Zarządzaj finansami firmy w aplikacji mobilnej ING Business

Masz pod ręką najważniejsze funkcje pełnej wersji systemu ING Business:

  • przelewy i historia transakcji
  • lista transakcji na kartach
  • podgląd i autoryzacja wniosków
  • kantor 24/7
  • BLIK dla biznesu
  • kredyt inwestycyjny dla wspólnot mieszkaniowych 

Poznaj możliwości aplikacji

BLIK dla biznesu

Szybkie płatności mobilne w internecie, terminalach, wpłaty i wypłaty w bankomatach. Płacisz podając 6-cyfrowy jednorazowy kod BLIK i zatwierdzasz PINem w aplikacji mobilnej ING Business. A w zapamiętanych sklepach i przeglądarkach – nawet bez wpisywania kodu. Zapamiętanymi sklepami i przeglądarkami zarządzasz w ustawieniach BLIKA w ING Business.

Więcej

Kantor 24/7

Wymieniasz waluty online dla 26 par walutowych i dysponujesz środkami natychmiast. Możesz składać oferty FX i zamawiać alerty kursowe.

Więcej

Przelewy

Podejrzysz i zautoryzujesz wszystkie zlecenia wprowadzone w systemie przeglądarkowym i wygodnie wprowadzisz przelewy wewnętrzne, krajowe (także split payment), do urzędu skarbowego i ZUS. Możesz powielać i zwracać przelewy krajowe z historii operacji.

Karty pod kontrolą

Masz pełną listę swoich transakcji na kartach pod ręką. I zupełnie nową funkcję – potwierdzanie transakcji kartowych w ramach standardu 3D Secure. Poza tym: czasowe blokowanie i odblokowywanie karty, zamykanie i zastrzeganie karty, włączanie i wyłączanie opcji płatności zbliżeniowych kartą.

Logowanie do pełnej wersji ING Business

Podajesz login w oknie przeglądarki, ale zamiast wpisywać hasło i kod SMS, autoryzujesz logowanie w telefonie podając PIN, korzystając z odcisku palca lub skanowania twarzy.

Podgląd i autoryzacja wniosków

Nie musisz już logować się w przeglądarce do ING Business, aby sprawdzić, czy ważne wnioski czekają na Twoją akceptację. Już teraz większość z nich zautoryzujesz w telefonie.

Sprawdź listę wniosków

Pobierz aplikację

Przejdź do sklepu i pobierz
aplikację ING Business na telefon.
Instrukcję instalacji znajdziesz tutaj

 

   

Bezpieczeństwo aplikacji

ING Business ma zabezpieczenia, które lepiej chronią Cię przed atakami, dają wyższe bezpieczeństwo używania aplikacji i zapewniają kontrolę nad dostępem do prywatnych danych:

  • szyfrowane połączenie internetowe
  • wbudowana mobilna wersja tokenu do zapisu zleceń
  • osobny PIN dla aplikacji mobilnej
  • automatyczne wylogowanie w przypadku bezczynności
  • możliwość zdalnej blokady aplikacji
  • brak zapisywania wrażliwych danych w pamięci telefonu

Pytania i odpowiedzi

  • Pobierz aplikację z Google Play lub Appstore i uruchom ją. Znajdziesz ją pod nazwą ING Business. Żeby z niej korzystać musisz ją aktywować.
    Więcej: ingbusiness.pl/aktywacja_mobilnej

    1. Pobierz aplikację z Google Play lub Appstore i uruchom ją.
    2. Aktywuj aplikację
      Otwórz aplikację mobilną i postępuj zgodnie z opisem na ekranie. Podczas aktywacji zdefiniujesz PIN do bankowości mobilnej. Więcej: ingbusiness.pl/aktywacja_mobilnej
  • PIN to osobne hasło do bankowości, które ustawiasz podczas aktywacji aplikacji w ING Business. Kod PIN służy również do podpisywania zleceń.

  • Zaloguj się do ING Business, przejdź do zakładki Administracja/Bankowość Mobilna i wybierz opcję Zmień/usuń urządzenie. Poprosimy Cię o ponowną aktywację aplikacji i zdefiniowanie PINu.

  • Aplikacja mobilna oferuje tak samo wysoki poziom bezpieczeństwa, jak system ING Business. Więcej o bezpieczeństwie aplikacji: ingbusiness.pl/mobile

  • Zaloguj się do ING Business, przejdź do zakładki Administracja/Bankowość Mobilna i wybierz opcję Usuń urządzenie. Po usunięciu urządzenia nie da się korzystać z aplikacji. Możesz też zadzwonić do Centrum Wsparcia Biznesu pod numer 32 357 00 24 i poprosić o zablokowanie dostępu.

  • Upewnij się, że telefon jest w zasięgu sieci operatora i posiada aktywny dostęp do internetu. Jeśli nadal nie możesz się zalogować, skontaktuj się z Centrum Wsparcia Biznesu pod numerem 32 357 00 24 i powiadom nas o problemie.

  • Tak, z aplikacji mobilnej możesz korzystać na maksymalnie 10 urządzeniach.

   Masz pytania?

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdziesz w Centrum Pomocy Online

Centrum Wsparcia Biznesu
+48 32 357 00 24

   Infolinia czynna w dni robocze od 8:00 do 16:00.
Koszt połączenia według stawek operatora.