Centrum Pomocy
Chcesz wiedzieć więcej o naszej bankowości internetowej i mobilnej? Znajdź odpowiedzi na swoje pytania w Centrum Pomocy lub skontaktuj się z doradcą.
Chcesz wiedzieć więcej o naszej bankowości internetowej i mobilnej? Znajdź odpowiedzi na swoje pytania w Centrum Pomocy lub skontaktuj się z doradcą.
Aplikacja Moje ING mobile jest dostępna dla telefonów z systemem operacyjnym:
Jeśli Twój telefon nie spełnia tych wymagań, możesz korzystać z systemu Moje ING w przeglądarce Twojego telefonu.
Aplikacja Moje ING mobile posiada wszystkie funkcje dostępne w systemie Moje ING.
Dodatkowo umożliwia:
Do aplikacji zalogujesz się 4-cyfrowym PIN-em. Nadajesz go przy pierwszym uruchomieniu aplikacji (aktywacji).
Możesz zalogować się również odciskiem palca. Ta opcja jest dostępna dla telefonów z czytnikiem linii papilarnych.
Jeśli masz iPhone z funkcją Face ID możesz logować się spojrzeniem na telefon.
Pamiętaj, podczas logowania nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do systemu bankowości internetowej.
Tak. Logowanie odciskiem palca jest dostępne dla telefonów z czytnikiem linii papilarnych.
Jeśli posiadasz Samsung Galaxy S5 lub Samsung Galaxy Note 4 niestety, ze względu na warunki technicznie, nie ma możliwości logowania odciskiem palca.
W aplikacji mobilnej Moje ING mobile możesz sprawdzić stan konta oraz karty kredytowej bez logowania. Możesz wybrać sposób, w jaki aplikacja pokaże Ci tę informację - w postaci kwoty lub wskaźnika procentowego.
Przytrzymaj palcem ikonę skrótu do konta lub karty i wybierz Edytuj.
Login znajdziesz np. na umowie o korzystanie z systemów bankowości internetowej.
Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz ustawić nowe – nadaj nowe hasło
Zobacz na filmie jak aktywować aplikację
Instrukcja krok po kroku:
W aplikacji Moje ING mobile możesz bez logowania przelewać pieniądze pomiędzy swoimi kontami, także pomiędzy kontami osobistymi, a firmowymi. Możesz wybrać kwoty: 50, 100 lub 200 zł.
Ustaw najpierw w aplikacji domyśle konta dla przelewów. Ustawienia kont możesz zmienić w każdej chwili – przytrzymaj palcem ikonkę Szybkiego przelewu, a następnie edytuj ustawienia.
Jeśli nie korzystasz jeszcze z Szybkich przelewów kliknij „dodaj skrót” na ekranie przed zalogowaniem, a następnie wybierz i ustaw Szybkie przelewy.
Ponieważ aplikacja korzysta z dostępu do książki telefonicznej gdy robisz przelew na telefon lub doładowanie telefonu. Dzięki temu nie musisz wpisywać ręcznie numeru telefonu – wystarczy, że wybierzesz go z książki telefonicznej w swoim telefonie.
PIN jest to czterocyfrowy kod, który nadajesz przy aktywacji aplikacji. Służy do każdego kolejnego logowania.
Na ekranie logowania wybierz opcję "Nie pamiętam kodu PIN" i nadaj nowy kod.
Podczas nadawania nowego PIN-u poprosimy Cię o podanie wybranych znaków hasła do bankowości internetowej. W ten sposób potwierdzamy Twoją tożsamość.
Pamiętaj! W aplikacji mobilnej nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do bankowości internetowej.
Ze względów bezpieczeństwa zalecamy: gdy skończysz korzystać z aplikacji, wyloguj się z niej.
Guzik "Wyloguj" znajdziesz w swoim profilu (kliknij ikonę w prawym górnym rogu aplikacji).
Jeśli się nie wylogujesz, wylogujemy Cię automatycznie po 60 sekundach od ostatniej czynności.
Jeśli trzy razy wpiszesz błędny PIN, program zablokuje aplikację mobilną. Nie zablokuje natomiast bankowości internetowej.
