.

    Dowiedz się więcej na temat bezpieczeństwa kart płatniczych.

  • W jaki sposób nadać PIN i aktywować nową kartę?

    Możesz aktywować swoją kartę i nadać jej PIN w bankowości internetowej Moje ING – w szczegółach karty.

    Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, możesz to zrobić telefonicznie.

    Zadzwoń pod numer

    • 801 222 777  - z telefonów stacjonarnych
    • + 48 32 357 00 02  - z telefonów stacjonarnych i komórkowych oraz jeśli dzwonisz z zagranicy.

    Aby aktywować kartę i płacić nią zbliżeniowo lub w internecie, pierwszą transakcję najlepiej zrób w Polsce - wypłać pieniądze w naszym bankomacie lub podczas zakupów w sklepie włóż kartę do terminala płatniczego.
    Pamiętaj – jeszcze przed aktywacją karty płatniczej, możesz ją dodać do telefonu i realizować transakcje kartą w telefonie.

     

  • Jak mogę aktywować odnowioną kartę?

    Aby to zrobić, wykonaj transakcję, która wymaga wpisania PIN-u, np. wypłać gotówkę w bankomacie lub zapłać kartą w sklepie.

    Wyjątek: jeśli przy okazji odnowienia zamieniasz kartę na nowszy typ (np. kartę VISA na VISA zbliżeniową), nową kartę możesz aktywować tylko w systemie bankowości internetowej lub telefonicznie pod numerem + 48 32 357 00 02.

  • Co mam zrobić, jeśli otrzymam kartę z błędnym nadrukiem imienia lub nazwiska?

    W takim przypadku złóż reklamację. Możesz to zrobić w dowolnym oddziale naszego banku lub pod numerem +48 32 357 00 69. Otrzymasz nową kartę.

  • Co mam zrobić, jeśli zgubię kartę?

    Jeśli nie wiesz, co się stało z Twoją kartą, możesz ją czasowo zablokować w Moim ING. Dzięki temu nikt nie będzie mógł nią płacić. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie karta zostanie automatycznie zastrzeżona

    Możesz również zastrzec kartę na trzy sposoby:

    • w aplikacji mobilnej Moje ING mobile lub systemie bankowości internetowej Moje ING - w szczegółach karty
    •  pod numerem + 48 32 357 00 12 – nasi konsultanci pracują przez całą dobę
    • w naszym oddziale.

    Od momentu zastrzeżenia przejmujemy pełną odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane kartą. Jeśli po dokonaniu zastrzeżenia karta płatnicza się odnajdzie, nie będziesz mógł z niej dalej korzystać. Aby zamówić nową kartę, powinieneś złożyć wniosek o jej wydanie.

    Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie kart.

  • W jaki sposób mogę zastrzec kartę?

    Najłatwiej zrobisz to w aplikacji Moje ING mobile - na szczegółach karty. Możesz również zalogować się do systemu bankowości internetowej Moje ING przez przeglądarkę internetową.

    Kartę zastrzeżesz też pod numerem +48 (32) 357 00 12 

    Dowiedz się więcej o zastrzeganiu kart.
     

  • Jak zmienić PIN do karty?

    Możesz w dowolnej chwili zmienić kod PIN karty:

    • w bankomatach ING Banku Śląskiego - znajdź najbliższy bankomat
    • w systemie bankowości internetowej - zaloguj się
    • pod numerem +48 32 357 00 12 (całkowity koszt połączenia wg stawek operatora). 

    Za zmianę kodu PIN nie pobieramy opłat.

  • Gdzie mogę uzyskać informacje o transakcjach wykonanych moją kartą płatniczą do rachunku?

    Najszybciej sprawdzisz historię transakcji w systemie bankowości internetowej Moje ING lub w aplikacji Moje ING mobile. Taką informację znajdziesz też na wyciągu z Twojego konta.

