Język finansów to jeden z najbardziej niezrozumiałych żargonów. Tworzy dystans, czasem budzi nasz niepokój. A przecież my wszyscy – jako klienci i obywatele – nie chcemy tracić czasu na bankish. Chcemy rozumieć, co czytamy, i podejmować świadome decyzje finansowe. 

W naszej kampanii z trudnymi tekstami zmierzyli się aktorzy dubbingowi - Monika Pikuła i Janusz Zadura :)

W ING mówimy po prostu

Jesteśmy numerem 1 w Polsce, w branży finansowej według badania marki (Kantar, CAWI) – pytanie o prosty język.

Uprościliśmy już ponad 2500 komunikatów, w tym najważniejsze umowy.

Za uproszczenie aplikacji Moje ING i strony ing.pl otrzymaliśmy certyfikaty prostej polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego.

 

Śmiało, piszcie do nas :-)

Wysłaliśmy Ci coś niezrozumiałego lub po prostu chcesz porozmawiać?

Napisz na poprostu@ing.pl

Napisz do nas