Wybierz
  • Klienci indywidualni
  • Przedsiębiorcy
  • Firmy i samorządy
  • Korporacje
  • Private & Wealth
Kontakt Społeczność ING Załóż konto
 
Zaloguj

Klienci indywidualni i przedsiębiorcy

Moje ING Pobierz aplikację Moje ING

Firmy, samorządy i korporacje

ING Business

ING BusinessZaloguj (login i hasło) Zaloguj (eToken/karta) Pobierz aplikację ING Business

 
ING Bank Śląski S.A. - logotyp
 
Szukaj
Szukaj
ING BANK ŚLĄSKI
 
  • Konta firmowe
  • Kredyty i pożyczki
  • Leasing
  • Oszczędności
  • Karty i płatności
  • Usługi
  • Bankowość internetowa
  • Ubezpieczenia
  • Terminale
  • Wspólnoty
Oddziały i bankomaty Kontakt Kursy walut Społeczność ING
Strona główna Przedsiębiorcy Tabele i regulaminy Tablica ogłoszeń

Tablica ogłoszeń

  • Informacja na temat Tabeli Opłat i Prowizji dla Przedsiębiorców z 6.08.2018 r.

    6 sierpnia 2018 r. zmieniliśmy Tabelę Opłat i Prowizji ING Banku Śląskiego SA (TOiP). Niestety w TOiP wystąpiła oczywista omyłka polegająca na pominięciu tytułu opłaty / prowizji, który obowiązywał przed zmianą, tj. „Przelew w walucie EUR w kraju, złożony w Oddziale Banku”.

    Co to oznacza?

    Prawidłowa treść TOiP powinna wyglądać następująco:

    Lp.

    Tytuł opłaty/prowizji

    Wysokość opłaty / prowizji

     

    Bieżąca oferta

    Produkty wycofane z oferty banku

    KONTO Z LWEM

    Konto Direct dla Firmy

    Konto z Lwem w walutach obcych

    Direct /

    Direct dla Wspólnot Mieszkaniowych

    ZYSK

    ZYSK+

    3.10.

    Opłata dodatkowa

     

    c) Przelew  wykonany w sposób nieautomatyczny – opłata dodatkowa do pkt. 3.5. 3.8.,3.11.

    40 PLN

    40 PLN

    40 PLN

    40 PLN

    40 PLN

     

    d) Przelew walutowy wykonany w trybie pilnym (DZIŚ / JUTRO) – opłata dodatkowa do pkt. 3.5., 3.8., 3.11.

    50 PLN

    50 PLN

    50 PLN

    50 PLN

    50 PLN

    3.11

    Przelew w walucie EUR  w kraju, złożony w Oddziale Banku

    0,25% kwoty przelewu min. 50 PLN max. 200 PLN

    0,25% kwoty przelewu min. 50 PLN max. 200 PLN

    0,25% kwoty przelewu min. 50 PLN max. 200 PLN

    0,25% kwoty przelewu min. 50 PLN max. 200 PLN

    0,25% kwoty przelewu min. 50 PLN max. 200 PLN

     

    Co dalej?

    Poprawioną TOiP zamieściliśmy już na naszej stronie. Przepraszamy za tę sytuację.

  • Informacja o usłudze chargeback

    Jeżeli dokonałeś zapłaty kartą płatniczą za usługi lub zakupy, które nie zostały zrealizowane (np. odwołaną wycieczkę, koncert czy towar niezgodny z zamówieniem), możesz skontaktować się z bankiem, który przeprowadzi w Twoim imieniu postępowanie chargebackowe.

    Chargeback, to swoisty parasol ochronny rozpięty nad użytkownikami kart, umożliwiający odzyskanie środków z tytułu reklamowanej transakcji, w przypadku braku możliwości dochodzenia swoich praw bezpośrednio u usługodawcy. Reklamacji podlegają transakcje dokonane w bankomatach oraz terminalach, przeprowadzone zarówno z fizycznym użyciem karty, jak i na odległość.

    Jeżeli z jakichś powodów niemożliwe jest odzyskanie środków bezpośrednio od  usługodawcy, należy zwróć się do banku - wystawcy karty, który w Twoim imieniu przeprowadzi postępowanie reklamacyjne  w stosunku do właściciela terminala, w którym dokonano transakcji. Z uwagi na to, że bank  zwraca się o zwrot środków do innego podmiotu czas rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu, o czym bank informuje klienta.

