Jedna karta, wiele walut

Wystarczy Ci jedna karta, by płacić w wielu walutach. Kartę Wielowalutową Mastercard możesz powiązać z kilkoma kontami walutowymi. Podczas płatności w sklepie lub wypłaty w bankomacie nasz system automatycznie rozpozna walutę transakcji i pobierze środki z odpowiedniego rachunku.

  • Rachunkiem głównym karty jest rachunek w EUR. W dowolnym momencie możesz ją dodatkowo powiązać z kontami w USD, GBP, HUF, CZK, SEK w bankowości internetowej ING Business.
  • Jeśli nie powiążesz konta dodatkowego lub zabraknie Ci na nim pieniędzy, płatność rozliczymy
    z rachunku w EUR.
  • Karta obsługuje płatności zbliżeniowe. Zawsze jest to karta z wypukłym nadrukiem.
  • Karta Wielowalutowa występuje w dwóch wersjach - z funkcją prezentacji salda w bankomatach lub bez niej.

 

Obsługiwane waluty

euro (EUR)

dolar amerykański (USD)

funt brytyjski (GBP)

forint węgierski (HUF)

korona czeska (CZK)

korona szwedzka (SEK)

Proste płatności w każdej sytuacji

Dostęp do pieniędzy 24/7

Korzystaj ze środków na firmowych rachunkach walutowych wtedy, kiedy ich potrzebujesz.

Bez przewalutowań

Bank rozliczy Twoje płatności z konta walutowego bez dodatkowych kosztów.

Bankomaty na całym świecie

Wypłacaj środki w różnych walutach bezpośrednio z powiązanych rachunków walutowych.

Limity dla płatności

Płać kartą w ramach samodzielnie zdefiniowanych limitów dziennych i miesięcznych w euro.

Płatności zbliżeniowe

Płać tak, jak lubisz – tradycyjnie z potwierdzeniem przez PIN lub w kilka sekund zbliżeniowo.

Cashback

Wypłacaj środki korzystając z usługi cashback
w kraju oraz zagranicą.

Pieniądze bezpieczne, gdziekolwiek jesteś

  • Możesz nadać lub zmienić swój PIN telefonicznie lub w bankowości internetowej ING Business.
  • Skradzioną lub zgubioną kartę zastrzeżesz w całodobowym serwisie telefonicznym: +48 32 357 00 12.
  • Twoje płatności w internecie są chronione bezpiecznym protokołem
    3D Secure.
  • Dostajesz bezpłatny pakiet ubezpieczeń do karty, który obejmuje ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty oraz gotówki pobranej
    z bankomatu.
  • Chargeback - pomagamy Ci odzyskać pieniądze za niezrealizowane zakupy i usługi objęte reklamacją, jeśli nie możesz dochodzić swoich praw bezpośrednio u sprzedawcy - zarówno w wypadku transakcji z użyciem karty na terminalu, jak i przez internet.

Zacznij korzystać z karty wielowalutowej

Nie jesteś klientem banku?

Załóż konto dla firm bez wychodzenia z biura – przez internet lub telefonicznie.

Załóż konto

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Zostaw swój numer telefonu, oddzwonimy.
 

Proszę o kontakt

Masz już konto dla firm w ING?

Zamów kartę wielowalutowa Mastercard w bankowości internetowej.

 

Zobacz jak zamówić kartę w ING Business

Pytania i odpowiedzi

  • Jak zamówić nową kartę w ING Business?

    Jeśli potrzebujesz pomocy w procesie zamawiania karty w ING Business skorzystaj z instrukcji.

  • Jak podłączyć dodatkowe rachunki walutowe do karty wielowalutowej?

    Kontem głównym karty wielowalutowej jest zawsze konto EUR i nie możesz go zmienić lub odpiąć od karty.

    Dodatkowe konta walutowe do karty wielowalutowej możesz powiązać poprzez ING Business. Zaloguj się do systemu, przejdź do sekcji Karty i znajdź na liście kartę wielowalutową, dla której chcesz powiązać dodatkowe konta walutowe. Kliknij w szczegóły karty, w sekcji „Rachunki karty” możesz wybrać opcję „Powiąż rachunek”. Na wyświetlonym ekranie zobaczysz aktualny stan podpiętych kont walutowych oraz możesz wprowadzić zmiany – podpiąć inne rachunki walutowe. Zatwierdzenie wniosku powoduje natychmiastowe podpięcie albo odpięcie kont walutowych.

    Dyspozycja powiązania kont walutowych wymaga jednoosobowej autoryzacji w systemie ING Business, zgodnie z używaną przez użytkownika metodą autoryzacji.

  • Jak będą przebiegać moje rozliczenia?

    Główną walutą rozliczeniową transakcji jest EUR.

    W sytuacji, gdy do karty powiązane są rachunki walutowe w USD, GBP, CZK, SEK, HUF i na kontach są dostępne środki, transakcja zostanie zrealizowana z konta w tej walucie. Jeśli na rachunku nie ma wystarczających środków lub nie powiązałeś konta w danej walucie z kartą, transakcja zostanie rozliczona w EUR. Jeśli na koncie w EUR również nie będzie środków – płatność zostanie odrzucona.

