Limity i ustawienia płatności

  • W Moim ING w dowolnej chwili zmieniasz limity i ustawienia płatności według swoich potrzeb
  • Ustawiasz limity dla płatności i wypłat
  • Dostosowujesz limity dla przelewów internetowych i BLIKA
  • Czasowo blokujesz kartę i zastrzegasz ją w razie potrzeby
  • Nadajesz i zmieniasz PIN do karty i Mojego ING
  • Zarządzasz listą zaufanych urządzeń z aplikacją Moje ING mobile

Limity transakcyjne dla kart

1. Zaloguj się do Mojego ING
lub do aplikacji mobilnej.

2. Wejdź w „Karty i płatności telefonem”
i wybierz kartę, której limit chcesz zmienić.

3. Ustaw nowy limit
i zatwierdź go kodem SMS lub PIN-em w aplikacji.
Gotowe.

Limit możesz zmienić także na infolinii: 32 357 00 12 lub w dowolnym oddziale banku.

Limit wybierasz z listy dostępnych limitów dziennych.
Dla większości kart możesz ustawić:

  • dzienne limity płatności kartą – w tym limit na płatności w internecie
  • dzienne limity wypłaty gotówki kartą.

Jeśli transakcja przekroczy dzienny limit, odrzucimy ją.

W Moim ING w szczegółach Twojej karty, możesz też zmieniać inne ustawienia.
Możliwości ustawień zależą od typu karty, którą posiadasz.

  • Włączasz i wyłączasz płatności zbliżeniowe - jeśli to zrobisz, nie zapłacisz zbliżeniowo kartą 
  • Zmieniasz PIN do karty
  • Ustawiasz limit transakcyjny dodatkowej karty kredytowej
  • Czasowo blokujesz kartę – zablokuj w Moim ING
  • Zastrzegasz kartę – zastrzeż w Moim ING

 

Ważne! Jeśli chcesz zwiększyć limit kredytowy swojej karty kredytowej, musisz złożyć osobny wniosek.
Dowiedz się jak to zrobić

Limity dla BLIKA

1. Zaloguj się do Mojego ING
lub do aplikacji mobilnej.

2. Wejdź w „Karty i płatności telefonem”
i wybierz BLIK.

3. Ustaw nowy limit
i zatwierdź go PIN-em w aplikacji lub kodem SMS.
Gotowe.

  • Limit dzienny na wszystkie transakcje BLIK może wynosić od 200 zł do 10 000 zł (limit jest wspólny dla transakcji bezgotówkowych i wypłat z bankomatów). 
  • Domyślny limit dzienny dla transakcji BLIK wynosi 2000 zł.
  • Maksymalny limit dla pojedynczego przelewu na telefon BLIK wynosi 500 zł.

W szczegółach BLIKA możesz zmienić inne jego ustawienia. 

  • Zmieniasz konto do płatności BLIK
  • Wyłączasz i włączasz płatności BLIK
  • Usuwasz lub dodajesz numer telefonu do otrzymywania przelewów na telefon BLIK.

Limity na przelewy w Moim ING i w aplikacji mobilnej

1. Zaloguj się do Mojego ING
lub do aplikacji mobilnej.

2. Wejdź do swojego profilu - Ustawienia
Wybierz „Limity” - „Limity dla przelewów”.

3. Zmień limit
i zatwierdź go PIN-em w aplikacji lub kodem SMS.

Możesz ustawić dowolną kwotę limitu. Jednak w ciągu jednego dnia nie wykonasz transakcji na kwotę wyższą, niż ustalony przez nas maksymalny limit dzienny. 

 

Gdzie zlecasz przelew Maksymalny limit dzienny
przelewy zlecone w Moim ING 400 000 PLN
przelewy zlecone w aplikacji mobilnej (nie dotyczą przelewów własnych) 100 000 PLN
przelewy zlecone w aplikacji mobilnej na rachunki ZUS/US 100 000 PLN

 

Chcesz przelać kwotę większą niż przewidziany limit dzienny?
Sprawdź przelew SORBNET

Zmiana PIN-u i zarządzanie listą urządzeń zaufanych w aplikacji Moje ING mobile

1. Zaloguj się do Mojego ING
lub do aplikacji mobilnej.

2. Wejdź w „Karty i płatności telefonem”
i wybierz BLIK.

3. Ustaw nowy limit
i zatwierdź go PIN-em w aplikacji lub kodem SMS.
Gotowe.

Z aplikacji Moje ING mobile możesz jednocześnie korzystać na 3 urządzeniach.
Telefony przypisane do aplikacji sprawdzisz na liście urządzeń zaufanych. Usuń z niej te, z których nie korzystasz, np. jeśli wymieniasz telefon na nowy – stary usuń z listy.

1. Zaloguj się do Mojego ING
lub do aplikacji mobilnej - jeśli masz ją aktywną na drugim telefonie.

2. W swoim profilu wybierz Ustawienia
Następnie wybierz Aplikacja mobilna - Zaufane urządzenia.

3. Usuń telefon z listy
Nie wymagamy potwierdzenia tej operacji kodem SMS.

 

Ważne!

Jeśli dłuższy czas nie korzystasz z aplikacji na danym telefonie – ze względów bezpieczeństwa, sami usuniemy go z listy. Więcej o bezpieczeństwie aplikacji

Jeśli stracisz telefon z aplikacją Moje ING mobile

  • Usuń go jak najszybciej z listy urządzeń zaufanych.
  • Jeśli nie masz dostępu do Mojego ING, zgłoś utratę telefonu na naszej infolinii: 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora).
  • Jeśli odzyskasz telefon, możesz ponownie aktywować na nim naszą aplikację – uruchom ją i postępuj zgodnie z krokami aktywacji.

Zobacz także

Bezpieczeństwo w telefonie

Bezpieczeństwo w telefonie

Poznaj zasady bezpiecznego korzystania z aplikacji mobilnej.

Bezpieczeństwo kart

Bezpieczeństwo kart

Sprawdź jak chronić swoją kartę.