Moje ING - bankowość mobilna i internetowa

Teraz bardziej niż kiedykolwiek ważne jest, by trzymać rękę na pulsie swoich interesów, inwestycji i finansów.

Z aplikacją Moje ING wszystko załatwiasz zdalnie i zawsze wiesz na czym stoisz. Bo swój bank nosisz przy sobie, w kieszeni.

Zacznij korzystać 

Pobierz aplikację mobilną

...i bankuj mobilnie

   

Zobacz, jak aktywować aplikację


Bankowość internetowa Moje ING

Na komputery. Bo czasem lepiej mieć większy ekran.

Zaloguj się


Nie masz jeszcze u nas konta?

Skontaktuj się z nami. Pomożemy Ci zostać naszym klientem.

Zostaw numer, oddzwonimy

Co potrafi Twój telefon z aplikacją Moje ING?

Wygodne przelewy

Jednorazowa płatność? Doładowanie telefonu? A może potrzebujesz czegoś więcej? Sprawdź, co możesz zrobić w Moim ING.

  • Przelewy w złotych
  • Przelewy w walutach obcych
  • Zaplanowane płatności
  • Płatności za zakupy internetowe
  • Doładowania

Więcej informacji

Przejrzyste finanse

Kiedy widzisz więcej, możesz podejmować lepsze decyzje. W Moim ING od razu widzisz jak wyglądają Twoje finanse. Do Twojej dyspozycji są:

  • Powiadomienia Push ze stanami kont
  • Stany kont bez logowania
  • Przejrzysta historia transakcji
  • Analiza wydatków

Więcej informacji

Dodatki do bankowości

Korzystaj z dostępu do urzędów, kodów rabatowych i zwrotów części pieniędzy za zakupy. Zobacz jak wiele możesz zdziałać w Moim ING.

  • Autostrady Autopay
  • Gry i multimedia
  • 500+, Program Dobry Start (300+)
  • Profil zaufany, PUE ZUS, eID
  • Moje dokumenty

Więcej informacji

Oferta banku w aplikacji

Niezależnie od tego, czy potrzebujesz skorzystać z kredytowania, możliwości depozytowych, inwestycyjnych czy rozwiązań płatnościowych - mamy to.

W Moim ING wygodnie znajdziesz i zamówisz rozwiązanie, którego w danej chwili potrzebujesz najbardziej. A jeśli masz pytania - na wszystkie odpowie Twój osobisty doradca.

Więcej informacji

Wolisz bankować na dużym ekranie? Nie ma sprawy

Bankowość internetowa Moje ING

Aplikacja na telefon jest poręczna, ale czasem warto otworzyć laptopa. Na dużym ekranie lepiej prześledzisz notowania i wykresy swoich inwestycji lub wygodnie napiszesz wiadomość do nas.

Porównaj możliwości i funkcje

Dołącz do ponad 2 milionów klientów bankujących zdalnie

Zacznij korzystać z Mojego ING 

Są dodatkowe powody

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo

Stosujemy światowe standardy w zakresie bezpieczeństwa i poufności danych.

Kontrola

Kontrola

Blokowanie i zastrzegania kart, dokumentów tożsamości, zmiany limitów płatności.

Podgląd kont z innych banków

Podgląd kont z innych banków

Dodajesz w Moim ING i masz wszystkie swoje konta w jednej aplikacji.

Stałe zlecenia

Stałe zlecenia

Ustawiasz i zapominasz. Należności regulują się same.

Sprawy urzędowe

Sprawy urzędowe

Profil Zaufany, eID, PUE ZUS. Załatwiaj sprawy urzędowe zdalnie, bez kolejek.

Pytania i odpowiedzi

  • Nie potrafię się zalogować do Mojego ING, nie mam dostępu

    Jak zacząć korzystać z Mojego ING?

    Naszą bankowość dostaniesz m.in. z kontem osobistym - jeśli jeszcze go nie masz, możesz je założyć przez internet, bez wychodzenia z domu. Załóż konto teraz

    Nie pamiętasz loginu?

    Login znajdziesz w umowie o system bankowości internetowej ING. 
    Jeśli logujesz się przez aplikację mobilną Moje ING mobile, znajdziesz go w Twoim profilu - w sekcji "Moje dane" i podsekcji "Dane osobiste". Swój login możesz także sprawdzić w oddziale naszego banku.

    Błędny login lub hasło?

    Sprawdź, czy nie jest włączony klawisz Caps Lock lub czy nie wkradła się literówka. Pamiętaj, że po 5 nieudanych próbach logowania - zablokujemy dostęp do Mojego ING. 

    Zablokowany dostęp do Mojego ING?

    Odblokuj go, nadając nowe hasło. Będzie Ci potrzebny login, numer PESEL i nazwisko rodowe matki. Odblokuj dostęp

    Aktywacja dostępu do Mojego ING

    Zanim zalogujesz się pierwszy raz do bankowości internetowej, aktywuj do niej dostęp i nadaj swoje hasło. Aktywuj dostęp

    Jeśli okaże się, że potrzebujesz jednorazowego kodu aktywacyjnego, a przebywasz na kwarantannie – zadzwoń na naszą infolinię + 48 32 357 00 69 i powiedz o tym specjaliście. Przesyłkę z kodem wyśle do Ciebie kurierem. Potwierdź też adres, na który ma trafić przesyłka z kodem.