  • Definiowanie limitów transakcyjnych na karcie wielowalutowej.

    Dzienne oraz miesięczne limity transakcji ustalane są na poziomie karty i obowiązują niezależnie od liczby i rodzajów kont, do jakich karta została podpięta. Limity definiowane są w walucie EUR (niezależnie od faktycznej waluty transakcji) podczas składania wniosku o kartę. 

    Zmiana limitów dostępna jest w szczegółach karty w systemie ING Business.

  • Jakie limity transakcyjne możliwe są do ustawienie na karcie wielowalutowej?

    Limity na karcie definiowane są w EUR. Określane są niezależnie od liczby powiązanych rachunków walutowych. Płacąc w innej zagranicznej walucie, transakcja rozliczy się z rachunku walutowego, jednak limit zostanie odpowiednio pomniejszony w przeliczeniu na EUR.

    Limity możliwe do określenia per karta:

    • Miesięczny limit transakcji płatniczych
    • Miesięczny limit transakcji gotówkowych, który zawarty jest w miesięcznym limicie transakcji płatniczych
    • Dzienny limit transakcji bezgotówkowych, w tym limit dla transakcji internetowych oraz limit dla transakcji zagranicznych
    • Dzienny limit wypłat gotówki, w tym limit dla transakcji zagranicznych
  • Ile zapłacę za kartę?

    Opłaty i prowizje za kartę pobierane są zgodnie z Tabelą Opłat i prowizji dla Klientów Korporacyjnych.

    Opłata za wydanie i odnowienie karty – 10 zł

    Miesięczna opłata za użytkowanie karty – 5 zł

    Prowizja od wypłat gotówkowych z bankomatów obcych – 3% (prowizja pobierana z konta, z którego nastąpiła wypłata)

  • Jakie rachunki mogę podpiąć?

    Walutowe rachunki bieżące i pomocnicze otwarte dla Twojej firmy w ING Banku prowadzone w USD, GBP, HUF, SEK , CZK. Rachunkiem głównym karty jest rachunek w EUR.

  • Jak aktywować kartę?

    Otrzymaną kartę możesz aktywować na dwa sposoby:

    • Telefonicznie, dzwoniąc pod numer +48 32 357 00 02 lub 801 222 777.
    • W systemie ING Business – jeśli jesteś jego użytkownikiem.
  • Co z moją dotychczasową kartą w EUR?

    Jeżeli posiadasz kartę Mastercard Business EUR przy najbliższym odnowieniu karty otrzymasz od nas już nową kartę wielowalutową. Nowa karta będzie wymagała aktywacji i nadania numeru PIN na infolinii albo w systemie ING Business.

    Jeżeli chciałbyś korzystać z karty wcześniej, zamknij swoją obecną kartę i zawnioskuj o nową.

  • Czy sprawdzę saldo w bankomacie?

    Saldem rachunku możliwego do sprawdzenia jest saldo rachunku głównego karty w EUR. Nie pokazujemy sald poszczególnych dodatkowych kont walutowych.

    Saldo możesz sprawdzić w każdym bankomacie, który udostępnia funkcję weryfikacji salda.

  • Czy mogę realizować transakcje wpłat w EUR lub innych walutach?

    Nie, zasileń rachunków należy dokonywać poprzez przelewy walutowe lub wpłatę gotówkową w kasie oddziału.

    Karta nie będzie działała we wpłatomatach.

  • Jakie są zalety karty wielowalutowej?

    Karta pobiera środki z rachunku prowadzonego w walucie, w której płacisz.

  • Czy kartą mogę płacić w internecie? Z jakiego konta zostanie rozliczona transakcja?

    Płacąc w internecie w EUR, USD, GBP, HUF, SEK, CZK możesz uniknąć kosztów przewalutowania. Zwróć uwagę na walutę transakcji - w niektórych sklepach internetowych możesz wybrać walutę, w jakiej transakcja będzie rozliczona, tak aby została rozliczona bezpośrednio z rachunku powiązanego z kartą.

  • Na co zwrócić uwagę, dokonując płatności lub wypłacając gotówkę za granicą?

    W niektórych bankomatach oraz terminalach płatniczych dostępna jest opcja Dynamic Currency Conversion (DCC). Dzięki niej właściciel bankomatu lub terminala może Ci zaproponować przewalutowanie kwoty transakcji na domyślną walutę twojej karty (dla karty wielowalutowej jest to EUR), pamiętaj jednak że w takich przypadkach przewalutowania dokonuje właściciel bankomatu/terminala po kursie który zostaje Ci zaprezentowany. Dlatego też, jeśli chcesz uniknąć dodatkowych kosztów przewalutowania, pomiń tę opcję.

RozwińZwiń

Interesuje Cię nasza oferta?

Nasi doradcy odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania. Zadzwoń lub zostaw swój numer.

Zadzwoń

801 242 242 lub (32) 357 00 24

lub wyślij e-mail na ades
bc@ingbank.pl