Karta Mastercard do konta w EUR

  • Możesz ją powiązać z kontami w USD, GBP, HUF, CZK, SEK
  • Zapłacisz nią w różnych walutach bezpośrednio ze swoich rachunków walutowych - bez przewalutowań
  • Zapłacisz nią zbliżeniowo lub telefonem Dowiedz się więcej o płatnościach telefonem
  • Występuje w dwóch wersjach - z funkcja prezentacji salda w bankomatach lub bez niej
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów ING Bank oraz sieci Planet Cash
  • 0 zł za ubezpieczenie karty obejmujące nieuprawnione użycie i kradzież gotówki z bankomatu

Jedna karta, wiele walut

Wystarczy Ci jedna karta, by płacić w wielu walutach. Kartę Mastercard do konta w EUR możesz powiązać z kilkoma kontami walutowymi. Podczas płatności w sklepie lub wypłaty w bankomacie nasz system automatycznie rozpozna walutę transakcji i pobierze środki z odpowiedniego rachunku. 

  • Rachunkiem głównym karty jest rachunek w EUR.
  • W dowolnym momencie możesz ją dodatkowo powiązać z kontami w USD, GBP, HUF, CZK, SEK w bankowości internetowej ING Business.
  • Jeśli nie powiążesz konta dodatkowego lub zabraknie Ci na nim pieniędzy, płatność rozliczymy z rachunku w EUR.


Obsługiwane waluty

Zalety karty do konta w EUR

Sieć bankomatów

Wypłacaj gotówkę podczas podróży
służbowych na całym świecie

Wyszukaj bankomat

Wpłaty i wypłaty zbliżeniowe

W bankomatach ING wypłacaj środki bez
umieszczania karty w urządzeniu

0 zł za Cashback

Wypłacaj gotówkę podczas zakupów w sklepie

Chargeback

Uzyskaj wsparcie w odzyskaniu pieniędzy
za zakupy kartą

3D Secure

Standard bezpieczeństwa dla płatności
w internecie

Zamów kartę online

Uprościliśmy proces zamawiania kart. Teraz wszystko załatwisz w ING Business, bez kontaktu z doradcą.

Proste wypełnianie wniosku

Dane, które musisz wprowadzić ograniczyliśmy do minimum. Są zapamiętywane, dzięki czemu przy kolejnych wnioskach możesz korzystać z domyślnych ustawień.

Online jest szybciej

Jeżeli wniosek wypełniłeś prawidłowo i złożyłeś go przez nasz system, zrealizujemy go znacznie szybciej niż wniosek papierowy.

W systemie zamówisz kartę za darmo

Za wnioski papierowe mogą być pobierane opłaty.

Ty decydujesz, jak i gdzie dostarczymy kartę

Możesz łatwo wybrać adres dostawy i sposób wysyłki karty (poczta / kurier).

Być może zainteresuje Cię także

Karta Mastercard do konta w PLN

Karta debetowa wydawana automatycznie za darmo do konta w PLN.

Sprawdź

Karta kredytowa

Korzystaj z krótkoterminowego finansowania bez odsetek – nawet do 27 dni.

Sprawdź

Nie wiesz którą kartę wybrać? Porównaj karty wielowalutowe

Nazwa karty Karta Mastercard do konta w PLN Karta Mastercard do konta w EUR
 
Opłaty

0 zł za wydanie karty, 7 zł opłata miesięczna ale pobierana tylko wtedy, gdy w miesiącu nie zostaną dokonane płatności na 500 zł

Do kwoty uprawniającej do zwolnienia z opłaty nie są uwzględniane transakcje rozliczone z kont dodatkowych.

10 PLN wydanie karty 7 PLN opłata miesięczna
Obsługiwane waluty PLN, EUR, USD, GBP, HUF, CZK, SEK EUR, USD, GBP, HUF, CZK, SEK
Wpłaty Wpłaty do wpłatomatów możliwe tylko dla konta w rachunku PLN  
Wydanie karty Wydawana automatycznie do konta Wydawana na zamówienie
Waluta rozliczeniowa PLN EUR
Wydawana do konta W PLN W EUR

 

Masz pytania? My mamy odpowiedzi

  • Jak zamówić nową kartę w ING Business?

