Karta kredytowa Visa dla firm

  • Limit kredytowy od 1 000 zł do 50 000 zł
  • 0 zł za wydanie karty kredytowej i korzystanie z limitu - do 52 dni
  • Możliwość spłaty karty kredytowej na raty
  • Płacisz telefonem z Apple Pay i Google Pay

Jestem klientem
i mam dostęp do bankowości internetowej

Zamów kartę online

Zamów kartę w Moim ING


Skontaktuj się ze specjalistą

Zostaw numer

lub zadzwoń 32 357 00 96

8:00-18:00 w dni robocze
Koszt połączenia wg stawek operatora.


Możesz się również spotkać się z naszym specjalistą w oddziale ds. Przedsiębiorców.

Zyskaj jeszcze więcej

Jak działa Program Visa Benefit?

Wystarczy, że masz:

  • kartę Visa zbliżeniową dla firm
  • kartę kredytową Visa dla firm
  • Złotą kartę kredytową
  • kartę kredytową Visa Infinite.

Na stronie Visa sprawdzasz oferty specjalne na zakupy i usługi. Wybierasz te, z których chcesz skorzystać i przechodzisz do realizacji oferty.

Sprawdź szczegóły na stronie Visa.

Zobacz, jak obsługiwać firmową kartę kredytową

3D Secure
Karta kredytowa Visa dla firm w ING Banku Śląskim - bezpieczeństwo 3D Secure

3D Secure

Dodatkowa autoryzacja transakcji kartą w internecie.

Chargeback
Karta kredytowa Visa dla firm w ING Banku Śląskim - bezpieczeństwo z usługą Chargeback

Chargeback

Odzyskaj pieniądze, jeśli Twoje zakupy nie zostały zrealizowane.

Zmiana limitów transakcyjnych
Zmiana limitów transakcyjnych karty kredytowej Visa dla firm w ING

Zmiana limitów transakcyjnych

W Moim ING zmienisz limity i ustawienia swojej karty kredytowej.

Automatyczna spłata zadłużenia
Automatyczna spłata karty kredytowej Visa dla firm w ING

Automatyczna spłata zadłużenia

Nie musisz pamiętać o samodzielnej i terminowej spłacie zadłużenia karty kredytowej.

Płatność kartą za granicą
Płacisz kartą na całym świecie

Płatność kartą za granicą

Sprawdź koszty. Skorzystaj z kalkulatora walutowego

Jak działa limit karty kredytowej Visa dla firm

Jak działa limit karty kredytowej?

Jak działa limit karty kredytowej?

Robisz zakupy w ramach przyznanego limitu, a gdy nadejdzie termin płatności, spłacasz całą kwotę lub tylko minimalną wymaganą część, czyli 5% wykorzystanego limitu (min. 50 zł).

Naliczamy odsetki od wszystkich transakcji gotówkowych (wypłaty z bankomatów, przelewy z karty) od dnia wykonania transakcji oraz, w przypadku spłaty niższej niż w całkowitej kwocie, również od transakcji bezgotówkowych.

Do karty kredytowej Visa dla firm możesz otrzymać limit kredytowy od 1 000 zł do 50 000 zł.

Opłaty i oprocentowanie

Opłaty

x

Opłaty

Wydanie karty głównej 0 zł
Wydanie karty dodatkowej 0 zł
Opłata roczna za obsługę karty (Opłata pobierana, jeżeli średnia miesięczna wartość transakcji bezgotówkowych wykonanych kartą za ostatnie 12 miesięcy, rozliczonych na rachunku karty, wyniesie mniej niż 500 zł.) głównej 0 zł/50 zł
  dodatkowej 0 zł/30 zł
Realizacja transakcji bezgotówkowych u podmiotów świadczących usługi jako: kasyna, kasyna internetowe, gry losowe, zakłady bukmacherskie oraz inne niż państwowe loterie i totalizatory
(opłata będzie pobierana od 1 czerwca 2021 roku)
 