    Jeżeli zatem płaciłeś kartą, a usługodawca nie wywiązał się z zawartej z Tobą umowy, skontaktuj się z nami poprzez:

    1. Wiadomość w Moim ING
    2. Infolinię pod nr +48 (32) 357 00 62;
    3. Dowolny oddział Banku.

    Co możesz zareklamować?

    • brak otrzymania zamówionego towaru/usługi (bankructwo linii lotniczych/biura podróży, nieuczciwy kontrahent);
    • zamówiony towar, który jest uszkodzony lub niezgodny z opisem;
    • brak otrzymania gotówki w bankomacie, części lub całości;
    • podwójne obciążenie rachunku;
    • brak otrzymania zwrotu środków w przypadku zwrotu towaru/odwołania usługi;
    • obciążenie karty, w sytuacji, której zapłaciłeś za towar gotówką lub w inny sposób.

    Złożenie reklamacji i przeprowadzenie przez Bank postępowania w ramach usługi chargeback jest darmowe dla wszystkich klientów Banku, posługujących się kartami z logo VISA i  MasterCard, zarówno kredytowymi, jak i debetowymi oraz przedpłaconymi.

  • Informacja o Ustawie o usługach płatniczych

    Ustawa o usługach płatniczych

    24 października 2011 r. weszła w życie ustawa o usługach płatniczych (Dz. U. Nr 119, poz. 1175), (zwana dalej: Ustawą). Przepisy Ustawy implementują do krajowego porządku prawnego postanowienia dyrektywy 2007/64/WE o usługach płatniczych w ramach rynku wewnętrznego (Payment Services Directive). Dyrektywa PSD ujednolica zasady wykonywania transakcji płatniczych w państwach członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), przeprowadzanych w walutach tych państw. Stanowi ona kluczowy element Jednolitego Obszaru Płatności w Euro – SEPA (Single Euro Payments Area), tworząc jego fundament prawny.

    Ustawa o usługach płatniczych określa:

    • warunki świadczenia usług płatniczych, w tym wymogi dotyczące przejrzystości postanowień umownych i obowiązków informacyjnych w zakresie świadczenia usług płatniczych,
    • prawa i obowiązki stron umów o świadczeniu usług płatniczych,
    • zakres odpowiedzialności z tytułu wykonywania usług płatniczych.

    Ustawa przewiduje 12-miesięczny okres przejściowy, co oznacza, że do 24 października 2012 r. Banki mają czas na dostosowanie działalności w obszarze obowiązków informacyjnych oraz praw i obowiązków w zakresie świadczenia usług płatniczych.

    Katalog usług objętych Ustawą

    Ustawa obejmuje następujące usługi płatnicze:

    • wpłata i wypłata gotówkowa na / z rachunków bankowych dokonywana w walucie rachunku,
    • polecenie przelewu w złotych lub walutach państw członkowskich kierowane do tych państw (w tym przelewy otrzymane z tych państw),
    • stałe zlecenie,
    • polecenie zapłaty,
    • transakcje realizowane za pośrednictwem kart, systemów bankowości elektronicznej.

    Korzyści dla Klientów

    Wśród korzyści, które dla konsumentów i przedsiębiorców niesie ze sobą ustawa, należy wymienić:

