ING BANK ŚLĄSKI

Co potrafi nasza aplikacja?

W aplikacji zrobisz wszystko to co w bankowości internetowej na swoim komputerze.
Skorzystasz też z funkcji stworzonych specjalnie dla aplikacji.

  • Szybkie logowanie

  • Widzisz ile masz

  • Autoryzacja mobilna

  • Własne skróty

  • Powiadomienia Push

  • Dokumenty

  • Klawiatura Moje ING

Szybkie logowanie

Błyskawiczne logowanie. Prosto i bezpiecznie

  • 4-cyfrowym PINem
  • odciskiem palca - dostępne dla telefonów z systemem iOS od iOS 11 oraz Android od wersji 6.0 - zobacz jak aktywować 
  • Face ID - dostępne na urządzeniach iPhone z funkcją Face ID

Widzisz ile masz

Widzisz ile masz - przed zalogowaniem

Czytelny obraz stanu konta Twojej firmy bez konieczności logowania. Klikasz i wiesz.

Autoryzacja mobilna

Autoryzacja mobilna

Przelewy, które robisz na komputerze, potwierdzasz w aplikacji mobilnej – bez konieczności przepisywania kodu SMS.

Dowiedz się więcej

Własne skróty

Własne skróty

Ustaw własne skróty na ekranie przed zalogowaniem. Podgląd stanu konta, BLIK, a może szybki przelew? Sam zdecyduj. Do wykorzystania masz 8 skrótów.

Powiadomienia Push

Powiadomienia Push

Po każdej transakcji (przelewie, wypłacie z bankomatu, zapłacie kartą) wyślemy Ci powiadomienie typu push. Działa to tak samo jak w przypadku powiadomień np. w facebooku czy grach.  Będziesz zawsze na bieżąco z finansami swojej firmy.

Dokumenty

Dokumenty w Twojej kieszeni

Musisz przechowywać poufny Excel z ważną kalkulacją? Chcesz bezpiecznie przechowywać np. patenty, umowy?

Możesz je trzymać bankowości i korzystać z nich m.in. na telefonie.

Dowiedz się więcej

Klawiatura Moje ING

Klawiatura Moje ING

Idealny sposób na przelewy w komunikatorach i płacenie za zakupy w internecie.

Dowiedz się więcej

Płatności i przelewy telefonem z aplikacją

W aplikacji możesz robić przelewy i doładowania telefonu tak jak w bankowości.
Dodatkowo możesz korzystać z funkcji dostępnych tylko w telefonie z naszą aplikacją.

Pobierz aplikację 

Pobierz darmową aplikację Moje ING. 
Korzystaj gdziekolwiek jesteś.

   


Ocena 4,8 

Wystarczy rzut oka na telefon i wiesz

W Moim ING – bez względu na to z jakiego urządzenia korzystasz - wszystkie najważniejsze informacje podajemy Ci od razu.
W prosty i zrozumiały sposób.

Nawet bez logowania

Sam określisz jakie funkcje i skróty są Ci najbardziej przydatne – dodajesz je do ekranu widocznego przed zalogowaniem.

Np. bez logowania sprawdzisz, ile masz na koncie lub karcie kredytowej, Po prostu, klikasz i wiesz.

Dla poczucia komfortu możesz określić w jaki sposób pokazywać tę informację. W postaci kwoty, wartości procentowej, albo wcale. 

Przed zalogowaniem możesz również przelewać pieniądze pomiędzy swoimi kontami, także pomiędzy kontami osobistymi, a firmowymi. Możesz dodać skróty do przelewu na telefon, BLIKA. Albo nie dodawać nic.

Bądź na bieżąco

Dodatkowo, po każdej transakcji (przelewie, wypłacie z bankomatu, zapłacie kartą) wyślemy Ci powiadomienie typu push wyświetlane na Twoim telefonie. Dzięki temu będziesz wiedział dokładnie, co dzieje się z Twoimi pieniędzmi. Wszystko w trybie on-line – bez konieczności logowania do bankowości. Wystarczy aplikacja Moje ING mobile i dostęp do internetu.

Więcej niż bank w telefonie

System bankowości Moje ING ma ogromne możliwości. Od najbardziej podstawowych funkcji takich jak przelewy, historia konta,
informacja o stanie konta, po coraz bardziej zaawansowane narzędzia.

Mały ekran, ogromne możliwości

Wierzymy że bankowanie powinno być proste i dostępne w każdej sytuacji, w której tego potrzebujesz. Dlatego korzystając z aplikacji mobilnej masz dostęp do wszystkich funkcjonalności i możliwości systemu Moje ING w Twoim telefonie.

