Limity transakcyjne dla kart
-
- Zaloguj się do Mojego ING lub do aplikacji mobilnej.
- Wejdź w Karty i płatności i wybierz kartę, której limit chcesz zmienić.
- Ustaw nowy limit i zatwierdź go kodem SMS lub PIN-em w aplikacji.
- Gotowe.
Limit możesz zmienić także na infolinii: +48 32 357 00 24 lub w Centrum Rozwoju Biznesu.
-
Limit wybierasz z listy dostępnych limitów dziennych.
Dla większości kart możesz ustawić:- dzienne limity płatności kartą – w tym limit na płatności w internecie
- dzienne limity wypłaty gotówki kartą.
Jeśli transakcja przekroczy dzienny limit, odrzucimy ją.
-
W Moim ING w szczegółach Twojej karty, możesz też zmieniać inne ustawienia.
Możliwości ustawień zależą od typu karty, którą posiadasz.- Włączasz i wyłączasz płatności zbliżeniowe - jeśli to zrobisz, nie zapłacisz zbliżeniowo kartą
- Zmieniasz PIN do karty
- Ustawiasz limit transakcyjny dodatkowej karty kredytowej
- Czasowo blokujesz kartę – zablokuj w Moim ING
- Zastrzegasz kartę – zastrzeż w Moim ING
Ważne! Jeśli chcesz zwiększyć limit kredytowy swojej karty kredytowej, musisz złożyć osobny wniosek.
Dowiedz się, jak zmienić limit kredytowy
Limity dla BLIKA
-
- Zaloguj się do Mojego ING lub do aplikacji mobilnej.
- Wejdź w Karty i płatności i wybierz BLIK.
- Ustaw nowy limit i zatwierdź go PIN-em w aplikacji lub kodem SMS.
- Gotowe.
Limity transakcyjne zmienisz również w swoim profilu użytkownika - w Ustawieniach.
-
- Limit dzienny na wszystkie transakcje BLIK może wynosić od 0 zł do 10 000 zł (limit jest wspólny dla transakcji bezgotówkowych i wypłat z bankomatów).
- Domyślny limit dzienny dla transakcji BLIK wynosi 2000 zł.
-
W szczegółach BLIKA możesz zmienić inne jego ustawienia.
- Zmieniasz konto do płatności BLIK
- Wyłączasz i włączasz płatności BLIK
- Usuwasz lub dodajesz numer telefonu do otrzymywania przelewów na telefon BLIK.
-
Dla nich osobno ustawiasz:
- dzienny limit płatności zbliżeniowych w kraju - od 0 do 50 000 zł
- dzienny limit płatności zbliżeniowych za granicą - od 0 do 50 000 zł.
-
Możesz wysłać do 1000 zł jednorazowo i do 2000 zł dziennie. Domyślny limit wynosi 500 i 1000 zł. Możesz go ustawić samodzielnie:
- limit pojedynczego przelewu na telefon BLIK - na 0, 500 lub 1000 zł
- limit pojedynczego przelewu na czyjąś prośbę – na 0, 500 lub 1000 zł
- łączny dzienny limit przelewów BLIK - na 0, 1000 lub 2000 zł
- łączny dzienny limit przelewów na czyjąś prośbę - na 0, 1000 lub 2000 zł.
Prośby o przelew i podział rachunków
- Możesz wysłać do 30 próśb dziennie na łączną kwotę 1000 zł.
- Pojedynczą prośbę możesz wystawić na kwotę do 1000 zł.
Limity na przelewy w Moim ING i w aplikacji mobilnej
-
- Zaloguj się do Mojego ING lub do aplikacji mobilnej.
- Wejdź do swojego profilu - Ustawienia
- Wybierz Limity - Limity dla przelewów.
- Zmień limit i zatwierdź go PIN-em w aplikacji lub kodem SMS.
-
Możesz ustawić dowolną kwotę limitu. Jednak w ciągu jednego dnia nie wykonasz transakcji na kwotę wyższą, niż ustalony przez nas maksymalny limit dzienny.
Gdzie zlecasz przelew Maksymalny limit dzienny przelewy zlecone w Moim ING 200 000 PLN przelewy zlecone w aplikacji mobilnej 50 000 PLN Do limitów nie wliczają się przelewy własne na konta w naszym banku oraz przelewy na konta ZUS i urzędu skarbowego.
Chcesz przelać kwotę większą niż przewidziany limit dzienny?
Sprawdź przelew SORBNET
Zmiana PIN-u i zarządzanie listą urządzeń zaufanych w aplikacji Moje ING mobile
-
- Zaloguj się do Mojego ING lub do aplikacji mobilnej.
- Wejdź w Karty i płatności i wybierz BLIK.
- Ustaw nowy limit i zatwierdź go PIN-em w aplikacji lub kodem SMS.
- Gotowe.
-
Z aplikacji Moje ING mobile możesz jednocześnie korzystać na 3 urządzeniach.
Telefony przypisane do aplikacji sprawdzisz na liście urządzeń zaufanych. Usuń z niej te, z których nie korzystasz, np. jeśli wymieniasz telefon na nowy – stary usuń z listy.- Zaloguj się do Mojego ING lub do aplikacji mobilnej - jeśli masz ją aktywną na drugim telefonie.
- W swoim profilu wybierz Ustawienia - Aplikacja mobilna - Zaufane urządzenia.
- Usuń telefon z listy. Nie wymagamy potwierdzenia tej operacji kodem SMS.
Ważne!
Jeśli dłuższy czas nie korzystasz z aplikacji na danym telefonie – ze względów bezpieczeństwa, sami usuniemy go z listy. Więcej o bezpieczeństwie aplikacji
Jeśli stracisz telefon z aplikacją Moje ING mobile
- Usuń go jak najszybciej z listy urządzeń zaufanych.
- Jeśli nie masz dostępu do Mojego ING, zadzwoń na nasz Telefon alarmowy 24/7: +48 32 357 00 12 i zgłoś utratę telefonu.
Koszt połączenia wg stawek operatora. - Jeśli odzyskasz telefon, możesz ponownie aktywować na nim naszą aplikację – uruchom ją i postępuj zgodnie z krokami aktywacji.