- Konta osobiste
- Konto osobiste Direct
- Konto dla młodych (18-26)
- Konto Mobi dla dziecka 13-17
- Konto Komfort
- Załóż konto na selfie
- Konto Active
- Konto walutowe
- Konto PRP
- Porównywarka kont
- Konto z Lwem Komfort
- Proces otwierania konta
- Polecenie zapłaty
- Przenieś konto do ING
- Przelew wynagrodzenia do ING
- Wpłatomaty
- Bankomaty zbliżeniowe
- Jak wypłacisz i wypłacisz gotówkę bez opłat
- Kantor wymiany walut
- Banknot zatrzymany przez wpłatomat
- Kredyty i pożyczki
- Inwestycje i oszczędności
- Otwarte Konto Oszczędnościowe (OKO)
- Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus
- Otwarte Konto Oszczędnościowe dla dziecka
- Cele oszczędnościowe
- Smart Saver
- Lokata Terminowa
- Dodatkowe pieniądze na emeryturę
- IKE
- IKZE - Indywidualne Konto Zabezpieczenia Emerytalnego
- IKZE Inwestycyjne
- ING Konto Funduszowe SFIO
- Fundusze inwestycyjne
- Fundusze NN Perspektywa
- Regularne inwestowanie
- Lokata z funduszem
- Robot inwestycyjny
- Trener Finansowy
- Konto Maklerskie
- Obligacje
- Karty i płatności
- Karty kredytowe
- Płatności telefonem i zegarkiem
- Pytania i odpowiedzi
- Karty do konta i przedpłacone
- Karta zbliżeniowa
- Limity transakcyjne
- Jak chronić swoją kartę?
- Promocje
- Karta kredytowa bez opłat
- Przelew z rachunku karty kredytowej
- Automatyczna spłata zadłużenia
- Dodatkowa karta kredytowa
- Płatności zbliżeniowe bez PIN
- Jak aktywować kartę i nadać jej PIN
- Bezpieczne zakupy kartą w internecie
- Karty kredytowe - pytania i odpowiedzi
- Cashback
- Chargeback
- 3D Secure
- Zastrzeganie kart
- Dynamic Currency Conversion
- Opłata Surcharge
- Zasady korzystania z kart za granicą
- Płatności bezgotówkowe
- Ubezpieczenia
- Ubezpieczenie na wypadek nowotworu
- Ubezpieczenie samochodu
- Ubezpieczenie turystyczne
- Ubezpieczenie domu i mieszkania
- Ubezpieczenie do produktów hipotecznych
- Ubezpieczenie nieruchomości i ruchomości domowych do kredytu hipotecznego w ING
- Ubezpieczenie pożyczki gotówkowej
- Ubezpieczenie wypadkowe NNW do konta
- Ubezpieczenie dziecka
- Ubezpieczenie płatności w internecie
- Ubezpieczenie roweru i hulajnogi
- Ubezpieczenia nieoferowane
- Ubezpieczenie karty kredytowej
- Bankowość internetowa
- Aplikacja Moje ING
- Usługi dla Ciebie
Bankuj bezpiecznie
Chcemy być blisko Ciebie, ale też zachować zdrowy dystans w czasie pandemii. Większość spraw możesz załatwić przez internet - z Moim ING.
Szybciej, wygodniej, a przede wszystkim - bezpieczniej.
Unijny Certyfikat COVID
Dowiedz się, czym jest Unijny Certyfikat COVID i dlaczego przyda Ci się nie tylko podczas podróży.
Ważne pytania i odpowiedzi
- Jest mi teraz trudniej spłacać raty. Co mogę zrobić, by mieć lżej?
Istnieje możliwość konsolidacji Twoich zobowiązań, czyli ich połączenia i rozłożenia na takie raty, jakie Ci będzie wygodnie spłacać. Spłatę karty kredytowej możesz rozłożyć na raty. Zobacz również ofertę zawieszenia wykonania umowy w ramach przepisów ustawy tzw. Tarczy 4.0.
- Co mogę zrobić w banku zdalnie, jeśli mam już kredyt hipoteczny?
Jeśli masz kredyt hipoteczny, możesz zdalnie:
- przesłać dokumenty (skany lub zdjęcia) do spełnienia warunków umownych, w tym polisę ubezpieczenia czy rozliczenia transzy
- potwierdzić spełnienie warunków po uruchomieniu kredytu
- zrezygnować z karencji
- nadpłacić lub spłacić kredyt
- uzyskać zaświadczenie o kredycie
- uruchomić transzę kredytu
- Pilnie potrzebuję pożyczyć trochę pieniędzy. Jak to zrobić, co wybrać?
