Dla partnerów biznesowych

Pomocnik

One Pager zaświadczenia o dochodach

Kalkulator kredytowy

mObywatel

PdP

Aktywny PDF

Co to jest aktywny PDF?

Są to formularze bankowe, które należy wypełnić elektronicznie i zapisać bez możliwości dalszej edycji. Po użyciu przycisku ,,Sprawdź i zakończ” zostanie wygenerowany kod kreskowy. Taką wersję formularzy należy załączyć w aplikacji PdP do odpowiedniej kategorii. 

Aktywne PDF dają Ci gwarancje kompletnego wypełnienia formularzy. 

Jakie formularze powinny zostać wypełnione w formie aktywnego PDF?
  • wniosek o kredyt hipoteczny
  • wniosek o produkt hipoteczny - dane inwestycji i nieruchomości
  • dane wnioskodawcy
  • dane właściciela/współwłaściciela nieruchomości nie będącego wnioskodawcą
  • oświadczenie o źródle i wysokości dochodów
  • formularz dla osób prowadzących działalność gospodarczą
  • oświadczenie o statusie FATCA i CRS dla osób fizycznych
  • kosztorys
Kiedy i w jaki sposób podłączyć aktywny PDF?

Formularze powinny zostać załączone w aplikacji PdP w odpowiednią kategorię po zarejestrowaniu wniosku:

Wniosek z załacznikami: 

  • wniosek o kredyt hipoteczny 
  • dane wnioskodawcy 
  • formularz dla osób prowadzących działalność gospodarczą
  • dane właściciela/współwłaściciela nieruchomości nie będącego wnioskodawcą 

Załaczniki do Elektronicznego wniosku kredytowego (dotyczy NWH i EH)

  • wniosek o produkt hipoteczny - dane inwestycji i nieruchomościi
  • dane właściciela/współwłaściciela nieruchomości nie będącego wnioskodawcą

Oświadczenie o statusie FATCA i CRS dla osób fizycznych:

  • oświadczenie o statusie FATCA i CRS dla osób fizycznych

Kosztorys:

  • kosztorys

Dokumenty finansowe

  • oświadczenie o źródle i wysokości dochodów 

 

Jeśli formularze nie będą podpięte we wniosku do czasu wpływu dokumentów do banku, wniosek zostanie przekazany na braki formalne.

Proces rozpocznie się po podłączeniu aktywnych PDFów.  

W jakiej formie powinny być podłączone formularze aktywnych PDF?

Po użyciu funkcji ,,Sprawdź i zakończ” należy zapisać plik na dysku komputera funkcją ,,Zapisz lub zapisz jako”. Następnie w aplikacji PdP załączamy tylko te zapisane pliki, bez podpisu Klienta.

Co z dokumentami podpisanymi przez klienta?

Proces standardowy:

  • wniosek o kredyt hipoteczny 
  • dane wnioskodawcy 
  • formularz dla osób prowadzących działalność gospodarczą
  • dane właściciela nieruchomości nie będącego wnioskodawcą

Proces NWH:

  • wniosek o kredyt hipoteczny - formularz wygenerowany z PdP
  • wniosek o produkt hipoteczny - Dane inwestycji oraz nieruchomości
  • dane właściciela nieruchomości nie będącego wnioskodawcą

Proces EasyHipo (EH):

  • Wniosek o kredyt hipoteczny - formularz wygenerowany z PDP

przesyłasz na adres:

ArchiDoc S.A
Kancelaria ING Banku Śląskiego
ul. Niedźwiedziniec 10
41-506 Chorzów

Dołącz stronę przewodnią z PdP.

 

Formularze muszą być wypełnione elektroniczne i mieć zgody barkod z formularzami załączonymi do PdP.
Jeśli to nie będzie zachowane, to wniosek zostanie przekazany na braki formalne i będzie to skutkowało koniecznością podpisania nowych formularzy przez Klienta z bieżącą datą.