    • szybsze elektroniczne przelewy w euro: od listopada 2011 r. obowiązuje już w Banku zasada wykonywania zleceń w terminie D+1 (gdzie D oznacza dzień, w którym nastąpił moment otrzymania zlecenia) stosowana w odniesieniu do przelewów walutowych w walucie euro kierowanych na rachunek prowadzony w innym banku w kraju lub do któregokolwiek państwa członkowskiego, złożonych poprzez system bankowości internetowej w trybie standardowym. Dla Klienta zasada D+1 oznacza, że wykonanie takiego przelewu walutowego następuje poprzez uznanie rachunku banku odbiorcy najpóźniej w pierwszym dniu roboczym po dniu otrzymania zlecenia (dzień D). Dla zleceń składanych w formie papierowej  termin wykonania wydłuża się o jeden dzień, czyli wynosi D+2;
    • udostępnienie środków: obowiązek niezwłocznego uznania rachunku odbiorcy kwotą transakcji w walucie państwa członkowskiego z datą waluty zgodną z datą uznania rachunku banku;
    • uznawanie pełnej kwoty: przekazywana jest pełna kwota, zgodnie z oznaczeniem w zleceniu płatniczym, bez żadnych potrąceń;
    • ograniczenie opcji kosztowych:
      • w odniesieniu do przelewów  walutowych wychodzących wykonywanych w walucie któregokolwiek państwa członkowskiego i gdy rachunek odbiorcy prowadzony jest w jednym z państw członkowskich a przelew jest w walucie innej niż waluta rachunku płatnika, tj. wymaga przeliczenia waluty, płatnik może dokonać wyboru sposobu naliczenia opłat zgodnie z zasadą;
        - SHA (dzielone) – opłaty i prowizje dzielone są odpowiednio pomiędzy płatnika i odbiorcę (płatnik ponosi opłaty i prowizje ING Banku Śląskiego a odbiorca ponosi wszystkie pozostałe opłaty i prowizje), albo
        - OUR (nasze) – opłaty i prowizje pokrywane są wyłącznie przez płatnika.
      • w odniesieniu do przelewów walutowych wykonywanych w walucie któregokolwiek państwa członkowskiego i gdy rachunek odbiorcy prowadzony jest w jednym z państw członkowskich, które to przelewy nie wiążą się z przeliczaniem waluty (waluta przelewu zgodna z walutą rachunku płatnika), płatnik i odbiorca ponoszą opłaty i prowizje określone w umowie zawartej odpowiednio z bankiem płatnika i bankiem odbiorcy (obowiązuje wyłącznie zasada SHA).
    • zwiększoną ochronę Klienta: m.in. poprzez poszerzenie zakresu informacji o zawartej umowie oraz o indywidualnej transakcji płatniczej, które muszą być udostępniane Klientowi.
  • Komunikat dla Użytkowników Systemu bankowości internetowej

    Komunikat dla Użytkowników Systemu bankowości internetowej

  • Informacja dotycząca skupu zniszczonych, zagranicznych znaków pieniężnych

    Od 15 października 2018r. zawieszamy skup destruktów w walutach obcych, o których mowa w paragrafie 2 i 3 w Regulaminie  skupu zniszczonych zagranicznych znaków pieniężnych.

    Zobacz regulamin 

  • Tabela oprocentowania produktów kredytowych dla Klientów indywidualnych i Przedsiębiorców

    Klient indywidualny

    Przedsiębiorcy

  • Informacje o kwotach wypłat z tytułu dyspozycji na wypadek śmierci, w granicach zwykłego zarządu, wolnych od zajęcia na podstawie tytułu wykonawczego

    Informacja o kwotach wypłat z tytułu dyspozycji na wypadek śmierci, w granicach zwykłego zarządu, wolnych od zajęcia na podstawie tytułu wykonawczego.

  • TOiP - Stosowane stawki prowizji i wysokość pobieranych opłat

    TOiP dla Klientów Indywidualnych

    TOiP dla Przedsiębiorców

  • Informacja o wysokości odsetek podwyższonych

    Informacja o wysokości odsetek podwyższonych wynika z Zarządzenia nr Fin/55/2016

    Dla Klienta Indywidualnego

    Dla Przedsiębiorców

  • Zmiana zasad ustalania podstawy opodatkowania i podatku od przychodów odsetkowych w odniesieniu do osób fizycznych

    Zmiana zasad ustalania podstawy opodatkowania i podatku od przychodów odsetkowych w odniesieniu do osób fizycznych

  • Informacja o uczestniczeniu banku w BFG

    ING Bank Śląski S.A. jest uczestnikiem systemu obowiązkowego gwarantowania środków pieniężnych. Jego celem jest zapewnienie deponentom wypłaty, do wysokości określonej ustawą, środków gwarantowanych w razie ich niedostępności. Zasady funkcjonowania systemu określone są w Ustawie z dnia 10 czerwca 2016 r. o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, systemie gwarantowania depozytów oraz przymusowej restrukturyzacji.

