Jestem klientem i mam dostęp do bankowości
internetowejNie jestem klientem lub nie mam dostępu do bankowości internetowej
Korzyści z kartą kredytową Visa dla firm
Zyskaj jeszcze więcej
Program Visa Benefit
Płać swoją kartą Visa i korzystaj ze specjalnych usług i zniżek.
SprawdźZobacz, jak obsługiwać firmową kartę kredytową
Automatyczna spłata zadłużenia
Nie musisz pamiętać o samodzielnej i terminowej spłacie zadłużenia karty kredytowej.
Opłaty i oprocentowanie
Opłaty obowiązują do 31 marca 2021 r.
Wydanie karty | głównej | 0 zł |
Wydanie karty | dodatkowej | 0 zł |
Opłata roczna za użytkowanie karty (Opłata pobierana, jeżeli średnia miesięczna wartość transakcji bezgotówkowych wykonanych kartą za ostatnie 12 miesięcy, rozliczonych na rachunku karty, wyniesie mniej niż 500 zł.) | głównej | 0 zł/50 zł |
dodatkowej | 0 zł/30 zł | |
Realizacja transakcji bezgotówkowych | 0 zł | |
Przekroczenie limitu kredytowego | 0 zł | |
Zmiana wysokości limitu kredytowego | 0 zł | |
Wypłata gotówki | 3% wypłacanej kwoty, min. 9 zł | |
Automatyczna spłata zadłużenia karty |
0 zł | |
Spłata minimalnej kwoty zadłużenia | 0 zł | |
Powiadomienie o spłacie karty | 0 zł | |
Zastrzeżenie karty | 0 zł |
Oprocentowanie karty kredytowej Visa dla Przedsiębiorców:
Stopa referencyjna NBP + marża 7,1%
Dla karty kredytowej Visa dla firm dostępne są dwa cykle rozliczeniowe:
- od 7 dnia miesiąca do 6 dnia miesiąca następnego,
- od 17 dnia miesiąca do 16 dnia miesiąca następnego.
Pytania i odpowiedzi
- Na jaki czas wydawana jest karta?
Na 5 lat.
- Gdzie można płacić kartą płatniczą?
Z karty możesz korzystać wszędzie tam, gdzie umieszczono znak organizacji płatniczej MasterCard lub VISA widniejący na karcie (transakcja potwierdzona kodem PIN-em lub podpisem):
- możesz płacić w punktach handlowo-usługowych: sklepach, restauracjach, również za granicą,
- możesz płacić w internecie
- możesz wypłacać gotówkę w ramach usługi Cashback lub z bankomatów na całym świecie.
- Czy płacąc kartą w sklepie, zapłacę dodatkową prowizję?
Nie – nie pobieramy za to dodatkowych prowizji ani opłat.
- Jakie są opłaty związane z wydaniem karty i jej użytkowaniem?
Zależy, jakie masz konto i kartę. Wszystkie informacje znajdziesz w Tabeli Opłat i Prowizji
- W jaki sposób bezpiecznie posługiwać się kartą?
- Zawsze trzymaj kartę w bezpiecznym miejscu.
- Często sprawdzaj, czy nie brakuje żadnej z Twoich kart.
- Korzystaj z powiadomień o transakcjach w aplikacji mobilnej Moje ING mobile i ustaw limity transakcji dla swoich kart.
Dowiedz się więcej na temat bezpieczeństwa kart płatniczych.
- W jaki sposób nadać PIN i aktywować nową kartę?
Możesz aktywować swoją kartę i nadać jej PIN w bankowości internetowej Moje ING – w szczegółach karty.
Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, możesz to zrobić telefonicznie.
Zadzwoń pod numer
- 801 222 777 - z telefonów stacjonarnych
- + 48 32 357 00 02 - z telefonów stacjonarnych i komórkowych oraz jeśli dzwonisz z zagranicy.
Aby aktywować kartę i płacić nią zbliżeniowo lub w internecie, pierwszą transakcję najlepiej zrób w Polsce - wypłać pieniądze w naszym bankomacie lub podczas zakupów w sklepie włóż kartę do terminala płatniczego.
Pamiętaj – jeszcze przed aktywacją karty płatniczej, możesz ją dodać do telefonu i realizować transakcje kartą w telefonie. - Jak mogę aktywować kartę odnowioną?
Aby to zrobić, wykonaj transakcję, która wymaga wpisania PIN-u, np. wypłać gotówkę w naszym bankomacie lub zapłać kartą w sklepie.
Wyjątek: jeśli przy okazji odnowienia zamieniasz kartę na nowszy typ (np. kartę VISA na VISA zbliżeniową), nową kartę możesz aktywować tylko w systemie bankowości internetowej lub telefonicznie pod numerem + 48 32 357 00 02.
- Co mam zrobić, jeśli otrzymam kartę z błędnym nadrukiem imienia lub nazwiska?
W takim przypadku złóż reklamację. Możesz to zrobić w dowolnym oddziale naszego banku lub pod numerem +48 32 357 00 69. Otrzymasz nową kartę.
- Co mam zrobić, jeśli zgubię kartę?
Jeśli nie wiesz, co się stało z Twoją kartą, możesz ją czasowo zablokować w Moim ING. Dzięki temu nikt nie będzie mógł nią płacić. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie karta zostanie automatycznie zastrzeżona.
Możesz również zastrzec kartę na trzy sposoby:
- w aplikacji mobilnej Moje ING mobile lub systemie bankowości internetowej Moje ING - w szczegółach karty
- pod numerem + 48 32 357 00 12 – nasi konsultanci pracują przez całą dobę
- w naszym oddziale.
Od momentu zastrzeżenia przejmujemy pełną odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane kartą. Jeśli po dokonaniu zastrzeżenia karta płatnicza się odnajdzie, nie będziesz mógł z niej dalej korzystać. Aby zamówić nową kartę, powinieneś złożyć wniosek o jej wydanie.
- Co mam zrobić, jeśli bankomat zatrzyma mi kartę?
W takiej sytuacji zastrzeż zatrzymaną kartę i zamów nową. Możesz to zrobić na dwa sposoby:
- w systemie bankowości internetowej
- lub pod numerem +48 32 357 00 12.
- Co się stanie, gdy błędnie wprowadzę numer PIN w sklepie lub bankomacie?
Jeśli wprowadzisz błędny PIN:
- 3 razy (maksymalnie 6 razy) podczas płacenia w sklepie lub używając w innym urządzeniu niż bankomat, lub
- 3 razy podczas wykonywania transakcji w bankomacie
zablokujemy kartę do czasu, gdy ją odblokujesz. Masz na to 30 dni – po tym czasie ją zastrzeżemy.
Kartę możesz odblokować w systemie bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji Moje ING mobile - w szczegółach karty. Możesz to również zrobić pod numerem +48 32 357 00 12.
Jeśli nie pamiętasz swojego PIN-u, możesz go zmienić w Moim ING lub pod numerem +48 32 357 00 12. W systemie bankowości internetowej zmienisz PIN prawie wszystkich kart. Wyjątkami są: karta kredytowa VISA Business i K@rta wirtualna ING Visa.
Zadbaj o bezpieczeństwo swojej karty kredytowej
Zastrzeganie kart
Bezpieczeństwo kart