  • Co mam zrobić, jeśli bankomat zatrzyma mi kartę?

    W takiej sytuacji zastrzeż zatrzymaną kartę i zamów nową. Możesz to zrobić na dwa sposoby:

    • w systemie bankowości internetowej
    • lub pod numerem +48 32 357 00 12.
  • Co się stanie, gdy błędnie wprowadzę numer PIN w sklepie lub bankomacie?

    Jeśli wprowadzisz błędny PIN:

    • 6 razy podczas płacenia w sklepie, lub
    • 3 razy podczas wykonywania transakcji w bankomacie

    zablokujemy kartę do czasu, gdy ją odblokujesz. Masz na to 30 dni – po tym czasie musimy trwale zamknąć Twoją kartę.

    Kartę możesz odblokować w systemie bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji Moje ING mobile - w szczegółach karty. Możesz to również zrobić pod numerem +48 32 357 00 12.

    Jeśli nie pamiętasz swojego PIN-u, możesz go zmienić w Moim ING lub pod numerem +48 32 357 00 12. W systemie bankowości internetowej zmienisz PIN prawie wszystkich kart. Wyjątkami są: karta kredytowa VISA Business i K@rta wirtualna ING Visa.

  • Jak długo będę czekał na zamówioną kartę?

    Kartę otrzymasz do 8 dni roboczych od daty zawarcia umowy lub aneksudo umowy.

  • Do czego służy karta płatnicza?

    Karty Visa Business zbliżeniowa i MasterCard Business zbliżeniowa są standardowymi kartami płatniczymi służącymi do korzystania ze środków zgromadzonych na Twoim koncie firmowym. Przy użyciu kart w każdej chwili możesz sprawdzić saldo swojego rachunku w bankomatach Banku.

    Kartą płatniczą wydaną do rachunku firmowego możesz:

    • dokonywać płatności potwierdzanych kodem PIN lub złożeniem podpisu,
    • wypłacać gotówkę w punktach handlowo-usługowych oznaczonych logo Cashback,
    • wypłacać gotówkę z bankomatów,
    • wpłacać gotówkę we wpłatomatach ING Banku Śląskiego,
    • sprawdzać saldo rachunku w bankomatach ING Banku Śląskiego,
    • dokonywać płatności zbliżeniowych (nie dotyczy MasterCard Business Premium/Standard).
  • Gdzie można płacić kartą płatniczą?

    Z karty możesz korzystać wszędzie tam, gdzie umieszczono znak organizacji płatniczej MasterCard lub VISA:

    • mozesz zapłacić nią w punktach handlowo-usługowych: sklepach, restauracjach, również za granicą,
    • możesz wypłacić gotówkę w ramach usługi cashback lub z bankomatów na całym świecie.

     

  • Kto może otrzymać Kartę płatniczą?
    • Kartę MasterCard Business Zbliżeniową w złotych oraz kartę Visa Business Zbliżeniową wydajemy do kont firmowych w złotych.
    • Kartę MasterCard Business w EUR wydajemy do rachunków firmowych w euro.

    Użytkownikiem karty może być każda osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, upoważniona przez firmę do użytkowania karty, która jest rezydentem lub nierezydentem.
    Nie ma ograniczenia w liczbie kart wydawanych do jednego konta. Jeden użytkownik może mieć tylko jedną kartę danego typu.

  • Czy można ustalać i zmieniać limity wydatków dla karty?

    Tak, możesz w dowolnym momencie ustalić dla swojej karty limity wydatków na transakcje bezgotówkowe (w tym na odległość i na transakcje zagraniczne) i gotówkowe (w tym na transakcje zagraniczne).


