W banku też mamyswój żargon, ale do Ciebiemówimy prostym językiem

Czy jesteś gamerem czy joginem - z nami zawsze porozumiesz się po prostu :)

Ile zajawek, tyle języków. Ale w bankishu mówią tylko… bankowcy (też nie lubimy, ale czasami trzeba). Wszyscy pozostali chcą robić swoje i nie chcą tracić czasu na skomplikowany język. Dlatego w ING mówimy do Ciebie prostym językiem.

I mamy na to papiery!

Eksperci z Uniwersytetu Wrocławskiego zbadali język, którym mówią nasi specjaliści w obsłudze zdalnej (czyli np. na czacie czy na infolinii) – i otrzymaliśmy za to certyfikat prostej polszczyzny! Oznacza to, że język naszej obsługi jest prosty i przyjazny klientom – czyli Wam :)

W ING upraszczamy – aby nasi klienci nie tracili czasu i mogli robić swoje

Trochę faktów

Uff... trochę tego było

Uprościliśmy już ponad 3 000 komunikatów, w tym najważniejsze umowy. Ciekawostka? Dzięki uproszczeniu naszą umowę o otwarcie konta czyta się o 58% krócej. Można? Można! 

Cały czas się uczymy

Ponad 70% – tylu naszych pracowników zaprzyjaźniło się z zasadami prostego języka, a 30 zostało konsultantami i trenerami prostego języka.

To nie wszystko

W 2017 roku jako pierwszy bank otrzymaliśmy certyfikat za prosty język aplikacji Moje ING, a w 2019 – za język naszej strony ing.pl. Mamy już trzy takie certyfikaty. Po co to robimy? Aby cały czas się sprawdzać i doskonalić naszą komunikację. 

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych działaniach językowych…?

A zaraz, zaraz...

Nie masz jeszcze aplikacji Moje ING? Warto zobaczyć, jaka jest prosta! Pobierz Moje ING - będzie nam bardzo miło.

Tak, chcę pobrać!

   


A może coś więcej o aplikacji?

Napisz do nas. Po prostu :)

Wysłaliśmy Ci coś niezrozumiałego lub po prostu chcesz porozmawiać?

Napisz na poprostu@ing.pl

Napisz do nas