    Jeśli potrzebujesz pomocy w procesie zamawiania karty w ING Business skorzystaj z instrukcji.

  • Jak podłączyć dodatkowe rachunki walutowe do karty do konta z funkcją wielowalutową?

    Kontem głównym karty do konta w PLN z funkcją wielowalutową jest konto PLN. Z kolei kontem głównym karty do konta w EUR z funkcją wielowalutową jest zawsze konto EUR. Nie możesz zmienić ani odpiąć od karty konta głównego.

    Dodatkowe konta walutowe do karty z funkcją wielowalutową możesz powiązać poprzez ING Business. Zaloguj się do systemu, przejdź do sekcji Karty i znajdź na liście kartę do konta z funkcją wielowalutową, dla której chcesz powiązać dodatkowe konta walutowe. Kliknij w szczegóły karty, w sekcji „Rachunki karty” możesz wybrać opcję „Powiąż rachunek”. Na wyświetlonym ekranie zobaczysz aktualny stan podpiętych kont walutowych oraz możesz wprowadzić zmiany – podpiąć inne rachunki walutowe. Zatwierdzenie wniosku powoduje natychmiastowe podpięcie albo odpięcie kont walutowych.

    Dyspozycja powiązania kont walutowych wymaga jednoosobowej autoryzacji w systemie ING Business, zgodnie z używaną przez użytkownika metodą autoryzacji.

  • Jak będą przebiegać rozliczenia transakcji kartą do konta z funkcją wielowalutową?

    W przypadku transakcji autoryzowanej, jej rozliczenie następuje zawsze z tego konta, na którym została założona blokada.

    W przypadku transakcji nieautoryzowanej, jej rozliczenie następuje zgodnie z następującym schematem:
    •    Jeśli istnieje dodatkowy rachunek walutowy zgodny z walutą transakcji – transakcja obciąży ten rachunek,
    •    W pozostałych przypadkach – transakcja rozliczana jest z konta głównego (PLN lub EUR) wg kursu organizacji płatniczej oraz kursu kupna EUR.
     

  • Czy używając karty do konta w PLN lub karty do konta w EUR z funkcją wielowalutową sprawdzę saldo w bankomacie?

    Saldem rachunku możliwym do sprawdzenia jest saldo rachunku głównego karty (odpowiednio w PLN lub w EUR). Nie pokazujemy sald poszczególnych dodatkowych kont walutowych.

    Saldo możesz sprawdzić w każdym bankomacie, który udostępnia funkcję weryfikacji salda.

  • Czy kartą z podpiętymi rachunkami walutowymi mogę płacić w internecie? Z jakiego konta zostanie rozliczona transakcja?

    Płacąc w internecie z kont walutowych możesz uniknąć kosztów przewalutowania. Zwróć uwagę na walutę transakcji - w niektórych sklepach internetowych możesz wybrać walutę, w jakiej transakcja będzie rozliczona, tak aby została rozliczona bezpośrednio z rachunku powiązanego z kartą.

  • Na co zwrócić uwagę, dokonując płatności lub wypłacając gotówkę za granicą?

    W niektórych bankomatach oraz terminalach płatniczych dostępna jest opcja Dynamic Currency Conversion (DCC). Dzięki niej właściciel bankomatu lub terminala może Ci zaproponować przewalutowanie kwoty transakcji na domyślną walutę twojej karty (czyli walutę rachunku głównego karty), pamiętaj jednak że w takich przypadkach przewalutowania dokonuje właściciel bankomatu/terminala po kursie który zostaje Ci zaprezentowany. Dlatego też, jeśli chcesz uniknąć dodatkowych kosztów przewalutowania, pomiń tę opcję.

Potrzebujesz więcej informacji?

Nasi doradcy pomogą Ci dokonać właściwego wyboru.

Zadzwoń

+48 32 357 00 24