Bezpieczeństwo bankowości internetowej i mobilnej

Nieustannie pracujemy nad rozwiązaniami, które chronią Twoje finanse i które są zgodne z najnowszymi standardami bezpieczeństwa. Jednak to od Ciebie głównie zależy, czy będziesz bankować bezpiecznie.

Automatyczne wylogowanie

Aktywacja aplikacji

Gdy pobierzesz i zainstalujesz aplikację poprosimy Cię o jej aktywowanie. Aktywacja polega na zapamiętaniu (powiązaniu) Twojego telefonu z aplikacją i nadaniu 4-cyfrowego PIN-u, którym będziesz się logować.

W przypadku kradzieży lub zgubienia telefonu, usuń telefon z listy urządzeń zaufanych w Moim ING. W ten sposób aplikacja zostanie dezaktywowana na tym urządzeniu. Od tego momentu nie będzie można się do niej zalogować i wykonywać transakcji.

Zobacz jak aktywować aplikację:

 

Gdzie znajdziesz listę zaufanych urządzeń:

1. Zaloguj się do aplikacji lub bankowości na komputerze

2.Przejdź do swojego profilu, a następnie kliknij „Ustawienia” – „Aplikacja mobilna” – „Zaufane urządzenia”

Bezpiecznie na co dzień

  • Automatycznie wylogujemy Cię po 60 sekundach nieaktywności
  • Zablokujemy dostęp do Twojej aplikacji jeżeli Ty lub osoba niepowołana 3-krotnie wprowadzi błędny kod PIN
  • Jeśli mamy podejrzenia, że na Twoim telefonie zostały wyłączone zabezpieczenia, poinformujemy Cię o tym przy logowaniu do aplikacji
  • Nie zapisujemy w pamięci telefonu: PIN-u, danych Twoich kont i innych produktów bankowych. Dzięki czemu m.in. nie ma możliwości kradzieży z urządzenia danych do logowania
  • Regularnie aktualizujemy aplikację – zwiększamy jej bezpieczeństwo i ulepszamy funkcjonalności

Wzmocnij swoje bezpieczeństwo

Włącz dodatkowe zabezpieczenie przed cyberoszustami - zauważymy, kiedy ktoś obcy zaloguje się na Twoje konto

Pytania i odpowiedzi

Zobacz także

Centrum pomocy

Centrum pomocy

Dowiedz się więcej o działaniu naszego systemu.