Zakupy firmowe w internecie bez podawania danych
- Szybkie płatności internetowe
- Nie musisz podawać danych firmowych
- Płatności potwierdzasz kodem w aplikacji mobilnej ING Business
- W zapamiętanych sklepach i przeglądarkach – nawet bez wpisywania kodu
Odbieranie przelewów na telefon BLIK nie jest jeszcze dostępne, ale nad tym pracujemy.
Zaloguj się do ING Business i złóż wniosek o aktywację BLIKA.
Pobierz i aktywuj aplikację mobilną ING Business (jeśli dotąd jej nie masz).
Korzystaj z BLIKA.
Zakupy w internecie
Jak płacić BLIKIEM bez wpisywania kodu? NOWOŚĆ
W internecie możesz płacić BLIKIEM jeszcze szybciej – bez wpisywania kodu. Wystarczy, że sklep, w którym robisz zakupy albo przeglądarkę internetową, z której korzystasz, dodasz do zapamiętanych w aplikacji mobilnej ING Business.
Przy kolejnych zakupach w zapamiętanym sklepie lub na zapamiętanej przeglądarce, nie musisz pobierać kodu BLIK w aplikacji mobilnej ING Business ani go przepisywać. Zatwierdzasz tylko transakcję w telefonie.
Zapamiętanymi sklepami i przeglądarkami możesz zarządzać w ustawieniach BLIKA w aplikacji ING Business.
Płatności w terminalach
Wypłata z bankomatu
Wpłata do wpłatomatu
Do wykonania przelewu BLIK musisz mieć zgodę na jednoosobową realizację przelewu na telefon, o które zawnioskujesz w bankowości ING Business.
1. Wybierz w aplikacji Nowy przelew, a następnie Przelew na telefon BLIK.
2. Wpisz numer telefonu i dane odbiorcy lub wybierz go ze swojej listy kontaktów. Na liście pokażemy Ci kontakty, do których możesz wysłać Przelew na telefon BLIK.
3. Wpisz kwotę, możesz edytować tytuł przelewu. Wyślij.
| Opłata | |
|---|---|
| Aktywacja BLIKA | bez opłat |
| Miesięczna opłata za BLIKA | bez opłat |
| Zmiana limitu transakcyjnego dla BLIKA | bez opłat |
| Realizacja transakcji bezgotówkowej | bez opłat |
| Wpłata na rachunek we wpłatomacie Banku i sieci Planet Cash w kraju | 0,4% |
| Realizacja transakcji - wypłata gotówki | bez opłat |
| a) w bankomatach Banku i sieci Planet Cash w kraju | bez opłat |
| b) w pozostałych bankomatach w kraju (innych niż wymienione w lit. a) | 10,00 PLN |
Bezpieczeństwo i kontrola płatności BLIKIEM
Transakcje BLIKIEM zatwierdzasz PIN-em do aplikacji, jeśli:
Możesz włączyć lub wyłączyć BLIKA, kiedy chcesz oraz zmienić rachunek powiązany z BLIKIEM - w systemie bankowości internetowej ING Business.
Poprzez aplikacje ING Business możesz też zmienić limity dla transakcji opłacanych BLIKIEM – maksymalny dzienny limit to 10 000 zł.
Żeby korzystać z usługi BLIK, należy złożyć wniosek o aktywację przez aplikację ING Business. Musisz mieć dostęp do aplikacji ING Business oraz odpowiednie uprawnienia do rachunku. Następnie zainstaluj aktualną wersję aplikacji mobilnej ING Business na swoim urządzeniu mobilnym.
Klientom, którzy otwierają rachunek bankowy zdalnie, udostępniamy usługę BLIK bez konieczności składania wniosku. Należy tylko pamiętać o konieczności zainstalowania aplikacji mobilnej ING Business.
BLIKA możesz aktywować na każdym telefonie, na którym działa nasza aplikacja mobilna ING Business.
Kody BLIK umożliwiają płatności w sklepach stacjonarnych, internetowych, w bankomatach oznaczonych logo BLIKA oraz wpłatomatach naszego banku oraz sieci Planet Cash.
Nie. Kod BLIK jest unikalny i jest ważny 120 sekund od momentu jego wyświetlenia. W przypadku upływu czasu ważności, aby zrealizować transakcję należy wygenerować nowy kod.
Nie. Obecnie płatności BLIKIEM są dostępne tylko na terenie naszego kraju.
Nie. Tylko płatności kartą są objęte chargebackiem.
Rachunek możesz zmienić poprzez wniosek Zmiana rachunku BLIK w ING Business
Wniosek o aktywację usługi BLIK może złożyć każdy użytkownik ING Business.
Limity możesz zmienić poprzez wniosek Zmiana limitów BLIK w ING Business
BLIKA wyłączysz składając wniosek w ING Business o Wyłączenie usługi BLIK
Usługa BLIK dla Klienta firmowego powiązana jest z rachunkiem firmowym i nie ma wpływu na korzystanie z BLIKA jako klienta indywidualnego lub klienta innego banku.
Nie, usługa przelew na telefon BLIK nie jest dostępna.
Nie, usługa przelew na telefon BLIK nie jest dostępna.
W sklepach, które akceptują płatności BLIK bez kodu, po zatwierdzeniu transakcji na ekranie kliknij w opcję: Zapamiętaj sklep.
Zobaczysz potwierdzenie: „Dodaliśmy sklep do zapamiętanych”.
Na ekranie po zatwierdzeniu transakcji kliknij w opcję: Zapamiętaj przeglądarkę.
Zobaczysz potwierdzenie: Dodaliśmy przeglądarkę do zapamiętanych.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdziesz w Centrum Pomocy Online
Infolinia czynna w dni robocze od 8:00 do 18:00.
Koszt połączenia według stawek operatora.