Ilustracja przedstawiając słuchawkę telefonu i kogut ambulansu.

Centrum Pomocy

Chcesz wiedzieć więcej o naszej bankowości internetowej i mobilnej? Znajdź odpowiedzi na swoje pytania w Centrum Pomocy lub skontaktuj się z doradcą.

Przejdź do Centrum Pomocy

Rozpocznij czat

Pytania i odpowiedzi

  • Czego potrzebujesz do aktywacji aplikacji?

    • Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej - przygotuj PESEL, login i hasło. Zapytamy Cię o wybrane znaki hasła.

    Login znajdziesz np. na umowie  o korzystanie z systemów bankowości internetowej.
    Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz ustawić nowe. Ustaw nowe hasło

    • Jeśli nie masz dostępu do bankowości internetowej - możesz go otrzymać np. po założeniu konta. Mozesz to zrobić w aplikacji. Pobierz aplikację, załóż konto, a następnie aktywuj aplikację.

    Jak pobrać i aktywować aplikację?

    Zobacz video, jak aktywować aplikację

    Instrukcja krok po kroku:

    1. Pobierz aplikację na swój telefon.
      • Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i wyszukaj: „Moje ING mobile".
      • Kliknij ikonę aplikacji w sklepie, a następnie - przycisk pobierania.
    2. Otwórz Moje ING mobile na telefonie.
      Kliknij „Aktywuj Moje ING” i postępuj zgodnie z instrukcją aktywacji.

      Pierwszy ekran aplikacji Moje ING, jeszcze przed aktywacją
    3. Wpisz login.
      Ekran z aplikacji Moje ING, pierwszy krok aktywacji
    4. Wpisz PESEL.
      Ekran z aplikacji Moje ING, drugi krok aktywacji
    5. Wpisz nazwisko panieńskie matki.
      Ekran z aplikacji Moje ING, trzeci krok aktywacji
    6. Nadaj hasło do bankowości internetowej, jeśli go jeszcze nie masz.

      Ekran z aplikacji Moje ING, czwarty krok aktywacji
    7. Nadaj PIN, którym będziesz logować się do aplikacji.
      Jeśli aktywujesz aplikację na drugim lub kolejnym urządzeniu, poprosimy Cię o podanie kodu PIN.

      Ekran z aplikacji Moje ING, piąty krok aktywacji
    8. Możesz ustawić logowanie odciskiem palca. 
      Jeśli Twój telefon ma taką funkcję. 

      Ekran z aplikacji Moje ING, szósty krok aktywacji
    9. Potwierdź aktywację kodem do autoryzacji z SMS-a.
      Prześlemy go na numer telefonu wskazany przez Ciebie do autoryzacji.

      Ekran z aplikacji Moje ING, siódmy krok aktywacji
      Poprosimy Cię jeszcze o dodatkową autoryzację.

      W trakcie automatycznego połączenia telefonicznego usłyszysz 4-cyfrowy kod. Nie przekazuj go nikomu. Wpisz go w aplikacji mobilnej, tylko na swoim urządzeniu.
      Ekran z aplikacji Moje ING, ósmy krok aktywacji
    10. Gotowe! Możesz korzystać z aplikacji.
      Jeśli utracisz telefon, możesz szybko usunąć go z listy zaufanych urządzeń. Listę tę znajdziesz w sekcji Ustawienia - Aplikacja mobilna w Moim ING.
      Może się zdarzyć, że to my usuniemy telefon z listy. Robimy to np. gdy długo nie korzystasz z aplikacji w telefonie.
      Ekran z aplikacji Moje ING, informacja potwierdzająca aktywację aplikacji
  • Aplikacja Moje ING mobile jest dostępna dla telefonów z systemem operacyjnym:

    • Android - od wersji 8.0
    • iOS - od wersji 14.0

    Jeśli Twój telefon nie spełnia tych wymagań, możesz korzystać z systemu Moje ING w przeglądarce Twojego telefonu. 

  • Aplikacja Moje ING mobile posiada wszystkie funkcje dostępne w systemie Moje ING. 

    Dodatkowo umożliwia:

    • podgląd stanu konta i karty kredytowej, bez logowania
    • logowanie PIN-em, odciskiem palca (dla telefonów z czytnikiem linii papilarnych) lub rozpoznawaniem twarzy (dostępne na urządzeniach iPhone z funkcją Face ID oraz telefonach Google Pixel 4 i 4XL) 
    • własne skróty na ekranie przed logowaniem
    • generowanie kodów BLIK
    • wysyłanie Przelewu na telefon BLIK, Prośby o przelew oraz Podział rachunków
    • płatności za autostrady, parkingi i bilety komunikacyjne
    • dodawanie paragonów 
    • powiadomienia PUSH po każdej transakcji
    • szybkie przelewy bez logowania - np. z konta oszczędnościowego na konto osobiste.

