Limity i ustawienia płatności

W Moim ING w dowolnej chwili zmieniasz limity i ustawienia płatności według swoich potrzeb
Ustawiasz limity dla płatności i wypłat
Dostosowujesz limity dla przelewów internetowych i BLIKA
Czasowo blokujesz kartę i zastrzegasz ją w razie potrzeby
Nadajesz i zmieniasz PIN do karty i Mojego ING
Zarządzasz listą zaufanych urządzeń z aplikacją Moje ING mobile

Limity transakcyjne dla kart

    1. Zaloguj się do Mojego ING lub do aplikacji mobilnej.
    2. Wejdź w Karty i płatności i wybierz kartę, której limit chcesz zmienić.
    3. Ustaw nowy limit i zatwierdź go kodem SMS lub PIN-em w aplikacji.
    4. Gotowe.

    Limit możesz zmienić także na infolinii: +48 32 357 00 24 lub w Centrum Rozwoju Biznesu.

  • Limit wybierasz z listy dostępnych limitów dziennych.
    Dla większości kart możesz ustawić:

    • dzienne limity płatności kartą – w tym limit na płatności w internecie
    • dzienne limity wypłaty gotówki kartą.

    Jeśli transakcja przekroczy dzienny limit, odrzucimy ją.

  • W Moim ING w szczegółach Twojej karty, możesz też zmieniać inne ustawienia.
    Możliwości ustawień zależą od typu karty, którą posiadasz.

    • Włączasz i wyłączasz płatności zbliżeniowe - jeśli to zrobisz, nie zapłacisz zbliżeniowo kartą 
    • Zmieniasz PIN do karty
    • Ustawiasz limit transakcyjny dodatkowej karty kredytowej
    • Czasowo blokujesz kartę – zablokuj w Moim ING
    • Zastrzegasz kartę – zastrzeż w Moim ING

    Ważne! Jeśli chcesz zwiększyć limit kredytowy swojej karty kredytowej, musisz złożyć osobny wniosek.

    Dowiedz się, jak zmienić limit kredytowy

Limity dla BLIKA

    1. Zaloguj się do Mojego ING lub do aplikacji mobilnej.
    2. Wejdź w Karty i płatności i wybierz BLIK.
    3. Ustaw nowy limit i zatwierdź go PIN-em w aplikacji lub kodem SMS.
    4. Gotowe.

    Limity transakcyjne zmienisz również w swoim profilu użytkownika - w Ustawieniach.

    • Limit dzienny na wszystkie transakcje BLIK może wynosić od 0 zł do 10 000 zł (limit jest wspólny dla transakcji bezgotówkowych i wypłat z bankomatów). 
    • Domyślny limit dzienny dla transakcji BLIK wynosi 2000 zł.
  • W szczegółach BLIKA możesz zmienić inne jego ustawienia. 

    • Zmieniasz konto do płatności BLIK
    • Wyłączasz i włączasz płatności BLIK
    • Usuwasz lub dodajesz numer telefonu do otrzymywania przelewów na telefon BLIK.
  • Dla nich osobno ustawiasz:

    • dzienny limit płatności zbliżeniowych w kraju - od 0 do 50 000 zł
    • dzienny limit płatności zbliżeniowych za granicą - od 0 do 50 000 zł.
  • Możesz wysłać do 1000 zł jednorazowo i do 2000 zł dziennie. Domyślny limit wynosi 500 i 1000 zł. Możesz go ustawić samodzielnie:

    • limit pojedynczego przelewu na telefon BLIK - na 0, 500 lub 1000 zł 
    • limit pojedynczego przelewu na czyjąś prośbę – na 0, 500 lub 1000 zł 
    • łączny dzienny limit przelewów BLIK - na 0, 1000 lub 2000 zł
    • łączny dzienny limit przelewów na czyjąś prośbę - na 0, 1000 lub 2000 zł.

    Prośby o przelew i podział rachunków

    • Możesz wysłać do 30 próśb dziennie na łączną kwotę 1000 zł.
    • Pojedynczą prośbę możesz wystawić na kwotę do 1000 zł.

Limity na przelewy w Moim ING i w aplikacji mobilnej

    1. Zaloguj się do Mojego ING lub do aplikacji mobilnej.
    2. Wejdź do swojego profilu - Ustawienia
    3. Wybierz Limity - Limity dla przelewów.
    4. Zmień limit i zatwierdź go PIN-em w aplikacji lub kodem SMS.
  • Możesz ustawić dowolną kwotę limitu. Jednak w ciągu jednego dnia nie wykonasz transakcji na kwotę wyższą, niż ustalony przez nas maksymalny limit dzienny. 

     

    Gdzie zlecasz przelew Maksymalny limit dzienny
    przelewy zlecone w Moim ING 200 000 PLN
    przelewy zlecone w aplikacji mobilnej 50 000 PLN

    Do limitów nie wliczają się przelewy własne na konta w naszym banku oraz przelewy na konta ZUS i urzędu skarbowego.


    Chcesz przelać kwotę większą niż przewidziany limit dzienny?
    Sprawdź przelew SORBNET

Zmiana PIN-u i zarządzanie listą urządzeń zaufanych w aplikacji Moje ING mobile

    1. Zaloguj się do Mojego ING lub do aplikacji mobilnej.
    2. Wejdź w Karty i płatności i wybierz BLIK.
    3. Ustaw nowy limit i zatwierdź go PIN-em w aplikacji lub kodem SMS.
    4. Gotowe.
  • Z aplikacji Moje ING mobile możesz jednocześnie korzystać na 3 urządzeniach.
    Telefony przypisane do aplikacji sprawdzisz na liście urządzeń zaufanych. Usuń z niej te, z których nie korzystasz, np. jeśli wymieniasz telefon na nowy – stary usuń z listy.

    1. Zaloguj się do Mojego ING lub do aplikacji mobilnej - jeśli masz ją aktywną na drugim telefonie.
    2. W swoim profilu wybierz Ustawienia - Aplikacja mobilna - Zaufane urządzenia.
    3. Usuń telefon z listy. Nie wymagamy potwierdzenia tej operacji kodem SMS.

    Ważne!

    Jeśli dłuższy czas nie korzystasz z aplikacji na danym telefonie – ze względów bezpieczeństwa, sami usuniemy go z listy. Więcej o bezpieczeństwie aplikacji

Ilustracja przedstawiająca bijący dzwonek - symbol ważnej informacji

Jeśli stracisz telefon z aplikacją Moje ING mobile