Skontaktuj się
Jestem klientem Private Banking
Dane swojego doradcy znajdziesz w Moim ING
Nie jestem klientem Private Banking
Zostaw swoje dane kontaktowe - oddzwonimy.
Co zyskujesz będąc klientem Private Banking?
Dedykowany doradca
Osobisty doradca to Twój człowiek w banku. Jako Twój partner finansowy, możemy poszczycić się ponad 20-letnią współpracą na linii doradca-klient. Zaufanie i partnerstwo sprzyja pomnażaniu i ochronie Twojego majątku. Wyróżnia nas profesjonalizm. Nasi doradcy dysponują Certyfikatem Eksperta Planowania Finansowego EFPA EFA, potwierdzającym ich najwyższe kompetencje w zakresie planowania i zarządzania majątkiem klienta.
-
1
Umów się
Porozmawiaj ze swoim doradcą i umów się z nim na rozmowę wideo.
-
2
Sprawdź swój mejl
Wyślemy Ci potwierdzenie terminu i link do spotkania. Dodatkowo dostaniesz też SMS z informacją o spotkaniu.
-
3
Dzień przed
Przypomnimy Ci o nim za pomocą SMS-a i wskażemy, jak możesz je odwołać.
-
4
Spotkajmy się :)
Aby dołączyć do spotkania, kliknij w link, który wysłaliśmy Ci mejlem.
Wyjątkowa oferta
Jako klient Private Banking masz dostęp do specjalnie zaprojektowanych rozwiązań finansowych. Proponujemy Ci m.in. szeroką ofertę funduszy inwestycyjnych otwartych, inwestycje portfelowe czy obligacje skarbowe. Dzięki usłudze doradztwa inwestycyjnego i przy wsparciu doradcy zbudujesz swój portfel zgodny z Twoim profilem inwestycyjnym i apetytem na ryzyko.
Bezpieczeństwo Twoich pieniędzy i informacji
Stawiamy sprawę jasno. Twoje bezpieczeństwo jest naszym priorytetem. Bardzo dużo inwestujemy w to, żeby Twoje pieniądze były bezpieczne.
Stabilny i solidny bank
ING Bank Śląski to część międzynarodowej grupy finansowej ING. Marka ING w Polsce buduje swoja pozycję od 30 lat. Robimy swoie, robimy to dobrze, a nasi klienci to doceniają.
Inwestujemy w czyste rozwiązania
Jako bank stawiamy na rozwiązania ekologiczne, promujące odnawialne źródła energii i ochronę środowiska naturalnego w każdym jego wymiarze. Myślimy długofalowo, także w perspektywie kolejnych pokoleń.
Skuteczność w działaniu
Jako bank odpowiedzialnie i rzetelnie zarządzający powierzonymi nam pieniędzmi, od dziesięcioleci przynosimy zyski naszym klientom i akcjonariuszom. Potwierdzają to nasze wyniki finansowe, nagrody i wyróżnienia. Najwyżej cenimy te przyznane nam przez naszych klientów.
Partnerskie podejście
Nie patrzymy z góry, ale klient to nie nasz Pan. Wierzymy w partnerskie podejście, oparte na zrozumieniu wzajemnych potrzeb, oczekiwań i możliwości. Rozumiemy, że łączy nas biznes, ale konieczne jest w nim także obustronne zaufanie, a czasem wyrozumiałość.
Private Banking to związek na lata. I jak to w związku - obie strony muszą o niego dbać.
Liczby mówią za siebie
-
80%
klientów Private Banking jest z nami od ponad 10 lat
-
90%
naszych doradców ma certyfikat EFPA EFA
-
64%
klientów Private Banking korzysta z aplikacji Moje ING
-
88%
doradców pracuje z klientami Private Banking od ponad 10 lat
-
ING Instytucją Roku dla klientów Private Banking
Zostaliśmy wyróżnieni w rankingu Instytucja Roku i zdobyliśmy nagrody w 7 kategoriach, w tym za Najlepszą bankowość prywatną, w której oceniano jakość obsługi klientów Private Banking.
-
Private Banking na 5 gwiazdek
W ostatnim rankingu branżowego magazynu Forbes, oferta Private Banking ING zyskała najwyższą notę - 5 gwiazdek. W uzasadnieniu podano, że jako bank kierujemy się holistycznym podejściem do finansów i wprowadzamy takie zmiany, które stanowią rzeczywistą wartość dla naszych klientów.
