Przeskocz do:
Tłumaczymy, jak bankować w Polskim Języku Migowym
Mamy nadzieję, że:
- lepiej zrozumiesz naszą ofertę
- wybierzesz dobre rozwiązania dla swoich pieniędzy
- skorzystasz z nowych możliwości
Dla wygody Twojej i Twoich bliskich dodaliśmy też napisy.
Więcej filmów wkrótce. :)
Konto Direct
Co masz?
- 0 zł za krajowe przelewy przez internet w PLN (za wyjątkiem Express ELIXIR, BlueCash i SORBNET)
- darmowe wypłaty z bankomatów naszych i Planet Cash
- nowoczesna bankowość internetowa i wygodna aplikacja na telefon
Bankowość internetowa
i aplikacja na telefon
Wszystko, czego potrzebujesz od banku - możesz mieć przez internet.
Co możesz?
- płacić rachunki i za zakupy,
- korzystać z nowoczesnych płatności (np. telefonem),
- mieć lepszą kontrolę nad codziennymi wydatkami,
- korzystać z dodatkowych produktów, np. oszczędności lub pożyczek.
Podczas aktywacji aplikacji, wnioskowania o pożyczkę lub w przypadku zmiany numeru telefonu do autoryzacji, poprosimy Cię o 4-cyfrowy kod podany w trakcie automatycznego połączenia. Udaj się do placówki bankowej – miejsca spotkań. Specjalista odsłucha kod za Ciebie, a w przypadku zmiany numeru telefonu do autoryzacji, pomoże Ci go również zmienić.
Co możesz zrobić przed zalogowaniem do aplikacji?
- sprawdzić stan konta,
- zrobić szybki przelew między swoimi kontami w naszym banku,
- zrobić przelew na telefon (gdy nie znasz numeru konta odbiorcy),
- dostać kod BLIK.
Przelewy
Co możesz?
- robić przelewy zwykłe, między swoimi kontami, ekspresowe lub walutowe
- robić przelew na numer telefonu - nie musisz znać konta odbiorcy
- łatwiej płacić rachunki
Kody BLIK
Co możesz?
- płacić w sklepie stacjonarnym
- płacić za zakupy w internecie
- wypłacać z bankomatu bez karty
Znajdź oddział z tłumaczem języka migowego
Tłumaczenie zobaczysz w trakcie połączenia wideo.
Migamy w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godzinach od 10 do 17 oraz w środy od 10 do 15.
Mamy 266 takich placówek bankowych w całej Polsce.
Tłumaczymy z pomocą Migam.org.