Możliwości jest wiele - mamy dużo różnych produktów kredytowych dopasowanych do Twoich potrzeb. Zapoznaj się z naszą ofertą i zawnioskuj o dodatkową gotówkę w bankowości internetowej Moje ING. Zanim zaciągniesz kredyt upewnij się, że jego spłata wraz z odsetkami nie przekracza Twoich możliwości finansowych.
- Na co muszę uważać szukając dodatkowych pieniędzy?
Warto zastanowić się jakiej kwoty potrzebujesz, aby w przyszłości nie mieć trudności ze spłatą kredytu. Pamiętaj, że ze względu na zmienność stopy procentowej, kwota kredytu z odsetkami może być wyższa niż w momencie jego zaciągania. Wystrzegaj się również chwilówek", "tanich pożyczek" lub innych "kredytów bez opłat i formalności". Pamiętaj jednak, że taka szybka i z pozoru tania gotówka jest przeważnie bardzo droga.
- Jak teraz najlepiej opłacać rachunki?
Najlepiej z domu, poprzez bankowość internetową lub mobilną. Wizyty w placówkach bankowych lub punktach opłacania rachunków wymagają kontaktu z innymi ludźmi. Jeśli opłacasz rachunki samodzielnie, robisz to najbezpieczniej, najszybciej i bez opłat. W bankowości internetowej Moje ING do dyspozycji masz przelewy, możesz ustawić automatyczne opłacanie rachunków przez stałe zlecenie lub polecenie zapłaty. Jeśli korzystasz z linków od dostawców usług lub szybkich płatności w ich systemach, możesz je wygodnie opłacać tak, jak zakupy internetowe - płatnościami internetowymi Płać z ING lub kodami BLIK.
Pamiętaj, że Twojej pomocy mogą teraz potrzebować osoby starsze. Wytłumacz im, w jaki sposób mogą opłacić rachunki przez bankowość internetową lub po prostu zrób to za nich. Jeśli mieszkają osobno, najlepiej wyjaśnij to przez telefon.
- Czy mogę założyć konto bez wychodzenia z domu?
Tak, w naszym banku konto możesz założyć przez internet i potwierdzić tożsamość bez wychodzenia z domu:
- z pomocą wideoweryfikacji (na selfie) - to metoda, która umożliwia założenie konta jeszcze szybciej, w aplikacji Moje ING
- przelewem z innego banku
- z kurierem - przyjedzie do Ciebie kurier Poczty Polskiej
Czego potrzebuję, aby otworzyć konto online?
Ważnego dowodu osobistego. Z paszportem nie założysz konta online.
Aby samodzielnie otworzyć konto przez internet, musisz mieć skończone 18 lat.
Jeśli chcesz założyć konto dziecku w Moim ING – potrzebny będzie dowód osobisty dziecka lub jego akt urodzenia (o akt urodzenia poprosimy zawsze, jeśli nazwisko Twoje i dziecka różnią się).
- Jakie konta mogę założyć przez internet?
Masz do wyboru Mobi, Direct albo Komfort. Dopasuj je do swoich potrzeb i załóż konto przez internet.
Konto Mobi dla młodych - najlepsze, jeśli masz 18-26 lat
- dużo za 0 zł, np. prowadzenie konta (z wyjątkiem wpłaty, wypłaty gotówki w punkcie obsługi kasowej i przelewu w placówce bankowej - miejscu spotkań), przelewy w PLN przez internet (z wyjątkiem ekspresowych), wydanie i posiadanie karty
- nowoczesne płatności i darmowe wypłaty BLIKIEM z bankomatów w całej Polsce
- wygodna apka do ogarniania finansów
Konto Direct - dla tych co bankują głównie przez internet
- 0 zł za prowadzenia konta (z wyjątkiem wpłaty, wypłaty w punkcie obsługi kasowej i przelewu w placówce bankowej - miejscu spotkań)
- 0 zł za krajowe przelewy w PLN przez internet (z wyjątkiem ekspresowych)
- 0 zł za wypłaty z bankomatów naszych i Planet Cash
- z nowoczesną bankowością internetową i wygodną aplikacją na telefon
Konto Komfort - polecane jako konto wspólne
- 15 zł miesięcznie za prowadzenie konta
- darmowe wypłaty z bankomatów w całej Polsce
- z nowoczesną bankowością internetową i wygodną aplikacją na telefon
Jeśli chcesz założyć konto dla dziecka (od 13 do 18 roku życia) - możesz to zrobić w Moim ING, bez wychodzenia z domu. Więcej o koncie dla nastolatka
- Jak mogę potwierdzić tożsamość, otwierając konto?