    Jeśli zamawiasz kartę poprzez system bankowości internetowej lub w placówce Banku, limity możesz wybrać już w momencie składania zamówienia. W przypadku zamówionej karty poprzez bankowość internetową wybrany limit na transakcje bezgotówkowe i gotówkowe będzie stanowił również wartość limitu na transakcje zagraniczne bezgotówkowe i gotówkowe.
    W przypadku, gdy zamawiasz kartę przez stronę internetową banku www.ing.pl, otrzymasz kartę z następującymi limitami:
    5 000 zł na transakcje gotówkowe i do wysokości salda na transakcje bezgotówkowe, 1000 zł dla transakcji zagranicznych gotówkowych i bezgotówkowych (transakcje realizowane w walucie innej niż zł) oraz 1000 zł dla transakcji na odległość.

    W każdej chwili możesz dokonać zmiany limitów:

    • zmiana wartości limitów dla transakcji bezgotówkowych i gotówkowych możliwa jest w systemie bankowości internetowej oraz w dowolnym oddziale Banku,
    • zmiana wysokości limitów dla transakcji zagranicznych bezgotówkowych i gotówkowych (realizowanych w innej walucie niż zł) możliwa jest w systemie bankowości internetowej, w dowolnym oddziale Banku oraz telefonicznie dzwoniąc pod numer telefonu (32) 357 00 12 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych),
    • zmiana wysokości limitu dla transakcji na odległość możliwa jest w systemie bankowości internetowej.

    Obecnie funkcjonujące limity transakcyjne gotówkowe i bezgotówkowe (tzw. limity ogólne) są nadrzędne w stosunku do limitów dla transakcji zagranicznych gotówkowych i bezgotówkowych, co oznacza, że wartość limitu dla transakcji zagranicznych nie może zostać ustawiona jako wyższa niż wartość limitu ogólnego. Transakcje zagraniczne pomniejszają dzienne limity dla transakcji zagranicznych oraz limity ogólne. Jednocześnie, limit dla transakcji na odległość nie wchodzi w skład limitów dla transakcji zagranicznych – limity wybierane są niezależnie. Limity dla transakcji zagranicznych bezgotówkowych oraz limit dla transakcji na odległość wchodzą w skład limitu transakcyjnego bezgotówkowego ogólnego i wartość żadnego z nich nie może zostać ustawiona na wyższą niż wartość limitu ogólnego.

    Zmiana limitów jest bezpłatna.

Opłaty i dokumenty

  • Firmowa karta do konta Visa Business Zbliżeniowa - opłaty i prowizje

    Opłaty

  • Firmowa karta do konta Visa Business Zbliżeniowa - dokumenty

    Dokumenty

x
Wydanie karty   0 zł
Miesięczna opłata za kartę jeśli w danym miesiącu kalendarzowym zapłacisz nią łącznie co najmniej 300 zł (lub ponad 500 zł w przypadku konta Zysk i Zysk+). Opłatę pobieramy ostatniego dnia kolejnego miesiąca. 0 zł
  w pozostałych przypadkach 7 zł
Realizacja transakcji bezgotówkowych   0 zł
Wypłata gotówki w bankomatach ING Banku Ślaskiego i sieci Planet Cash w kraju 0 zł
  w ramach Cashback 0 zł
 

pozostałe wypłaty gotówki w kraju / pozostałe wypłaty gotówki w EUR w krajach SEPA

Pierwsza wypłata rozliczona przez bank w miesiącu kalendarzowym jest bezpłatna, każda kolejna - za opłatą 5 zł.

0 zł/ 5 zł

 

Pozostałe wypłaty gotówki za granicą

3% kwoty wypłaty

Zastrzeżenie lub zablokowanie karty   0 zł
Wpłata gotówki na rachunek we wpłatomacie ING Banku Śląskiego i sieci Planet Cash w kraju na Konto Direct dla Firmy 0 zł
  na konta: Direct, Direct dla Wspólnot Mieszkaniowych, Zysk, Zysk + opłata wynosi 0,15% sumy wpłat na rachunek powyżej 50 000 PLN w danym cyklu rozliczeniowym 0,15 %