Centrum pomocy
Pomoc w logowaniu
-
Loguję się pierwszy raz
Zacznij korzystać z Mojego ING. Aktywuj dostęp i nadaj hasło.
-
Nie pamiętam loginu
Podpowiadamy co dalej.
-
Mam zablokowany dostęp do bankowości
To się zdarza, gdy np. wpiszesz kilka razy błędne hasło. Odblokuj dostęp.
-
Nie pamiętam hasła
Możesz je zmienić. Nadaj nowe hasło.
-
Nie mam starego numeru telefonu do autoryzacji
Ustaw numer z potwierdzeniem w aplikacji mObywatel.
Loguję się pierwszy raz, chcę aktywować dostęp
Aby aktywować bankowość internetową Moje ING:
Przygotuj telefon. Wyślemy kod do autoryzacji na numer podany we wniosku o otwarcie konta.
A jeśli aktywujesz dostęp za pomocą jednorazowego kodu, który wysłaliśmy Ci listownie, pamiętaj, żeby wcześniej aktywować ten kod na naszej infolinii: +48 323 570 069
Jesteśmy dostępni w dni robocze od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.
W tematach bezpieczeństwa (np. blokada bankowości, zastrzeganie kart, reklamacje lub podejrzenie oszustwa) jesteśmy dostępni całą dobę, 7 dni w tygodniu. Koszt połączenia według stawek operatora.
Chcę się odblokować
Ustaw nowe hasło do Mojego ING
Przygotuj telefon. Wyślemy Ci SMS-em kod do autoryzacji. Wpisz go we wniosku.
Jeśli masz nowy numer, skorzystaj z opcji jego zmiany, którą znajdziesz we wniosku.
Masz zablokowaną aplikację Moje ING? Odblokuj się w aplikacji. Wybierz opcję „Nie mogę się zalogować”.
Sprawdź co zrobić gdy SMS nie dojdzie
Sprawdź co robić gdy jesteś pełnomocnikiem, wspólnikiem lub reprezentantem do konta firmowego
Nie pamiętam hasła
Ustaw nowe hasło do Mojego ING
Zrobisz to przez formularz odzyskania dostępu. Przygotuj telefon. Wyślemy Ci SMS-em kod do autoryzacji. Wpisz go we wniosku.
Jak poprawnie wpisywać hasło maskowane
Sprawdź co zrobić gdy SMS nie dojdzie
Sprawdź co robić gdy jesteś pełnomocnikiem, wspólnikiem lub reprezentantem do konta firmowego
Nie pamiętam loginu
Gdzie znajdziesz login
- w aplikacji Moje ING w profilu użytkownika w sekcji Moje dane - Dane osobiste
- w wiadomości SMS, którą wysłaliśmy do Ciebie podczas zakładania bankowości
- w umowie z nami.
Login, który Ci nadaliśmy zawiera 6 liter i 4 cyfry, np. JANKOW1234.
Nie mogę znaleźć loginu
- Przyjdź do naszej placówki bankowej - miejsca spotkań. Poda Ci go nasz specjalista. Pamiętaj tylko, żeby zabrać ze sobą dokument tożsamości.
- Zadzwoń na 32 357 00 24 w dni robocze 8:00 – 16:00.
Nie mam starego numeru telefonu do autoryzacji
Ustaw nowy numer z aplikacją mObywatel
Żeby ustawić numer telefonu do autoryzacji, musisz się dodatkowo zweryfikować z aplikacją mObywatel.
Inne sposoby
- zamów kopertę z jednorazowym kodem autoryzacyjnym
- przyjdź do dowolnej placówki naszego banku.
Nadal masz pytania?
Zapytaj Społeczności ING
Poszukaj odpowiedzi lub poproś o pomoc na forum Społeczności ING
Czat
Zaloguj się do Mojego ING.
Zobacz numer
To bank dzwoni do Ciebie? Upewnij się, że to nie oszustwo. Więcej
Centrum Wsparcia Biznesu
+48 32 357 00 24
+48 32 357 00 24
Infolinia czynna w dni robocze od 8:00 do 16:00
Koszt połączenia według stawek operatora.