Chcemy Ci ułatwić założenie konta w naszym banku, dlatego potwierdzić tożsamość możesz na jeden z czterech sposobów:
- z pomocą wideoweryfikacji (na selfie) – umożliwia założenie konta jeszcze szybciej, w aplikacji Moje ING
- przelewem z innego banku - możesz zlecić przelew z: Alior Banku, mBanku, Santandera Bank S.A., Pekao S.A., Banku Pocztowego S.A. i Banku Millennium S.A.
- z kurierem – to sposób także często wybierany teraz przez naszych klientów
- w placówce bankowej – pamiętaj o tym, żeby wziąć ze sobą swój dowód osobisty i telefon, którego numer podałeś do weryfikacji podczas otwierania konta
Potwierdzasz tożsamość przelewem lub z wideoweryfikacją (na selfie)?
Pamiętaj, że te metody dają ograniczoną możliwość korzystania z niektórych funkcji Mojego ING. Nie można wtedy np.:
- założyć profilu zaufanego
- złożyć wniosku o 500+ oraz 300+
- zawrzeć umowy pośrednictwa
- otworzyć konta maklerskiego
Zobacz pełną listę funkcjonalności (s. 9, tabela na dole)
Funkcje będą dla Ciebie dostępne, gdy potwierdzisz swoją tożsamość w placówce bankowej.
- Co mam zrobić, gdy opłacone przeze mnie zamówienie nie zostało zrealizowane?
Takie rzeczy się zdarzają, zwłaszcza teraz wiele firm i instytucji jest zmuszone reorganizować dostawy, dystrybucję, odwoływać imprezy. Dlatego warto pamiętać o Chargebacku - specjalnej metodzie reklamacji, z której możesz skorzystać, gdy płacisz kartami (do konta i kredytowymi). W ramach Chargebacku pomagamy odzyskać wydane pieniądze za niezrealizowane zakupy i usługi. Jednak zanim się do nas zgłosisz, spróbuj wyjaśnić sprawę ze sklepem lub usługodawcą.
- Co to są limity transakcyjne? Jak je zmienić?
To limity, które określają, jaką kwotę Twoich pieniędzy można jednorazowo lub w danym czasie wydać lub wypłacić. Dotyczą one kart debetowych, kredytowych i przedpłaconych. Zabezpieczają Twoje pieniądze, bo w wypadku kradzieży karty lub telefonu ograniczają kwotę, którą możesz stracić do czasu zastrzeżenia karty.
Jak zmienić limit dla karty, przelewu lub płatności BLIK?
- Zaloguj się do Mojego ING lub do aplikacji mobilnej
- Wejdź do swojego profilu. Wybierz: "Ustawienia" - "Limity"
- Wybierz „Limity dla kart”, „Limity dla przelewów” lub „Limity dla BLIKA”
- Ustaw nowy limit i zatwierdź go SMS lub PIN-em w aplikacji
- Jak zdobyć dodatkową kartę do konta, np. dla innego członka rodziny?
Aby to zrobić, musisz ustanowić tą osobę pełnomocnikiem do konta w Moim ING. Funkcję tę znajdziesz w szczegółach konta. Po potwierdzeniu, zyskasz możliwość zamówienia indywidualnej, imiennej karty dla pełnomocnika.
Możesz też zamówić kartę przedpłaconą Mastercard, którą bezpośrednio zasilasz przelewem ze swojego konta. Dla swojego dziecka możesz otworzyć konto Mobi 13-18 lat z kartą i możliwością płacenia telefonem.
- Czy moje pieniądze w banku są bezpieczne?
Tak, Twoje pieniądze i oszczędności są tak samo bezpieczne, jak były przed epidemią. Jesteśmy stabilnym i bezpiecznym bankiem, a tymczasowe zmiany w sposobie pracy wynikają wyłącznie z troski o zdrowie naszych pracowników i klientów. Dlatego rekomendujemy, aby bankować z domu, unikać wizyt w placówkach bankowych i ograniczyć kontakt z gotówką.
