Bezpieczeństwo w telefonie
Poznaj zasady bezpiecznego korzystania z aplikacji mobilnej.
zmieniać limity dla płatności kartą w sklepach, w internecie i za granicą oraz limity dla przelewów internetowych i BLIK
zmieniać limity dla wypłat gotówki
czasowo zablokować kartę i ją zastrzec, włączyć i wyłączyć płatności zbliżeniowe kartą i telefonem
nadać nowy PIN do karty i aplikacji, zarządzać listą urządzeń zaufanych, czyli takich, na których masz zainstalowaną aplikację mobilną
w „Karty i płatności telefonem”
i zatwierdź go kodem SMS lub PIN-em w aplikacji.
Gotowe.
Limit możesz zmienić także dzwoniąc na infolinię: 32 357 00 12 lub w dowolnym oddziale banku.
Limit wybierasz z listy dostępnych limitów dziennych.
Dla większości kart możesz ustawić:
Przekroczenie dziennego limitu spowoduje odrzucenie transakcji.
Karty | Limity dzienne płatności kartą | Limity dzienne na wypłaty gotówki kartą |
---|---|---|
Karty do konta: Karta MasterCard Business Zbliżeniowa, Karta Visa Business Zbliżeniowa, Karta MasterCard Business w EUR. Mastercard w telefonie |
za wyjątkiem Mastercard w telefonie |
|
Maestro przedpłacona | ||
K@rta wirtualna ING Visa | nie dotyczy |
|
Karta kredytowa Visa dla firm |
Podobnie jak limit, w Moim ING w szczegółach Twojej karty, możesz też zmieniać inne ustawienia.
Możliwości ustawień zależą od typu karty, którą posiadasz.
Chcesz zwiększyć limit kredytowy swojej karty kredytowej?
Dowiedz się jak to zrobić
w „Karty i płatności telefonem”
i zatwierdź go kodem SMS lub PIN-em w aplikacji.
Gotowe.
Limit dzienny na wszystkie transakcji BLIK może wynosić od 200 zł do 10 000 zł (limit dotyczy zarówno transakcji bezgotówkowych jak i wypłat z bankomatów).
Domyślny limit dzienny dla transakcji BLIK wynosi 2000 zł.
Maksymalny limit dla pojedynczego przelewu na telefon BLIK wynosi 500 zł.
Podobnie jak limit, w szczegółach BLIKA możesz zmienić inne jego ustawienia.
Wybierz: „Limity” > „Limity dla przelewów”.
i zatwierdź go kodem SMS lub PIN-em w aplikacji.
Możesz ustawić dowolną kwotę limitu. Jednak w ciągu jednego dnia nie wykonasz transakcji na kwotę wyższą, niż ustalony przez nas maksymalny limit dzienny.
Maksymalny limit dzienny | |
---|---|
przelewy zlecone w Moim ING | 400 000 PLN |
przelewy zlecone w aplikacji mobilnej | 100 000 PLN |
przelewy zlecone w aplikacji mobilnej na rachunki ZUS/US | 100 000 PLN |
Chcesz przelać kwotę większą niż przewidziany limit dzienny?
Sprawdź przelew SORBNET
Znajdziesz je w sekcji „Dane i ustawienia” – „Aplikacja mobilna”
zatwierdź zmianę kodem SMS.
Gotowe.
Z naszej aplikacji mobilnej możesz jednocześnie korzystać na 3 urządzeniach.
To jakie telefony masz przypisane do aplikacji sprawdzisz na liście urządzeń zaufanych. Z listy możesz usuwać te, z których nie korzystasz, np. jeśli wymieniasz telefon na nowy – stary usuń z listy.
Jeśli dłuższy czas nie korzystasz z aplikacji na danym telefonie – ze względów bezpieczeństwa, sami usuniemy go z listy.
Znajdziesz ją w sekcji „Dane i ustawienia” – „Aplikacja mobilna”
Nie wymagamy potwierdzenia tej operacji kodem SMS.
Jeśli stracisz telefon z aplikacją Moje ING mobile, usuń go jak najszybciej z listy urządzeń zaufanych. Jeśli nie masz dostępu do Mojego ING, zgłoś utratę telefonu na naszej infolinii: 32 357 00 10 lub 801 601 607 (koszt połączenia wg stawek operatora).
Jeśli odzyskasz telefon, możesz ponownie aktywować na nim naszą aplikację – uruchom ją i postępuj zgodnie z krokami aktywacji.