Co potrafi nasza aplikacja?
Szczególnie przydatne
Są dodatkowe powody
Bezpieczeństwo
Stosujemy światowe standardy w zakresie bezpieczeństwa i poufności danych.
Automatyczne płatności za autostrady
Koniec czekania w kolejkach przed szlabanem.
Limity transakcyjne
Ustawiasz je w Moim ING - osobno dla wypłat oraz płatności: w sklepach, w internecie i za granicą.
Pytania i odpowiedzi
- Jak aktywować aplikację Moje ING mobile?
Czego potrzebujesz do aktywacji aplikacji?
- Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej - przygotuj PESEL, login i hasło. Zapytamy Cię o wybrane znaki hasła.
Login znajdziesz np. na umowie o korzystanie z systemów bankowości internetowej.
Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz ustawić nowe – nadaj nowe hasło- Jeśli nie masz dostępu do bankowości internetowej - możesz go otrzymać np. po założeniu konta. Mozesz to zrobić w aplikacji. Pobierz aplikację, załóż konto, a następnie aktywuj aplikację.
Jak pobrać i aktywować aplikację?
Zobacz video, jak aktywować aplikację
Instrukcja krok po kroku:
- Pobierz aplikację na swój telefon.
- Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i wyszukaj: "Moje ING mobile"
- Kliknij ikonę aplikacji w sklepie, a następnie - przycisk pobierania
- Otwórz Moje ING mobile na telefonie.
Kliknij „Aktywuj Moje ING” i postępuj zgodnie z instrukcją aktywacji.
- Wpisz login.
- Wpisz PESEL.
- Wpisz nazwisko panieńskie matki.
- Nadaj hasło do bankowości internetowej, jeśli go jeszcze nie masz.
- Nadaj PIN, którym będziesz logować się do aplikacji.
Jeśli aktywujesz aplikację na drugim lub kolejnym urządzeniu, poprosimy Cię o podanie kodu PIN.
- Możesz ustawić logowanie odciskiem palca.
Jeśli Twój telefon ma taką funkcję.
-
Potwierdź aktywację kodem do autoryzacji z SMS-a.
Prześlemy go na numer telefonu wskazany przez Ciebie do autoryzacji.
Poprosimy Cię jeszcze o dodatkową autoryzację
W trakcie automatycznego połączenia telefonicznego usłyszysz 4-cyfrowy kod. Nie przekazuj go nikomu. Wpisz go w aplikacji mobilnej, tylko na swoim urządzeniu.
-
Gotowe! Możesz korzystać z aplikacji.• Jeśli utracisz telefon, możesz szybko usunąć go z listy zaufanych urządzeń. Listę tę znajdziesz w sekcji "Ustawienia" - "Aplikacja mobilna" w Moim ING lub aplikacji Moje ING mobile.
• Może się zdarzyć, że to my usuniemy telefon z listy. Robimy to np. gdy długo nie korzystasz z aplikacji w telefonie.
- Dla jakich systemów dostępna jest aplikacja Moje ING mobile?
Aplikacja Moje ING mobile jest dostępna dla telefonów z systemem operacyjnym:
- Android - od wersji 7.0
- iOS - od wersji 13.0
Jeśli Twój telefon nie spełnia tych wymagań, możesz korzystać z systemu Moje ING w przeglądarce Twojego telefonu.
- Czym różni się aplikacja Moje ING mobile od systemu Moje ING?
Aplikacja Moje ING mobile posiada wszystkie funkcje dostępne w systemie Moje ING.
Dodatkowo umożliwia:
- podgląd stanu konta i karty kredytowej, bez logowania
- logowanie PIN-em, odciskiem palca (dla telefonów z czytnikiem linii papilarnych) lub rozpoznawaniem twarzy (dostępne na urządzeniach iPhone z funkcją Face ID oraz telefonach Google Pixel 4 i 4XL)
- własne skróty na ekranie przed logowaniem
- generowanie kodów BLIK
- płatności za autostrady, parkingi i bilety komunikacyjne
- dodawanie paragonów
- powiadomienia PUSH po każdej transakcji
- szybkie przelewy bez logowania - np. z konta oszczędnościowego na konto osobiste.
- Nie działają mi powiadomienia (push), co mam zrobić?
Sprawdź w ustawieniach aplikacji oraz telefonu, czy masz włączone powiadomienia PUSH.
W aplikacji zrobisz to tak:
- zaloguj się
- w swoim profilu wybierz sekcję Ustawienia - Aplikacja mobilna - Powiadomienia na telefon (push).
- Wybierz Zmień, a następnie zaznacz, jakie powiadomienia chcesz otrzymywać
Ustawienia telefonu
Poniżej przykład jak włączyć nasze powiadomienia na telefonach z systemem Android.
Krok 1. Idź do: Ustawienia - Aplikacje – Zarządzaj aplikacjami – Aplikacja Moje ING
Krok 2. W sekcji Uprawnienia wybierz zakładkę Powiadomienia
Krok 3. Przesuń suwak Wyświetl powiadomienia w prawo (tak żeby suwak był koloru niebieskiego)
Jeśli powiadomienia nadal nie działają, skontaktuj się z naszą infolinią.