Dodatkowo, oszczędności w naszym banku są chronione przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny
- Jak mogę uzyskać dostęp do moich oszczędności?
Masz taki sam dostęp do swoich oszczędności, jak przed epidemią. Jeżeli potrzebujesz z nich skorzystać, najlepiej zrób to zdalnie za pomocą Mojego ING lub aplikacji Moje ING Mobile na smartfony.
- Czy powinienem teraz oszczędzać?
Zachowaj spokój i zdrowy rozsądek. Możesz zacząć oszczędzać w dowolnym momencie. Niezależnie od obecnej sytuacji, warto mieć oszczędności i zbudować sobie poduszkę finansową na nieprzewidziane wydatki.
- Jak mogę uzyskać dostęp do moich inwestycji?
W każdej chwili możesz złożyć zlecenie odkupienia lub zamiany funduszy inwestycyjnych. Zgodnie z trybem realizacji zleceń odkupienia lub nabycia jednostek uczestnictwa funduszy, trwa to od 3 do 7 dni roboczych.
- Jakie transakcje funduszowe mogę zlecić zdalnie?
Większość operacji na funduszach inwestycyjnych możesz zlecić nie wychodząc z domu.
- Czy na pewno potrzebuję gotówki?
Podczas epidemii ważne jest zachowanie ostrożności. Gotówka przechodzi przez wiele rąk, więc jeśli możesz, płać bezpiecznie kartą zbliżeniową, telefonem lub zegarkiem.
- Jak wypłacić większą gotówkę (awizacja)?
Większą kwotę wypłacisz w punkcie obsługi kasowej po wcześniejszym zamówieniu. Wypłatę dużej gotówki możesz zgłosić na 3 sposoby:
- W Moim ING przez Wirtualnego Asystenta - Zaloguj się
- Przez infolinię pod numerem: 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora),
- W dowolnym punkcie obsługi kasowej
- Jak bezpiecznie korzystać z bankomatów i wpłatomatów?
Jeśli naprawdę musisz skorzystać z bankomatu, wypłać pieniądze bez dodatkowego ryzyka:
- telefonem - z kodami BLIK. Wybierz w bankomacie wypłatę BLIKIEM, przepisz kod z aplikacji Moje ING i potwierdź transakcję PIN-em w aplikacji na telefonie
- zbliżeniowo kartą - w bankomatach zbliżeniowych, oznaczonych naklejką płatności zbliżeniowych.
Jeśli chcesz zmienić limity dla wypłat gotówki - możesz to zrobić zawsze w Moim ING. Zobacz jak zmienić limity transakcyjne.
Jeśli chcesz wpłacić gotówkę, skorzystaj z BLIKA. Więcej o wpłatach BLIKIEM we wpłatomacie
- Jak mogę wpłacić gotówkę na konto?
Jeśli chcesz wpłacić gotówkę we wpłatomacie, skorzystaj z BLIKA lub wpłać pieniądze przy użyciu karty.
- Jak wypłacić, skąd wziąć walutę obcą?
Walutę obcą możesz wygodnie wymienić w kantorze w Moim ING, o dowolnej porze. Wystarczy, że masz konto walutowe w walucie, którą chcesz wymienić.
- wypłaty do 5 000 USD / EUR lub 1 000 GBP - realizujemy w punktach obsługi kasowej - nie musisz ich wcześniej zgłaszać (awizować)
- wypłaty powyżej 5 000 USD / EUR lub 1 000 GBP – zgłoś (awizuj) wcześniej.
Te ograniczenia nie dotyczą bankowości elektronicznej.
- Czy muszę iść z moją sprawą do placówki bankowej?
Wiele spraw możesz załatwić bez wychodzenia z domu, takich jak: płacenie za rachunki, przelewy, zakupy czy sprawy urzędowe. Wystarczy skorzystać z systemu Moje ING. Za jego pomocą zmienisz limity transakcji czy inne ustawienia dotyczące Twoich produktów. Jeśli masz problemy z dostępem do Mojego ING, możesz je rozwiązać również zdalnie.
- Jak sprawdzić, które placówki banku i kiedy są czynne?
Zachęcamy, aby odłożyć wizyty w placówce banku na później, jeśli to możliwe. Większość spraw bankowych załatwisz przez bankowość internetową i aplikację mobilną.
Jeśli jednak wizyta w placówce jest konieczna, sprawdź aktualne informacje o ich dostępności.