Aplikacja Moje ING to także pełna informacja o naszej ofercie, możliwość zamawiania produktów i usług bankowych czy ich konfiguracji – np. zmiany limitów na kartach, zmiany PINów.

Więcej niż bank w telefonie

Aplikacja Moje ING pełni rolę Twojego doradcy finansowego. Nie tylko informuje o tym, ile masz na koncie. Pozwala na analizę wpływów i wydatków Twojej firmy czy pilnowanie terminów ważnych płatności. Wszystko masz pod ręką, w jednym miejscu. W swoim telefonie.

 

Pytania i odpowiedzi

  • Dla jakich systemów dostępna jest aplikacja Moje ING mobile?

    Aplikacja Moje ING mobile jest dostępna dla telefonów z systemem operacyjnym:

    • Android (od wersji 5.0)
    • iOS (od wersji 11)

    Jeśli Twój telefon nie spełnia tych wymagań, możesz korzystać z systemu Moje ING w przeglądarce Twojego telefonu. 

  • Czym różni się aplikacja Moje ING mobile od systemu Moje ING?

    Aplikacja Moje ING mobile posiada wszystkie funkcje dostępne w systemie Moje ING. 

    Dodatkowo umożliwia:

    • podgląd stanu konta i karty kredytowej, bez logowania
    • logowanie PIN-em, odciskiem palca (dla telefonów z systemem iOS od iOS11 oraz Android od wersji 6.0) lub Face ID (dostępne na urządzeniach iPhone z funkcją Face ID) 
    • własne skróty na ekranie przed logowaniem
    • generowanie kodów BLIK
    • dodawanie paragonów 
    • powiadomienia PUSH po każdej transakcji
    • szybkie przelewy bez logowania - np. z konta oszczędnościowego na konto osobiste
  • Jak zalogować się do aplikacji?

    Do aplikacji zalogujesz się 4-cyfrowym PIN-em. Nadajesz go przy pierwszym uruchomieniu aplikacji (aktywacji). 
    Możesz zalogować się również odciskiem palca. Ta opcja jest dostępna dla telefonów z czytnikiem linii papilarnych, z systemem iOS od iOS 11 oraz Android od wersji 6.0.

    Jeśli masz iPhone z funkcją Face ID możesz logować się spojrzeniem na telefon.

    Pamiętaj, podczas logowania nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do systemu bankowości internetowej.

  • Czy można logować się do aplikacji odciskiem palca?

    Tak. Logowanie odciskiem palca jest dostępne dla telefonów z czytnikiem linii papilarnych, z systemem iOS od iOS 10.3 oraz Android od wersji 6.0.

    Jeśli posiadasz Samsung Galaxy S5 lub Samsung Galaxy Note 4 niestety, ze względu na warunki technicznie, nie ma możliwości logowania odciskiem palca.

  • Jak działa pokazywanie stanu konta?

    W aplikacji mobilnej Moje ING mobile możesz sprawdzić stan konta oraz karty kredytowej bez logowania. Możesz wybrać sposób, w jaki aplikacja pokaże Ci tę informację - w postaci kwoty lub wskaźnika procentowego.

     

     

    Przytrzymaj palcem ikonę skrótu do konta lub karty i wybierz Edytuj

  • Jak aktywować aplikację Moje ING mobile?

    Czego potrzebujesz do aktywacji aplikacji?

    • Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej - przygotuj PESEL, login i hasło. Zapytamy Cię o wybrane znaki hasła.

    Login znajdziesz np. na umowie  o korzystanie z systemów bankowości internetowej.
    Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz ustawić nowe – nadaj nowe hasło

    • Jeśli nie masz dostępu do bankowości internetowej - możesz go otrzymać np. po założeniu konta. Mozesz to zrobić w aplikacji. Pobierz aplikację, załóż konto, a następnie aktywuj aplikację.

     

    Jak pobrać i aktywować aplikację?

    Zobacz na filmie jak aktywować aplikację

    Instrukcja krok po kroku:

    1. Pobierz aplikację na swój telefon.
      • Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i wyszukaj: "Moje ING mobile"
      • Kliknij ikonę aplikacji w sklepie, a następnie - przycisk pobierania
    2. Otwórz Moje ING mobile na telefonie. Kliknij „Aktywuj aplikację” i postępuj zgodnie z instrukcją aktywacji.
    3. Wpisz login.
    4. Wpisz PESEL.
    5. Wpisz wskazane znaki hasła.
      Ważne: nigdy nie poprosimy Cię o podanie wszystkich znaków hasła. 
    6. Nadaj PIN. To nim będziesz się logować do aplikacji.