    Informacja o uczestniczeniu Banku w BFG

  • Komunikat dla posiadaczy terminowych lokat oszczędnościowych dla osób fizycznych

    Komunikat dla posiadaczy terminowych lokat oszczędnościowych dla osób fizycznych

  • Komunikat ING Banku Śląskiego S.A. określający warunki oferty Lokaty z Funduszem

    Komunikat ING Banku Śląskiego S.A. określający warunki oferty Lokaty z Funduszem

  • Potwierdzenie zgłoszenia wypłaty gotówkowej

    Potwierdzenie zgłoszenia wypłaty gotówkowej

  • Komunikat w sprawie realizacji zagranicznych zleceń płatniczych:

    Komunikat

  • Kursy walut

    Zobacz aktualne notowania

  • Aktualizacja informacji o sytuacji ekonomiczno-finansowej Banku

    Raporty finansowe

  • Skład zarządu i rady nadzorczej banku

    Zobacz

  • Polityka informacyjna w zakresie adekwatności kapitałowej

    Adekwatność kapitałowa

  • Reklamacje - informacja dla klienta

    Szanowny kliencie,

    jeśli działania banku nie odpowiadają Twoim oczekiwaniom, poinformuj nas o tym niezwłocznie. Reklamacje postrzegamy jako źródło informacji, które służą podnoszeniu jakości świadczonych przez nas usług.

    Jak skontaktować się z nami w sprawie reklamacji?

    Prosimy o kierowanie ewentualnych reklamacji:

    • w formie elektronicznej poprzez system bankowości internetowej lub przez formularz reklamacji (czat)
    • ustnie – telefonicznie 800 163 012 lub (32) 357 00 62 albo osobiście w placówce banku,
    • w formie pisemnej – osobiście w placówce banku albo przesyłką pocztową na adres:

    ING Bank Śląski S.A.
    ul. Sokolska 34, COK TeamING 
    skr. poczt. 137
    40-086 Katowice

    Potwierdzenie złożenia reklamacji przekazujemy telefonicznie, przez system bankowości internetowej, ustnie w oddziale banku lub w postaci papierowej.

    W jaki sposób powiadamiamy o rozpatrzeniu reklamacji?

    Wybierz wygodny dla Ciebie sposób udzielenia odpowiedzi:

    • przez system bankowości internetowej,
    • w postaci papierowej.

    W jakim terminie udzielamy odpowiedzi na reklamacje?

    Rozpatrujemy reklamacje niezwłocznie po ich wpływie. Nie dopuszcza się przekroczenia maksymalnego terminu udzielenia odpowiedzi na reklamacje, określonego w przepisach mających zastosowanie dla danego rodzaju reklamacji.

    Jeżeli złożysz reklamację Administratorem Twoich danych będzie ING Bank Śląski SA z siedzibą w Katowicach kod 40-086, ul. Sokolska 34 (zwany dalej: Bankiem). Dane te będą przetwarzane w celu rozpatrzenia reklamacji, oraz w celach przewidzianych przepisami prawa, w tym w celu archiwizacyjnym. Odbiorcą danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa, lub na podstawie odrębnie wyrażonej zgody. Podanie danych osobowych jest dobrowolne i każda osoba ma prawo dostępu do treści jej danych oraz ich Poprawiania.

  • Informacja o możliwości pozasądowego rozstrzygania sporów

    Ewentualne spory wynikające z Umowy zawartej przez Bank i konsumenta mogą być rozstrzygane w trybie pozasądowym.

    Wnioski można składać do: 
    a) Rzecznika Finansowego, strona: www.rf.gov.pl. Rzecznik działa zgodnie z ustawą o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym;
    b) Arbitra bankowego działającego przy Związku Banków Polskich, strona: www.zbp.pl. Arbiter rozstrzyga spór i narzuca stronom swoje orzeczenie zgodnie z regulaminem bankowego arbitrażu konsumenckiego.