Jeśli nie pamiętasz swojego PIN-u użyj opcji "Nie pamiętam kodu PIN" i nadaj nowy.
W aplikacji mobilnej możesz wykonywać przelewy na dowolne rachunki łącznie na 100 000 zł w ciągu jednego dnia. W przypadku przelewów na telefon (w tym przelewów BLIK) limit jest mniejszy - wynosi 500 zł dla jednego przelewu i 1000 zł dla jednego dnia.
Tak - jeśli przedsiębiorca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą.
Sprawdź w ustawieniach aplikacji oraz telefonu, czy masz włączone powiadomienia PUSH.
W aplikacji zrobisz to tak:
Ustawienia telefonu
Poniżej przykład tego jak włączyć nasze powiadomienia na telefonach Huawei.
Wykonaj wszystkie kroki po kolei:
1. Ustawienia - Ustawienia zaawansowane - Zarządzanie baterią - Zabezpieczone aplikacje - nasza aplikacja powinna być "zabezpieczona".
2. Ustawienia - Aplikacje - Ustawienia - Specjalny dostęp - Ignoruj optymalizacje - znajdź naszą aplikację i zmień na "uprawnione"
3. Ustawienia - Powiadomienia i pasek stanu - Zarządzanie powiadomieniami - znajdź naszą aplikację i zaznacz "zezwalaj na powiadomienia" oraz "pierwszeństwo wyświetlania"
4. Zrestartuj telefon
Jeśli powiadomienia nadal nie działają, skontaktuj się z naszą infolinią.
Zbliżeniowa płatność mobilna na telefony z systemem Android, którą udostępniamy w aplikacji Moje ING mobile. Płatność HCE oferujemy pod nazwą Mastercard w telefonie.
W ikonce aplikacji na ekranie telefonu znajdziesz skróty do najpopularniejszych funkcji. Wystarczy, że przytrzymasz ikonkę i wybierzesz skrót np. do: BLIKA, przelewu, szybkiego przelewu lub historii. Możesz też przeciągnąć skróty wprost na ekran telefonu – by korzystać z ulubionych funkcji jeszcze szybciej.
Dostępne dla telefonów z systemem Android od wersji 8.0 i z aplikacją Moje ING mobile od wersji 3.0.1
Sprawdź też skróty w aplikacji
Niezależnie od rodzaju systemu operacyjnego i wersji aplikacji, możesz korzystać ze skrótów na ekranie przed zalogowaniem
Na swoim smartwatchu możesz zobaczyć podgląd stanu konta osobistego i oszczędnościowego. Jest to możliwe jeśli korzystasz z zegarka Apple Watch, który jest połączony z telefonem, na którym masz zainstalowaną aplikację mobilną Moje ING.
Nie podjęliśmy decyzji o udostępnieniu naszej aplikacji mobilnej w tym sklepie.
Jeśli na Twoim telefonie Huawei nie masz dostępu do sklepu Google Play, to nie zainstalujesz na nim naszej aplikacji.
W takiej sytuacji możesz korzystać z Mojego ING w przeglądarce na swoim telefonie.
Dzięki temu aplikacja stanie się jeszcze bardziej użyteczna. Wskaże Ci, gdzie w najbliższej okolicy znajduje się nasz oddział lub bankomat. Gdy wyjedziesz za granicę podpowie Ci jak najlepiej płacić.
1. Jeśli masz konto osobiste i firmowe, do których logujesz się tym samym loginem – możesz się przełączać pomiędzy kontami w aplikacji. Zaloguj się do aplikacji, przejdź do swojego profilu i wybierz „Firmowe”
2. Jeśli do konta firmowego logujesz się innym loginem niż do konta osobistego – najpierw musimy ustawić jeden login do obu kont. Możemy to zrobić w dowolnym oddziale naszego banku. Gdy to zrobimy, będziesz widzieć oba konta w jednej aplikacji.
3. Jeśli masz spółkę cywilną, na której konto logujesz się innym loginem niż do swojego konta osobistego – niestety nie możemy pokazać tych kont jednocześnie w aplikacji.
Sprawdź tryb realizacji zleceń płatniczych oraz innych dyspozycji składanych przez system bankowości internetowej.