    7. Dodaj swój telefon do urządzań zaufanych. 
      Jeśli utracisz telefon, szybko usuń go z listy zaufanych urządzeń. Listę tę znajdziesz w zakładce "Dane i ustawienia" w Moim ING lub aplikacji Moje ING mobile.
      Może się zdarzyć, że to my usuniemy telefon z listy. Robimy to np. gdy długo nie korzystasz z aplikacji w telefonie.
    8. Potwierdź aktywację urządzenia kodem z SMS-a.
      Prześlemy go na numer telefonu, który widnieje do autoryzacji operacji bankowych.
    9. Możesz ustawić logowanie odciskiem palca. 
      Opcja jest dostępna dla telefonów z wbudowanym czytnikiem linii papilarnych,
      z systemem iOS od iOS9 oraz Android od wersji 6.0.
  • Jak działa szybki przelew?

    W aplikacji Moje ING mobile możesz bez logowania przelewać pieniądze pomiędzy swoimi kontami, także pomiędzy kontami osobistymi, a firmowymi. Możesz wybrać kwoty: 50, 100 lub 200 zł.

     

    Ustaw najpierw w aplikacji domyśle konta dla przelewów. Ustawienia kont możesz zmienić w każdej chwili – przytrzymaj palcem ikonkę Szybkiego przelewu, a następnie edytuj ustawienia.

    Jeśli nie korzystasz jeszcze z Szybkich przelewów kliknij „dodaj skrót” na ekranie przed zalogowaniem, a następnie wybierz i ustaw Szybkie przelewy.

  • Dlaczego przy instalacji aplikacji, wymagana jest zgoda na dostęp do kontaktów zapisanych w telefonie?

    Ponieważ aplikacja korzysta z dostępu do książki telefonicznej gdy robisz przelew na telefon lub doładowanie telefonu. Dzięki temu nie musisz wpisywać ręcznie numeru telefonu – wystarczy, że wybierzesz go z książki telefonicznej w swoim telefonie.

  • Co to jest kod PIN do aplikacji?

    PIN jest to czterocyfrowy kod, który nadajesz przy aktywacji aplikacji. Służy do każdego kolejnego logowania.

  • Co zrobić, gdy zapomnę PIN-u?

    Na ekranie logowania wybierz opcję "Nie pamiętam kodu PIN" i nadaj nowy kod.

    Podczas nadawania nowego PIN-u poprosimy Cię o podanie wybranych znaków hasła do bankowości internetowej. W ten sposób potwierdzamy Twoją tożsamość.

    Pamiętaj! W aplikacji mobilnej nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do bankowości internetowej.

     

  • Jak wylogować się z aplikacji?

    Ze względów bezpieczeństwa zalecamy: gdy skończysz korzystać z aplikacji, wyloguj się z niej.

    Guzik "Wyloguj" znajdziesz w swoim profilu (kliknij ikonę w prawym górnym rogu aplikacji).

    Jeśli się nie wylogujesz, wylogujemy Cię automatycznie po 60 sekundach od ostatniej czynności.

     

     

  • Czy błędne wpisanie PIN-u zablokuje mi dostęp do bankowości internetowej?

    Jeśli trzy razy wpiszesz błędny PIN, program zablokuje aplikację mobilną. Nie zablokuje natomiast bankowości internetowej.

    Jeśli nie pamiętasz swojego PIN-u użyj opcji "Nie pamiętam kodu PIN" i nadaj nowy.

  • Czy są jakieś ograniczenia w kwotach przelewów wykonywanych w aplikacji mobilnej?

    W aplikacji mobilnej możesz wykonywać przelewy na dowolne rachunki łącznie na 100 000 zł w ciągu jednego dnia. W przypadku przelewów na telefon (w tym przelewów BLIK) limit jest mniejszy -  wynosi 500 zł dla jednego przelewu i 1000 zł dla jednego dnia.

  • Czy aplikacja Moje ING mobile jest dostępna dla przedsiębiorców?

    Tak - jeśli przedsiębiorca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą.

  • Nie działają mi powiadomienia (push), co mam zrobić?

    Sprawdź w ustawieniach aplikacji oraz telefonu, czy masz włączone powiadomienia PUSH. 

