Centrum Pomocy
Chcesz wiedzieć więcej o naszej bankowości internetowej i mobilnej? Znajdź odpowiedzi na swoje pytania w Centrum Pomocy lub skontaktuj się z doradcą.
Wprowadziliśmy zmiany w wyglądzie i funkcjonalności przelewów w Moim ING.
W aplikacji Moje ING możesz dodać skrót do ekranu przed zalogowaniem, który pozwoli Ci szybko przelać pieniądze z konta oszczędnościowego na konto osobiste w złotówkach. Dzięki temu błyskawicznie zasilisz konto wybraną kwotą - bez szukania, uzpełniania i wpisywania.
Jeśli chcesz korzystać, dodaj w swojej aplikacji do ekranu przed zalogowaniem skrót „Szybki przelew własny”.
Chcesz wiedzieć więcej o naszej bankowości internetowej i mobilnej? Znajdź odpowiedzi na swoje pytania w Centrum Pomocy lub skontaktuj się z doradcą.
Login znajdziesz np. na umowie o korzystanie z systemów bankowości internetowej.
Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz ustawić nowe. Ustaw nowe hasło
Aplikacja Moje ING mobile jest dostępna dla telefonów z systemem operacyjnym:
Jeśli Twój telefon nie spełnia tych wymagań, możesz korzystać z systemu Moje ING w przeglądarce Twojego telefonu.
Aplikacja Moje ING mobile posiada wszystkie funkcje dostępne w systemie Moje ING.
Dodatkowo umożliwia:
Sprawdź w ustawieniach aplikacji oraz telefonu, czy masz włączone powiadomienia PUSH.
W aplikacji zrobisz to tak:
Ustawienia telefonu
Poniżej przykład jak włączyć nasze powiadomienia na telefonach z systemem Android.
Krok 1. Idź do: Ustawienia - Aplikacje – Zarządzaj aplikacjami – Aplikacja Moje ING
Krok 2. W sekcji Uprawnienia wybierz zakładkę Powiadomienia
Krok 3. Przesuń suwak Wyświetl powiadomienia w prawo (tak żeby suwak był koloru niebieskiego)
Jeśli powiadomienia nadal nie działają, skontaktuj się z naszą infolinią.
Na ekranie logowania wybierz opcję Nie mogę się zalogować i nadaj nowy kod.
Podczas nadawania nowego PIN-u poprosimy Cię o podanie wybranych znaków hasła do bankowości internetowej. W ten sposób potwierdzamy Twoją tożsamość.
Pamiętaj! W aplikacji mobilnej nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do bankowości internetowej.
Pamiętaj, podczas logowania nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do systemu bankowości internetowej.
Tak. Logowanie odciskiem palca jest dostępne dla telefonów z czytnikiem linii papilarnych.
Włącz najpierw funkcję logowania odciskiem palca w ustawieniach telefonu. Następnie włącz w aplikacji logowanie danymi biometrycznymi. Znajdziesz je w swoim profilu w sekcji "Ustawienia" - "Aplikacja mobilna" - "Logowanie danymi biometrycznymi" - "Włącz"
Jeśli posiadasz Samsung Galaxy S5 lub Samsung Galaxy Note 4 niestety, ze względu na warunki technicznie, nie ma możliwości logowania odciskiem palca.
W aplikacji mobilnej Moje ING mobile możesz sprawdzić stan konta oraz karty kredytowej bez logowania. Możesz wybrać sposób, w jaki aplikacja pokaże Ci tę informację - w postaci kwoty lub wskaźnika procentowego.
Jeśli jeszcze nie masz skrótu - wybierz "Dodaj skrót".
Przytrzymaj palcem ikonę skrótu do konta lub karty i wybierz Edytuj.
Ze względów bezpieczeństwa zalecamy: gdy skończysz korzystać z aplikacji, wyloguj się z niej.
Guzik "Wyloguj" znajdziesz w swoim profilu (kliknij ikonę w prawym górnym rogu aplikacji).
