Zobacz dokumenty do pobrania dotyczące produktów nieoferowanych:

Ubezpieczenia wypadkowe i chorobowe do konta

Ubezpieczenie wypadkowe

  • Warunki dodatkowego ubezpieczenia Opcja NW dla przystępujących do 31.03.2015 
    Pobierz PDF
  • Warunki darmowego ubezpieczenia Opcja NW do kont Komfort, Premium i Student dla przystępujących do 31.03.2015 
    Pobierz PDF
  • Ogólne Warunki Ubezpieczenia Opcja NW Prim stanowiących indywidualną kontynuację ubezpieczenia Opcja NW 
    Pobierz PDF
  • Karta Informacyjna ubezpieczenia Opcja NW Prim 
    Pobierz PDF

Pobierz wniosek o wypłatę świadczenia z tytułu inwalidztwa

Pobierz wniosek o wypłatę świadczenia z tytułu śmierci Ubezpieczonego

Jak zgłosić szkodę?

Zgłoszenia roszczenia można dokonać bezpośrednio do Towarzystwa Ubezpieczeń, niezwłocznie po wystąpieniu zdarzenia ubezpieczeniowego:

- za pośrednictwem strony internetowej www.nn.pl
- pisemnie na adres Biura Centralnego Nationale-Nederlanden:
Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.,
ul. Topiel 12, 00-342 Warszawa
Dodatkowe informacje udzielane są pod numerem: 801 20 30 40 (dla tel. stacjonarnych), 22 522 71 24 (dla tel. komórkowych)

  Ubezpieczenie życia i zdrowia w razie nieszczęśliwych wypadków Opcja NW Plus

Ogólne Warunki Ubezpieczenia obowiązujące od 1.04.2015 do 19.07.2015 r. 
Pobierz PDF

Ogólne Warunki Ubezpieczenia obowiązujące od 20.07.2015 do 31.12.2015 r. 
Pobierz PDF

Ogólne Warunki Ubezpieczenia obowiązujące od 1.01.2016 do 4.03.2018 r. 
Pobierz PDF

Ogólne Warunki Ubezpieczenia obowiązujące od 5.03.2018 do 5.08.2018 r. 
Pobierz PDF

Ogólne Warunki Ubezpieczenia obowiązujące od 6.08.2018 do 12.05.2019 r. 
Pobierz PDF

Ubezpieczenia karty do konta

Ochrona karty do konta

  • Warunki ubezpieczenia dla przystępujących do 31.03.2015 
    Pobierz PDF
  • Zestawienie informacji, dotyczących przetwarzania danych osobowych przez PZU SA
    Pobierz PDF
  • Formularz zgłoszenia reklamacji PZU SA
    Pobierz PDF

Pobierz formularz zgłaszania szkody

Jak zgłosić szkodę?

Szkodę możesz zgłosić pod numerami Infolinii PZU SA:
+48 801 102 102 lub +48 (22) 566 55 55

Ubezpieczenie Assistance Dom
Centrum Alarmowe PZU Pomoc:
801 102 102 lub 22 2 102 102

Koszt połączenia wg stawek operatorów. 

