Płać kartą Mastercard® i skorzystaj z promocji

Odbierz darmowy pakiet ubezpieczeń na zakupy Twoją kartą firmową Mastercard®

 

Bezpieczniej z kartą firmową Mastercard®

Odbierz darmowy pakiet ubezpieczeń na zakupy Twoją kartą firmową Mastercard®.

Przedłużona gwarancja (do kwoty 5000 PLN)

przedłużenie gwarancji producenta o dodatkowy rok w zakresie awarii sprzętu RTV/AGD oraz elektroniki, np. smartfonów i laptopów.

Ochrona od utraty zakupów (do kwoty 4000 PLN)

ochrona w przypadku kradzieży lub zniszczenia towaru w wyniku zalania lub pożaru w miejscu zamieszkania w ciągu 30 dni od zakupu. W każdym z tych przypadków możesz otrzymać zwrot kosztów odpowiednio wymiany, naprawy lub zakupu towaru podlegającemu ubezpieczeniu.

Gwarancja najniższej ceny (do kwoty 2000 PLN)

zwrot równowartości różnicy pomiędzy kwotą zapłaconą za towar, a niższą ceną identycznego produktu znalezionego w innym sklepie elektronicznym w ciągu 30 dni od zakupu (minimalna cena 1 produktu: 200 PLN, minimalna różnica cen: 200 PLN). 

Wypłaty z bankomatów (do kwoty 1500 PLN)

zwrot wartości utraconej gotówki wypłaconej z dowolnego bankomatu na całym świecie w przypadku kradzieży do 24 h od momentu wypłaty.

Skrzystaj z promocji

 

Pamiętaj, że ochroną ubezpieczeniową objęte są transakcje dokonane przy użyciu karty zapisanej do promocji. Nie zapomnij zachować potwierdzenia dokonania transakcji.

Wykonaj 3 szybkie kroki, aby aktywować ochronę ubezpieczeniową

2

Potwierdź 8 pierwszych cyfr swojej karty płatniczej i aktywuj pakiet ubezpieczeniowy

Podaj swoje dane jako użytkownika karty i dane firmy oraz potwierdź zapoznanie się z warunkami ubezpieczenia.

3

Kiedy aktywacja się powiedzie, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem

 

Masz pytania, zadzwoń

całodobowa infolinia AXA 

+48 22 529 85 33

Ubezpieczenie dotyczy wypłat z bankomatów na całym świecie i zakupów online do użytku biznesowego, jak i prywatnego, w tym w ramach prezentu, dokonanych w e-sklepach zarejestrowanych w Polsce i opłaconych zakwalifikowaną do ubezpieczenia kartą biznesową Mastercard.

Szczegółowy zakres ubezpieczenia, sposób ustalania zasadności roszczeń i wysokości świadczeń, sposób postępowania w przypadku szkody, wyłączenia odpowiedzialności oraz sposób składania reklamacji znajdują się w Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia.

Ochrona ubezpieczeniowa jest oferowana w oparciu o umowę ubezpieczenia grupowego zawartą przez Mastercard z firmą ubezpieczeniową Inter Partner Assistance S.A. z siedzibą w Brukseli, prowadzącą działalność w Polsce poprzez Inter Partner Assistance S.A. Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie (ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa). Dostępność oferty może zostać ograniczona czasowo. O jej zakończeniu poinformujemy na stronie bezcennechwile.pl/ubezpieczeniebiznesu. Nie będzie to miało wpływu na udzieloną już ochronę ubezpieczeniową na rzecz ubezpieczonych.

Pytania i odpowiedzi 

  • Jakie karty mogę zarejestrować?

    W promocji możesz zarejestrować wszystkie firmowe karty Mastercard. Oferta nie jest skierowana dla posiadaczy Indywidualnych Kart Przedpłaconych oraz kart z logo Maestro.

  • W jaki sposób potwierdzić zakup kartą ?

    Do potwierdzenia dokonania zakupu kartą można wykorzystać wydruk z terminala POS, potwierdzenie dokonania zakupu na stronie internetowej albo potwierdzenie dokonania transakcji z systemu ING Business.

    Ochroną ubezpieczeniową objęte są zakupy dokonane przy użyciu firmowej karty, która została zarejestrowana w promocji.

  • W jaki sposób zarejestrować szkodę w AXA?

    W przypadku
          a)   jakichkolwiek pytań dotyczących ubezpieczenia lub
          b)   wystąpienia zdarzenia ubezpieczeniowego

    skontaktuj się z infolinią AXA Assistance pod całodobowym numerem telefonu +48 22 529 85 33.

    Szczegółowy zakres ubezpieczenia, sposób ustalania zasadności roszczeń i wysokości świadczeń, sposób postępowania w przypadku szkody, wyłączenia odpowiedzialności oraz sposób składania reklamacji znajdują się w Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia załączonych do niniejszej wiadomości.

    Roszczenie może zostać wysłane do Ubezpieczyciela na adres: AXA Assistance, ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa i/lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: likwidacja@axa-assistance.pl.