Profil zaufany

  • Załatwiasz sprawy firmowe w urzędach bez kolejek
  • Bezpłatny dostęp do urzędów przez internet 24/7
  • Sprawdzasz statusy wniosków bez wychodzenia z domu
  • Opłaty urzędowe robisz w Moim ING

Jesteś naszym klientem?

Profil zaufany założysz w Moim ING

Załóż profil zaufany


Jeśli nie jesteś naszym klientem

Aby założyć profil zaufany, musisz mieć dostęp do bankowości internetowej Moje ING. Otrzymasz go np. wraz z kontem firmowym. 

Otwórz konto

Dowiedz się więcej o koncie

Profil zaufany dla firm - załatwiaj sprawy firmowe bez wychodzenia z domu

#zostańwdomu

Z profilem zaufanym złożysz wnioski w ZUS, CEiDG i w innych urzędach.
Możesz np. wysłać wniosek o zwolnienie ze składek ZUS na 3 miesiące.

Więcej informacji

Dlaczego warto mieć profil zaufany

Zakładasz bezpłatnie profil zaufany przez internet - za pośrednictwem Mojego ING. Profil zaufany jest ważny przez 3 lata.

Załóż profil zaufany

Lista spraw firmowych, które możesz załatwić z profilem zaufanym online

  • zawnioskujesz o zwolnienie ze składek ZUS na 3 miesiące
  • skorzystasz z dofinansowania do pensji swoich pracowników
  • odroczysz lub rozłożysz na raty należności ZUS
  • odroczysz płatność podatku
  • skorzystasz z dofinansowania części kosztów wynagrodzeń dla swoich pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne
  • zmienisz wpis w CEIDG, zawiesisz i wznowisz działalność

Sprawdź listę spraw, jakie możesz załatwić w ramach Tarczy antykryzysowej

Sprawdź listę wszystkich spraw, jakie możesz załatwić korzystając z profilu zaufanego

Aby wysłać wniosek zatwierdzony podpisem elektronicznym, wystarczy, że jako metodę logowania do profilu zaufanego wybierzesz bankowość internetową Moje ING (profil zaufany). Po zalogowaniu wrócisz na stronę urzędu.

Reklamacje

Gdzie składać reklamacje na temat profilu zaufanego?

Przy składaniu wniosku o utworzenie profilu zaufanego oraz autoryzacji dyspozycji z wykorzystaniem profilu zaufanego, złóż reklamację:

  • w formie elektronicznej
  • ustnie
    • telefonicznie (od poniedziałku do piątku w godz. od 08:00 do 19:00), pod numerem: 
      0 800 163 012 - dla telefonów stacjonarnych, numer jest bezpłatny; 
      (32) 357 00 62 - dla telefonów stacjonarnych i komórkowych, koszt połączenia wg stawek operatora;
    • osobiście w oddziale banku - znajdź oddział
  • pisemnie:
    • pocztą na adres: ING Bank Śląski S.A., ul. Sokolska 34, DOR, skr. poczt. 137, 40-086 Katowice; 
    • w oddziale banku - znajdź oddział

Reklamacje rozpatrujemy zgodnie z przyjętymi w banku zasadami.

Prosimy, zwróć się bezpośrednio do właściwego urzędu.

Pytania i odpowiedzi

Zobacz także

Załóż firmę
Profil zaufany dla firm - Załóż firmę przez internet w Moim ING

Załóż firmę

Zarejestruj firmę w CEIDG i otwórz konto firmowe jednym wnioskiem.

Terminale płatnicze
Terminale płatnicze dla firm w Moim ING - Profil zaufany dla firm

Terminale płatnicze

Przyjmuj płatności kartą i telefonem #zdrowobezgotówkowo.