    Konsument, który ma miejsce zamieszkania na terenie państwa członkowskiego Unii Europejskiej, w związku z umową zawartą przez internet, ma prawo - w celu rozstrzygania sporów  w trybie pozasądowym - skorzystać z europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów. Platforma ta nosi nazwę  platformy ODR (skrót z języka angielskiego: online dispute resolution) i jest dostępna na stronie http://ec.europa.eu/consumers/odr/. W trybie pozasądowym skargi rozpatrywać może tylko jeden z uprawnionych podmiotów (zwany podmiotem ADR) i tylko wówczas, gdy Bank i Klient indywidualny wcześniej zgodzą się na rozpatrzenie sprawy przez określony podmiot ADR, zgodnie z jego regulaminem. Wykaz podmiotów uprawnionych znajduje się na ww. stronie internetowej Platformy ODR. Powyższe nie narusza uprawnienia do skierowania wniosku do Arbitra bankowego albo Rzecznika Finansowego, które to uprawnienie wynika z odrębnego postanowienia Umowy zawartej z Bankiem. 

    O ile regulamin podmiotu ADR to przewiduje, Bank - w celu rozstrzygania sporów w trybie pozasądowym - może skorzystać z europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów i złożyć wniosek o wszczęcie takiego postępowania pozasądowego przeciwko klientowi, jeśli klient indywidualny oraz Bank wcześniej zgodzą się na rozpatrzenie sprawy przez określony podmiot ADR, zgodnie z jego regulaminem, a przepisy prawa nie wyłączają takiej możliwości.

    Konsument może również zwrócić się o pomoc do rzecznika konsumenta (miejskiego lub powiatowego).

     

  • Komunikat dla posiadaczy lokat na okaziciela

    Komunikat

  • Upoważnienia do odbioru potwierdzenia realizacji transakcji

    Upoważnienie

  • Komunikat : wycofanie czeków gotówkowych i rozrachunkowych wydawanych do rachunków rozliczeniowych KONTO z LWEM dla małych firm.

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, iż począwszy od dnia
    11 października br. ING Bank Śląski wycofuje z oferty czeki gotówkowe i rozrachunkowe ING Banku Śląskiego dla klientów z segmentu małych firm, którzy otworzą rachunki od tego dnia.

    Począwszy od 1 stycznia 2011r. zaprzestajemy wydawania czeków gotówkowych i rozrachunkowych ING Banku Śląskiego dla dotychczasowych Klientów, którzy założyli rachunki do dnia 11 października 2010r. Obsługa wydawanych czeków do rachunku KONTO z LWEM dla małych firm prowadzona będzie do maja 2011r.

  • Komunikat dotyczący książeczkowych dowodów osobistych

    Szanowni Państwo,

    Przypominamy, że książeczkowe dowody osobiste utraciły ważność 31.03.2008 r.

    Klienci, którzy jeszcze nie dokonali aktualizacji danych dotyczących dowodu osobistego, proszeni są o pilne zgłoszenie się w dowolnej placówce Banku wraz z aktualnym, ważnym dokumentem tożsamości. 

    Informujemy, że brak aktualizacji danych po zmianie dowodu osobistego może spowodować odmowę realizacji każdej dyspozycji, która będzie wymagała identyfikacji na podstawie odnotowanego w Banku dokumentu tożsamości.

  • Zasady dokonywania wpłat gotówkowych w formie zamkniętej

    Zasady dokonywania wpłat gotówkowych w formie zamkniętej

  • Komunikat dotyczący przelewów walutowych do Turcji

    Zgodnie z informacja przekazaną przez Bank Centralny Turcji informujemy, że od 1 stycznia 2012 przelewy walutowe kierowane do Turcji muszą zawierać numer rachunku odbiorcy w formacie IBAN.

    Zlecenie płatnicze, które nie będą zawierać poprawnego rachunku w formacie IBAN będą zwracane do zleceniodawcy.
     

  • Komunikat dotyczący zasad księgowania wpłat gotówkowych w formie zamkniętej dokonywanych do skarbca nocnego

    Komunikat dotyczący zasad księgowania wpłat gotówkowych w formie zamkniętej dokonywanych do skarbca nocnego

  • Upoważnienie wystawione przez posiadacza do dokonania wpłaty gotówkowej w formie otwartej na rachunki prowadzone w Banku w imieniu posiadacza

    Upoważnienie wystawione przez posiadacza do dokonania wpłaty gotówkowej w formie otwartej na rachunki prowadzone w Banku w imieniu posiadacza