    Porównaj wszystkie możliwości i funkcje

  • Sprawdź w ustawieniach aplikacji oraz telefonu, czy masz włączone powiadomienia PUSH. 

    W aplikacji zrobisz to tak:

    • zaloguj się
    • w swoim profilu wybierz sekcję Ustawienia - Aplikacja mobilna -  Powiadomienia na telefon (push).
    • Wybierz Zmień, a następnie zaznacz, jakie powiadomienia chcesz otrzymywać

     

    Ustawienia telefonu

    Poniżej przykład jak włączyć nasze powiadomienia na telefonach z systemem Android.

    Krok 1. Idź do: Ustawienia - Aplikacje – Zarządzaj aplikacjami – Aplikacja Moje ING

    Krok 2. W sekcji Uprawnienia wybierz zakładkę Powiadomienia

    Krok 3. Przesuń suwak Wyświetl powiadomienia w prawo (tak żeby suwak był koloru niebieskiego)

     

    Jeśli powiadomienia nadal nie działają, skontaktuj się z naszą infolinią.

  • Na ekranie logowania wybierz opcję Nie mogę się zalogować i nadaj nowy kod. 

    Podczas nadawania nowego PIN-u poprosimy Cię o podanie wybranych znaków hasła do bankowości internetowej. W ten sposób potwierdzamy Twoją tożsamość.

    Pamiętaj! W aplikacji mobilnej nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do bankowości internetowej.

    • Do aplikacji zalogujesz się 4-cyfrowym PIN-em. Nadajesz go przy pierwszym uruchomieniu aplikacji (aktywacji). 
    • Możesz zalogować się również odciskiem palca. Ta opcja jest dostępna dla telefonów z czytnikiem linii papilarnych. Żeby z niej skorzystać, musisz mieć włączoną funkcję logowania odciskiem palca w ustawieniach telefonu. Następnie włącz w aplikacji logowanie danymi biometrycznymi. Znajdziesz je w swoim profilu w sekcji Ustawienia - Aplikacja mobilna - Logowanie danymi biometrycznymi - Włącz.
    • Możesz też logować się rozpoznawaniem twarzy. Ten sposób logowania jest dostępy na urządzeniach iPhone z funkcją Face ID oraz telefonach Google Pixel 4 i 4XL. Włącz tę funkcję w ustawieniach telefonu, a następnie ustaw w aplikacji logowanie danymi biometrycznymi. Wejdź w swój profil, następnie Ustawienia - Aplikacja mobilna - Logowanie danymi biometrycznymi - Włącz.

    Pamiętaj, podczas logowania nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do systemu bankowości internetowej.

  • Tak. Logowanie odciskiem palca jest dostępne dla telefonów z czytnikiem linii papilarnych. 

    Włącz najpierw funkcję logowania odciskiem palca w ustawieniach telefonu. Następnie włącz w aplikacji logowanie danymi biometrycznymi. Znajdziesz je w swoim profilu w sekcji "Ustawienia" - "Aplikacja mobilna" - "Logowanie danymi biometrycznymi" - "Włącz"

    Jeśli posiadasz Samsung Galaxy S5 lub Samsung Galaxy Note 4 niestety, ze względu na warunki technicznie, nie ma możliwości logowania odciskiem palca.

  • W aplikacji mobilnej Moje ING mobile możesz sprawdzić stan konta oraz karty kredytowej bez logowania. Możesz wybrać sposób, w jaki aplikacja pokaże Ci tę informację - w postaci kwoty lub wskaźnika procentowego.

     

     

    Jeśli jeszcze nie masz skrótu - wybierz "Dodaj skrót".
    Przytrzymaj palcem ikonę skrótu do konta lub karty i wybierz Edytuj

  • Ze względów bezpieczeństwa zalecamy: gdy skończysz korzystać z aplikacji, wyloguj się z niej.

    Guzik "Wyloguj" znajdziesz w swoim profilu (kliknij ikonę w prawym górnym rogu aplikacji).

    Jeśli się nie wylogujesz, wylogujemy Cię automatycznie po 60 sekundach od ostatniej czynności.

     

     

  • Najpierw upewnij się, że:

    • twój telefon ma wbudowany czytnik linii papilarnych – sprawdź, czy jest włączony
    • masz zainstalowaną aplikację Moje ING.

    Aby aktywować logowanie odciskiem palca:

    • zaloguj się do Mojego ING mobile
    • przejdź do swojego profilu i wybierz „Ustawienia” - „Aplikacja mobilna”. Przejdź do opcji „Logowanie danymi biometrycznymi” - i włącz je
    • uruchom ponownie aplikację.
     