Ubezpieczenie spłaty pożyczki i linii kredytowej

Bezpieczny Biznes
z Nationale-Nederlanden
 

  • Ogólne Warunki Ubezpieczenia Assistance Medyczne 7.11.17 do 12.05.19 
    Pobierz PDF
  • Ogólne Warunki Ubezpieczenia obowiązujące od 4.09.17 do 7.11.17 
    Pobierz PDF
  • Ogólne Warunki Ubezpieczenia Assistance Medyczne 4.09.17 do 7.11.17 
    Pobierz PDF 
  Ubezpieczenie Pewna Spłata Plus
  • Warunki ubezpieczenia Pewna Spłata obowiązujące do 14.10.2014 
    Pobierz PDF
  • Warunki ubezpieczenia Pewna Spłata obowiązujące od 15.10.2014 do 31.03.2015 
    Pobierz PDF
  • Wniosek o wypłatę świadczenia 
    Pobierz PDF
  • Warunki ubezpieczenia Pewna Spłata Plus dla wniosków o pożyczkę gotówkową z ubezpieczeniem lub linię kredytową z ubezpieczeniem złożonych od 1.04.2015 do 31.12.2015
    Pobierz PDF
  • Warunki ubezpieczenia Pewna Spłata Plus dla wniosków o pożyczkę gotówkową z ubezpieczeniem lub linię kredytową z ubezpieczeniem złożonych od 1.01.2016 do 3.09.2017
    Pobierz PDF
  • Informacja na temat celów i zasad przetwarzania danych osobowych przez TU Europa S.A. / TU na Życie Europa S.A.
    Pobierz PDF TU Europa
    Pobierz PDF TU na Życie Europa
  • Wniosek o wypłatę świadczenia
    Pobierz PDF

Jak zgłosić szkodę?

Zgłoszenia roszczenia można dokonać bezpośrednio do Towarzystwa Ubezpieczeń, niezwłocznie po wystąpieniu zdarzenia ubezpieczeniowego:

- za pośrednictwem strony internetowej www.tueuropa.pl - zakładka Centrum Obsługi Klienta
pisemnie
- lub osobiście u Ubezpieczyciela:
ul. Gwiaździsta 62
53-413 Wrocław
- telefonicznie na nr 801 500 300 lub +48 71 36 92 887

Ubezpieczenia do karty kredytowej

Pakiet ubezpieczeniowy Bezpieczny Komfort

  • Warunki ubezpieczenia "Bezpieczny Komfort" dla przystępujących do 31.03.2015 
    Pobierz PDF
  • Zestawienie informacji, dotyczących przetwarzania danych osobowych przez PZU SA
    Pobierz PDF
  • Formularz zgłoszenia reklamacji PZU SA
    Pobierz PDF

Pobierz formularz zgłaszania szkody 

Jak zgłosić szkodę?

Ochrony ubezpieczeniowej kart kredytowych udziela PZU SA.
Numer telefonu Centrum Alarmowego PZU:
+48 22 566 55 55

Koszt połączenia wg stawek operatora. 

Grupowe ubezpieczenie na życie Pakiety Nationale-Nederlanden

Pakiety Nationale-Nederlanden

Ubezpieczenie komunikacyjne

PZU Auto

  • Ogólne warunki ubezpieczenia
    Pobierz PDF
  • Karta informacyjna
    Pobierz PDF
  • Regulamin świadczenia usług pośrednictwa ubezpieczeniowego w imieniu PZU SA drogą elektroniczną przez ING Bank Śląski S.A.
    Pobierz PDF
  • Zestawienie informacji, dotyczących przetwarzania danych osobowych przez PZU SA
    Pobierz PDF
  • Formularz zgłoszenia reklamacji PZU SA
    Pobierz PDF

Jak zgłosić szkodę?

Skontaktuj się z PZU:
  • telefonicznie, pod numerem 801 102 102 (czynne 24/7)
  • lub złóż wniosek online na zgloszenie.pzu.pl

PZU rozpatrzy szkodę w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia zdarzenia.

Ubezpieczenie nieruchomości

PZU Dom

  • Ogólne warunki ubezpieczenia
    Pobierz PDF
  • Karta informacyjna
    Pobierz PDF
  • Regulamin świadczenia usług pośrednictwa ubezpieczeniowego w imieniu PZU SA drogą elektroniczną przez ING Bank Śląski S.A.
    Pobierz PDF
  • Zestawienie informacji, dotyczących przetwarzania danych osobowych przez PZU SA
    Pobierz PDF
  • Formularz zgłoszenia reklamacji PZU SA
    Pobierz PDF

Jak zgłosić szkodę?

Skontaktuj się z PZU:
  • telefonicznie, pod numerem 801 102 102 (czynne 24/7)
  • lub złóż wniosek online na zgloszenie.pzu.pl

PZU rozpatrzy szkodę w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia zdarzenia.