- Co zrobić, gdy zapomnę PIN-u?
Na ekranie logowania wybierz opcję Nie mogę się zalogować i nadaj nowy kod.
Podczas nadawania nowego PIN-u poprosimy Cię o podanie wybranych znaków hasła do bankowości internetowej. W ten sposób potwierdzamy Twoją tożsamość.
Pamiętaj! W aplikacji mobilnej nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do bankowości internetowej.
- Jak zalogować się do aplikacji?
- Do aplikacji zalogujesz się 4-cyfrowym PIN-em. Nadajesz go przy pierwszym uruchomieniu aplikacji (aktywacji).
- Możesz zalogować się również odciskiem palca. Ta opcja jest dostępna dla telefonów z czytnikiem linii papilarnych. Żeby z niej skorzystać, musisz mieć włączoną funkcję logowania odciskiem palca w ustawieniach telefonu. Następnie włącz w aplikacji logowanie danymi biometrycznymi. Znajdziesz je w swoim profilu w sekcji Ustawienia - Aplikacja mobilna - Logowanie danymi biometrycznymi - Włącz.
- Możesz też logować się rozpoznawaniem twarzy. Ten sposób logowania jest dostępy na urządzeniach iPhone z funkcją Face ID oraz telefonach Google Pixel 4 i 4XL. Włącz tę funkcję w ustawieniach telefonu, a następnie ustaw w aplikacji logowanie danymi biometrycznymi. Wejdź w swój profil, następnie Ustawienia - Aplikacja mobilna - Logowanie danymi biometrycznymi - Włącz.
Pamiętaj, podczas logowania nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do systemu bankowości internetowej.
- Czy można logować się do aplikacji odciskiem palca?
Tak. Logowanie odciskiem palca jest dostępne dla telefonów z czytnikiem linii papilarnych.
Włącz najpierw funkcję logowania odciskiem palca w ustawieniach telefonu. Następnie włącz w aplikacji logowanie danymi biometrycznymi. Znajdziesz je w swoim profilu w sekcji "Ustawienia" - "Aplikacja mobilna" - "Logowanie danymi biometrycznymi" - "Włącz"
Jeśli posiadasz Samsung Galaxy S5 lub Samsung Galaxy Note 4 niestety, ze względu na warunki technicznie, nie ma możliwości logowania odciskiem palca.
- Jak działa pokazywanie stanu konta?
W aplikacji mobilnej Moje ING mobile możesz sprawdzić stan konta oraz karty kredytowej bez logowania. Możesz wybrać sposób, w jaki aplikacja pokaże Ci tę informację - w postaci kwoty lub wskaźnika procentowego.
Jeśli jeszcze nie masz skrótu - wybierz "Dodaj skrót".
Przytrzymaj palcem ikonę skrótu do konta lub karty i wybierz Edytuj. - Jak działa szybki przelew?
W aplikacji Moje ING mobile możesz bez logowania przelewać pieniądze pomiędzy swoimi kontami, także pomiędzy kontami osobistymi, a firmowymi. Możesz wybrać kwoty: 50, 100 lub 200 zł.
Ustaw najpierw w aplikacji domyśle konta dla przelewów. Ustawienia kont możesz zmienić w każdej chwili – przytrzymaj palcem ikonkę Szybkiego przelewu, a następnie edytuj ustawienia.
Jeśli nie korzystasz jeszcze z Szybkich przelewów kliknij „dodaj skrót” na ekranie przed zalogowaniem, a następnie wybierz i ustaw Szybkie przelewy.
- Jak wylogować się z aplikacji?
Ze względów bezpieczeństwa zalecamy: gdy skończysz korzystać z aplikacji, wyloguj się z niej.
Guzik "Wyloguj" znajdziesz w swoim profilu (kliknij ikonę w prawym górnym rogu aplikacji).
Jeśli się nie wylogujesz, wylogujemy Cię automatycznie po 60 sekundach od ostatniej czynności.
- Jak mam się logować do aplikacji odciskiem palca?
Najpierw upewnij się, że:
- twój telefon ma wbudowany czytnik linii papilarnych – sprawdź, czy jest włączony
- masz zainstalowaną aplikację Moje ING.
Aby aktywować logowanie odciskiem palca:
- zaloguj się do Mojego ING mobile
- przejdź do swojego profilu i wybierz „Ustawienia” - „Aplikacja mobilna”. Przejdź do opcji „Logowanie danymi biometrycznymi” - i włącz je
- uruchom ponownie aplikację.
- Czy aplikacja będzie dostępna w Huawei AppGallery?
Nie pracujemy nad udostępnieniem aplikacji Moje ING w Huawei AppGallery. Jeśli na Twoim telefonie Huawei nie masz dostępu do sklepu Google Play, to nie zainstalujesz na nim naszej aplikacji. Ze względów bezpieczeństwa nie polecamy pobierania aplikacji z innych źródeł niż oryginalne sklepy.
W takiej sytuacji możesz korzystać z Mojego ING w przeglądarce na swoim telefonie.