W placówce banku prosimy o zakrycie ust i nosa przy pomocy maseczki. Jeśli nie czujesz się zdrowy, masz kaszel, ból gardła lub podwyższoną temperaturę - prosimy, przełóż wizytę na później.
- Jakie zasady bezpieczeństwa obowiązują w naszych placówkach bankowych?
- Wewnątrz placówki bankowej może przebywać od 2 do 6 klientów – w zależności od wielkości placówki i liczby oczekujących.
- Musisz mieć zakryte usta i nos przy pomocy maseczki. Specjalista może poprosić o chwilowe odsłonięcie twarzy by mógł porównać ją ze zdjęciem na dokumencie tożsamości.
- Nasz specjalista będzie zapraszał kolejne osoby, które czekają na obsługę na zewnątrz.
- Zachowaj bezpieczną odległość 2 metrów od pozostałych klientów.
- Gotówkę wypłacisz normalnie w bankomatach – kartą lub blikiem.
- W naszych placówkach bankowych regularnie dezynfekujemy dłonie i urządzenia specjalnymi preparatami.
- Wprowadzamy osłony z plexi przy stanowiskach obsługi i w pokojach spotkań.
- Aktualne informacje o dostępności poszczególnych miejsc spotkań znajdziesz w naszej wyszukiwarce.
Zachęcamy Cię do odłożenia wizyty w placówce. Pamiętaj, że większość spraw bankowych załatwisz w Moim ING lub ING Business.
Nie czujesz się zdrowo? Zgłoś się telefonicznie do lekarza.
Jeśli czujesz się słabo, masz katar, kaszel, gorączkę – zgłoś się do lekarza, inne sprawy w miarę możliwości odłóż na później.
- Czy zamierzacie zamykać oddziały?
Nie. Może jednak dojść do sytuacji, w której będziemy zamykać niektóre z nich.
Aktualne informacje o dostępnych oddziałach i ich godzinach pracy znajdziesz tutaj
- Jak teraz się najlepiej z nami skontaktować?
Zachęcamy do korzystania z Twojego wirtualnego asystenta, którego znajdziesz w sekcji "Kontakt i pomoc" w Moim ING.
Jeśli chcesz porozmawiać z naszym specjalistą możesz napisać do nas na czacie lub zadzwonić na infolinię. Czas oczekiwania na połączenie może być jednak dłuższy niż zwykle.
W godzinach od 10:00 do 13:00 dzwoni i pisze do nas najwięcej klientów, dlatego jeśli możesz, wybierz inną porę kontaktu. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.
Jeśli to możliwe odłóż wizyty w placówce bankowej lub oddziale na później, większość spraw bankowych załatwisz przez bankowość internetową i aplikację mobilną.
- Gdzie mogę znaleźć odpowiedź na moje pytanie?
Odpowiedzi na pytania dotyczące naszej oferty oraz bankowości internetowej Moje ING znajdziesz w Twoim wirtualnym asystencie w sekcji "Kontakt i pomoc" w Moim ING.
Jeśli masz pytania związane z epidemią, mamy nadzieję, że wszystkie odpowiedzi znajdziesz tutaj. Najnowsze informacje dotyczące tego, jak działamy w czasie epidemii znajdziesz w aktualnościach.
- Mam pytanie o odroczenie spłat rat kredytów
W ramach przepisów ustawy Tarczy 4.0, możesz zawiesić wykonanie umowy Twojego kredytu do 3 miesięcy.
- Gdzie mam szukać informacji o produktach?
Informacje o naszej ofercie oraz o produktach, które już posiadasz znajdziesz w Moim ING. Zawsze możesz liczyć na wsparcie Twojego wirtualnego asystenta. Znajdziesz go w sekcji "Kontakt i pomoc" w Moim ING.
Informacje o naszych produktach znajdziesz również na stronie internetowej banku.
- Jakie sprawy urzędowe mogę załatwić przez Moje ING?
Wiele spraw w urzędzie gminy, ZUS-ie i urzędzie skarbowym nie wymaga Twojej osobistej wizyty. Załatwisz je bezpiecznie i bez wychodzenia z domu poprzez stronę urzędu, a swoją tożsamość potwierdzasz profilem zaufanym w Moim ING.
Przez internet możesz na przykład złożyć wniosek o dowód, odnowić dowód osobisty albo prawo jazdy, zarejestrować samochód, zamówić zaświadczenia i odpisy, złożyć wniosek o świadczenia rodzinne, uzyskać wypisy z ksiąg wieczystych, rozliczyć się z podatków.
