Dla partnerów biznesowych
Pomocnik
Cześć! Jestem Inga
Chętnie odpowiem na Twoje pytania.
One Pager zaświadczenia o dochodach
Kalkulator kredytowy
mObywatel
PdP
Aktywny PDF
Jak wypełnić wniosek o produkt hipoteczny
| Co to jest aktywny PDF? |
| Są to formularze bankowe, które należy wypełnić elektronicznie i zapisać bez możliwości dalszej edycji. Po użyciu przycisku ,,Sprawdź i zakończ” zostanie wygenerowany kod kreskowy. Taką wersję formularzy należy załączyć w aplikacji PdP do odpowiedniej kategorii. Aktywne PDF dają Ci gwarancje kompletnego wypełnienia formularzy. |
| Jakie formularze powinny zostać wypełnione w formie aktywnego PDF? |
|
| Kiedy i w jaki sposób podłączyć aktywny PDF? |
| Formularze powinny zostać załączone w aplikacji PdP w odpowiednią kategorię po zarejestrowaniu wniosku: Wniosek z załacznikami:
Załaczniki do Elektronicznego wniosku kredytowego (dotyczy NWH i EH)
Oświadczenie o statusie FATCA i CRS dla osób fizycznych:
Kosztorys:
Dokumenty finansowe
Jeśli formularze nie będą podpięte we wniosku do czasu wpływu dokumentów do banku, wniosek zostanie przekazany na braki formalne. Proces rozpocznie się po podłączeniu aktywnych PDFów. |
| W jakiej formie powinny być podłączone formularze aktywnych PDF? |
| Po użyciu funkcji ,,Sprawdź i zakończ” należy zapisać plik na dysku komputera funkcją ,,Zapisz lub zapisz jako”. Następnie w aplikacji PdP załączamy tylko te zapisane pliki, bez podpisu Klienta. |
| Co z dokumentami podpisanymi przez klienta? |
| Proces standardowy:
Proces NWH:
Proces EasyHipo (EH):
przesyłasz na adres: ArchiDoc S.A Dołącz stronę przewodnią z PdP.
Formularze muszą być wypełnione elektroniczne i mieć zgody barkod z formularzami załączonymi do PdP. |