Witamy Cięw gronie klientów INGi użytkowników ING Business

Jak zacząć

Pierwsze logowanie

Aby się zalogować pierwszy raz, użyj:

  1. loginu, który wysłaliśmy SMSem na Twój numer telefonu,
  2. hasła startowego, który wysłaliśmy na Twój adres mejlowy.

Więcej o pierwszym logowaniu>

Zaloguj się >

Samouczek

Po pierwszym logowaniu zobaczysz wskazówki z opisem wybranych elementów.
Gdy zapoznasz się z nimi lub uznasz, że nie potrzebujesz pomocy, wyłącz samouczek – klikając w znak x.

Wybierz pulpit, ustaw skróty

Zapoznaj się z wyglądem systemu i nowym sposobem poruszania się po nim. Wybierz pulpit zgodny z rolą, jaką będziesz pełnić w ramach obsługi systemu, przejrzyj najważniejsze funkcje. Możesz ustawić na swoim pulpicie skróty do funkcji, z których będziesz najczęściej korzystać. 

Asystent ING Business

To wirtualny przewodnik po systemie – dostępny 24/7.
Ikona asystenta jest na każdym ekranie. Kliknij ją, wpisz swoje pytanie, a na liście pojawiają się sugerowane odpowiedzi z linkiem do instrukcji.

Nadaj pracownikom uprawnienia

Jeśli masz pracowników – nadaj im uprawnienia, by mogli wysyłać przelewy i wnioski.

Dodaj użytkownika
Nadaj uprawnienia do wniosków
Nadaj uprawnienia do rachunków

Z czego już możesz korzystać

  • Założysz je zdalnie. 
  • Stałe zlecenia, które zrealizujemy, zobaczysz w historii rachunku. W przypadku braku środków na wykonanie, nie dostaniesz osobnego powiadomienia o tym, że nie zrealizowaliśmy zlecenia.
  • W ING Business możesz powielić zlecenie, wstrzymać je lub usunąć w całości.
  • Harmonogram stałych zleceń zobaczysz w ING Business w module „Stałe zlecenia”. 
  • Przelewy z przyszłą datą realizacji, których nie wykonamy np. z powodu niewystarczających środków na koncie, zobaczysz na liście zleceń. Będą oznaczone jako odrzucone. UWAGA! Nie otrzymasz osobnego powiadomienia o tym, że nie wykonaliśmy przelewu.
  • Przelewy ekspresowe zrealizujesz w ING Business za pośrednictwem Express Elixir, czyli  systemu bezpośrednich przelewów natychmiastowych. 
  • Przelewy wysokokwotowe wyślesz w ING Business za pośrednictwem SORBNET - systemu do wysokokwotowych przelewów międzybankowych.
  • Łatwo określisz listę kontrahentów. 
  • Wyślesz paczki przelewów
  • Zweryfikujesz rachunek odbiorcy z białą listą podatników VAT.

W biznesie jesteś na bieżąco.
W ING też bądź!

W aplikacji mobilnej ING Business przeglądasz rachunki, wymieniasz waluty, akceptujesz przelewy.

Pobierz ją i korzystaj z nowoczesnych rozwiązań dla biznesu:

  •   lub

Możesz też wpisać w wyszukiwarkę sklepu z aplikacjami w telefonie ING Business i pobrać aplikację.

Zobacz, jak aktywować aplikację

Centrum Pomocy Online

Masz pytania dotyczące systemu lub produktu?

Przejdź do Centrum Pomocy. W zakładce Ważne Pytania znajdziesz odpowiedzi.

Zobacz także

Lista uprawnień do wniosków

Lista uprawnień do wniosków

Sprawdź, jakie musisz mieć uprawnienia, aby korzystać z wniosków w systemie

Godziny realizacji zleceń

Godziny realizacji zleceń

Sprawdź, w jakich godzinach realizujemy zlecenia płatnicze

Placówki i bankomaty

Placówki i bankomaty

Znajdź najbliższą placówkę, bankomat, wpłatomat lub wrzutnie

Skontaktuj się z nami

Centrum Wsparcia Biznesu

Potrzebujesz wsparcia?
Porozmawiaj z naszym specjalistą

Zobacz numer

Wsparcie dla spółek, samorządów i wspólnot mieszkaniowych

+48 32 357 00 24

Infolinia czynna w dni robocze od 8:00 do 18:00

 Koszt połączenia według stawek operatora.

 

To bank dzwoni do Ciebie? Upewnij się, że to nie oszustwo. Więcej

   

trigger

   Rozpocznij czat

czat aktywny:

pon - pt 8:00 - 18:00

W tym momencie czat jest nieaktywny. Zapraszamy w dni robocze od 8:00 - 18:00