- Co to jest profil zaufany? Jak go założyć?
Profil zaufany to darmowe narzędzie, dzięki któremu potwierdzisz swoją tożsamość i załatwisz wiele spraw urzędowych bez wychodzenia z domu.
Jako metodę logowania do profilu zaufanego wybierasz Moje ING. Logujesz się do swojej bankowości internetowej, a my potwierdzamy Twoje dane urzędowi poprzez szyfrowane połączenie.
Profil zaufany możesz założyć w Moim ING, jeśli jesteś naszym klientem, który potwierdził swoje dane osobowe w naszej placówce bankowej - miejscu spotkań, np. dowodem osobistym lub paszportem. Zaloguj się i wybierz Usługi, a następnie profil zaufany.
- Jak złożyć wniosek 500+ przez internet?
Aby złożyć wniosek Rodzina 500+ na nowy okres świadczeniowy (od 1 czerwca do 2021 do 31 maja 2022 r.), potrzebujesz dostępu do aplikacji Moje ING lub bankowości internetowej. Otrzymasz go m.in. po otwarciu konta osobistego.
Jeśli pobierasz już 500+ na dziecko, wniosek na 2021/2022 złożysz wygodnie w Moim ING. Masz czas aż do końca kwietnia 2021 roku, aby utrzymać ciągłość wypłat.
- Jak przez Moje ING załatwić sprawy z ZUS?
Zaloguj się na stronie PUE ZUS i jako metodę logowania wybierz bankowość Moje ING. Możesz załatwić swoje sprawy w ZUS bez wychodzenia z domu, np. zaktualizować swoje dane, sprawdzić czy Twój pracodawca odprowadza składki, umówić się na spotkania.
Jeśli masz profil zaufany, możesz dodatkowo wysyłać wnioski i dokumenty.
- Jak założyć profil zaufany dla firmy?
Nie można założyć profilu zaufanego dla firmy. Profil zaufany jest zakładany klientom indywidualnym na podstawie ich danych (imię, nazwisko, numer PESEL). Tego samego profilu możesz jednak używać, gdy załatwiasz sprawy urzędowe, które dotyczą Twojej firmy.
- Jak uzyskać certyfikat covidowy?
Pobierz certyfikat przez Internetowe Konto Pacjenta (zalogujesz się do niego profilem zaufanym). Przejdź do zakładki „Certyfikaty”, wskaż rodzaj certyfikatu i wybierz „Pobierz kod QR”. Zapisz dokument na swoim urządzeniu lub wydrukuj.
Aby mieć certyfikat zawsze pod ręką w swoim telefonie, pobierz jedną z aplikacji:
- Co to jest Unijny Certyfikat COVID?
Certyfikat to dokument, który potwierdza, że możesz swobodnie podróżować po Europie w czasie pandemii.
Pamiętaj, że Unijny Certyfikat COVID nie jest dokumentem podróży i nie zastąpi paszportu i dowodu osobistego.
- Czy Unijny Certyfikat COVID jest obowiązkowy?
Nie, jest dobrowolny. Certyfikat, a także aplikacje mObywatel i mojeIKP możesz pobrać i w każdej chwili usunąć.
- Jaka jest różnica między Unijnym Certyfikatem COVID a paszportem covidowym?
Nie ma żadnej różnicy. Unijny Certyfikat COVID to nazwa oficjalna, a paszport covidowy – potoczna. Inne nazwy, które mogą opisywać ten dokument to: zielony paszport, paszport szczepienny, paszport szczepionkowy, zielony certyfikat, cyfrowy certyfikat, unijne cyfrowe zaświadczenie COVID-19.
- Czy Unijny Certyfikat COVID zadziała bez dostępu do internetu?
Tak, pobierz certyfikat przez Internetowe Konto Pacjenta (zalogujesz się do niego profilem zaufanym) i zapisz dokument na swoim urządzeniu lub wydrukuj.
Możesz także skorzystać z certyfikatu w aplikacji mObywatel. Jeśli wcześniej dodasz dokument w aplikacji, możesz z niego korzystać bez aktywnego dostępu do sieci.
- Jestem obcokrajowcem, nie posiadam polskiego obywatelstwa. Jak mogę uzyskać certyfikat covidowy?
Aby otrzymać certyfikat, poproś o wydruk swojego lekarza POZ. Certyfikat w aplikacji mobilnej mObywatel jest dostępny tylko dla osób, które mają polskie obywatelstwo i ważny dowód osobisty.
