Jak skorzystać z umowy wieloproduktowej?
-
1
Przygotuj się
Możemy poprosić Cię o przedstawienie dokumentów - ich listę znajdziesz tutaj
-
2
Złóż wniosek
Jeśli jesteś już klientem banku, zaloguj się do ING Business
Jeśli jeszcze nie jesteś naszym klientem, wniosek znajdziesz tutaj
-
3
Analizujemy Twój wniosek o umowę wieloproduktową
Powiadomimy Cię o jego statusie.
-
4
Limit jest dostępny w ING Business
Uruchom wybrany produkt.
Korzyści dla Twojej firmy
-
Mniej formalności
Podpisujesz jedną umowę ramową na kilka produktów - nie musisz wiedzieć od razu, na które z nich przeznaczysz dostępne środki
-
Oszczędność czasu
Nie musisz wnioskować o każdy produkt z osobna i czekać na kilka decyzji kredytowych
-
Elastyczny okres kredytowania
Zależnie od potrzeb i wybranych produktów do 72 miesięcy
Wygodna obsługa w ING Business
Umowę ramową podpiszesz elektronicznie,
a dokumenty papierowe doślesz kurierem
Sprawdzisz harmonogram, historię spłat, wyciągi,
a nawet treści podpisanych umów
Bezpiecznie wyślesz skany dokumentów,
będą dla nas równoważne z wydrukami dostarczonymi do placówki
Wyślesz wiadomość przez system,
i będzie ona tak samo wiążąca, jak złożona na papierze
Uruchomisz kolejne transze kredytu,
spłacisz i nadpłacisz kredyt
Zawnioskujesz o kolejny produkt,
np. leasing, gwarancję czy kredyt na inwestycje. Możesz otrzymać specjalną ofertę na finansowanie
Lista wymaganych dokumentów
W zależności od formy opodatkowania możemy poprosić Cię o następujące dokumenty finansowe
SprawdźPełna księgowość:
- Zeznanie CIT lub deklaracje VAT potwierdzające przychody oświadczone we Wniosku
- Sprawozdanie finansowe za dwa pełne roczne okresy obrachunkowe (lub za jeden / brak - jeśli firma działa krócej)
- Bilans i rachunek zysków i strat za ostatni kwartał i analogiczny kwartał roku ubiegłego pełna księgowość, lub
- F-01 za ostatni kwartał i analogiczny kwartał roku ubiegłego
- Raport z opinią biegłego rewidenta z badania sprawozdań finansowych za ostatni rok obrachunkowy (jeśli jest obowiązek badania)
Księga przychodów i rozchodów:
- Zaświadczenie z US o dochodach za dwa ostatnie lata lub jeden / brak - jeśli firma działa krócej
- Wykaz środków trwałych oraz wartość środków niematerialnych i prawnych związanych z prowadzoną działalnością za dwa ostatnie lata lub jeden / brak - jeśli firma działa krócej
Ryczałt ewidencjonowany:
- Ewidencja obrotów lub zaświadczenie z US o obrotach za dwa ostatnie lata lub jeden / brak - jeśli firma działa krócej
- Wykaz środków trwałych oraz wartość środków niematerialnych i prawnych związanych z prowadzoną działalnością za dwa ostatnie lata lub jeden / brak - jeśli firma działa krócej
Dla Spółki cywilnej
- Wymagana aktualna umowa spółki
Umowa wieloproduktowa - powiązane produkty
-
Akredytywy, gwarancje i inne produkty - sprawdź ofertę finansowania handlu
-
A może kredyt inwestycyjny? Sprawdź, w czym może Ci pomóc
-
Nie wiesz, jaki produkt wybrać? Powiedz nam, jakie potrzeby ma Twoja firma
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Zacznij z nami rozwijać swój biznes
Złóż wniosek o finansowanie 100% online i skorzystaj z niższej prowizji za udzielenie finansowania.
Jesteś już naszym klientem i chcesz skorzystać z finansowania?
Złóż wniosek i podpisz umowę przez bankowość internetową.
Najczęściej zadawane pytania
Generuj certyfikat | Odblokuj dostęp
Przed pierwszym logowaniem z użyciem eTokena/karty musisz wygenerować certyfikat.
Być może zainteresuje Cię także:
Kredyty na działalność
Kredyty na inwestycje
Finansowanie dla firmy
Masz pytania?
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdziesz w Centrum Pomocy Online
Centrum Wsparcia Biznesu
+48 32 357 00 24
Infolinia czynna w dni robocze od 8:00 do 18:00.
Koszt połączenia według stawek operatora.