Odkryj aplikację Moje ING z Klientem
Obsługa kredytu hipotecznego w Moje ING umożliwia klientowi samodzielnie:
Pamiętaj!
Omówienie umowy przed spotkaniem klienta w banku należy do Twoich czynności. Zweryfikuj umowę i omów zgodnie z checklistą dostępną
Harmonogram spłaty
Można:
Historia spłaty
Ważne informacje
Tutaj klient może między innymi:
Uruchomienie transzy kredytu
WAŻNE: Uruchomienie kredytu (całości lub pierwszej transzy) klient dokonuje tylko w Miejscu Spotkań ING, po wcześniejszym umówieniu się ze specjalistą.
Klient może umówić się na spotkanie samodzielnie przy użyciu formularza
Uruchomienie drugiej i kolejnej transzy- klient dokonuje samodzielnie w Moje ING- po spełnieniu wszystkich wymaganych warunków.
Klient może zawrzeć polisę za pośrednictwem banku.
Zaświadczenia
Opcja pozwala na bezpłatne zamówienie zaświadczenia o kredycie hipotecznym:
Klient wybiera sposób jego dostarczenia:
Warunki do umowy o kredyt
Klient ma możliwość:
Potwierdzenie spełnienia warunków umownych
Klient może spełnić warunki umowy dostarczając do Banku:
W MojeING, można wydłużyć termin:
Skrócenie okresu kredytowania
Klient może bezpłatnie skrócić okres spłaty swojego kredytu hipotecznego w Moim ING.
Jak to zrobić:
- system podpowie w jakim przedziale możesz dokonac wyboru
- nowa data ostatecznej spłaty zostanie zaprezentowana na ekranie
Potwierdzenie zmian klient znajdzie w sekcji Moje Dokumenty - Dokumenty Bankowe - Kredyty/Kredyt hipoteczny.
Zobacz na filmie jakie to proste. Zobacz film na YouTube.
Więcej o tym procesie. Przejdź do Mam kredyt.
Ochrona spłaty kredytu hipotecznego
Ubezpieczenie nieruchomości do kredytu hipotecznego