Korzyści z kartą kredytową Visa dla firm
Zyskaj jeszcze więcej
Zobacz, jak obsługiwać firmową kartę kredytową
Zmiana limitów transakcyjnych
W Moim ING zmienisz limity i ustawienia swojej karty kredytowej.
Automatyczna spłata zadłużenia
Nie musisz pamiętać o samodzielnej i terminowej spłacie zadłużenia karty kredytowej.
Płatność kartą za granicą
Sprawdź koszty. Skorzystaj z kalkulatora walutowego
Jak działa limit karty kredytowej?
Opłaty i oprocentowanie
Opłaty
Opłaty
Wydanie karty | głównej | 0 zł |
Wydanie karty | dodatkowej | 0 zł |
Opłata roczna za obsługę karty (Opłata pobierana, jeżeli średnia miesięczna wartość transakcji bezgotówkowych wykonanych kartą za ostatnie 12 miesięcy, rozliczonych na rachunku karty, wyniesie mniej niż 500 zł.) | głównej | 0 zł/50 zł |
dodatkowej | 0 zł/30 zł | |
Realizacja transakcji bezgotówkowych | u podmiotów świadczących usługi jako: kasyna, kasyna internetowe, gry losowe, zakłady bukmacherskie oraz inne niż państwowe loterie i totalizatory (opłata będzie pobierana od 1 czerwca 2021 roku) |
3% kwoty transakcji |
Realizacja transakcji bezgotówkowych | pozostałe transakcje bezgotówkowe | 0 zł |
Przekroczenie limitu kredytowego | 0 zł | |
Zmiana wysokości limitu kredytowego | 0 zł | |
Wypłata gotówki | 3% wypłacanej kwoty, min. 9 zł | |
Automatyczna spłata zadłużenia karty |
0 zł | |
Spłata minimalnej kwoty zadłużenia | 0 zł | |
Powiadomienie SMS (powiadomienie o spłacie karty) | 0 zł | |
Zastrzeżenie karty | 0 zł | |
Polecenie przelewu i polecenie przelewu wewnętrznego dokonywane z rachunku karty kredytowej w systemie bankowości internetowej |
3% kwoty przelewu min. 9 PLN |
|
Wpłata gotówki na rachunek karty kredytowej w oddziale wpłata własna lub osoby trzeciej |
0 zł |
Oprocentowanie
Oprocentowanie karty kredytowej Visa dla firm:
Stopa referencyjna NBP + marża 8,5%
Cykle rozliczeniowe
Dla karty kredytowej Visa dla firm dostępne są dwa cykle rozliczeniowe:
- od 7 dnia miesiąca do 6 dnia miesiąca następnego,
- od 17 dnia miesiąca do 16 dnia miesiąca następnego.
Dokumenty
Ogólne warunki kredytowania i udzielania gwarancji oraz wydawania i użytkowania kart kredytowych w ING Banku Śląskim S.A. obowiązujące od 21.08.2022 r.
Ogólne warunki kredytowania i udzielania gwarancji oraz wydawania i użytkowania kart kredytowych w ING Banku Śląskim S.A. obowiązujące od 17.06.2023 r.
Pytania i odpowiedzi
- Na jaki czas wydawana jest karta?
Na 5 lat.
- Gdzie można płacić kartą płatniczą?
Z karty możesz korzystać wszędzie tam, gdzie umieszczono znak organizacji płatniczej MasterCard lub VISA widniejący na karcie (transakcja potwierdzona kodem PIN-em lub podpisem):
- możesz płacić w punktach handlowo-usługowych: sklepach, restauracjach, również za granicą,
- możesz płacić w internecie
- możesz wypłacać gotówkę w ramach usługi Cashback lub z bankomatów na całym świecie.
- Czy płacąc kartą w sklepie, zapłacę dodatkową prowizję?
Nie – nie pobieramy za to dodatkowych prowizji ani opłat.
- Jakie są opłaty związane z wydaniem karty i jej użytkowaniem?
Zależy, jakie masz konto i kartę. Wszystkie informacje znajdziesz w Tabeli Opłat i Prowizji
- W jaki sposób bezpiecznie posługiwać się kartą?
- Zawsze trzymaj kartę w bezpiecznym miejscu.
- Często sprawdzaj, czy nie brakuje żadnej z Twoich kart.
- Korzystaj z powiadomień o transakcjach w aplikacji mobilnej Moje ING mobile i ustaw limity transakcji dla swoich kart.
Dowiedz się więcej na temat bezpieczeństwa kart płatniczych.
- W jaki sposób nadać PIN i aktywować nową kartę?
Możesz aktywować swoją kartę i nadać jej PIN w bankowości internetowej Moje ING – w szczegółach karty.
Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, możesz to zrobić telefonicznie.
Zadzwoń pod numer + 48 32 357 00 02 - z telefonów stacjonarnych i komórkowych oraz jeśli dzwonisz z zagranicy.
