Karta wielowalutowa

Płacisz za granicą w euro, dolarach i funtach brytyjskich bez prowizji za przewalutowanie 1przejdź do przypisu
Do karty możesz podłączyć jednocześnie po jednym koncie firmowym w każdej walucie obcej
Pieniądze pobieramy automatycznie z konta w walucie, w jakiej płacisz
Funkcja wielowalutowa działa z kartami do konta: Visa Business Zbliżeniowa i Mastercard Business Zbliżeniowa
Możesz również wypłacić pieniądze za granicą - w ramach Cashback bez prowizji za wypłatę

Jak płacić za granicą bez prowizji

  1. 1

    Podłącz konto walutowe do swojej karty do konta firmowego w PLN

    Zrobisz to w Moim ING, w szczegółach karty. Wybierz zakładkę Waluty, a potem: „Podłącz konto”.

  2. 2

    Zasil konto walutowe kwotą, jakiej potrzebujesz

    Skorzystaj z kantoru w aplikacji Moje ING. Waluty wymienisz 24/7.

    Jeśli na koncie walutowym zabraknie Ci pieniędzy, całą kwotę pobierzemy z konta osobistego w złotych wraz z prowizją za przewalutowanie – 3% kwoty transakcji.

  3. 3

    Ustaw limity transakcji za granicą i w internecie

    Zrobisz to w szczegółach karty w aplikacji Moje ING. Limit zmieniasz za darmo, w dowolnej chwili.

Nie przepłacaj

  • Jeśli na koncie walutowym zabraknie pieniędzy, całą kwotę pobierzemy z konta osobistego w złotych wraz z prowizją za przewalutowanie – 3% kwoty transakcji.

  • Zanim potwierdzisz transakcję, sprawdź, jaka waluta widnieje na ekranie terminala lub bankomatu. Jeśli zobaczysz kwotę w PLN, oznacza to, że transakcja przeliczy się po kursie operatora bankomatu (terminala) w ramach usługi Dynamic Currency Conversion. Odrzuć tę opcję, inaczej Twoja płatność rozliczy się na koncie firmowym w złotych z dodatkową opłatą za przewalutowanie.

  • Skorzystaj z usługi Cashback, czyli bezpłatnej wypłaty gotówki podczas płatności kartą za zakupy. Za wypłaty gotówki w bankomatach za granicą pobieramy opłatę zgodną z Tabelą Opłat i Prowizji dla Przedsiębiorców.

Płać wygodnie za granicą 

Zamów kartę

Pytania i odpowiedzi

  • Nie musisz zamawiać nowej karty. Funkcję wielowalutową udostępniamy w każdej karcie do konta dla firmy Visa Business Zbliżeniowa i Mastercard Business Zbliżeniowa.

  • Trzeba:

    • być posiadaczem lub współposiadaczem konta w złotych
    • korzystać z karty do konta firmowego Visa Business Zbliżeniowa i Mastercard Business Zbliżeniowa.
    • posiadać firmowe konto walutowe w EUR, USD, GBP w naszym banku.
       
  • Wszystkie, które były dostępne do tej pory: transakcje bezgotówkowe i gotówkowe w kraju i zagranicą (wypłaty, wpłaty, płatności za zakupy i usługi), transakcje w internecie.

  • Tak, ale wyłącznie z konta w EUR i wyłącznie w bankomatach ING, które umożliwiają wypłatę EUR.

  • Tak, płacąc w internecie w EUR, USD, GBP możesz uniknąć kosztów przewalutowania. Zwróć uwagę, że w niektórych sklepach internetowych możesz wybrać walutę, w jakiej transakcja ma być rozliczona.

  • Nie, pieniądze musisz wpłacić bezpośrednio w punkcie obsługi kasowej lub wykonać przelew walutowy.

  • Jeżeli w chwili płatności nie masz wystarczającej kwoty na koncie walutowym, rozliczymy całą transakcję na koncie firmowym w PLN. Może się to wiązać z prowizją za przewalutowanie.

  • Tak, wliczymy je do sumy transakcji, która pozwala uniknąć miesięcznej opłaty za kartę w danym miesiącu.

  • Możesz płacić i wypłacać zgodnie z limitami transakcji, które ustalisz dla swojej karty.  Wartość limitów określana jest w PLN. Obowiązują one łącznie dla wszystkich kont podłączonych do Twojej karty. Transakcje w innych walutach obniżają limit w PLN.

    Na przykład, jeśli dla transakcji bezgotówkowych ustawisz limit 2000 PLN - to możesz zapłacić kartą maksymalnie równowartość tej kwoty.

    Wysokość limitów możesz zmienić w dowolnej chwili w bankowości internetowej - osobno dla transakcji gotówkowych, bezgotówkowych internetowych.
     

  • Korzystanie z funkcji wielowalutowej jest bezpłatne. Funkcji nie trzeba też włączać. Wystarczy podłączyć konto walutowe do karty. Możesz to zrobić w Moim ING – w szczegółach karty.

  • Wszystkie opłaty i prowizje rozliczamy koncie, do którego karta została wydana, czyli na koncie firmowym w PLN. Wyjątkiem jest prowizja za wypłatę bankomatu, która obciąży konto walutowe.

  • Tak, do karty wielowalutowej możesz podłączyć również konto w EUR, do którego została wydana karta Mastercard EUR.

  • W bankomacie otrzymasz informacje wyłącznie o saldzie konta osobistego w PLN, do którego karta została wydana.

  • Spowoduje to zamknięcie karty. Wówczas nie zrobisz żadnych transakcji.

Przypisy

Brak prowizji dotyczy transakcji bezgotówkowej, rozliczonej na koncie prowadzonym w walucie transakcji (EUR, USD, GBP). Brak wystarczające kwoty na tym koncie spowoduje obciążenie konta w PLN kwotą transakcji, co może wiązać się z prowizją za przewalutowanie. Pozostałe opłaty i prowizje dla kart płatniczych znajdziesz w Tabeli Opłat i Prowizji. | Wróć do treści