- Geolokalizacja – dlaczego przy instalacji i aktualizacji aplikacji wymagana jest zgoda na dostęp do lokalizacji?
Dzięki temu aplikacja stanie się jeszcze bardziej użyteczna. Wskaże Ci, gdzie w najbliższej okolicy znajduje się nasza placówka bankowa lub bankomat. Gdy wyjedziesz za granicę podpowie Ci jak najlepiej płacić.
- Mam konto osobiste i firmowe – czy mogę zobaczyć oba te konta w aplikacji?
1. Jeśli masz konto osobiste i firmowe, do których logujesz się tym samym loginem – możesz się przełączać pomiędzy kontami w aplikacji. Zaloguj się do aplikacji, przejdź do swojego profilu i wybierz „Firmowe”
2. Jeśli do konta firmowego logujesz się innym loginem niż do konta osobistego – najpierw musimy ustawić jeden login do obu kont. Możemy to zrobić w placówce bankowej - miejscu spotkań. Gdy to zrobimy, będziesz widzieć oba konta w jednej aplikacji.
3. Jeśli masz spółkę cywilną, na której konto logujesz się innym loginem niż do swojego konta osobistego – niestety nie możemy pokazać tych kont jednocześnie w aplikacji.
- Co to jest HCE?
Zbliżeniowa płatność mobilna na telefony z systemem Android, którą udostępniamy w aplikacji Moje ING mobile. Płatność HCE oferujemy pod nazwą Mastercard w telefonie.
- Co to jest kod PIN do aplikacji?
PIN jest to czterocyfrowy kod, który nadajesz przy aktywacji aplikacji. Służy do każdego kolejnego logowania.
- Czy aplikacja Moje ING mobile jest dostępna dla przedsiębiorców?
Tak - jeśli przedsiębiorca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą.
- Czy błędne wpisanie PIN-u zablokuje mi dostęp do bankowości internetowej?
Jeśli trzy razy wpiszesz błędny PIN, program zablokuje aplikację mobilną. Nie zablokuje natomiast bankowości internetowej.
Jeśli nie pamiętasz swojego PIN-u użyj opcji "Nie pamiętam kodu PIN" i nadaj nowy.
- Czy są jakieś ograniczenia w kwotach przelewów wykonywanych w aplikacji mobilnej?
W aplikacji mobilnej możesz wykonywać przelewy na dowolne rachunki łącznie na 100 000 zł w ciągu jednego dnia. W przypadku przelewów na telefon (w tym przelewów BLIK) limit jest mniejszy - wynosi 500 zł dla jednego przelewu i 1000 zł dla jednego dnia.
- Dlaczego przy instalacji aplikacji, wymagana jest zgoda na dostęp do kontaktów zapisanych w telefonie?
Ponieważ aplikacja korzysta z dostępu do książki telefonicznej gdy robisz przelew na telefon lub doładowanie telefonu. Dzięki temu nie musisz wpisywać ręcznie numeru telefonu – wystarczy, że wybierzesz go z książki telefonicznej w swoim telefonie.
- Jak ustawić skróty do aplikacji na ekranie telefonu?
W ikonce aplikacji na ekranie telefonu znajdziesz skróty do najpopularniejszych funkcji. Wystarczy, że przytrzymasz ikonkę i wybierzesz skrót np. do: BLIKA, przelewu, szybkiego przelewu lub historii. Możesz też przeciągnąć skróty wprost na ekran telefonu – by korzystać z ulubionych funkcji jeszcze szybciej.
Dostępne dla telefonów z systemem Android od wersji 8.0 i z aplikacją Moje ING mobile od wersji 3.0.1
Sprawdź też skróty w aplikacji
Niezależnie od rodzaju systemu operacyjnego i wersji aplikacji, możesz korzystać ze skrótów na ekranie przed zalogowaniem - Jak ustawić stan konta na zegarku Apple Watch?
Na swoim smartwatchu możesz zobaczyć podgląd stanu konta osobistego i oszczędnościowego. Jest to możliwe jeśli korzystasz z zegarka Apple Watch, który jest połączony z telefonem, na którym masz zainstalowaną aplikację mobilną Moje ING.
- Jeśli nie masz, ustaw najpierw podgląd stanu konta w aplikacji na telefonie. Skorzystaj z opcji „Dodaj skrót” na ekranie przed zalogowaniem. Możesz określić czy chcesz widzieć kwotę czy procentową ilość pieniędzy na koncie.
- Upewnij się, że masz na telefonie naszą aplikację w wersji 3.4.0 lub nowszą.
- Na zegarku powinna pojawić się pomarańczowa ikonka ING. Wybierz ją i gotowe.
Zobacz także
Centrum pomocy
Masz pytanie? Odpowiedzi poszukaj w naszym Centrum pomocy
Regulacje bankowości Internetowej
Zapoznaj się z regulaminem świadczenia usług systemu bankowości internetowej ING Banku Śląskiego S.A.
Tryb realizacji zleceń
Sprawdź, kiedy zostaną zrealizowane zlecone przez Ciebie dyspozycje.