Zapoznaj się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.
Przelewy
-
Komunikat ostrzega o niezweryfikowaniu kontrahenta z białą listą przed wysłaniem przelewu do realizacji. Jeśli nie chcesz weryfikować kontrahenta lub robisz to w inny sposób (np. na stronie www.podatki.gov.pl/wykaz-podatnikow-vat-wyszukiwarka), zignoruj ten komunikat i kliknij ikonę ‘tak, wyślij’.
-
Przycisk Odwołaj znajdziesz po wejściu na Listę zleceń w ING Business, w szczegółach zlecenia. Jest on widoczny tylko dla przelewów, które możesz odwołać. Środki zwrócimy na konto najpóźniej w następnym dniu roboczym.
Link do instrukcji odwołania przelewu znajdziesz tutaj.
Aby skorzystać z usługi odwołania przelewów w ING Business, trzeba najpierw nadać takie uprawnienia użytkownikom systemu.
Odwołać przelew może tylko użytkownik, który ma uprawnienie Podpisywanie przelewów dla wybranego konta oraz uprawnienie Odwoływanie przelewów. Odwołanie można wykonać samodzielnie, nie wymaga ono potwierdzenia przez innego użytkownika. Link do instrukcji nadawania uprawnień znajdziesz tutaj. -
Aby powielić przelew wejdź na Listę zleceń i kliknij przycisk Powiel, a następnie zatwierdź transakcję. Możesz też powielić przelew bezpośrednio ze strony głównej w zakładce Ostatnio utworzone przelewy, wejdź na przelew i na dole ekranu kliknij przycisk Powiel.
-
Funkcja zwróć przelew dostępna jest w aplikacji mobilnej ING Business, którą możesz zainstalować korzystając z instrukcji.
-
Wszystkie stałe zlecenia zostały przeniesione z Mojego ING do ING Business. Aby je znaleźć, ustaw odpowiednio filtr z datą wprowadzenia stałego zlecenia na Liście Zleceń.
-
Po wypełnieniu wybranej formatki przelewu, zaznacz na jej dole opcję Zapisz jako przelew wzorcowy. Po potwierdzeniu kodem autoryzacyjnym, Twoja wypełniona formatka przelewu została zapisana jako Przelew wzorcowy. Aby wykonać przelew używając nowo utworzonego wzorca, wejdź w zakładkę Przelewy i wnioski, następnie Przelewy wzorcowe, wybierz odpowiedni wzorzec i kliknij Realizuj w celu realizacji przelewu.
Ważne! Zapisane przelewy wzorcowe widoczne są po podpisaniu Porozumienia o przeniesieniu.
-
Aby poprawnie zaimportować pliki do ING Business, skorzystaj z instrukcji importu danych, znajdziesz w niej również szczegółowy opis formatów wykorzystywanych w systemie ING Business.
Inne
-
- Wszystkie karty wydane w ramach danej firmy - niezależnie od tego, kto jest jej użytkownikiem - są widoczne w ING Business po wybraniu opcji Produkty, a następnie Karty. Ważne: w ING Business nie jest widoczna karta kredytowa VISA dla firm. Informacje o karcie może zobaczyć użytkownik tej karty w module ING Business Karty.
- Karty zalogowanego użytkownika są prezentowane w module ING Business Karty po wybraniu opcji Moje Karty.
-
Kartę można spłacić samodzielnie poprzez wykorzystanie formatki przelewu zwykłego w ING Business, gdzie podajesz numer rachunku karty do spłaty, numer rachunku obciążanego, kwotę spłaty. Dane te są dostępne w ING Business oraz ING Business Karty. Dodatkowo dla karty uruchomiona jest standardowa usługa automatycznej, comiesięcznej spłaty karty w wysokości 5% zadłużenia (spłata minimalna 50 zł).
-
W ING Business nie ma możliwości doładowania telefonu.
-
Przelewy na telefon BLIK nie są dostępne w aplikacji mobilnej ING Business.
-
Wniosek powinien być podpisany i wysłany do realizacji przez osoby uprawnione, zgodnie z reprezentacją.
Dowiedz się więcej o ING Business.
Pamiętaj o pobraniu aplikacji mobilnej ING Business,
by firmowe finanse mieć zawsze pod ręką.