Pozostałe nagrody
Dobre praktyki ING Banku Śląskiego w raporcie odpowiedzialnego biznesu
Kwiecień 2024
W tegorocznym raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu wyróżniono 5 dobrych praktyk ING Banku Śląskiego. Publikowany corocznie raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” to największy w Polsce przegląd inicjatyw CSR i zrównoważonego rozwoju. Premiera odbyła się 16 kwietnia br. podczas konferencji Targi Idei ESG, w trakcie której doceniono jubileusz 5-letniej współpracy partnerskiej z ING Bankiem Śląskim.
ING kolejny raz najlepszym bankiem w mediach społecznościowych
Kwiecień 2024
ING Bank Śląski ponownie został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier, organizowanego przez Bankier.pl i Puls Biznesu. Ponadto, aplikacja Moje ING została liderem w rankingu oceniającym bankowe aplikacje.
Gwiazdy Bankowości 2022
ING Bank Śląski po raz siódmy z rzędu zwyciężył w rankingu „Gwiazdy Bankowości 2022”, który ocenia całokształt działalności banku. ING uzyskał również pierwsze miejsca w kategoriach podsumowujących efektywność, innowacyjność, stabilność i relacje z klientami. Ranking jest organizowany przez Dziennik Gazetę Prawną i firmę doradczą PwC.
Utrzymanie pozycji lidera siódmy rok z rzędu świadczy o tym, że nie ustajemy w naszych działaniach i cały czas koncentrujemy się na klientach. Tworzymy ofertę i innowacyjne rozwiązania, które spełnią, a nawet wyprzedzą ich oczekiwania. Otrzymanie tytułu lidera w kategorii Relacje z klientami i to od samych klientów utwierdza nas, że idziemy w dobrym kierunku. To wyróżnienie jest efektem zaangażowania wszystkich pracowników, którzy swoją codzienną pracą sprawiają, że ten tytuł trafia właśnie do nas. To jest nasz wspólny sukces – powiedział Brunon Bartkiewicz, prezes ING Banku Śląskiego.
Po raz siódmy z rzędu jury konkursu oceniło ING jako najlepiej działający bank w Polsce. Na wynik w klasyfikacji generalnej dla najlepszego banku ma wpływ ocena w sześciu kategoriach: wzrost, efektywność, innowacyjność, stabilność, relacje z klientami oraz ESG. Bank zdobył łącznie 79.3 punkty (na 100 możliwych) i tym samym mocno wyprzedził pozostałe instytucje.
Biorąc pod uwagę maksymalną możliwą do zdobycia punktację, prawie połowę łącznego wyniku można było uzyskać za rezultaty finansowe. Jak podano w uzasadnieniu „Świadczą one o jakości zarządzania, są ważne dla inwestorów - tak strategicznych, jak i finansowych - ale też dla klientów; banki z dobrymi wynikami zapewniają większe bezpieczeństwo powierzonych im pieniędzy”.
ING zajął również pierwsze miejsca w kategoriach „Gwiazda relacji z klientami”, „Gwiazda innowacyjności”, „Gwiazda efektywności”, „Gwiazda stabilności”.
W kategorii Efektywność liczone były takie wskaźniki jak: rentowność kapitału, wysokość marży odsetkowej i prowizyjnej czy koszty ryzyka. Tutaj ING okazał się być bezkonkurencyjny. Na korzyść przemawiała zwłaszcza wysoka, kilkunastoprocentowa stopa zwrotu z kapitału.
Stabilność, to kolejna kategoria w której ING jest liderem. Oceniana była struktura bilansu, znaczenie ma poziom niespłacanych należności czy wskaźników kapitałowych. Pierwsze miejsce bank zawdzięcza m.in. wysokiemu udziałowi wyniku prowizyjnego w przychodach.
Pierwsze miejsce kategorii Relacje z klientami, to zasługa samych klientów. Ich opinie były tu decydujące. W ramach badania klienckiego w sumie zostało wykorzystanych 12 tys. ankiet.
