Jak działa karta bez plastiku?
- Aktywujesz ją od razu po zamówieniu, bez oczekiwania na dostawę fizycznej karty.
- Dodajesz ją do mobilnych portfeli: Apple Pay lub Google Pay.
- Płacisz w sklepach internetowych, stacjonarnych, wypłacisz gotówkę z bankomatów zbliżeniowych.
- Numer karty, data jej ważności oraz kod CVV2 sprawdzisz w aplikacji ING Business
- W każdej chwili możesz wymienić kartę bez plastiku na kartę fizyczną z zachowaniem ciągłości transakcji.
Zalety karty do konta w PLN
Wpłaty i wypłaty zbliżeniowe
W bankomatach ING wpłacaj i wypłacaj środki bez
umieszczania karty w urządzeniu
0 zł za Cashback
Wypłacaj gotówkę podczas zakupów w sklepie
Sieć wpłatomatów
Wpłacaj gotówkę w PLN we wpłatomatach ING Banku oraz sieci Planet Cash
Chargeback
Uzyskaj wsparcie w odzyskaniu pieniędzy
za zakupy kartą
3D Secure
Standard bezpieczeństwa dla płatności
w internecie
Jedna karta, wiele walut
Kartę Mastercard do konta w PLN możesz powiązać z kilkoma kontami walutowymi. Podczas płatności w sklepie lub wypłaty w bankomacie nasz system automatycznie rozpozna walutę transakcji i pobierze środki z odpowiedniego rachunku.
- Rachunkiem głównym karty jest rachunek w PLN.
- W dowolnym momencie możesz ją dodatkowo powiązać z kontami w EUR, USD, GBP, HUF, CZK, SEK, AUD, CAD, CHF, CNY, DKK, JPY, NOK, RON, TRY, ZAR w bankowości internetowej ING Business.
- Jeśli nie powiążesz konta dodatkowego lub zabraknie Ci na nim pieniędzy, płatność rozliczymy z rachunku w PLN.
Obsługiwane waluty
Zamów kartę online
Uprościliśmy proces zamawiania kart. Teraz wszystko załatwisz w ING Business, bez kontaktu z doradcą.
Dane, które musisz wprowadzić ograniczyliśmy do minimum. Są zapamiętywane, dzięki czemu przy kolejnych wnioskach możesz korzystać z domyślnych ustawień.
Jeżeli wniosek wypełniłeś prawidłowo i złożyłeś go przez nasz system, zrealizujemy go znacznie szybciej niż wniosek papierowy.
Możesz łatwo wybrać adres dostawy i sposób wysyłki karty (poczta / kurier).
Nie wiesz którą kartę wybrać? Porównaj karty wielowalutowe
| Nazwa karty | Karta Mastercard do konta w PLN | Karta Mastercard do konta w EUR |
|---|---|---|
| Opłaty | 0 zł za wydanie karty, 10 zł opłata miesięczna ale pobierana tylko wtedy, gdy w miesiącu nie zostaną dokonane płatności na 500 zł Do kwoty uprawniającej do zwolnienia z opłaty nie są uwzględniane transakcje rozliczone z kont dodatkowych. |
10 PLN wydanie karty 7 zł opłata miesięczna |
| Obsługiwane waluty | PLN, EUR, USD, GBP, HUF, CZK, SEK, AUD, CAD, CHF, CNY, DKK, JPY, NOK, RON, TRY, ZAR | EUR, USD, GBP, HUF, CZK, SEK, AUD, CAD, CHF, CNY, DKK, JPY, NOK, RON, TRY, ZAR |
| Wpłaty | Wpłaty do wpłatomatów możliwe tylko dla konta w rachunku PLN | |
| Wydanie karty | Wydawana automatycznie do konta | Wydawana na zamówienie |
| Waluta rozliczeniowa | PLN | EUR |
| Wydawana do konta | W PLN | W EUR |
Masz pytania? My mamy odpowiedzi
-
Jeśli potrzebujesz pomocy w procesie zamawiania karty w ING Business skorzystaj z instrukcji.
-
Kontem głównym karty do konta w PLN z funkcją wielowalutową jest konto PLN. Z kolei kontem głównym karty do konta w EUR z funkcją wielowalutową jest zawsze konto EUR. Nie możesz zmienić ani odpiąć od karty konta głównego.
Dodatkowe konta walutowe do karty z funkcją wielowalutową możesz powiązać poprzez ING Business. Zaloguj się do systemu, przejdź do sekcji Karty i znajdź na liście kartę do konta z funkcją wielowalutową, dla której chcesz powiązać dodatkowe konta walutowe. Kliknij w szczegóły karty, w sekcji „Rachunki karty” możesz wybrać opcję „Powiąż rachunek”. Na wyświetlonym ekranie zobaczysz aktualny stan podpiętych kont walutowych oraz możesz wprowadzić zmiany – podpiąć inne rachunki walutowe. Zatwierdzenie wniosku powoduje natychmiastowe podpięcie albo odpięcie kont walutowych.
Dyspozycja powiązania kont walutowych wymaga jednoosobowej autoryzacji w systemie ING Business, zgodnie z używaną przez użytkownika metodą autoryzacji.
-
Główną walutą rozliczeniową transakcji jest PLN.
W sytuacji, gdy do karty powiązane są rachunki walutowe i na kontach są dostępne środki, transakcja zostanie zrealizowana z konta w tej walucie. Jeśli na rachunku nie ma wystarczających środków lub nie powiązałeś konta w danej walucie z kartą, transakcja zostanie rozliczona w PLN. Jeśli na koncie w PLN również nie będzie środków – płatność zostanie odrzucona.
-
Saldem rachunku możliwym do sprawdzenia jest saldo rachunku głównego karty (odpowiednio w PLN lub w EUR). Nie pokazujemy sald poszczególnych dodatkowych kont walutowych.
Saldo możesz sprawdzić w każdym bankomacie, który udostępnia funkcję weryfikacji salda.
-
Płacąc w internecie z kont walutowych możesz uniknąć kosztów przewalutowania. Zwróć uwagę na walutę transakcji - w niektórych sklepach internetowych możesz wybrać walutę, w jakiej transakcja będzie rozliczona, tak aby została rozliczona bezpośrednio z rachunku powiązanego z kartą.
-
W niektórych bankomatach oraz terminalach płatniczych dostępna jest opcja Dynamic Currency Conversion (DCC). Dzięki niej właściciel bankomatu lub terminala może Ci zaproponować przewalutowanie kwoty transakcji na domyślną walutę twojej karty (czyli walutę rachunku głównego karty), pamiętaj jednak że w takich przypadkach przewalutowania dokonuje właściciel bankomatu/terminala po kursie który zostaje Ci zaprezentowany. Dlatego też, jeśli chcesz uniknąć dodatkowych kosztów przewalutowania, pomiń tę opcję.
Być może zainteresuje Cię także:
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Jesteś naszym klientem?
Zaloguj się do ING Business i napisz na czacie
Czat dostępny w dni robocze od 8:00 do 18:00.
Nie jesteś naszym klientem?
Zadzwoń do Centrum Wsparcia Biznesu
+48 32 357 00 24
Infolinia czynna w dni robocze od 8:00 do 16:00.
Koszt połączenia według stawek operatora.