  • Formularz zlecenia wypłaty gotówki z tytułu delegacji w walucie innej niż waluta rachunku

    Formularz zlecenia wypłaty gotówki z tytułu delegacji w walucie innej niż waluta rachunku

  • Lista krajów stosujących numer rachunku w formacie IBAN

    Lista krajów stosujących numer rachunku w formacie IBAN

  • Wykaz państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego - EOG

    Wykaz państw członkowskich

  • Polecenie zapłaty - formularze stosowane przez Bank
    Formularze stosowane dla polecenia zapłaty dla Klientów Indywidualnych i Przedsiębiorców
    Rodzaj zlecenia (dyspozycji) Nazwa formularza Formularze
    Złożenie zgody na obciążanie rachunku w formie polecenia zapłaty Zgoda na obciążanie rachunku pobierz
    Cofnięcie zgody na obciążanie rachunku w formie polecenia zapłaty Cofnięcie zgody na obciążanie rachunku pobierz
    Zwrot kwoty transakcji, która została wykonana w terminach określonych w przepisach prawa Zwrot kwoty wykonanej transakcji płatniczej w ramach polecenia zapłaty pobierz
    Złożenie dyspozycji dotyczącej powiadomienia o niezrealizowaniu polecenia zapłaty
    (zgodnie z UUP – powiadomienie o odmowie wykonania transakcji płatniczej w ramach polecenia zapłaty)
    Powiadomienie o odmowie wykonania transakcji płatniczej w ramach polecenia zapłaty pobierz
    Odwołanie transakcji, zmiana dyspozycji odwołania /np. zmiana kryterium odwołania/ oraz rezygnacja z odwołania transakcji. Odwołanie transakcji płatniczej/ych w ramach polecenia zapłaty pobierz
  • Załącznik do Regulaminów i Ogólnych warunków dotyczący Bankowego Funduszu Gwarancyjnego

    Załącznik do Regulaminów i Ogólnych warunków dotyczący Bankowego Funduszu GwarancyjnegoPobierz

  • Informacja o wysokości stopy referencyjnej

    Dla Klienta Indywidualnego

  • Informacja o stawkach opłaty interchange
    • Dla kart MasterCard, Maestro
    • Dla kart Visa
  • Zaprzestanie obsługi czeków

    Uprzejmie informujemy, iż z dniem 1 czerwca 2013r. ING Bank Śląski zaprzestaje obsługi skupu i inkasa wszystkich rodzajów czeków w odniesieniu do Klientów Indywidualnych oraz Przedsiębiorców.
    Prosimy o uwzględnienie tego w Państwa planach oraz przepraszamy za utrudnienia.

  • Komunikat dla Klientów korzystających z usług Banku w zakresie przyjmowania i przekazywania zleceń nabycia lub odkupienia tytułów uczestnictwa w instytucjach wspólnego inwestowania

    Komunikat 

  • Regulamin Promocji „Powiększ swój limit za darmo”

    Regulamin Promocji „Powiększ swój limit za darmo”

  • Regulamin Promocji „Wystartuj z limitem za 9,9%”

    Regulamin Promocji „Wystartuj z limitem za 9,9%”

  • Komunikat ING Banku Śląskiego S.A. dla Posiadaczy kart kredytowych

    Komunikat ING Banku Śląskiego S.A. dla Posiadaczy kart kredytowych

  • Komunikat dla amerykańskich osób fizycznych

    Wiele z amerykańskich regulacji dotyczących papierów wartościowych, jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych lub innych tytułów uczestnictwa w instytucjach wspólnego inwestowania, podatków oraz świadczenia usług związanych z w/w instrumentami  wywołuje w praktyce skutki mające zasięg eksterytorialny.

    W konsekwencji, ING Bank Śląski S.A. („Bank”) jako podmiot działający poza terytorium USA, aby móc świadczyć usługi związane z wyżej wskazanymi instrumentami finansowymi na rzecz amerykańskich osób fizycznych, musiałby posiadać odpowiednio dostosowane do prawa amerykańskiego procedury obsługi tych Klientów, w szczególności  w zakresie  obowiązku raportowania do USA niektórych informacji o tych osobach i ich transakcjach. Wprowadzenie w Banku tego rodzaju procedur, uwzględniających wymogi wynikające z regulacji USA, zostało ocenione  jako niezgodne z obecnie obowiązującym w Polsce prawem i nie jest możliwe  bez wprowadzenia w nim stosownych zmian.

