Zakupy firmowe w internecie bez podawania danych
- Szybkie płatności internetowe
- Nie musisz podawać danych firmowych
- Płatności potwierdzasz w aplikacji mobilnej ING Business
Zaloguj się do ING Business i złóż wniosek o aktywację BLIKA.
Pobierz i aktywuj aplikację mobilną ING Business (jeśli dotąd jej nie masz).
Korzystaj z BLIKA.
Zakupy w internecie
Płatności w terminalach
Wypłata z bankomatu
Wpłata do wpłatomatu
Opłata | |
---|---|
Aktywacja BLIKA | bez opłat |
Miesięczna opłata za BLIKA | bez opłat |
Zmiana limitu transakcyjnego dla BLIKA | bez opłat |
Realizacja transakcji bezgotówkowej | bez opłat |
Wpłata na rachunek we wpłatomacie Banku i sieci Planet Cash w kraju | 0,3% |
Realizacja transakcji - wypłata gotówki | bez opłat |
a) w bankomatach Banku i sieci Planet Cash w kraju | bez opłat |
b) w pozostałych bankomatach w kraju (innych niż wymienione w lit. a) | 9,00 PLN |
Bezpieczeństwo i kontrola płatności BLIKIEM
SprawdźŻeby korzystać z usługi BLIK, należy złożyć wniosek o aktywację przez aplikację ING Business. Musisz mieć dostęp do aplikacji ING Business oraz odpowiednie uprawnienia do rachunku. Następnie zainstaluj aktualną wersję aplikacji mobilnej ING Business na swoim urządzeniu mobilnym.
Klientom, którzy otwierają rachunek bankowy zdalnie, udostępniamy usługę BLIK bez konieczności składania wniosku. Należy tylko pamiętać o konieczności zainstalowania aplikacji mobilnej ING Business.
BLIKA możesz aktywować na każdym telefonie, na którym działa nasza aplikacja mobilna ING Business.
Kody BLIK umożliwiają płatności w sklepach stacjonarnych, internetowych, w bankomatach oznaczonych logo BLIKA oraz wpłatomatach naszego banku oraz sieci Planet Cash.
Nie. Kod BLIK jest unikalny i jest ważny 120 sekund od momentu jego wyświetlenia. W przypadku upływu czasu ważności, aby zrealizować transakcję należy wygenerować nowy kod.
Nie. Obecnie płatności BLIKIEM są dostępne tylko na terenie naszego kraju.
Nie. Tylko płatności kartą są objęte chargebackiem.
Rachunek możesz zmienić poprzez wniosek Zmiana rachunku BLIK w ING Business
Wniosek o aktywację usługi BLIK może złożyć każdy użytkownik ING Business.
Limity możesz zmienić poprzez wniosek Zmiana limitów BLIK w ING Business
BLIKA wyłączysz składając wniosek w ING Business o Wyłączenie usługi BLIK
Usługa BLIK dla Klienta firmowego powiązana jest z rachunkiem firmowym i nie ma wpływu na korzystanie z BLIKA jako klienta indywidualnego lub klienta innego banku.
Nie, usługa przelew na telefon BLIK nie jest dostępna.
Nie, usługa przelew na telefon BLIK nie jest dostępna.