BLIK dla biznesu - nowe możliwości płatności dla firm

 

BLIK to szybkie płatnosci mobilne telefonem z aplikacją mobilną ING Business. Płacisz podając 6-cyfrowy jednorazowy kod BLIK i zatwierdzasz PINem w aplikacji mobilnej ING Business.

 

Dowiedz się więcej

Zakupy firmowe w internecie bez podawania danych

  • Szybkie płatności internetowe
  • Nie musisz podawać danych firmowych
  • Płatności potwierdzasz w aplikacji mobilnej ING Business

Płatności w terminalu

  • Informujesz sprzedawcę, że chcesz zapłacić BLIKIEM
  • Robisz zakupy bez karty i bez gotówki
  • Płatności potwierdzasz w aplikacji mobilnej ING Business

Transakcje gotówkowe bez karty

  • Wpłacasz i wypłacasz pieniądze bez karty
  • Wpłaty i darmowe wypłaty w bankomatach naszych i sieci Planet Cash

Jak włączyć BLIKA w ING Business?

1

 

Zaloguj się do ING Business i złóż wniosek o aktywację BLIKA.

2

 

Pobierz i aktywuj aplikację mobilną ING Business (jeśli dotąd jej nie masz).

3

 

Korzystaj z BLIKA.

Pobierz aplikację ING Business

 

Więcej o aplikacji dowiesz się tutaj

 

mobile ios

Jak korzystać z BLIKA?

Zakupy w internecie

x

Zakupy w internecie

  • W sklepie internetowym wybierz płatność BLIKIEM.
  • Pobierz kod BLIK w aplikacji mobilnej ING Business. 
  • Wpisz kod na stronie płatności w sklepie internetowym.
  • Potwierdź płatność w telefonie.
     

Płatności w terminalach

x

Płatności w terminalach

Płatności w terminalach

  • Przy kasie poinformuj sprzedawcę, że będziesz płacić BLIKIEM.
  • Pobierz kod BLIK w aplikacji mobilnej ING Business. 
  • Wprowadź kod BLIK na terminalu.
  • Płatności potwierdzasz PIN-em w aplikacji mobilnej ING Business. 

Wypłata z bankomatu

x

Wypłata z bankomatu

  • Wybierz w bankomacie wypłatę bez karty.
  • Pobierz kod w aplikacji mobilnej ING Business.
  • Wpisz kod w bankomacie.
  • Potwierdź wypłatę w telefonie PIN-em do aplikacji.
  • Odbierz pieniądze.

Wpłata do wpłatomatu

x

Wpłata do wpłatomatu

  • We wpłatomacie wybierz wpłatę bez karty.
  • Pobierz kod BLIK w aplikacji mobilnej ING Business.
  • Wpisz kod we wpłatomacie. 
  • Zatwierdź wpłatę w aplikacji mobilnej ING Business.
  • Włóż pieniądze do wpłatomatu i poczekaj na potwierdzenie. 
  • Pieniądze będą na Twoim koncie od razu.
     

Opłaty i prowizje

  Opłata
Aktywacja BLIKA bez opłat
Miesięczna opłata za BLIKA bez opłat
Zmiana limitu transakcyjnego dla BLIKA bez opłat
Realizacja transakcji bezgotówkowej bez opłat
Wpłata na rachunek we wpłatomacie Banku i sieci Planet Cash w kraju 0,3%
Realizacja transakcji - wypłata gotówki bez opłat
    a) w bankomatach Banku i sieci Planet Cash w kraju bez opłat
    b) w pozostałych bankomatach w kraju (innych niż wymienione w lit. a) 9,00 PLN

Transakcje BLIKIEM zatwierdzasz PIN-em do aplikacji, jeśli:

  • płacisz dowolną kwotę w sklepie internetowym i stacjonarnym
  • gdy wpłacasz gotówkę do wpłatomatu,
  • gdy wypłacasz gotówkę z bankomatu.

Możesz włączyć lub wyłączyć BLIKA, kiedy chcesz oraz zmienić rachunek powiązany z BLIKIEM - w systemie bankowości internetowej ING Business.
Poprzez aplikacje ING Business możesz też zmienić limity dla transakcji opłacanych BLIKIEM – maksymalny dzienny limit to 10 000 zł.

Pytania i odpowiedzi

Żeby korzystać z usługi BLIK, należy złożyć wniosek o aktywację przez aplikację ING Business. Musisz mieć dostęp do aplikacji ING Business oraz odpowiednie uprawnienia do rachunku. Następnie zainstaluj aktualną wersję aplikacji mobilnej ING Business na swoim urządzeniu mobilnym.

Klientom, którzy otwierają rachunek bankowy zdalnie, udostępniamy usługę BLIK bez konieczności składania wniosku. Należy tylko pamiętać o konieczności zainstalowania aplikacji mobilnej ING Business. 
 

BLIKA możesz aktywować na każdym telefonie, na którym działa nasza aplikacja mobilna ING Business.

Kody BLIK umożliwiają płatności w sklepach stacjonarnych, internetowych, w bankomatach oznaczonych logo BLIKA oraz wpłatomatach naszego banku oraz sieci Planet Cash. 

Nie. Kod BLIK jest unikalny i jest ważny 120 sekund od momentu jego wyświetlenia. W przypadku upływu czasu ważności, aby zrealizować transakcję należy wygenerować nowy kod.

Nie. Obecnie płatności BLIKIEM są dostępne tylko na terenie naszego kraju.

Nie. Tylko płatności kartą są objęte chargebackiem.

Rachunek możesz zmienić poprzez wniosek Zmiana rachunku BLIK w ING Business
 

Wniosek o aktywację usługi BLIK może złożyć każdy użytkownik ING Business. 

Limity możesz zmienić poprzez wniosek Zmiana limitów BLIK w ING Business
 

BLIKA wyłączysz składając wniosek w ING Business o Wyłączenie usługi BLIK  
 

Usługa BLIK dla Klienta firmowego powiązana jest z rachunkiem firmowym i nie ma wpływu na korzystanie z BLIKA jako klienta indywidualnego lub klienta innego banku.
 

Nie, usługa przelew na telefon BLIK nie jest dostępna.
 

Nie, usługa przelew na telefon BLIK nie jest dostępna.