    W aplikacji zrobisz to tak:

    • zaloguj się
    • w swoim profilu wybierz sekcję „Ustawienia” - "Aplikacja mobilna" -  "Powiadomienia na telefonie (push)".
    • Wybierz "zmień", a następnie zaznacz, jakie powiadomienia chcesz otrzymywać

     

    Ustawienia telefonu

    Poniżej przykład tego jak włączyć nasze powiadomienia na telefonach Huawei.

    Wykonaj wszystkie kroki po kolei:

    1.  Ustawienia - Ustawienia zaawansowane - Zarządzanie baterią - Zabezpieczone aplikacje - nasza aplikacja powinna być "zabezpieczona".

    2. Ustawienia - Aplikacje - Ustawienia - Specjalny dostęp - Ignoruj optymalizacje - znajdź naszą aplikację i zmień na "uprawnione"

    3. Ustawienia - Powiadomienia i pasek stanu - Zarządzanie powiadomieniami - znajdź naszą aplikację i zaznacz "zezwalaj na powiadomienia" oraz "pierwszeństwo wyświetlania"

    4. Zrestartuj telefon

     

    Jeśli powiadomienia nadal nie działają, skontaktuj się z naszą infolinią.

  • Co to jest HCE?

    Zbliżeniowa płatność mobilna na telefony z systemem Android, którą udostępniamy w aplikacji Moje ING mobile. Płatność HCE oferujemy pod nazwą Mastercard w telefonie.

  • Jak mam się logować do aplikacji odciskiem palca?
    Najpierw upewnij się, że:
    1. Masz telefon z Androidem od wersji 6.0 lub z iOS od wersji 11
    2. Twój telefon ma wbudowany czytnik linii papilarnych – sprawdź, czy jest włączony
    3. Masz zainstalowaną aplikację ING Bank mobile w wersji od 2.4.0.
     
    Aby aktywować logowanie odciskiem palca:
    - zaloguj się do Moje ING mobile
    - przejdź do swojego profilu i wybierz sekcję "Ustawienia" - „Aplikacja mobilna”. Przejdź do opcji „Logowanie odciskiem palca” - kliknij „Włącz”
    - uruchom ponownie aplikację.
     
     
  • Jak ustawić skróty do aplikacji na ekranie telefonu?

    W ikonce aplikacji na ekranie telefonu znajdziesz skróty do najpopularniejszych funkcji. Wystarczy, że przytrzymasz ikonkę i wybierzesz skrót np. do: BLIKA, przelewu, szybkiego przelewu lub historii. Możesz też przeciągnąć skróty wprost na ekran telefonu – by korzystać z ulubionych funkcji jeszcze szybciej.

    Dostępne dla telefonów z systemem Android od wersji 8.0 i z aplikacją Moje ING mobile od wersji 3.0.1

    Sprawdź też skróty w aplikacji
    Niezależnie od rodzaju systemu operacyjnego i wersji aplikacji, możesz korzystać ze skrótów na ekranie przed zalogowaniem 

    Zobacz jak to działa

  • Jak ustawić stan konta na zegarku Apple Watch?

    Na swoim smartwatchu możesz zobaczyć podgląd stanu konta osobistego i oszczędnościowego. Jest to możliwe jeśli korzystasz z zegarka Apple Watch, który jest połączony z telefonem, na którym masz zainstalowaną aplikację mobilną Moje ING.

    1. Jeśli nie masz, ustaw najpierw podgląd stanu konta w aplikacji na telefonie. Skorzystaj z opcji „Dodaj skrót” na ekranie przed zalogowaniem. Możesz określić czy chcesz widzieć kwotę czy procentową ilość pieniędzy na koncie.
    2. Upewnij się, że masz wersję 3.4.0 naszej aplikacji na telefonie.
    3. Na zegarku powinna pojawić się pomarańczowa ikonka ING. Wybierz ją i gotowe.
  • Czy aplikacja będzie dostępna w Huawei AppGallery?

    Nie podjęliśmy decyzji o udostępnieniu naszej aplikacji mobilnej w tym sklepie.

    Jeśli na Twoim telefonie Huawei nie masz dostępu do sklepu Google Play, to nie zainstalujesz na nim naszej aplikacji.

    W takiej sytuacji możesz korzystać z Mojego ING w przeglądarce na swoim telefonie.

  • Geolokalizacja – dlaczego przy instalacji i aktualizacji aplikacji wymagana jest zgoda na dostęp do lokalizacji?

    Dzięki temu aplikacja stanie się jeszcze bardziej użyteczna. Wskaże Ci, gdzie w najbliższej okolicy znajduje się nasz oddział lub bankomat. Gdy wyjedziesz za granicę podpowie Ci jak najlepiej płacić.


Zobacz także