Dla partnerów biznesowych
Proces kredytowy
Opis procesu kredytowego
-
1
Przygotowanie Formularza Informacyjnego
Wygeneneruj formularz informacyjny dla klienta w aplikacji PdP. Formularz wydaj klientowi.
Pamiętaj: dla oferty ze stałą stopą procentową musisz załączyć formularz informacyjny w PdP do kategorii Wnioski z załącznikami.
-
2
Rejestracja w PdP
Zarejestruj wniosek w aplikacji PdP.
Rejestrujesz go w momencie, kiedy posiadasz wszystkie podpisane przez klienta formularze oraz wymagane dokumenty.
Aktywne PDF załącz do odpowiedniej kategorii do PdP. Barcody na aktywnych PDF muszą być zgodne z dokumentami podpisanymi przez klienta.
Dokumenty w formie papierowej z czytelnym podpisem klientów oraz osoby przyjmującej wniosek:
- wniosek o kredyt hipoteczny
- dane wnioskodawcy
- formularz dla osób prowadzących działalność gospodarczą
- dane właściciela nieruchomości nie będącego wnioskodawcą
wyślij na adres:
ArchiDoc S.A Kancelaria ING Banku Śląskiego
ul. Niedźwiedziniec 10
41-506 Chorzów
Dołącz stronę przewodnią z PdP.
Pozostałe wymagane dokumnety załącz w PdP do odpowiedniej kategorii.
-
3
Analiza dokumentów
Wnioski są procesowane wg. kolejności ich przekazania do analizy.
-
4
Informacja wstępna
Zaakceptuj informację wstępną, jeżeli wszystko jest w porządku.
Jeżeli informacja wstępna zawiera błędy, wybierz brak akceptacji informacji wstępnej.
Pamiętaj: informacja wstępna jest ważna 30 dni od jej wydania, do tego czasu należy spełnić wszystkie warunki decyzji łącznie z wyceną nieruchomości.
-
5
Wycena nieruchomości
Po opłaceniu wyceny przez klienta i akceptacji informacji wstępnej zlecimy wykonanie operatu szacunkowego. Szacowany czas przygotowania dokumentu to około 10 dni roboczych.
Jeśli operat jest wykonywany przez klienta we własnym zakresie, podłacz operat w PdP do kategorii Operat wraz z załącznikami. Zdjęcia nieruchomości z operatu muszą być kolorowe.
-
6
Wydanie decyzji
Zapoznaj się z umową i załącznikami dla wydanej decyzji. Po jej sprawdzeniu i zatwierdzeniu, będziesz mógł umówić klienta na podpisanie umowy za pośrednictwem aplikacji PdP.
Jeżeli w decyzji są błędy, wówczas zgłoś błąd w umowie za pośrednictwem aplikacji PdP.