3% kwoty transakcji
Realizacja transakcji bezgotówkowych pozostałe transakcje bezgotówkowe 0 zł
Przekroczenie limitu kredytowego   0 zł
Zmiana wysokości limitu kredytowego   0 zł
Wypłata gotówki   3% wypłacanej kwoty, min. 9 zł
Automatyczna spłata
zadłużenia karty
  0 zł
Spłata minimalnej kwoty zadłużenia   0 zł
Powiadomienie SMS (powiadomienie o spłacie karty)   0 zł
Zastrzeżenie karty   0 zł
Polecenie przelewu i polecenie przelewu wewnętrznego dokonywane z rachunku karty kredytowej w systemie bankowości
internetowej
  3% kwoty
przelewu
min. 9 PLN
Wpłata gotówki na rachunek karty kredytowej w oddziale 
wpłata własna lub osoby trzeciej
  0 zł

Oprocentowanie

x

Oprocentowanie karty kredytowej Visa dla firm:

Stopa referencyjna NBP + marża 8,5%

Cykle rozliczeniowe

x

Dla karty kredytowej Visa dla firm dostępne są dwa cykle rozliczeniowe:

  • od 7 dnia miesiąca do 6 dnia miesiąca następnego,
  • od 17 dnia miesiąca do 16 dnia miesiąca następnego.

Pytania i odpowiedzi

  • Na jaki czas wydawana jest karta?

    Na 5 lat.

  • Gdzie można płacić kartą płatniczą?

    Z karty możesz korzystać wszędzie tam, gdzie umieszczono znak organizacji płatniczej MasterCard lub VISA widniejący na karcie (transakcja potwierdzona kodem PIN-em lub podpisem):

    • możesz płacić w punktach handlowo-usługowych: sklepach, restauracjach, również za granicą,
    • możesz płacić w internecie
    • możesz wypłacać gotówkę w ramach usługi Cashback lub z bankomatów na całym świecie.

     

  • Czy płacąc kartą w sklepie, zapłacę dodatkową prowizję?

    Nie – nie pobieramy za to dodatkowych prowizji ani opłat.

  • Jakie są opłaty związane z wydaniem karty i jej użytkowaniem?

    Zależy, jakie masz konto i kartę. Wszystkie informacje znajdziesz w Tabeli Opłat i Prowizji

  • W jaki sposób bezpiecznie posługiwać się kartą?
    • Zawsze trzymaj kartę w bezpiecznym miejscu.
    • Często sprawdzaj, czy nie brakuje żadnej z Twoich kart.
    • Korzystaj z powiadomień o transakcjach w aplikacji mobilnej Moje ING mobile i ustaw limity transakcji dla swoich kart.

    Dowiedz się więcej na temat bezpieczeństwa kart płatniczych.

  • W jaki sposób nadać PIN i aktywować nową kartę?

    Możesz aktywować swoją kartę i nadać jej PIN w bankowości internetowej Moje ING – w szczegółach karty.

    Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, możesz to zrobić telefonicznie.

    Zadzwoń pod numer + 48 32 357 00 02  - z telefonów stacjonarnych i komórkowych oraz jeśli dzwonisz z zagranicy.

    Aby aktywować kartę i płacić nią zbliżeniowo lub w internecie, pierwszą transakcję najlepiej zrób w Polsce - wypłać pieniądze w naszym bankomacie lub podczas zakupów w sklepie włóż kartę do terminala płatniczego.
    Pamiętaj – jeszcze przed aktywacją karty płatniczej, możesz ją dodać do telefonu i realizować transakcje kartą w telefonie.

     

  • Jak mogę aktywować kartę odnowioną?

    Aby to zrobić, wykonaj transakcję, która wymaga wpisania PIN-u - zapłać kartą w sklepie.

    Wyjątek: jeśli przy okazji odnowienia zamieniasz kartę na nowszy typ (np. kartę VISA na VISA zbliżeniową), nową kartę możesz aktywować tylko w systemie bankowości internetowej lub telefonicznie pod numerem + 48 32 357 00 02.

  • Co mam zrobić, jeśli otrzymam kartę z błędnym nadrukiem imienia lub nazwiska?

    W takim przypadku złóż reklamację. Możesz to zrobić w placówce bankowej - miejscu spotkań lub pod numerem +48 32 357 00 69. Otrzymasz nową kartę.

