Firma bez klientów to żaden biznes. Możesz mieć ich więcej z imoje

imoje umożliwia przyjmowanie płatności online w sklepach internetowych najpopularniejszymi metodami: szybkim przelewem, kartami płatniczymi i kredytowymi oraz BLIKIEM. Dodatkowo klienci mają możliwośc skorzystania z opcji kup teraz - zapłać po 21 dniach. Ty dostajesz pieniądze od razu, a Twoi klienci mają nawet 21 dni na zapłatę. Bez dodatkowych kosztów.

Kup teraz zapłać później

Twoi klienci mogą zapłacić za zakupy po 21 dniach – a ty dostajesz pieniądze od razu.


Duży wybór metod płatności

Twisto, BLIK, szybkie przelewy i płatności kartą – wszystkie popularne metody w jednym miejscu.

Płatność nawet jednym kliknięciem

Najwygodniejsze rozwiązanie na smartfony – płatności z Twisto bez rejestracji i podawania danych.

100% utargu na koncie po 24h

Pieniądze ze sprzedaży dostajesz już następnego dnia roboczego.

Bankowy standard bezpieczeństwa

imoje to pierwsze polskie płatności online obsługiwane bezpośrednio przez bank – ING Bank Śląski.

Jasne i konkurencyjne opłaty

Mamy jedną prowizję dla wszystkich form płatności.

Szybka instalacja na popularnych platformach e-commerce

Dostarczamy gotowe wtyczki do:​

Inne oprogramowanie sklepu możesz zintegrować z imoje poprzez API.
Dowiedz się więcej na stronie imoje dla developerów

Jak działa płatność „Kup teraz i zapłać za 21 dni”?

Dzięki opcji „Kup teraz i zapłać za 21 dni”, Twoi klienci mają więcej czasu na zapłatę.
Zakupy kończą jednym kliknięciem nawet na smartfonie - bez logowania, bez autoryzacji, bez dodatkowych dokumentów.
Dzięki temu nie porzucają swoich koszyków. A Ty nie czekasz na pieniądze.

1

Klient składa zamówienie w sklepie internetowym

Przy płatności wybiera opcję: „Kup teraz, zapłać za 21 dni”. Sklep internetowy otrzymuje pieniądze od razu. 

 

2

Klient odbiera towar lub usługę

Tak samo jak przy innych formach płatności.
 

3

Klient ma 21 dni na zapłacenie za zakupy

Przy płatności w tym terminie nie naliczamy mu żadnaej opłaty.

Klient ma 21 dni na zapłatę. Jeśli nie zapłaci, to nasz problem, nie Twój. 

Jeśli przyjmujesz zwrot według zasad określonych w regulaminie Twojego sklepu, nie musisz rozliczać się z klientem.
Prosisz tylko o anulowanie finansowania u nas. 

Potrzebujesz więcej informacji?

Nasi doradcy pomogą Ci dokonać właściwego wyboru.

Zadzwoń

+ 48 32 356 22 03

lub wyślij e-mail na adres

bc@ingbank.pl