Reklamacje

Jeśli nasze usługi nie spełniają Twoich oczekiwań, skontaktuj się z nami.

Zanim zgłosisz reklamację

Zaloguj się do Mojego ING i poznaj odpowiedzi na najczęstsze pytania
ochrona karty zbliżeniowej

Zaloguj się do Mojego ING i poznaj odpowiedzi na najczęstsze pytania

Wirtualny asystent zna odpowiedzi na 97% zadawanych pytań.

Zastrzeż kartę, jeśli podejrzewasz, że osoba nieuprawniona wykonała nią transakcję
Limity transakcyjne

Zastrzeż kartę, jeśli podejrzewasz, że osoba nieuprawniona wykonała nią transakcję

Kartę możesz zastrzec samodzielnie w Moim ING, telefonicznie lub w miejscu spotkań.

Zgłaszanie reklamacji

  • Jak zgłosić reklamację?

    W Moim ING

    Przez telefon

    +48 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora)
    dostępność 24/7

    W miejscu spotkań - znajdź najbliższe

    Pisemnie

    Przesyłka pocztowa na adres:
    ING Bank Śląski S.A., SCCC
    ul. Sokolska 34
    40-086 Katowice

    Na adres e-Doręczeń

    Adres e-Doręczeń naszego banku to: AE:PL-69368-51081-ERVRU-12.
    Możliwość przesłania reklamacji na adres e-Doręczeń uzależniona jest od udostępnienia
    tej usługi przez Operatora Wyznaczonego (Pocztę Polską).
    Dowiedz się więcej o e-Doręczeniach

  • Kiedy dostanę odpowiedź?

    Odpowiedź na reklamację otrzymasz najpóźniej w dniu, który podaliśmy Ci podczas przyjęcia zgłoszenia.
     
    Na odpowiedź mamy:

    • 15 dni roboczych – jeżeli reklamacja dotyczy usług płatniczych
    • 30 dni kalendarzowych – w pozostałych przypadkach.

    Jeżeli przypadek jest szczególnie skomplikowany, ten czas może się wydłużyć. Nie powinien jednak przekroczyć:

    • 35 dni roboczych – jeżeli reklamacja dotyczy usług płatniczych
    • 90 dni kalendarzowych – jeżeli reklamacja dotyczy danych osobowych
    • 60 dni kalendarzowych – w pozostałych przypadkach.

    Jeśli Twoją reklamację będziemy rozpatrywać dłużej, napiszemy do Ciebie. Wyjaśnimy przyczyny opóźnienia i podamy nowy termin zakończenia sprawy.

  • W jaki sposób otrzymam odpowiedź na reklamację?

    Wybierz wygodny dla Ciebie sposób udzielenia odpowiedzi:

    • pisemny – wyślemy odpowiedź na Twój adres korespondencyjny (lub adres firmy),
    • elektroniczny w Moim ING – gdy odpowiedź będzie gotowa, wyślemy na Twój telefon komórkowy powiadomienie (jeśli masz naszą aplikację i włączone powiadomienia).

    Gdy klikniesz w powiadomienie i zalogujesz się do aplikacji, trafisz bezpośrednio do miejsca z odpowiedzią.
     
    Powiadomienie nie przyszło?

    1. Zaloguj się do Mojego ING i przejdź do swojego profilu.
    2. Kliknij Moje dokumenty, a następnie "Otwórz moje dokumenty" i potwierdź swoją tożsamość.
    3. Odpowiedź na reklamację czeka na Ciebie w zakładce Dokumenty bankowe.
  • Jaki jest status mojej reklamacji?

    Jeśli jesteś klientem indywidualnym:

    • status reklamacji sprawdzisz w Moim ING. Zaloguj się i sprawdź
    • zadzwoń pod numer +48 32 357 00 69 (infolinia czynna 24/7).

    Jeśli jesteś klientem przedsiębiorcą:

    • napisz do specjalisty na czacie w Moim ING
    • zadzwoń pod numer +48 32 357 00 96 (infolinia czynna w dni robocze 8:00-18:00).
  • Nie zgadzam się z otrzymaną odpowiedzią

    Jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, możesz zgłosić odwołanie w wybrany przez Ciebie sposób:

    W Moim ING

    Przez telefon

    +48 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora)
    dostępność 24/7

    W miejscu spotkań - znajdź najbliższe

    Pisemnie

    Przesyłka pocztowa na adres:
    ING Bank Śląski S.A., SCCC
    ul. Sokolska 34
    40-086 Katowice