- Czy dziecko może otrzymać paszport covidowy?
Tak. Jeśli jesteś rodzicem lub opiekunem dziecka, zaloguj się profilem zaufanym na Internetowe Konto Pacjenta i pobierz certyfikat.
- Nie potrafię się zalogować do Mojego ING, nie mam dostępu
Jak zacząć korzystać z Mojego ING?
Naszą bankowość dostaniesz m.in. z kontem osobistym - jeśli jeszcze go nie masz, możesz je założyć przez internet, bez wychodzenia z domu. Załóż konto teraz
Nie pamiętasz loginu?
Login znajdziesz w umowie o system bankowości internetowej ING. Zawiera 3 pierwsze litery imienia i 3 pierwsze litery nazwiska i 4 cyfry, np. jankow1234
Jeśli logujesz się przez aplikację mobilną Moje ING mobile, znajdziesz go w Twoim profilu - w sekcji „Moje dane” - „Dane osobiste”. Swój login możesz także sprawdzić w naszej placówce bankowej - miejscu spotkań.Nie pamiętasz hasła?
Nadajesz je przy aktywacji Mojego ING. Jeśli go nie pamiętasz lub dostęp do Mojego ING jest zablokowany - nadaj nowe hasło.
Błędny login lub hasło?
Sprawdź, czy nie jest włączony klawisz Caps Lock lub czy nie wkradła się literówka. Pamiętaj, że po 5 nieudanych próbach logowania - zablokujemy dostęp do Mojego ING.
Zablokowany dostęp do Mojego ING?
Odblokuj go, nadając nowe hasło. Będzie Ci potrzebny login, numer PESEL i nazwisko rodowe matki. Odblokuj dostęp
Aktywacja dostępu do Mojego ING
Zanim zalogujesz się pierwszy raz do bankowości internetowej, aktywuj do niej dostęp i nadaj swoje hasło. Aktywuj dostęp
Jeśli okaże się, że potrzebujesz jednorazowego kodu aktywacyjnego, a przebywasz na kwarantannie – zadzwoń na naszą infolinię +48 32 357 00 69 i powiedz o tym specjaliście. Przesyłkę z kodem wyśle do Ciebie kurierem. Potwierdź też adres, na który ma trafić przesyłka z kodem.
Jak logować się szybciej do Mojego ING?
Pobierz aplikację na telefon Moje ING mobile. Tam logować możesz się kodem PIN, odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy w przypadku iPhone'a lub Google Pixel 4XL.
- Nie pamiętam danych do logowania do Mojego ING
Nie pamiętasz loginu?
Login składa się z trzech liter imienia, trzech liter nazwiska oraz czterech losowych cyfr - nie możesz go zmienić, nadajemy go nowym klientom, np. przy zakładaniu konta.
Login znajdziesz w umowie o system bankowości internetowej ING. Jeśli możesz zalogować się do aplikacji Moje ING mobile, login znajdziesz też w swoim profilu: "Moje dane" - "Dane osobiste" - "Login do bankowości"
Nie pamiętasz hasła?
Możesz je łatwo zmienić. Przygotuj login, numer PESEL, nazwisko rodowe matki i nadaj nowe hasło.
Nie pamiętasz numeru PIN do aplikacji?
Na ekranie logowania wybierz opcję "Nie pamiętam kodu PIN".
Poprosimy Cię o podanie wybranych znaków hasła do bankowości internetowej. W ten sposób potwierdzimy Twoją tożsamość. Nadaj nowy kod PIN do aplikacji.
Pamiętaj! Nigdy nie prosimy o podanie pełnego hasła do bankowości.
- Chcę zmienić numer do autoryzacji
Swój numer do autoryzacji sprawdzisz i zmienisz w Moim ING - na komputerze lub w aplikacji na telefon. Wejdź w Twój profil, a następnie w "Ustawienia" i "Bezpieczeństwo".
Możesz go także zmienić w oddziale.
- Dlaczego nie mogę założyć konta przez internet?
Powody mogą być różne.
Może masz już u nas konto lub jesteś pełnomocnikiem do czyjegoś konta? Może masz zastrzeżony lub nieważny dokument tożsamości? Niestety, ze względu na tajemnicę bankową nie możemy Ci podać konkretnego powodu.
