Opis procesu kredytowego

  1. 1

    Przygotowanie Formularza Informacyjnego

    Wygeneneruj formularz informacyjny dla klienta w aplikacji PdP. Formularz wydaj klientowi.

    Pamiętaj: dla oferty ze stałą stopą procentową musisz załączyć formularz informacyjny w PdP do kategorii Wnioski z załącznikami

  2. 2

    Rejestracja w PdP

    Zarejestruj wniosek w aplikacji PdP.

    Rejestrujesz go w momencie, kiedy posiadasz wszystkie podpisane przez klienta formularze oraz wymagane dokumenty.

    Aktywne PDF załącz do odpowiedniej kategorii do PdP. Barcody na aktywnych PDF muszą być zgodne z dokumentami podpisanymi przez klienta.

     

    Dokumenty w formie papierowej z czytelnym podpisem klientów oraz osoby przyjmującej wniosek:

    • wniosek o kredyt hipoteczny 
    • dane wnioskodawcy 
    • formularz dla osób prowadzących działalność gospodarczą
    • dane właściciela nieruchomości nie będącego wnioskodawcą

    wyślij na adres: 

    ArchiDoc S.A Kancelaria ING Banku Śląskiego

    ul. Niedźwiedziniec 10

    41-506 Chorzów  

     

    Dołącz stronę przewodnią z PdP.

     

    Pozostałe wymagane dokumnety załącz w PdP do odpowiedniej kategorii. 

  3. 3

    Analiza dokumentów

    Wnioski są procesowane wg. kolejności ich przekazania do analizy. 

  4. 4

    Informacja wstępna

    Zaakceptuj informację wstępną, jeżeli wszystko jest w porządku.

    Jeżeli informacja wstępna zawiera błędy, wybierz brak akceptacji informacji wstępnej.

    Pamiętaj: informacja wstępna jest ważna 30 dni od jej wydania, do tego czasu należy spełnić wszystkie warunki decyzji łącznie z wyceną nieruchomości.

  5. 5

    Wycena nieruchomości

    Po opłaceniu wyceny przez klienta i akceptacji informacji wstępnej zlecimy wykonanie operatu szacunkowego. Szacowany czas przygotowania dokumentu to około 10 dni roboczych.

    Jeśli operat jest wykonywany przez klienta we własnym zakresie, podłacz operat w PdP do kategorii Operat wraz z załącznikami. Zdjęcia nieruchomości z operatu muszą być kolorowe. 

  6. 6

    Wydanie decyzji

    Zapoznaj się z umową i załącznikami dla wydanej decyzji. Po jej sprawdzeniu i zatwierdzeniu, będziesz mógł umówić klienta na podpisanie umowy za pośrednictwem aplikacji PdP.

    Jeżeli w decyzji są błędy, wówczas zgłoś błąd w umowie za pośrednictwem aplikacji PdP.