  • Nie pracujemy nad udostępnieniem aplikacji Moje ING w Huawei AppGallery. Jeśli na Twoim telefonie Huawei nie masz dostępu do sklepu Google Play, to nie zainstalujesz na nim naszej aplikacji. Ze względów bezpieczeństwa nie polecamy pobierania aplikacji z innych źródeł niż oryginalne sklepy.

    W takiej sytuacji możesz korzystać z Mojego ING w przeglądarce na swoim telefonie.

  • Dzięki temu aplikacja stanie się jeszcze bardziej użyteczna. Wskaże Ci, gdzie w najbliższej okolicy znajduje się nasza placówka bankowa lub bankomat. Gdy wyjedziesz za granicę podpowie Ci jak najlepiej płacić.

  • 1. Jeśli masz konto osobiste i firmowe, do których logujesz się tym samym loginem – możesz się przełączać pomiędzy kontami w aplikacji. Zaloguj się do aplikacji, przejdź do swojego profilu i wybierz „Firmowe”

    2. Jeśli do konta firmowego logujesz się innym loginem niż do konta osobistego – najpierw musimy ustawić jeden login do obu kont. Możemy to zrobić w placówce bankowej - miejscu spotkań. Gdy to zrobimy, będziesz widzieć oba konta w jednej aplikacji.

    3. Jeśli masz spółkę cywilną, na której konto logujesz się innym loginem niż do swojego konta osobistego – niestety nie możemy pokazać tych kont jednocześnie w aplikacji.

  • Zbliżeniowa płatność mobilna na telefony z systemem Android, którą udostępniamy w aplikacji Moje ING mobile. 

  • PIN jest to czterocyfrowy kod, który nadajesz przy aktywacji aplikacji. Służy do każdego kolejnego logowania.

  • Tak - jeśli przedsiębiorca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą.

  • Tak, zablokujesz aplikację mobilną oraz dostęp do Mojego ING w wersji przeglądarkowej.

    Aby ponownie skorzystać z Mojego ING, należy odblokować system. W tym celu naciśnij Odzyskaj dostęp w aplikacji mobilnej lub wypełnij wniosek na stronie internetowej.

  • W aplikacji mobilnej możesz wykonywać przelewy na dowolne rachunki łącznie na 50 000 zł w ciągu jednego dnia. W przypadku przelewów na telefon (w tym przelewów BLIK) limit jest mniejszy -  wynosi 500 zł dla jednego przelewu i 1000 zł dla jednego dnia.

  • Ponieważ aplikacja korzysta z dostępu do książki telefonicznej gdy robisz przelew na telefon lub doładowanie telefonu. Dzięki temu nie musisz wpisywać ręcznie numeru telefonu – wystarczy, że wybierzesz go z książki telefonicznej w swoim telefonie.

  • W ikonce aplikacji na ekranie telefonu znajdziesz skróty do najpopularniejszych funkcji. Wystarczy, że przytrzymasz ikonkę i wybierzesz skrót np. do: BLIKA, przelewu, szybkiego przelewu lub historii. Możesz też przeciągnąć skróty wprost na ekran telefonu – by korzystać z ulubionych funkcji jeszcze szybciej.

    Dostępne dla telefonów z systemem Android od wersji 8.0 i z aplikacją Moje ING mobile od wersji 3.0.1

    Sprawdź też skróty w aplikacji
    Niezależnie od rodzaju systemu operacyjnego i wersji aplikacji, możesz korzystać ze skrótów na ekranie przed zalogowaniem.

  • Na swoim smartwatchu możesz zobaczyć podgląd stanu konta osobistego i oszczędnościowego. Jest to możliwe jeśli korzystasz z zegarka Apple Watch, który jest połączony z telefonem, na którym masz zainstalowaną aplikację mobilną Moje ING.

    1. Jeśli nie masz, ustaw najpierw podgląd stanu konta w aplikacji na telefonie. Skorzystaj z opcji „Dodaj skrót” na ekranie przed zalogowaniem. Możesz określić czy chcesz widzieć kwotę czy procentową ilość pieniędzy na koncie.
    2. Upewnij się, że masz na telefonie naszą aplikację w wersji 3.4.0 lub nowszą.
    3. Na zegarku powinna pojawić się pomarańczowa ikonka ING. Wybierz ją i gotowe.

Tryb realizacji zleceń

Sprawdź tryb realizacji zleceń płatniczych oraz innych dyspozycji składanych przez system bankowości internetowej.

Zobacz, jak realizujemy zlecenia