Bankowość internetowa Moje ING
Aplikacja na telefon jest poręczna, ale czasem warto otworzyć laptopa. Na dużym ekranie lepiej prześledzisz notowania i wykresy swoich inwestycji lub wygodnie napiszesz wiadomość do nas.
Aplikacja na telefon jest poręczna, ale czasem warto otworzyć laptopa. Na dużym ekranie lepiej prześledzisz notowania i wykresy swoich inwestycji lub wygodnie napiszesz wiadomość do nas.
Bezpieczeństwo
Stosujemy światowe standardy w zakresie bezpieczeństwa i poufności danych.
Automatyczne płatności za autostrady
Koniec czekania w kolejkach przed szlabanem.
Podgląd kont z innych banków
Dodajesz w Moim ING i masz wszystkie swoje konta w jednej aplikacji.
Sprawy urzędowe
Profil Zaufany, eID, PUE ZUS. Załatwiaj sprawy urzędowe zdalnie, bez kolejek.
Jak zacząć korzystać z Mojego ING?
Naszą bankowość dostaniesz m.in. z kontem osobistym - jeśli jeszcze go nie masz, możesz je założyć przez internet, bez wychodzenia z domu. Załóż konto teraz
Nie pamiętasz loginu?
Login znajdziesz w umowie o system bankowości internetowej ING. Zawiera 3 pierwsze litery imienia i 3 pierwsze litery nazwiska i 4 cyfry, np. jankow1234
Jeśli logujesz się przez aplikację mobilną Moje ING mobile, znajdziesz go w Twoim profilu - w sekcji „Moje dane” - „Dane osobiste”. Swój login możesz także sprawdzić w naszej placówce bankowej - miejscu spotkań.
Nie pamiętasz hasła?
Nadajesz je przy aktywacji Mojego ING. Jeśli go nie pamiętasz lub dostęp do Mojego ING jest zablokowany - nadaj nowe hasło.
Błędny login lub hasło?
Sprawdź, czy nie jest włączony klawisz Caps Lock lub czy nie wkradła się literówka. Pamiętaj, że po 5 nieudanych próbach logowania - zablokujemy dostęp do Mojego ING.
Zablokowany dostęp do Mojego ING?
Odblokuj go, nadając nowe hasło. Będzie Ci potrzebny login, numer PESEL i nazwisko rodowe matki. Odblokuj dostęp
Aktywacja dostępu do Mojego ING
Zanim zalogujesz się pierwszy raz do bankowości internetowej, aktywuj do niej dostęp i nadaj swoje hasło. Aktywuj dostęp
Jeśli okaże się, że potrzebujesz jednorazowego kodu aktywacyjnego, a przebywasz na kwarantannie – zadzwoń na naszą infolinię +48 32 357 00 69 i powiedz o tym specjaliście. Przesyłkę z kodem wyśle do Ciebie kurierem. Potwierdź też adres, na który ma trafić przesyłka z kodem.
Jak logować się szybciej do Mojego ING?
Pobierz aplikację na telefon Moje ING mobile. Tam logować możesz się kodem PIN, odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy w przypadku iPhone'a lub Google Pixel 4XL.
Swój numer do autoryzacji sprawdzisz i zmienisz w Moim ING - na komputerze lub w aplikacji na telefon. Wejdź w Twój profil, a następnie w "Ustawienia" i "Bezpieczeństwo".
Możesz go także zmienić w oddziale.
Możesz aktywować naszą bankowość na komputerze - aktywuj Moje ING.
Lub po pobraniu aplikacji Moje ING mobile - przy pierwszym uruchomieniu aplikacji.
Do aktywowania Mojego ING będą Ci potrzebne:
Potrzebujesz loginu i hasła.
Login:
Hasło - nadajesz je przy aktywacji Mojego ING. Jeśli go nie pamiętasz lub dostęp do Mojego ING jest zablokowany - nadaj nowe hasło.
Realizacja zleceń
Sprawdź, kiedy zostaną zrealizowane zlecone przez Ciebie dyspozycje.
Kto może skorzystać z oferty Private Banking?
Oferta Private Banking skierowana jest do klientów, którzy zgromadzą w naszym banku aktywa powyżej 1 mln zł lub zainwestują min. 500 tys. zł (lub równowartości tych kwot w walucie wymienialnej). Zapraszamy również do zapoznania się z ofertą dla klientów Premium i klientów indywidualnych.
Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.
Rozwiń i zapoznaj się z nimi |
|