    Przed nawiązaniem relacji z danym podmiotem oraz w czasie jej trwania Bank ocenia ryzyko świadczenia usług temu podmiotowi. Mając na uwadze wyniki tego rodzaju oceny w odniesieniu do amerykańskich osób fizycznych , ING Bank Śląski S.A. z przyczyn biznesowych nie świadczy tym osobom usług związanych z wyżej wskazanymi instrumentami finansowymi.

    Powyższe dotyczy wyłącznie świadczenia usług inwestycyjnych związanych z wyżej wskazanymi instrumentami finansowymi i nie będzie miało wpływu na inne usługi finansowe oferowane przez Bank amerykańskim osobom fizycznym.

  • Komunikat dla posiadaczy kart przedpłaconych ING Banku Śląskiego S.A. (dedykowany zarówno dla Klienta indywidualnego, jak i Przedsiębiorców)

    Komunikat dla posiadaczy kart przedpłaconych ING Banku Śląskiego S.A. (dedykowany zarówno dla Klienta indywidualnego, jak i Przedsiębiorców)
     

  • Komunikat dla Posiadaczy kart kredytowych

    Komunikat dla Posiadaczy kart kredytowych

  • Tabela stóp procentowych produktów depozytowych dla Klientów Indywidualnych i klientów z segmentu Przedsiębiorców

    Klienci indywidualni

    Klient indywidualny - oprocentowanie produktów znajdujących się w bieżącej ofercie BankuPobierz

    Klient indywidualny - oprocentowanie produktów wycofanych z oferty BankuPobierz

    Przedsiębiorcy

    Przedsiębiorcy - oprocentowanie produktów znajdujących się w bieżącej ofercie BankuPobierz

    Przedsiębiorcy - Oprocentowanie produktów wycofanych z oferty BankuPobierz

  • Zmiany w regulacjach od 17 listopada 2014 roku

    Szanowni Państwo,
    od 17 listopada 2014 roku zmienia się treść niżej wymienionych dokumentów. Dotychczasowe zapisy uprościliśmy i dostosowaliśmy do aktualnie obowiązujących przepisów prawa. 

    • Regulamin świadczenia przez ING Bank Śląski S.A. usług w ramach prowadzenia rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych oraz rachunków oszczędnościowych dla osób fizycznych
    • Ogólne warunki wydawania i użytkowania kart przedpłaconych ING Banku Śląskiego S.A. dla osób fizycznych
    • Ogólne warunki udzielania i spłaty pożyczek pieniężnych przez ING Bank Śląski S.A.
    • Ogólne warunki udzielania i spłaty limitu zadłużenia w Koncie przez ING Bank Śląski S.A.
    • Ogólne warunki udzielania i spłaty pożyczek odnawialnych przez ING Bank Śląski S.A.
    • Regulamin terminowych lokat oszczędnościowych dla osób fizycznych i Komunikat dla posiadaczy terminowych lokat oszczędnościowych dla osób fizycznych
    • Regulamin terminowych lokat oszczędnościowych dla posiadaczy Otwartego Konta Oszczędnościowego dla osób fizycznych i Komunikat dla posiadaczy terminowych lokat oszczędnościowych dla posiadaczy Otwartego Konta Oszczędnościowego dla osób fizycznych
    • Regulamin Funduszu z Lokatą


    Akceptacja zmian
    Akceptacja zmian nie wymaga działań z Państwa strony. Jeśli zaś Państwo nie zgadzają się na zmiany, można - do dnia 16 listopada 2014 - złożyć w Banku pisemne oświadczenie o braku ich akceptacji. Może ono - w zależności od Państwa decyzji - skutkować albo natychmiastowym wypowiedzeniem umowy (tj. z dniem jego złożenia), albo jej wygaśnięciem w dniu, który poprzedza wejście wspomnianych zmian w życie. Brak akceptacji zmian wiąże się z koniecznością uregulowania ewentualnych zobowiązań.