  • Co mam zrobić, jeśli zgubię kartę?

    Jeśli nie wiesz, co się stało z Twoją kartą, możesz ją czasowo zablokować w Moim ING. Dzięki temu nikt nie będzie mógł nią płacić. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie karta zostanie automatycznie zastrzeżona

    Możesz również zastrzec kartę na trzy sposoby:

    • w aplikacji mobilnej Moje ING mobile lub systemie bankowości internetowej Moje ING - w szczegółach karty
    •  pod numerem + 48 32 357 00 12 – nasi konsultanci pracują przez całą dobę
    • w placówce bankowej - miejscu spotkań.

    Od momentu zastrzeżenia przejmujemy pełną odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane kartą. Jeśli po dokonaniu zastrzeżenia karta płatnicza się odnajdzie, nie będziesz mógł z niej dalej korzystać. Aby zamówić nową kartę, powinieneś złożyć wniosek o jej wydanie.

    Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie kart.

  • Co mam zrobić, jeśli bankomat zatrzyma mi kartę?

    W takiej sytuacji zastrzeż zatrzymaną kartę i zamów nową. Możesz to zrobić na dwa sposoby:

    • w systemie bankowości internetowej
    • lub pod numerem +48 32 357 00 12.
  • Co się stanie, gdy błędnie wprowadzę numer PIN w sklepie lub bankomacie?

    Jeśli wprowadzisz błędny PIN:

    • 3 razy (maksymalnie 6 razy) podczas płacenia w sklepie lub używając w innym urządzeniu niż bankomat, lub
    • 3 razy podczas wykonywania transakcji w bankomacie

    zablokujemy kartę do czasu, gdy ją odblokujesz. Masz na to 30 dni – po tym czasie ją zastrzeżemy.

    Kartę możesz odblokować w systemie bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji Moje ING mobile - w szczegółach karty. Możesz to również zrobić pod numerem +48 32 357 00 12.

    Jeśli nie pamiętasz swojego PIN-u, możesz go zmienić w Moim ING lub pod numerem +48 32 357 00 12. W systemie bankowości internetowej zmienisz PIN prawie wszystkich kart. Wyjątkami są: karta kredytowa VISA Business i K@rta wirtualna ING Visa.

  • Moja karta nie działa. Co zrobić?

    Jeśli Twoja karta nie działa podczas płatności w sklepie, sprawdź w szczegółach Twojej karty w Moim ING czy:  

    • karta została aktywowana po jej otrzymaniu
    • karta nie jest zablokowana
    • masz włączone płatności zbliżeniowe 
    • masz ustawiony odpowiedni limit transakcyjny

    Upewnij się, że wprowadzasz prawidłowy PIN.

    Jeśli Twoja karta jest uszkodzona np. złamana, zużyta, pęknięta lub rozmagnesowana, możesz ją wymienić. Wymień kartę w Moim ING

  • Do jakiej kwoty mogę zrealizować transakcję zbliżeniową?

    Transakcje z karty zbliżeniowej są wliczane do dziennego limitu Twoich kart płatniczych. Zależy więc, jaki limit ustalisz. 
    Stała jest natomiast kwota, do jakiej możesz jednorazowo płacić kartą zbliżeniową bez potwierdzenia płatności PIN-em:

    • do 100 zł – płacisz bez potwierdzenia (chyba że z przyczyn bezpieczeństwa Cię o to poprosimy),
    • powyżej 100 zł – z potwierdzeniem.

    Kwota ta obowiązuje w Polsce. Za granicą limit może być inny. 

     

Zadbaj o bezpieczeństwo swojej karty kredytowej

Zastrzeganie kart ING Bank Śląski - jak zastrzec kartę kredytową Visa dla firm

Zastrzeganie kart

Jak chronić kartę kredytową Visa dla firm - bezpieczeństwo kart

Bezpieczeństwo kart

To jest oferta dla jednoosobowych działalności gospodarczych, które korzystają z uproszczonych zasad księgowości. Sprawdź ofertę dla spółek