Kapituła konkursu przyznała ING pierwsze miejsce w kategorii „Gwiazda Innowacji” za platformę SAIO pozwalającą klientom banku na automatyzację procesów biznesowych, nowości w aplikacji mobilnej oraz start wdrażania nowego systemu centralnego.
Na drugim miejscu bank jest w kategoriach: „Gwiazda wzrostu” oraz „Gwiazda ESG”. W tegorocznej edycji banki nagradzane były po raz drugi za działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. Członkowie kapituły w tej kategorii m.in. oceniali odpowiedzi banków na pytania dotyczące kampanii i programów edukacyjnych, uwzględnianie czynników ESG w ofercie, a także inicjatywy wewnętrzne mające pozytywny wpływ na środowisko. ING był jedną z instytucji, która zebrała najwyższe oceny i awansował na drugie miejsce.
W skład kapituły ósmej edycji konkursu wchodzą eksperci z Dziennika Gazety Prawnej, firmy doradczej PwC, Fundacji Digital University oraz Polskiej Rady Biznesu. Autorzy rankingu przy jego tworzeniu korzystali z trzech źródeł informacji: audytowanych sprawozdań finansowych za 2020 i 2021 rok, ankiet wypełnianych przez banki oraz głosów klientów, którzy oceniali swój bank pierwszego wyboru.
Złoty Bankier 2022
W tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier 2022, organizowanego przez Bankier.pl i "Puls Biznesu", ING został liderem w dwóch kategoriach: Social media oraz Karta płatnicza - najlepszy design. Bank został też wyróżniony w kategoriach: Konto osobiste i Złoty Bank, gdzie zajął trzecie miejsce.
ING Bank Śląski został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych. W poprzednich latach zwycięskie instytucje w tej kategorii wskazywali internauci. W tym roku wyboru dokonali eksperci i praktycy branży, którzy oceniali kanały banków na Facebooku, Instagramie, YouTubie i LinkedInie. Bank został doceniony za pomysł na swoją obecność w mediach społecznościowych i konsekwencję w tym zakresie. „Zwycięzca rozumie, że w social media wcale nie chodzi o prężenie muskułów, chwaliposty czy przebijanie jednych ofert kolejnymi” - podkreślali eksperci w uzasadnieniu. Bank został wyróżniony w tej kategorii po raz piąty.
Tytuł lidera bank otrzymał też w kategorii, która w tym roku pojawiła się po raz pierwszy, Karta płatnicza - najlepszy design. Internauci zdecydowali, że najciekawszy wizerunek kart płatniczych ma ING, który zaoferował Karty Psie Sucharki, z grafikami zaprojektowanymi przez M. Apolejkę. Karty były elementem kampanii „Dorośliście? Dorośliśmy”, w której bank promował konto Mobi dla młodych.
Kolejne wyróżnienie dla ING to trzecie miejsce w kategorii głównej "Złoty Bank - najlepsza wielokanałowa jakość obsługi". W tegorocznej edycji, po raz pierwszy do badania zostali zaproszeni nie tylko potencjalni klienci, ale również osoby, które na co dzień korzystają z usług badanych banków. „W ING wszystko jest spójne: od komunikacji i marketingu przez produkt po biznes. W poprzednich edycjach badania Złoty Bankier nie do końca było widać, jak mocny ma serwis, bo w przeszłości audytorzy koncentrowali się na umiejętności zdobywania klientów, a ING nigdy nie walczył o nich agresywnie. W tym roku, po zmianie metodologii, okazało się, że starzy klienci banku są bardzo lojalni - gdy ktoś się do niego przekona, zostaje jego szalikowcem” – podkreślono w uzasadnieniu.
Czwarte wyróżnienie ING zdobył w kategorii Konto osobiste za Konto Direct, gdzie uplasował się na trzecim miejscu.
„Złoty Bankier” to największe badanie sektora bankowego w Polsce. Nagroda, przyznawana przez klientów i ekspertów branżowych od 2009 roku, trafia do banków mogących się pochwalić najwyższymi standardami jakości obsługi, oferujących najlepsze produkty i wyróżniających się na tle konkurencji. Organizatorami rankingu są Bankier.pl i Puls Biznesu, a partnerami merytorycznymi Minds&Roses i Obserwatorium.biz.
Zobacz także
Słownik pojęć
Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.