Jeśli się nie wylogujesz, wylogujemy Cię automatycznie po 60 sekundach od ostatniej czynności.
Najpierw upewnij się, że:
Aby aktywować logowanie odciskiem palca:
Nie pracujemy nad udostępnieniem aplikacji Moje ING w Huawei AppGallery. Jeśli na Twoim telefonie Huawei nie masz dostępu do sklepu Google Play, to nie zainstalujesz na nim naszej aplikacji. Ze względów bezpieczeństwa nie polecamy pobierania aplikacji z innych źródeł niż oryginalne sklepy.
W takiej sytuacji możesz korzystać z Mojego ING w przeglądarce na swoim telefonie.
Dzięki temu aplikacja stanie się jeszcze bardziej użyteczna. Wskaże Ci, gdzie w najbliższej okolicy znajduje się nasza placówka bankowa lub bankomat. Gdy wyjedziesz za granicę podpowie Ci jak najlepiej płacić.
1. Jeśli masz konto osobiste i firmowe, do których logujesz się tym samym loginem – możesz się przełączać pomiędzy kontami w aplikacji. Zaloguj się do aplikacji, przejdź do swojego profilu i wybierz „Firmowe”
2. Jeśli do konta firmowego logujesz się innym loginem niż do konta osobistego – najpierw musimy ustawić jeden login do obu kont. Możemy to zrobić w placówce bankowej - miejscu spotkań. Gdy to zrobimy, będziesz widzieć oba konta w jednej aplikacji.
3. Jeśli masz spółkę cywilną, na której konto logujesz się innym loginem niż do swojego konta osobistego – niestety nie możemy pokazać tych kont jednocześnie w aplikacji.
Zbliżeniowa płatność mobilna na telefony z systemem Android, którą udostępniamy w aplikacji Moje ING mobile.
PIN jest to czterocyfrowy kod, który nadajesz przy aktywacji aplikacji. Służy do każdego kolejnego logowania.
Tak - jeśli przedsiębiorca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą.
Tak, zablokujesz aplikację mobilną oraz dostęp do Mojego ING w wersji przeglądarkowej.
Aby ponownie skorzystać z Mojego ING, należy odblokować system. W tym celu naciśnij Odzyskaj dostęp w aplikacji mobilnej lub wypełnij wniosek na stronie internetowej.
W aplikacji mobilnej możesz wykonywać przelewy na dowolne rachunki łącznie na 50 000 zł w ciągu jednego dnia. W przypadku przelewów na telefon (w tym przelewów BLIK) limit jest mniejszy - wynosi 500 zł dla jednego przelewu i 1000 zł dla jednego dnia.
Ponieważ aplikacja korzysta z dostępu do książki telefonicznej gdy robisz przelew na telefon lub doładowanie telefonu. Dzięki temu nie musisz wpisywać ręcznie numeru telefonu – wystarczy, że wybierzesz go z książki telefonicznej w swoim telefonie.
W ikonce aplikacji na ekranie telefonu znajdziesz skróty do najpopularniejszych funkcji. Wystarczy, że przytrzymasz ikonkę i wybierzesz skrót np. do: BLIKA, przelewu, szybkiego przelewu lub historii. Możesz też przeciągnąć skróty wprost na ekran telefonu – by korzystać z ulubionych funkcji jeszcze szybciej.
Dostępne dla telefonów z systemem Android od wersji 8.0 i z aplikacją Moje ING mobile od wersji 3.0.1
Sprawdź też skróty w aplikacji
Niezależnie od rodzaju systemu operacyjnego i wersji aplikacji, możesz korzystać ze skrótów na ekranie przed zalogowaniem.
Na swoim smartwatchu możesz zobaczyć podgląd stanu konta osobistego i oszczędnościowego. Jest to możliwe jeśli korzystasz z zegarka Apple Watch, który jest połączony z telefonem, na którym masz zainstalowaną aplikację mobilną Moje ING.
Sprawdź tryb realizacji zleceń płatniczych oraz innych dyspozycji składanych przez system bankowości internetowej.