Aby aktywować kartę i płacić nią zbliżeniowo lub w internecie, pierwszą transakcję najlepiej zrób w Polsce - wypłać pieniądze w naszym bankomacie lub podczas zakupów w sklepie włóż kartę do terminala płatniczego.
Pamiętaj – jeszcze przed aktywacją karty płatniczej, możesz ją dodać do telefonu i realizować transakcje kartą w telefonie. - Jak mogę aktywować kartę odnowioną?
Aby to zrobić, wykonaj transakcję, która wymaga wpisania PIN-u - zapłać kartą w sklepie.
Wyjątek: jeśli przy okazji odnowienia zamieniasz kartę na nowszy typ (np. kartę VISA na VISA zbliżeniową), nową kartę możesz aktywować tylko w systemie bankowości internetowej lub telefonicznie pod numerem + 48 32 357 00 02.
- Co mam zrobić, jeśli otrzymam kartę z błędnym nadrukiem imienia lub nazwiska?
W takim przypadku złóż reklamację. Możesz to zrobić w placówce bankowej - miejscu spotkań lub pod numerem +48 32 357 00 69. Otrzymasz nową kartę.
- Co mam zrobić, jeśli zgubię kartę?
Jeśli nie wiesz, co się stało z Twoją kartą, możesz ją czasowo zablokować w Moim ING. Dzięki temu nikt nie będzie mógł nią płacić. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie karta zostanie automatycznie zastrzeżona.
Możesz również zastrzec kartę na trzy sposoby:
- w aplikacji mobilnej Moje ING mobile lub systemie bankowości internetowej Moje ING - w szczegółach karty
- pod numerem + 48 32 357 00 12 – nasi konsultanci pracują przez całą dobę
- w placówce bankowej - miejscu spotkań.
Od momentu zastrzeżenia przejmujemy pełną odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane kartą. Jeśli po dokonaniu zastrzeżenia karta płatnicza się odnajdzie, nie będziesz mógł z niej dalej korzystać. Aby zamówić nową kartę, powinieneś złożyć wniosek o jej wydanie.
- Co mam zrobić, jeśli bankomat zatrzyma mi kartę?
W takiej sytuacji zastrzeż zatrzymaną kartę i zamów nową. Możesz to zrobić na dwa sposoby:
- w systemie bankowości internetowej
- lub pod numerem +48 32 357 00 12.
- Co się stanie, gdy błędnie wprowadzę numer PIN w sklepie lub bankomacie?
Jeśli wprowadzisz błędny PIN:
- 3 razy (maksymalnie 6 razy) podczas płacenia w sklepie lub używając w innym urządzeniu niż bankomat, lub
- 3 razy podczas wykonywania transakcji w bankomacie
zablokujemy kartę do czasu, gdy ją odblokujesz. Masz na to 30 dni – po tym czasie ją zastrzeżemy.
Kartę możesz odblokować w systemie bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji Moje ING mobile - w szczegółach karty. Możesz to również zrobić pod numerem +48 32 357 00 12.
Jeśli nie pamiętasz swojego PIN-u, możesz go zmienić w Moim ING lub pod numerem +48 32 357 00 12. W systemie bankowości internetowej zmienisz PIN prawie wszystkich kart. Wyjątkami są: karta kredytowa VISA Business i K@rta wirtualna ING Visa.
- Moja karta nie działa. Co zrobić?
Jeśli Twoja karta nie działa podczas płatności w sklepie, sprawdź w szczegółach Twojej karty w Moim ING czy:
- karta została aktywowana po jej otrzymaniu
- karta nie jest zablokowana
- masz włączone płatności zbliżeniowe
- masz ustawiony odpowiedni limit transakcyjny.
Upewnij się, że wprowadzasz prawidłowy PIN.
Jeśli Twoja karta jest uszkodzona np. złamana, zużyta, pęknięta lub rozmagnesowana, możesz ją wymienić. Wymień kartę w Moim ING
- Do jakiej kwoty mogę zrealizować transakcję zbliżeniową?
Transakcje z karty zbliżeniowej są wliczane do dziennego limitu Twoich kart płatniczych. Zależy więc, jaki limit ustalisz.
Stała jest natomiast kwota, do jakiej możesz jednorazowo płacić kartą zbliżeniową bez potwierdzenia płatności PIN-em:- do 100 zł – płacisz bez potwierdzenia (chyba że z przyczyn bezpieczeństwa Cię o to poprosimy),
- powyżej 100 zł – z potwierdzeniem.
Kwota ta obowiązuje w Polsce. Za granicą limit może być inny.
Zadbaj o bezpieczeństwo swojej karty kredytowej
Zastrzeganie kart
Bezpieczeństwo kart
To jest oferta dla jednoosobowych działalności gospodarczych, które korzystają z uproszczonych zasad księgowości. Sprawdź ofertę dla spółek