    W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z doradcą pod numerem infolinii: 32 357 47 74. 
    Szczegółowy wykaz wprowadzonych zmian
    Szczegółowy wykaz zmian dla pożyczki odnawialnej
     

  • Komunikat dla posiadaczy rachunków określonych w Regulaminie świadczenia przez ING Bank Śląski S.A. usług w ramach prowadzenia rachunków bankowych

    Komunikat dla posiadaczy rachunków określonych w Regulaminie świadczenia przez ING Bank Śląski S.A. usług w ramach prowadzenia rachunków bankowychPobierz

     

  • Komunikat o zmianie oprocentowania rachunków oszczędnościowych prowadzonych w EUR od 25 maja 2016 r.

    Szanowni Państwo,          

    od 25 maja 2016 roku obniżymy oprocentowanie na Otwartym Koncie Oszczędnościowym w EUR. Poniżej opisujemy tę sytuację, która skłoniła nas do podjęcia tej decyzji.

    Dlaczego wprowadzamy zmiany?

    Od ponad dwóch lat, ustalana przez Europejski Bank Centralny (EBC) stopa depozytowa utrzymuje się na niskim poziomie, przyjmując wartości ujemne. 9 grudnia 2015 roku i 16 marca 2016 roku  EBC obniżył stopę depozytową, łącznie o 0,20 punktu procentowego, do poziomu minus 0,40 %.

    Dlatego podjęliśmy decyzję, aby obniżyć oprocentowanie na Otwartym Koncie Oszczędnościowym w EUR o 0,10 punktu procentowego. Wysokość tej zmiany przedstawiamy poniżej.

    Co i jak się zmienia?

    Otwarte Konto Oszczędnościowe w EUR:

    do 24.05.2016 r. od 25.05.2016 r.
    0,20%* 0,10%*


    *Oprocentowanie zmienne w skali roku 

    Informacje o obowiązującym oprocentowaniu depozytów dostępne są we wszystkich oddziałach Banku oraz na stronie internetowej www.ing.pl

  • Zmiany w Regulaminie promocji „Wizytówka dla Przedsiębiorcy”

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z § 2 pkt. 2 Regulaminu promocji „Wizytówka dla Przedsiębiorcy” z  dniem 28.02.2015 r. wycofujemy opisaną w Regulaminie promocję.

  • Ogólne warunki wydawania i użytkowania kart przedpłaconych ING Banku Śląskiego S.A.

    Wykaz zmian w ogólnych warunkach wydawania i użytkowania kart przedpłaconych ING Banku Śląskiego S.A.Pobierz

Informacje korporacyjne
  • Aktualności
  • O nas
  • Relacje inwestorskie
  • Biuro prasowe
  • Kariera
  • Zrównoważony Rozwój
  • Serwis ekonomiczny
  • Blog ING
  • Finansowy barometr ING
  • Informacja dla klientów Inventum TFI
  • Informacja dla klientów Bieszczadzka SKOK
  • Informacja dla klientów Lartiq TFI
Tabele, regulaminy, notowania
  • Polityka plików cookie
  • Ochrona danych osobowych
  • Tabela Opłat i Prowizji
  • Oprocentowanie
  • Regulaminy i umowy
  • Kursy walut
  • Tryb realizacji zleceń (sesje)
  • Tablica ogłoszeń
  • MiFID
  • MDR
Bezpieczeństwo
  • Bezpieczeństwo bankowości
  • Bezpieczeństwo aplikacji mobilnej
  • Komunikaty bezpieczeństwa
  • Blokowanie i zastrzeganie kart
  • Zastrzeganie dokumentów

Kod BIC Swift: INGBPLPW

Kontakt
  • Skontaktuj się z bankiem
  • Znajdź oddział, bankomat, wpłatomat
  • Zgłoś utratę karty
  • Forum ING
  • Zastrzeż dokumenty
 

   Tematy ogólne

dni robocze 8:00 - 24:00
soboty 8:00 - 22:00  


   Kredyty hipoteczne

dni robocze 8:00 - 20:00  


   Inwestycje

dni robocze 8:00 - 20:00  


   Dla przedsiębiorców

dni robocze 8:00 - 20:00

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
 
© 2019 ING Bank Śląski S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Jeśli korzystasz z naszego z serwisu, akceptujesz nasz regulamin
English info