Jeśli skierujemy Cię do Mojego ING – skorzystaj z tej opcji. Nie pamiętasz loginu lub nie wiesz, jak skorzystać z naszej bankowości? Sprawdź nasze podpowiedzi
- Chcę dodać lub zmienić pełnomocnika do konta
Jeśli osoba, którą chcesz wskazać na pełnomocnika, jest naszym klientem - możesz ustalić dla niej pełnomocnictwo w Moim ING.
Zaloguj się, wejdź w szczegóły konta i wybierz "Pełnomocnicy".
W tym miejscu zmienisz też lub usuniesz dane o dotychczasowych pełnomocnikach.
- Mam nowy telefon
Pobierz i aktywuj aplikację na nowym telefonie.
Z naszej aplikacji mobilnej możesz jednocześnie korzystać na 3 urządzeniach.
To jakie telefony masz przypisane do aplikacji sprawdzisz na liście zaufanych urządzeń. Z listy możesz usuwać te, z których nie korzystasz, np. jeśli wymieniasz telefon na nowy – stary usuń z listy.Jeśli dłuższy czas nie korzystasz z aplikacji na danym telefonie – ze względów bezpieczeństwa, sami usuniemy go z listy.
Zaloguj się do Mojego ING, usuń stary telefon z listy zaufanych urządzeń w ustawieniach aplikacji.
- Mam nieważny dokument tożsamości (dowód osobisty, paszport)
Żeby móc w pełni korzystać z Mojego ING potrzebujesz przynajmniej jednego ważnego dokumentu tożsamości (dowód osobisty, paszport lub karta pobytu).
Jeśli Twój jedyny dokument stracił ważność, wciąż zalogujesz się do Mojego ING - zrobisz przelewy, doładujesz telefon, jednak nie kupisz nowych produktów ani nie założysz np. profilu zaufanego.
Zanim dokument straci ważność
45 dni przed wygaśnięciem Twojego dokumentu tożsamości, wysyłamy przypomnienie - w wiadomości w Moim ING i w SMS. Lepiej nie zostawiać tych rzeczy na ostatnią chwilę.
Dane ważnego dowodu osobistego możesz zmienić w każdej chwili w Moim ING (na komputerze lub przez telefon), dane paszportu i karty pobytu zmienisz tylko w placówce bankowej.
Wniosek o nowy dowód możesz złożyć także przez internet – z profilem zaufanym. Profil zaufany możesz założyć w Moim ING.
Wystarczy numer konta, tytuł i kwota. Możesz też ustawić płatności cykliczne, by rachunki płaciły się same.
Możesz przesłać pieniądze lub poprosić o przelew na numer telefonu BLIK. Przelewy między kontami w ING realizujemy natychmiast.
Możesz zawnioskować o dowód osobisty, złożyć wniosek o świadczenie rodzinne, zgłosić sprzedaż samochodu i wiele innych.
I zapłacisz kartą, przelewem lub kodem BLIK z aplikacji mobilnej. Jeśli płacisz kartą, transakcje są dodatkowo chronione m.in. procedurą reklamacyjną chargeback.
Dzięki zniżkom w Moim ING zakupy możesz też zrobić taniej. Sprawdź Kody rabatowe oraz Visa Oferty.
Zdalnie znaczy bezpieczniej
Nie masz jeszcze konta? Otwórz je teraz, przez internet
Na telefonie
Na komputerze
Na telefonie
Pobierz Moje ING na telefon
Wybierz swój system operacyjny. |
Aktywuj Moje ING
Uruchom aplikację.
Potrzebny Ci będzie: login, numer PESEL, nazwisko rodowe matki i PIN, którym będziesz logować się do aplikacji.
Potwierdź aktywację
Kodem SMS, który dostaniesz na numer telefonu podany przy zakładaniu konta.
Na komputerze
Aktywuj Moje ING
Wejdź na www.ing.pl/nadajhaslo i podaj:
- login do Mojego ING (znajdziesz go w umowie do konta)
- numer PESEL
- nazwisko rodowe matki
Nadaj hasło
Zgodnie z opisanymi zasadami bezpieczeństwa.
Potwierdź aktywację
Kodem SMS, który dostaniesz na numer telefonu podany przy zakładaniu konta.
Jak radzą sobie Twoi bliscy?
Pokaż im, jak opłacić rachunki w Moim ING lub zrobić zakupy online. Zobacz, jak zacząć.
Filmy
Poradniki w PDF
Filmy
Poradniki w PDF
Jeśli jesteś klientem
czatuj wygodnie w Moim ING
Nie jesteś klientem
lub nie masz dostępu do Mojego ING?