    Jak logować się szybciej do Mojego ING?

    Pobierz aplikację na telefon Moje ING mobile. Tam logować możesz się kodem PIN, odciskiem palca lub, jeśli masz iPhone'a, z pomocą Face ID.

    Sprawdź poradnik dobrego logowania

  • Chcę zmienić numer do autoryzacji

    Swój numer do autoryzacji sprawdzisz i zmienisz w Moim ING - na komputerze lub w aplikacji na telefon. Wejdź w Twój profil, a następnie w "Ustawienia" i "Bezpieczeństwo".

    Sprawdź numer w Moim ING

  • Aktywacja Mojego ING

    Możesz aktywować naszą bankowość na komputerze - aktywuj Moje ING.

    Lub po pobraniu aplikacji Moje ING mobile - przy pierwszym uruchomieniu aplikacji.

    Do aktywowania Mojego ING będą Ci potrzebne:

    • login (nadaliśmy Ci go z dostępem do Mojego ING, np. przy zakładaniu konta)
    • numer PESEL, dowód osobisty, Paszport lub karta pobytu
    • nazwisko rodowe matki

    Zobacz, jak zacząć korzystać z Mojego ING (wideo)

    Zobacz, jak zacząć korzystać z aplikacji Moje ING (wideo)

  • Nie pamiętam danych do logowania do Mojego ING

    Potrzebujesz loginu i hasła.

    Login:

    • znajdziesz go w umowie o bankowość oraz w aneksach do umowy  oraz w Moim ING w swoim profilu w sekcji "Moje dane" - "Dane osobiste" - "Login do bankowości"
    • zawiera 3 pierwsze litery imienia i 3 pierwsze litery nazwiska i 4 cyfry, np. jankow1234

     

    Hasło - nadajesz je przy aktywacji Mojego ING. Jeśli go nie pamiętasz lub dostęp do Mojego ING jest zablokowany - nadaj nowe hasło.

Zobacz także

Regulacje

Regulacje

Zapoznaj się z regulaminem świadczenia usług systemu bankowości internetowej.

Realizacja zleceń

Realizacja zleceń

Sprawdź, kiedy zostaną zrealizowane zlecone przez Ciebie dyspozycje.

Kto może skorzystać z oferty Private Banking?

Kto może skorzystać z oferty Private Banking?

Oferta Private Banking skierowana jest do klientów, którzy zgromadzą w naszym banku aktywa powyżej 1 mln zł lub zainwestują min. 500 tys. zł (lub równowartości tych kwot w walucie wymienialnej). Zapraszamy również do zapoznania się z ofertą dla klientów Premium i klientów indywidualnych.

Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.

Rozwiń i zapoznaj się z nimi
  • Prowadzenie konta – to - prowadzenie rachunku płatniczego – usługa polegająca na prowadzeniu rachunku płatniczego na rzecz konsumenta, umożliwiająca przechowywanie środków pieniężnych konsumenta oraz wykonywanie transakcji płatniczych, łącznie z usługą otwarcia lub zamknięcia rachunku płatniczego konsumenta.
  • Przelew krajowy – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Przelew wewnętrzny – to - polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Stałe zlecenie – to - zlecenie stałe – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na cyklicznym przekazywaniu środków pieniężnych w określonej wysokości z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy.
  • Przelew przez system bankowości internetowej Moje ING na Twoje konto osobiste w ING Banku Śląskim – to - polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Przelew na Twoje konto w dowolnym banku – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Polecenie przelewu SEPA – to przelew europejski - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych w euro z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy, jeżeli obaj dostawcy lub jeden z dostawców wykonują działalność na obszarze jednolitego obszaru płatności w euro (SEPA)
  • Polecenie przelewu w walucie obcej – to - przelew walutowy - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków z krajowego rachunku płatniczego płatnika u dostawcy na krajowy rachunek płatniczy odbiorcy u dostawcy w walucie innej niż złoty oraz euro
  • Płatności kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych – usługa polegająca na wykonywaniu bezgotówkowych transakcji płatniczych przy użyciu karty debetowej na terytorium innego państwa członkowskiego z fizycznym wykorzystaniem karty oraz bez fizycznego wykorzystania karty.
  • Wypłaty kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych – usługa polegająca na wypłacie środków pieniężnych z rachunku płatniczego konsumenta na terytorium innego państwa członkowskiego za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wpłata gotówkowa – to - wpłata gotówki – usługa polegająca na wpłacie gotówki na rachunek płatniczy konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wpłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wypłata gotówkowa – to - wypłata gotówki – usługa polegająca na wypłacie gotówki z rachunku płatniczego konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Bankowość internetowa Moje ING lub system bankowości internetowej, Aplikacja Moje ING lub aplikacja Moje ING mobile – to - usługa bankowości elektronicznej – usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
  • Limit zadłużenia w koncie – to - kredyt w rachunku płatniczym - usługa polegająca na udzieleniu kredytu w rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym, który umożliwia dysponowanie środkami pieniężnymi w wysokości przekraczającej saldo zgromadzone na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym konsumenta.
  • Sporządzenie zestawienia transakcji płatniczych – to - wyciąg z konta - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na sporządzeniu przez dostawcę prowadzącego rachunek płatniczy zestawienia transakcji wykonanych w ramach rachunku płatniczego w danym okresie, w postaci papierowej albo elektronicznej.