Przeskocz do:

O koncie O aplikacji O przelewach O BLIK-u

Tłumaczymy, jak bankować w Polskim Języku Migowym

Mamy nadzieję, że:

  • lepiej zrozumiesz naszą ofertę
  • wybierzesz dobre rozwiązania dla swoich pieniędzy
  • skorzystasz z nowych możliwości

Dla wygody Twojej i Twoich bliskich dodaliśmy też napisy.

Więcej filmów wkrótce. :)

 

Konto Direct

Co masz?

  • 0 zł za krajowe przelewy przez internet w PLN (za wyjątkiem Express ELIXIR, BlueCash i SORBNET)
  • darmowe wypłaty z bankomatów naszych i Planet Cash
  • nowoczesna bankowość internetowa i wygodna aplikacja na telefon

Otwórz konto teraz


Bankowość internetowa
i aplikacja na telefon

Wszystko, czego potrzebujesz od banku - możesz mieć przez internet. 
Co możesz?

  • płacić rachunki i za zakupy,
  • korzystać z nowoczesnych płatności (np. telefonem),
  • mieć lepszą kontrolę nad codziennymi wydatkami,
  • korzystać z dodatkowych produktów, np. oszczędności lub pożyczek.

Podczas aktywacji aplikacji, wnioskowania o pożyczkę lub w przypadku zmiany numeru telefonu do autoryzacji, poprosimy Cię o 4-cyfrowy kod podany w trakcie automatycznego połączenia. Udaj się do placówki bankowej – miejsca spotkań. Specjalista odsłucha kod za Ciebie, a w przypadku zmiany numeru telefonu do autoryzacji, pomoże Ci go również zmienić. 

Więcej o bankowości i aplikacji


Co możesz zrobić przed zalogowaniem do aplikacji?

  • sprawdzić stan konta,
  • zrobić szybki przelew między swoimi kontami w naszym banku,
  • zrobić przelew na telefon (gdy nie znasz numeru konta odbiorcy),
  • dostać kod BLIK. 

 

Przelewy

Co możesz?

  • robić przelewy zwykłe, między swoimi kontami, ekspresowe lub walutowe
  • robić przelew na numer telefonu - nie musisz znać konta odbiorcy
  • łatwiej płacić rachunki

Więcej informacji o przelewach


Kody BLIK

Co możesz?

  • płacić w sklepie stacjonarnym
  • płacić za zakupy w internecie
  • wypłacać z bankomatu bez karty

Więcej informacji o BLIK


Znajdź oddział z tłumaczem języka migowego

Tłumaczenie zobaczysz w trakcie połączenia wideo.
Migamy w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godzinach od 10 do 17 oraz w środy od 10 do 15.
Mamy 266 takich placówek bankowych w całej Polsce.

Znajdź placówkę

Tłumaczymy z pomocą Migam.org

ING Bank Śląski obsługuje osoby głuche z tłumaczem polskiego języka migowego.