Ubezpieczenia dla firm nieoferowane
Dokumenty do pobrania dotyczące produktów nieoferowanych
-
Ubezpieczenie oferowane do 28.02.2022
-
Warunki dodatkowego ubezpieczenia Opcja NW dla przystępujących do 31.03.2015 (PDF)
Karta Informacyjna ubezpieczenia Opcja NW Prim (PDF)
Warunki darmowego ubezpieczenia Opcja NW do kont Komfort, Premium i Student (PDF)
Wniosek o wypłatę świadczenia z tytułu inwalidztwa (PDF)
Wniosek o wypłatę świadczenia z tytułu śmierci Ubezpieczonego (PDF)
Jak zgłosić szkodę?
- Za pośrednictwem strony internetowej www.nn.pl
- Pisemnie na adres Biura Centralnego Nationale-Nederlanden:
Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.,
ul. Topiel 12, 00-342 Warszawa
Dodatkowe informacje udzielane są pod numerem: 801 20 30 40 (dla tel. stacjonarnych), 22 522 71 24 (dla tel. komórkowych).
-
Ogólne Warunki Ubezpieczenia (PDF) obowiązujące od 1.04.2015 do 19.07.2015 r.
Ogólne Warunki Ubezpieczenia (PDF) obowiązujące od 20.07.2015 do 31.12.2015 r.
Ogólne Warunki Ubezpieczenia (PDF) obowiązujące od 1.01.2016 do 4.03.2018 r.
Ogólne Warunki Ubezpieczenia (PDF) obowiązujące od 5.03.2018 do 5.08.2018 r.
Ogólne Warunki Ubezpieczenia (PDF) obowiązujące od 6.08.2018 do 12.05.2019 r.
-
Warunki ubezpieczenia dla przystępujących do 31.03.2015 (PDF)
Zestawienie informacji, dotyczących przetwarzania danych osobowych przez PZU SA (PDF)
Formularz zgłoszenia reklamacji PZU SA (PDF)
Formularz zgłaszania szkody (PDF)
Jak zgłosić szkodę?
Szkodę możesz zgłosić pod numerami Infolinii PZU SA:
+48 801 102 102 lub +48 (22) 566 55 55Ubezpieczenie Assistance Dom
Centrum Alarmowe PZU Pomoc:
801 102 102 lub 22 2 102 102Koszt połączenia wg stawek operatorów.
-
Ubezpieczenie oferowane do 12.03.2022
Ogólne Warunki Ubezpieczenia (PDF)
Karta Produktu Ubezpieczeniowego (PDF)
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy „Moja karta z ochroną PZU” (PDF)
Zestawienie informacji, dotyczących przetwarzania danych osobowych przez PZU SA (PDF)
Formularz zgłoszenia reklamacji PZU SA (PDF)
Jak zgłosić szkodę?
Pod numerami infolinii PZU SA: +48 801 102 102 lub +48 (22) 566 55 55. Koszt połączenia wg stawek operatorów.
-
Ogólne Warunki Ubezpieczenia (PDF) obowiązujące od 2.01.2023 do 31.03.2025
Ogólne Warunki Ubezpieczenia (PDF) od 15.03.2021 do 1.01.2023
Ogólne Warunki Ubezpieczenia (PDF) obowiązujące od 8.11.2017 do 14.03.2021
Ogólne Warunki Ubezpieczenia Assistance Medyczne (PDF) obowiązujące od 7.11.2017 do 12.05.2019
Ogólne Warunki Ubezpieczenia (PDF) obowiązujące od 4.09.2017 do 7.11.2017
Ogólne Warunki Ubezpieczenia Assistance Medyczne (PDF) obowiązujące od 4.09.2017 do 7.11.2017
-
Warunki ubezpieczenia Pewna Spłata (PDF) obowiązujące do 14.10.2014
Warunki ubezpieczenia Pewna Spłata (PDF) od 15.10.2014 do 31.03.2015
Wniosek o wypłatę świadczenia (PDF) obowiązujące do 14.10.2014
Informacja na temat celów i zasad przetwarzania danych osobowych przez TU Europa S.A. / TU na Życie Europa S.A.
Wniosek o wypłatę świadczenia (PDF)
Jak zgłosić szkodę?
Zgłoszenia roszczenia można dokonać bezpośrednio do Towarzystwa Ubezpieczeń, niezwłocznie po wystąpieniu zdarzenia ubezpieczeniowego:
- Za pośrednictwem strony internetowej www.tueuropa.pl - zakładka Centrum Obsługi Klienta
- Pisemnie
- Osobiście u Ubezpieczyciela:
ul. Gwiaździsta 62
53-413 Wrocław
- Telefonicznie na nr 801 500 300 lub +48 71 36 92 887
-
Ochrona wygasa 1 listopada 2020 r.
Warunki ubezpieczenia "Bezpieczny Komfort" dla przystępujących do 31.03.2015 (PDF)
Zestawienie informacji, dotyczących przetwarzania danych osobowych przez PZU SA (PDF)
Formularz zgłoszenia reklamacji PZU SA (PDF)
Formularz zgłaszenia szkody (PDF)
Jak zgłosić szkodę?
Ochrony ubezpieczeniowej kart kredytowych udziela PZU SA.
Numer telefonu Centrum Alarmowego PZU: +48 22 566 55 55
Koszt połączenia wg stawek operatora.
-
-
Ogólne warunki ubezpieczenia (PDF)
Zestawienie informacji, dotyczących przetwarzania danych osobowych przez PZU SA (PDF)
Formularz zgłoszenia reklamacji PZU SA (PDF)
Jak zgłosić szkodę?
Skontaktuj się z PZU:
- telefonicznie, pod numerem 801 102 102 (czynne 24/7)
- lub złóż wniosek online na zgloszenie.pzu.pl
PZU rozpatrzy szkodę w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia zdarzenia.
-
Ogólne warunki ubezpieczenia (PDF)
Zestawienie informacji, dotyczących przetwarzania danych osobowych przez PZU SA (PDF)
Formularz zgłoszenia reklamacji PZU SA (PDF)
Jak zgłosić szkodę?
Skontaktuj się z PZU:
- telefonicznie, pod numerem 801 102 102 (czynne 24/7)
- lub złóż wniosek online na zgloszenie.pzu.pl
PZU rozpatrzy szkodę w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia zdarzenia.